Waarom is hij boos?quote:
Perales vond dat Lewis steeds te dicht achter hem stond en begon na elke worp een beetje te zieken net als Lewis wilde gooien. Lewis stond echt op het punt hem een klap voor zijn kanis te geven. "Dont try and fucking piss me off."quote:
Weet jij trouwens of Wright vandaag ook weer met de bommetjes speelt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf genotquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Lewis wint en grijpt em daarna direct bij de keel.
[ afbeelding ]
Wat een gek.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Lewis wint en grijpt em daarna direct bij de keel.
[ afbeelding ]
Wie weet heeft hij net zijn kleine teen aan een tafelpoot gestotenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou het zijn met Lewis? Beetje te gebrand om dit jaar wat goed te maken of zo?
Die blik van Lewis op 0:45quote:
Jammer dat de Euro Tours pas over anderhalve maand zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta alvast op de Perales Praalwagen.
6-5 verloren van Rusty-Jakequote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe deed Jamie Lewis het vandaag?
Jammer. Met slecht spel ?quote:
[insert voetbalmanager2-post]quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 heeft verloren van de altijd irritante en arrogante M Smith in de kwartfinale van UKQ1. Ik had echt gehoopt dat the Original de eerste UK open qualifier van dit jaar ging winnen #rtl7darts
Erg jammer dat Whitlock vandaag van Cadby heeft gewonnen in de eerste UK open Qualifier van dit jaar. Ik had wel verwacht dat Cadby met zijn kwaliteiten eenvoudig van de irritante Whitlock ging winnen maar Cadby miste op een ongelofelijke manier 11 matchdarts #rtl7darts
Wat is dit?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 heeft verloren van de altijd irritante en arrogante M Smith in de kwartfinale van UKQ1. Ik had echt gehoopt dat the Original de eerste UK open qualifier van dit jaar ging winnen #rtl7darts
Erg jammer dat Whitlock vandaag van Cadby heeft gewonnen in de eerste UK open Qualifier van dit jaar. Ik had wel verwacht dat Cadby met zijn kwaliteiten eenvoudig van de irritante Whitlock ging winnen maar Cadby miste op een ongelofelijke manier 11 matchdarts #rtl7darts
Z’n hoofd ookquote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Die pijlen van Wright zijn wel echt afzichtelijk.
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 21:10:08STATEMENT: The incidents which occurred during and at the end of the Adrian Lewis v Jose Justicia quarter-final match at today's Coral UK Open Qualifier have been referred to the Darts Regulation Authority for immediate consideration. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |