heeft ze nu gewoon margarine onder haar pindakaas???? geef mij maar wat Madi heeftquote:
Nog even en dan lijken ze hier opquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:10 schreef Soesieb het volgende:
madi en beau die vreten zich vol, en dat kun je wel zien ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Echt hoor, ook qua make up zagen ze er mooier uit. De bewoners worden daar er niet mooier op. De twins te mager en uitgeleefd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:10 schreef Soesieb het volgende:
madi en beau die vreten zich vol, en dat kun je wel zien ook
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en dan lijken ze hier opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Beu
Make trouble not war
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en dan lijken ze hier opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sprekend
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gek, als er 105 hangen, ze zou er omheen moeten kijken eigenlijk
Een talpa teruggavequote:Op woensdag 31 januari 2018 14:15 schreef Yaksa het volgende:
Ze krijgen een belastingteruggave, hoe verrassend.
quote:
Ze heeft haar fillers dus al gehad. Je ziet er nog een blauwe plek van zittenquote:
Dat is haar tattoo moedervlek.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft haar fillers dus al gehad. Je ziet er nog een blauwe plek van zitten
nee, heeft ze ooit gedaan een tattoeagestip, ze wilde een van de zeven schoonheden, een moddervlekquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een tattoo moedervlek?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is haar tattoo moedervlek.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een tattoo moedervlek?![]()
![]()
Dat heeft ze met opzet gedaan?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, heeft ze ooit gedaan een tattoeagestip, ze wilde een van de zeven schoonheden, een moddervlek
Gadverquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is haar tattoo moedervlek.
Nee is haar tattoo stip.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vorige kwartalen te veel betaald, doordat ze de gegevens niet goed hebben doorgegeven.quote:
heb je een pic???quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]Hoe verzint ze het! Ik heb daar een moedervlek zitten en zou hem best weg willen hebben. Is toch niet mooi?
Is een van de zeven schoonheden......quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]Hoe verzint ze het! Ik heb daar een moedervlek zitten en zou hem best weg willen hebben. Is toch niet mooi?
Dat is een tattooquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Ik ben ook wel benieuwd.quote:
Sneue nep moedervlek en op een sneue trut.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik vond de mededeling al heel persoonlijk. In dit forum moet je heel erg uitkijken met persoonlijke informatie
quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja..en nu Tsjippie....vissen of er iets te halen is voor ZIJN BV'tje natuurlijk
zijn mensenkennis, waar hij zich zo over opgeeft, reikt net zover, om te bespeuren dat er een 16jarig meisje iets teveel opheeft, en zich laat nemen door hem en Honzaquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:25 schreef mazaru het volgende:
Wat is die meh weer vol van zichzelf? Alsof hij dat geld verdient heeft. Die nietsnut heeft nog geen cent binnen gebracht
Griezels zijn het als die verhalen kloppenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn mensenkennis, waar hij zich zo over opgeeft, reikt net zover, om te bespeuren dat er een 16jarig meisje iets teveel opheeft, en zich laat nemen door hem en Honza
als het klopt iddquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Griezels zijn het als die verhalen kloppen
Geen idee, de betalen toch mee aan de BV-1 dmv huur en kostenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:32 schreef Labradoodle het volgende:
Chippie en zijn slaafjes kunnen toch niet de pot winnen van bv 1 ? Ze hebben hun eigen rekening .
Waarom niet? Het bedrag wat er nog op hun rekening staat als het programma stopt gaat ook naar de winnaarquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:32 schreef Labradoodle het volgende:
Chippie en zijn slaafjes kunnen toch niet de pot winnen van bv 1 ? Ze hebben hun eigen rekening .
Het is veel las ik ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:31 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop toch zo dat het bedrag onder de 100 blijft. Ik gun ze niets
En dat zal niet veel zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet? Het bedrag wat er nog op hun rekening staat als het programma stopt gaat ook naar de winnaar
Dat zei die meh. Maar er is geen bedrag genoemd door die man.quote:
Als ze slim zijn nietquote:
volgens mij wordt het bedrag ook nog eens verdubbeld door het programmaquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet? Het bedrag wat er nog op hun rekening staat als het programma stopt gaat ook naar de winnaar
Dan zullen ze wel zorgen dat die leeg is. Anders heeft een aparte rekening toch geen nut.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
jah.. snel een duur klokkie/Golfsimulator/Leren jassie kopen ( Jessie-Mode)quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:37 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel zorgen dat die leeg is. Anders heeft een aparte rekening toch geen nut.
Ze zouden groot gelijk hebben als ze zouden zorgen dat die rekening zo goed als leeg was. Laat ook maar lekker spullen thuis bezorgen. Dat doen er wel meer daar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:37 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel zorgen dat die leeg is. Anders heeft een aparte rekening toch geen nut.
Ze hebben een goede leermeester gehad Jessie de oplichter/ zakkenvuller.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
jah.. snel een duur klokkie/Golfdimulator/Leren jassie kopen ( Jessie-Mode)
Ze mogen volgens mij niet veel meenemen. Linda had de grootste lol dat al die kleding niet meegenomen mocht worden. LInda houdt er wel van als andere mensen iets niet leuk vindenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
jah.. snel een duur klokkie/Golfdimulator/Leren jassie kopen ( Jessie-Mode)
Als er iemand moest vertrekken gingen er karren vol met spullen mee.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze mogen volgens mij niet veel meenemen. Linda had de grootste lol dat al die kleding niet meegenomen mocht worden. LInda houdt er wel van als andere mensen iets niet leuk vinden
Jaja.. maar ze maakte een poosje terug toch vieze gluiperig grapjes over haar moeder mailen en spullen thuis laten bezorgenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze mogen volgens mij niet veel meenemen. Linda had de grootste lol dat al die kleding niet meegenomen mocht worden. LInda houdt er wel van als andere mensen iets niet leuk vinden
Linda krijgt een pre vieuw.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Dat filmpje wordt toch voor iedereen vertoond?
Goh, ze had gewoon LInda weg moeten stemmen en zeggen dat het een speltechnische beslissing wasquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Madi verteld nu aan Linda dat ze voor Cemal heeft gekozen omdat ze zeker weet dat Linda toch niet gaat...
En ik denk dat dat niet gebeurt.....de dag dat Bas terugkwam had hij het erover dat hoe dat zou gaan als een van hun won.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee.quote:
WIjven hé? hou maar es iets geheim.. raar dat Bas dat sd-kaartje niet uit heeft gehaald danquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:41 schreef snetje het volgende:
Filmpje aan het bekijken...
[ afbeelding ]
Dat was geen grapje, ze heeft spullen thuis laten bezorgen. Ze liet het aan Beau zien en Beau kon er niet om lachen omdat 'ik heb helemaal niets als ik hieruit kom'quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. maar ze maakte een poosje terug toch vieze gluiperig grapjes over haar moeder mailen en spullen thuis laten bezorgen
omdat Bas zo dom is en het fototoestel terug aan Madi gaf en blijkbaar niet door heeft dat alles er nog op staat, hij heeft het ws gewoon gekopieerd naar zijn usb en niet weg geknipt van de cameraquote:
Lekker dan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
omdat Bas zo dom is en het fototoestel terug aan Madi gaf en blijkbaar niet door heeft dat alles er nog op staat, hij heeft het ws gewoon gekopieerd naar zijn usb en niet weg geknipt van de camera
Billy had ook sowieso 3, van Baldr, Beau en Sennaquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Trouwens:
Johan 6,
Billy 3,
Fay ook 3.
Hoorde ik Bas zeggen.
Wat hadden ze dan gedacht, denk dat achter wel geleerd hebben van Jessie en Boyd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
jaja, dat is natuurlijk achteraf gelul van Madiquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Madi verteld nu aan Linda dat ze voor Cemal heeft gekozen omdat ze zeker weet dat Linda toch niet gaat...
Tuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:40 schreef snetje het volgende:
Dat staat er toch ook slimpie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:44 schreef Kattenbrokje het volgende:
[..]
Billy had ook sowieso 3, van Baldr, Beau en Senna
Ik zie Bas er wel voor aan het kaartje expres te laten zitten om ze tegen elkaar uit te spelen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
omdat Bas zo dom is en het fototoestel terug aan Madi gaf en blijkbaar niet door heeft dat alles er nog op staat, hij heeft het ws gewoon gekopieerd naar zijn usb en niet weg geknipt van de camera
Kan ook script zijn. Om te zien wat er gebeurd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie Bas er wel voor aan het kaartje expres te laten zitten om ze tegen elkaar uit te spelen.
En van Joey en NIcoline en gnoomquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan gedacht, denk dat achter wel geleerd hebben van Jessie en Boyd.
Maar wie? Verstond het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:46 schreef snetje het volgende:
Madi en Linda verbaasd over iemand die op Billy stemde met de exit..
Ja,dan staat ze er goed op.......die neemt geen risico.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, ze had gewoon LInda weg moeten stemmen en zeggen dat het een speltechnische beslissing was
Duidelijk, over 3 uur weet de ½ loods wie er allemaal op wie gestemd hebben .. het uitvlooien duurt blijkbaar nog even zo te horenquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan ook script zijn. Om te zien wat er gebeurd.
Omdat het een lui kreng isquote:Op woensdag 31 januari 2018 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,dan staat ze er goed op.......die neemt geen risico.
Waarom denk je dat ze zo vaak op de vide is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |