Is toch leuk voor ze, zo na die vuurwerkramp.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft letterlijk geen reet aan de beker.
Feyenoord is niks meer in de tweede helft en parkeert maar een bus en PSV komt er lang niet altijd door.quote:
Als Nederlandse eredivisieclub kan je slechts 3 prijzen pakken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Europees voetbal is het maar weinig waard
En 13 mei 2000 natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man
Gewoon een prijs en zo’n dag is legendarisch
2001 en 2011 vergeet ik nooit meer
Ik kan me elke finale nog herinnerenquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder Europees voetbal is het maar weinig waard
Voor de clubs onder de top-3 is de beker winnen juist leuk omdat je dan Europa in mag.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Nederlandse club kan je slechts 3 prijzen pakken.
Knalprijzen toen.quote:
Niveau weer hier hoorquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch leuk voor ze, zo na die vuurwerkramp.
Ik ben juist veel bekerpotjes kwijt in mijn geheugen, maar Europees weet ik het meeste nog wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan me elke finale nog herinneren
Ook de verloren tegen Heerenveen en Utrecht. Kan ik van die nietsbetekenende Europese voorronde potjes niet altijd zeggen.
Gewaagde voorspellingquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie PSV dit niet meer omdraaien.
Wishful jinxing dit.quote:
Als er nog verlenging komt wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie PSV dit niet meer omdraaien.
Gegeil op de Kuip kan ook weer in de prullenbak.quote:
Nietesquote:
Prima werkertje in dienst van betere voetballersquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Hendrix
Die man kan echt helemaal niets
Hij kan Bryan Smeets goed nadoen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Hendrix
Die man kan echt helemaal niets
Bioscooppubliekquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Verwende Feyenoord publiek he
quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hendrix moet alleen passen en niet schieten.
Jij verdient anders wel veel geld met betsquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef KingRoland het volgende:
beetje laat ik zou dit al rond de 70e min doen mrja wat weet ik van het spelletje hé
In FM had ik nu al een helft Vol op de aanval gespeeldquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef KingRoland het volgende:
beetje laat ik zou dit al rond de 70e min doen mrja wat weet ik van het spelletje hé
Voetbal is voor een groot deel marketing. Ik neem jouw mening hierin wel serieus.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef KingRoland het volgende:
niet echt vandaag het is maar dankzij Bournemouthgoden dat ik nog kan lachen vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij verdient anders wel veel geld met bets
Ah je verliest en dan ga je zeiken over het stadion van de tegenstander.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gegeil op de Kuip kan ook weer in de prullenbak.
ALLES OF NIETS genot
SCHIJTBAKquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Gert-Jan Verbeek approved deze wissel zeker niet.
Ja, ik zeik ook altijd op het RAT VERLEGH stadion als we daar weer eens verliezenquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah je verliest en dan ga je zeiken over het stadion van de tegenstander.![]()
Bekend fenomeen inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tempo in de eerste helft was primaquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef RavenArtus het volgende:
Niet dat ik voor PSV ben ofzo, Maar deze wedstrijd was van beide kanten niet erg veel aan.
Verbeek moet zijn bek houden. Zo, die zit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Gert-Jan Verbeek approved deze wissel zeker niet.
Eerste 20-25 minuten wel heel lekker hoor, maar na de 2-0 was de echte spanning er helemaal uit. Was nooit echt saai hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef RavenArtus het volgende:
Niet dat ik voor PSV ben ofzo, Maar deze wedstrijd was van beide kanten niet erg veel aan.
Sowquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Verbeek moet zijn bek houden. Zo, die zit.
Kapo, orakel. Wat vind jij van de 'kansen' van PSV deze helft? In mijn ogen stelt het allemaal niet zoveel voor. Daar krijg ik kritiek op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
laatste kwartier is rommel van PSV. Daarvoor was het nog wel aardig.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapo, orakel. Wat vind jij van de 'kansen' van PSV deze helft? In mijn ogen stelt het allemaal niet zoveel voor. Daar krijg ik kritiek op.
Die pegels van Hendrix konden er best ingaanquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapo, orakel. Wat vind jij van de 'kansen' van PSV deze helft? In mijn ogen stelt het allemaal niet zoveel voor. Daar krijg ik kritiek op.
LOL!quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef WethouderHekking het volgende:
Als PSV ooit nog eens een nieuw stadion gaat bouwen :
[ afbeelding ]
xDquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net zo grappig als die Wales.jpgquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt Ajax dan een douchestadion? #dtvquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me altijd al af hoe het dak van de arena er uit zag als het open staat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
En dan weer janken om "gemeente subsidies" xDquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch had PSV hier minimaal een goal moeten maken
Van wie kreeg je kritiek Stijn? Want die krijgt met mij te maken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je het met me eens?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van wie kreeg je kritiek Stijn? Want die krijgt met mij te maken.
Zal wel weer een DVD komen van deze wedstrijd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:30 schreef Zorro het volgende:
EN DAN GAAT FEYENOORD DADELIJK JUICHEN ALSOF ZE DE CL GEWONNEN HEBBEN NATUURLIJK
Zo, hebben we dat ook vast gehad.
Met een terechte rode kaart voor Malacia was dat vast gebeurd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:31 schreef Monolith het volgende:
Jammer dat de spanning er niet meer in kwam na de 2-0. Wedstrijd begon leuk.
Huldiging op de Coolsingelquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal wel weer een DVD komen van deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |