Kletst ze zich toch weer uitquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
wat een achterlijk kutkind.. mag hopen dat hij dit filmpje laat zien
Verloren stem.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Romy kiest Billy boven Cemal om te blijven,Baldr mag weg
[ afbeelding ]
Reken maar, dat ze dit filmpje gaan zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
wat een achterlijk kutkind.. mag hopen dat hij dit filmpje laat zien
Johanquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand gezien aan wie Baldrr zijn vrijstelling heeft gegeven
Romy gaat zeggen, dat ze zeker weet, dat Cemal toch wel mag blijven en dat Bil in de gevaren zone zit.quote:
Kudo's voor zijn exit keuzequote:Op woensdag 31 januari 2018 12:47 schreef Flow3r het volgende:
Demi blijven, Billy weg volgens Senna
[ afbeelding ]
Ben allang alweer vergeten wat Rene heeft gestemtquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Dit filmpje gaat hij toch loopen en moeten ze vanmiddag 2u naar gaan kijken voor ze het antwoord krijgenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:47 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Reken maar, dat ze dit filmpje gaan zien.
Er staat een extra camera voor de kansel.
Senna stuurt Bil weg
Johan zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Even terug scrollen. In het begin maakten we nog caps van de namen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Dat bedoel ikquote:
Wel beter zo, maar namen mogen dan wel wat duidelijker en met viltstift. Zodat het voor de kijker wat duidelijker is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef lonneberga het volgende:
Jammer dat ze niet alle stemmingen zo gedaan hebben.
Tijdens de stemming volgende week gaat hij alle namen langs en op het laatst stemtquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:49 schreef Flow3r het volgende:
Als ie ballen heeft tieft ie Billy er uit
omdat ze weet dat cemal niet weggestemd gaat worden natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Romy vals wijf gunt het Billy meer dan Cemal om te blijven
in de uitzending zal dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel beter zo, maar namen mogen dan wel wat duidelijker en met viltstift. Zodat het voor de kijker wat duidelijker is.
Eerst maar eens zien wat er nu precies mee gaat gebeurenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef lonneberga het volgende:
Ze komen er nu pas achter, dat dit veel meer spanning en TV beelden oplevert.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef lonneberga het volgende:
Misschien worden de vrijstellingen er tegen weggestreept, dan is het exit Fay.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:51 schreef pecla het volgende:
Gaat dus tussen Johan en Fay wie de meeste exit-stemmen heeft gehad. Maar van Bats en Demi was het niet in beeld maar die hebben vast op exit johan gestemd
helemaal niets gebeurt er met deze stemmenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:51 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er nu precies mee gaat gebeuren
Misschien voor een vervolg of opvolger van Utopia een goed plan om het zo te doen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:51 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze komen er nu pas achter, dat dit veel meer spanning en TV beelden oplevert.
Dat 'achter' stemmen was een domme zet.
Maar de FEBO heeft/had juist het liefst zo min mogelijk spanning. Lekker overzichtelijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:51 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Gaan ze nooit doen, want dan valt er niet meer te sjoemelen met de stemmen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel beter zo, maar namen mogen dan wel wat duidelijker en met viltstift. Zodat het voor de kijker wat duidelijker is.
Is dat zo? Fay heeft van Demi en Chip toch een vrijstelling gehad en Johan van Baldr en Beauquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Misschien worden de vrijstellingen er tegen weggestreept, dan is het exit Fay.
Dat kan evengoed nu nog steeds gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:53 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Gaan ze nooit doen, want dan valt er niet meer te sjoemelen met de stemmen.
De Febo bepaald toch wie er wel of niet weg gaat.
Dit is alleen een goed beeld om te zien hoe de bewoners (echt) over elkaar denken.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Wie gemist heeft
UTO / Streamverslagen#29
big brother deden ze toch al zo?quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien voor een vervolg of opvolger van Utopia een goed plan om het zo te doen.
Nee niet alleen Baldr en Linda hebben geen vrijstelling. Er zijn er meer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:53 schreef snetje het volgende:
Dus bijna iedereen heeft wel een vrijstelling behalve Baldr en Linda?...Dan zou het fijn zijn als Linda dan de vrijstelling van Bas gaat krijgen...
Senna, Romy, Jose en Bo ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:53 schreef snetje het volgende:
Dus bijna iedereen heeft wel een vrijstelling behalve Baldr en Linda?...Dan zou het fijn zijn als Linda dan de vrijstelling van Bas gaat krijgen...
wil mijn ballen wel inzettenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:53 schreef sararaats het volgende:
Ach ja, ze hebben de ballen en tieten niet om Billy over het hek te meppen.
Weet niet Nu zat er een 'overval' tactiek in.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien voor een vervolg of opvolger van Utopia een goed plan om het zo te doen.
Top Dotquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Wie gemist heeft
UTO / Streamverslagen#29
Zou mooi zijn als hij tussen 2 mag kiezen...quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Bil en Fay staan gelijk volgens mij: allebei 3 x exit en 2 x vrijstelling
Dan kiest hij Fay om die 3ling te brekenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij tussen 2 mag kiezen...
ja precies.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:51 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
of exit 2 - hebben we weer gewoon 15 inwoners - gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij tussen 2 mag kiezen...
En zal Marjet helaas mogen blijvenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan kiest hij Fay om die 3ling te breken
Oja. Maar de kijker had een grotere rol bij de uiteindelijke exit van een deelnemer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
stemmen in stemhokje en daarna bekendmaking aan de hele groep
hoop het - 3mnd is lang genoeg - dit duurt al 46 maanden te langquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Misschien wel een stille hint dat Big Brother weer terug komt...
Maar Johan heeft als het goed is wel 4 of 5 exit's en is dus de koploperquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:55 schreef Flow3r het volgende:
en gisteren andersomquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:56 schreef Bblurker2 het volgende:
Zo, ondanks het slijmen altijd bij/met Billy koos Beau toch voor exit Bats?
Johan heeft dat ook.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Johan heeft 2 exit's die te zien waren. Maar Billy en Demi hebben ongetwijfeld ook op hem gestemd en ik vermoed Cemal ook(dus 4 of 5)quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Johan heeft dat ook.![]()
Maar niet alle briefjes waren niet te zien.
vragen ze de beelden maar bij de febo opquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:04 schreef Gladiolio het volgende:
Het opnemen van de stemming is mislukt?
Fay zegt... Als je lang filmt gaat hij uit. Dan moet je hem opnieuw aanzetten.
Of is dit weer 1 van die nepacties?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:03 schreef pecla het volgende:
[..]
Johan heeft 2 exit's die te zien waren. Maar Billy en Demi hebben ongetwijfeld ook op hem gestemd en ik vermoed Cemal ook(dus 4 of 5)
Linda en niks zeggen dat bestaat niet, is het niet in haar gezicht dan wel tegen de rest van de loodsquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:05 schreef zodeju het volgende:
Als ze het mogen zien komt er herrie.....allereerst tusen diegene die niet voor elkaar hebben gekozen. En dan nog waarom op mij je doet aardig in mijn gezicht..... Tussen Romy en Billy en tussen Linda en Madi of Linda zegt er niks over.
Schreef het er al bij.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
vragen ze de beelden maar bij de febo op
Johan volgens mij 4 exitquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:55 schreef Flow3r het volgende:
Ze is er vol van overtuigd, dat Cemal niet weg gestuurd wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:06 schreef Flow3r het volgende:
Die Romy, Bil mag van haar blijven, stuur Cemal dan maar meteen weg
Ik vermoed ook dat Bas de camera achter heeft moeten inleveren ...ik zie natuurlijk niet Bas daar in de loods aan het editen waar iedereen mee kan gluren...dat plakken ze achter wel mooi in elkaar..quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:05 schreef zodeju het volgende:
Als ze het mogen zien komt er herrie.....allereerst tusen diegene die niet voor elkaar hebben gekozen. En dan nog waarom op mij je doet aardig in mijn gezicht..... Tussen Romy en Billy en tussen Linda en Madi of Linda zegt er niks over.
Bas had al eerder iets laten doorschemeren dat het hem niet verstandig leek de populairste bewoner naar huis te sturen omdat hij dan zelf alle credits zou verliezen bij het publiekquote:
Maar Johan is ook niet populair.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bas had al eerder iets laten doorschemeren dat het hem niet verstandig leek de populairste bewoner naar huis te sturen omdat hij dan zelf alle credits zou verliezen bij het publiek
Oh ja had Madi over het hoofd gezien, nou dan is die helemaal ruim koploper met 5 of 6 stemmen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Fay, Mehmet en Madi hebben Johan een exit gegeven.
Loods camera draaide mee vanuit staande camera.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat Bas de camera achter heeft moeten inleveren ...ik zie natuurlijk niet Bas daar in de loods aan het editen waar iedereen mee kan gluren...dat plakken ze achter wel mooi in elkaar..
Madi heeft speltechnisch gestemd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:07 schreef zodeju het volgende:
Madi weet het al dat ze vrijstelling van Linda krijgt.......en niks van wat jammer dat ik het haar niet gegeven heb......Zou je toch bijna zeggen als je zelf al miept dat het bij jouw gebeurt.
Neuh, klein detailquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar Johan is ook niet populair.
De Soetenaren dwepen met hem....Zijn trots op zijn karakter en zeggen zo is een echte Soetenaar hart op de tong en eerlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Madingetje heeft al twee keer achter elkaar de deksel op haar neus gekregen van Linda. Ze zou wel gek zijn geweest om daar een derde keer in te trappenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:07 schreef zodeju het volgende:
Madi weet het al dat ze vrijstelling van Linda krijgt.......en niks van wat jammer dat ik het haar niet gegeven heb......Zou je toch bijna zeggen als je zelf al miept dat het bij jouw gebeurt.
Fay en Demi is 2 handen op 1 buik dus Demi heeft dus ook op Johan gestemd en moet wel heel raar lopen als Bats niet op hem heeft gestemd...en dan heb je Cemal nog die na Johan;s werkweigeringen denk ik ook wel op hem heeft gestemd)quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
3 in beeld, maar het kunnen er meer zijn
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Had ook niks uitgemaakt als ze er zelf niet zo'n drama van maakt met haar gejank.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Madingetje heeft al twee keer achter elkaar de deksel op haar neus gekregen van Linda. Ze zou wel gek zijn geweest om daar een derde keer in te trappen
Dit komt best wel zielig overquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die poll is heel krom. Klopt niets van.
Nee daarom staat hij ook elke keer sijf bovenaan bij de poll zekerquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fool me once, shame on you... fool me twice shame on me?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had ook niks uitgemaakt als ze er zelf niet zo'n drama van maakt met haar gejank.
Ben alleen benieuwd wat ze zelf ervan gaat zeggen.
Klopt geen hol van die pollquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:12 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee daarom staat hij ook elke keer sijf bovenaan bij de poll zeker
Dat dus.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Madingetje heeft al twee keer achter elkaar de deksel op haar neus gekregen van Linda. Ze zou wel gek zijn geweest om daar een derde keer in te trappen
Oh vertel....wat weet jij wat wij niet weten danquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is niet naar zijn zin. Dus klopt het nietquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:13 schreef pecla het volgende:
[..]
Oh vertel....wat weet jij wat wij niet weten dan
Bronquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is opportunistisch en is maar net hoe een week is vergaan bij bewoners. Als Johan TV maakt is hij even populair, zo niet dan zakt hij weer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:13 schreef pecla het volgende:
[..]
Oh vertel....wat weet jij wat wij niet weten dan
Psies en dan zeggen dat het opportunistisch is....hij staat al tig weken achter elkaar bovenaanquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet naar zijn zin. Dus klopt het niet
46,98% Allemaal Billy haters ...Linda zou Billy eens alle hoeken van de loods moeten laten zien met een flinke kanonnade....staat Linda gelijk op 1...quote:
Hij zakt niet. Hij staat al weken onverslaanbaar vet bovenaan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is opportunistisch en is maar net hoe een week is vergaan bij bewoners. Als Johan TV maakt is hij even populair, zo niet dan zakt hij weer.
Bas.Gaat.Nergens.Heen....quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan vermoed toch dat de kans groot is dat Bas naar huis gaat. Hij is er om de boel op te naaien, waardoor er veel hectiek komt.
Waarom zou hij dit mogen doen, wat hij allemaal doet? Is niet fair t.o.v. de anderen, want hij krijgt inzicht in onderlinge situaties en het lijkt alof een ander niet mag weigeren om mee te spelen.
Je kunt namelijk heel erg stoken en mensen op het verkeerde been zetten.
Het zou sowieso voor het spel handiger zijn om de persoon erin te laten die men weg wil hebben.
Dan niet perse alleen het aantal stemmen, maar de reden waarom en de positie van de personen die iemand weg willen.
Als Bas blijft, vind ik dit niet eerlijk, voor de duidelijke redenen. Hij zit door dit soort geitjes al op een hele voorsprong.
Zoals Ruud ook zo popu was met zijn Tv momentjes bij de koeien en zijn ruzies met Billy zekerquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is opportunistisch en is maar net hoe een week is vergaan bij bewoners. Als Johan TV maakt is hij even populair, zo niet dan zakt hij weer.
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef snetje het volgende:
[..]
46,98% Allemaal Billy haters ...Linda zou Billy eens alle hoeken van de loods moeten laten zien met een flinke kanonnade....staat Linda gelijk op 1...
Zou zou, maar dat doet ze niet hequote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef snetje het volgende:
[..]
46,98% Allemaal Billy haters ...Linda zou Billy eens alle hoeken van de loods moeten laten zien met een flinke kanonnade....staat Linda gelijk op 1...
Elke oudenieuwebewoner gaat niet meedoen voor de pot denk ik......quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kan vermoed toch dat de kans groot is dat Bas naar huis gaat. Hij is er om de boel op te naaien, waardoor er veel hectiek komt.
Waarom zou hij dit mogen doen, wat hij allemaal doet? Is niet fair t.o.v. de anderen, want hij krijgt inzicht in onderlinge situaties en het lijkt alof een ander niet mag weigeren om mee te spelen.
Je kunt namelijk heel erg stoken en mensen op het verkeerde been zetten.
Het zou sowieso voor het spel handiger zijn om de persoon erin te laten die men weg wil hebben.
Dan niet perse alleen het aantal stemmen, maar de reden waarom en de positie van de personen die iemand weg willen.
Als Bas blijft, vind ik dit niet eerlijk, voor de duidelijke redenen. Hij zit door dit soort geitjes al op een hele voorsprong.
Volgens Billy zijn het 1000 mensen die stemmenquote:
Aanname...quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elke oudenieuwebewoner gaat niet meedoen voor de pot denk ik......
En dat zou haar ook niet helpen. Johan heeft gewoon iets over zich waar de mensen van houden. Dat heeft LInda met haar zure hoofd helemaal niet.quote:
Maar dan nog, ik had graag gezien dat Linda of wie dan ook die Billy eens vet aan zou pakkenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat zou haar ook niet helpen. Johan heeft gewoon iets over zich waar de mensen van houden. Dat heeft LInda met haar zure hoofd helemaal niet.
Is goed te zien als het daar vol met mensen staat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat zou haar ook niet helpen. Johan heeft gewoon iets over zich waar de mensen van houden. Dat heeft LInda met haar zure hoofd helemaal niet.
Bas gaat echt wel volgende week naar huis, heeft net samen met Do 'n huis gekocht die zequote:
Wie zegt dat? Dat is toch al lang besproken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bas gaat echt wel volgende week naar huis, heeft net samen met Do 'n huis gekocht die ze
op gaan knappen hij laat haar daar echt niet alleen voor opdraaien de komende maanden.
Dat gevoel heb ik ook, want dit voelt niet goed. Ik moet wel zeggen dat ik het dan eigenlijk ook geen titel Utopiaan Ever, of ... van de Eeuw zou moeten worden. Dat zou dan wel krom zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elke oudenieuwebewoner gaat niet meedoen voor de pot denk ik......
Niet dus want dan waait de wind dus continu hetzelfdequote:Op woensdag 31 januari 2018 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met opportunistisch, het is maar net hoe de wind waait...
Dan komt de wind al een tijdje uit 1 richting, als je het zo wilt beredeneren....quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:19 schreef pecla het volgende:
[..]
Niet dus want dan waait de wind dus continu hetzelfde
Lul niet, zelfs als ie Bats batst blijft ie op 1 staanquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik dan wel weer echt wat voor Bas vinden. Deed hij in Utopia ook.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bas gaat echt wel volgende week naar huis, heeft net samen met Do 'n huis gekocht die ze
op gaan knappen hij laat haar daar echt niet alleen voor opdraaien de komende maanden.
Ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Lul niet, zelfs als ie Bats batst blijft ie op 1 staan
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Lul niet, zelfs als ie Bats batst blijft ie op 1 staan
Ik denk het ook, hij komt de boel opnaaien. Al moet ik zeggen dat hij ook van geld houdt, dus het zou me niet verbazen als het toch zo zou blijken te zijn. Ga nu nog ervan uit dat hij weggaat, het meest eerlijke en logische.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met opportunistisch, het is maar net hoe de wind waait...
Zou wel eerlijker zijn. Hoewel ik het dan nog steeds niet vind kloppen dat Ivan wel mag blijvenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:21 schreef Flow3r het volgende:
Leuke mindfuck ja, ik denk ook dat Bas uiteindelijk zelf gaat
Dat kun je 1x doen, in het geval van Ruud dan, maar niet nog een keer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:21 schreef Flow3r het volgende:
Leuke mindfuck ja, ik denk ook dat Bas uiteindelijk zelf gaat
Goh en net was je definitie van opportunistisch nog dat het elke week anders was, nu al vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan komt de wind al een tijdje uit 1 richting, als je het zo wilt beredeneren....
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat heb ik niet gezegd vriendelijke vriend...quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:23 schreef pecla het volgende:
[..]
Goh en net was je definitie van opportunistisch nog dat het elke week anders was, nu al vergeten
[..]
Hoop dat er een filmpje komt, want ik ben een deel alweer kwijt of niet gezien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik had graag gezien dat Linda of wie dan ook die Billy eens vet aan zou pakken
Gaat misschien ook weg, weet jij veel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou wel eerlijker zijn. Hoewel ik het dan nog steeds niet vind kloppen dat Ivan wel mag blijven
Kan alllebei tochquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:24 schreef Paule33 het volgende:
Ik denkt dat Bas blijft anders de regie liegt in haar bericht /enveloppe.
Bas mag kiezen wie moet weg gaan..staat op..
Ik denk niet dat regie spel spelletjes...TALPA zou een leugen vertellen,kan niet.
Inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, want dit voelt niet goed. Ik moet wel zeggen dat ik het dan eigenlijk ook geen titel Utopiaan Ever, of ... van de Eeuw zou moeten worden. Dat zou dan wel krom zijn.
Ook het argument, waarom zouden alleen de UvhJ winnaars mogen meedoen voor die titel, als er nog ongeveer 14 mensen in zitten die die kans wel krijgen, zonder UvhJ als criterium te hebben.
Ik geloof het niet ergquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaat misschien ook weg, weet jij veel.
Je zegt elke post wat anders omdat je jezelf steeds tegen spreekt. Johan zou toch alleen maar bovenaan staan als hij tv had gemaakt die week en dan weer zakkenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd vriendelijke vriend...
Durft niet aggosie, ze wil geen enkel minpuntje bij hem oplopen.....desnoods moet ze haar camera er voor weg gegeven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Madi accepteert met tegenzin dat ze nog een halfuur moet wachten tot ze haar camera kan gebruiken, maar ze durft zich duidelijk niet uit te spreken tegen Bas.
De hypocriete slang.
ik ben voor.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:28 schreef AnneLo het volgende:
Ik hoop dat Bas en Ivan blijven tot en met het einde, dat er nog meer oud-bewoners komen en dat er uit deze groep elke week iemand een exit krijgt. UVHJ hoeft voor mij niemand van deze groep te worden, dit is de meest waardeloze groep voor mij.
Echt? Struisie gefeliciteerd!! Nog vele gezonde jaren toegewenst!quote:
Oh je hebt dat deel over opportunisme later bijgevoegd....nou vertel eens wat volgens jou opportunisme is danquote:
of de enveloppe zelfs is een leugen..anders kan het niet, miss truk van bas..quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kan alllebei toch
Maar er werd toen wel gesproken over de grootste verkiezing ooit
Ach, wat maakt het eigenlijk ook uit. Mij weinig
Ja, het blijft wel spannend zo. Het niet weten.quote:
o thnxquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef Flow3r het volgende:
Iemand Chipp? heeft Bas 2000 euro geboden om Johan naar huis te sturen
Vond haar gisteravond tijdens het spel ook vrolijk....quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:31 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
José zag er tijdens de stemming voor het eerst ontspannen uit.
Ik verstond 2000 geboden op zijn huis???quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:36 schreef BirdsEyeView het volgende:
Johan zegt dat iemand 2000 euro gewonnen heeft
Huh waar gaat dit over?
-edit- laat maar, lees het hierboven
Vind haar heel relaxed sinds Bas er is... ze was ook heel blij toen hij binnen kwam...quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond haar gisteravond tijdens het spel ook vrolijk....
ik zie haar ook niet meer huilen,gelukkig.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vind haar heel relaxed sinds Bas er is... ze was ook heel blij toen hij binnen kwam...
Misschien krijgt zij die vrijstelling welquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond haar gisteravond tijdens het spel ook vrolijk....
Denk ook dat zij bij de oude groep beter op haar plaats zou zijn geweest.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vind haar heel relaxed sinds Bas er is... ze was ook heel blij toen hij binnen kwam...
Nee hoor jij, jij weet als enige hier te melden dat Johan helemaal niet populair is buiten en de poll onzin is en niks zegt. En komt dan met allerlei onzin aanzetten zoals dat het elke week anders isquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij weet het toch allemaal zo goed?
Dont feed pleasequote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee hoor jij, jij weet als enige hier te melden dat Johan helemaal niet populair is buiten en de poll onzin is en niks zegt. En komt dan met allerlei onzin aanzetten zoals dat het elke week anders is
Gister of eergister nogquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik zie haar ook niet meer huilen,gelukkig.
Madi gaf hem aan cemal toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Koesjes het volgende:
Lief dat Linda Madi een vrijstelling heeft gegeven.
1 x daags sowiesoquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mist alleen nog spock oortjesquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij uit startrek komt.
Gisteren nogquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
als billy weg wordt gestuurd zal er niemand lachenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:42 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als Johan de vrijstelling kreeg en Billy weggestuurd werd, wat zal ze dan woest zijn
Ik vind dat inderdaad wel een rattenstreek voor Chipp.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef Flow3r het volgende:
Iemand Chipp? heeft Bas 2000 euro geboden om Johan naar huis te sturen
Zag gister hoe Ivan l.o.v.e. zong voor haar en hoe Chip dat in het belachelijke trok stiekem achter de comp.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Van Ivan knapte ze ook al op.
Johan krijgt nu echt geen vrijstellingquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:42 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als Johan de vrijstelling kreeg en Billy weggestuurd werd, wat zal ze dan woest zijn
Bas liegt nooit (niet mijn woordenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad wel een rattenstreek voor Chipp.
Anderzijds is het ook een typische rattenstreek voor Bas om zoiets te verzinnen.
Is 'n lulverhaal, verzonnen om 'n bommetje te plantenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad wel een rattenstreek voor Chipp.
Anderzijds is het ook een typische rattenstreek voor Bas om zoiets te verzinnen.
Johan gaat er vanuit dat het Chipps isquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:36 schreef BirdsEyeView het volgende:
Johan zegt dat iemand 2000 euro gewonnen heeft
Huh waar gaat dit over?
-edit- laat maar, lees het hierboven
Baldr - dit zorgt weer voor opreuring.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef DKUp het volgende:
Baldr lag net lekker op bed. Johan op zijn zeikstoel.
Of grootspraak van Chip.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Johan gaat er vanuit dat het Chipps is
Bas kan het ook zo maar gezegd hebben om te fucken
Chip is echt een aso en trekt die twins mee in zijn aso-gedrag.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag gister hoe Ivan l.o.v.e. zong voor haar en hoe Chip dat in het belachelijke trok stiekem achter de comp.
Misselijk mannetje die nog heel wat te leren heeft over respect snotneus.
Als Bas slim is moet hij de vierling uit elkaar trekken.....het zijn wel 4x3 punten....quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Johan krijgt nu echt geen vrijstelling
Ik denk dat die sowieso niet aan de 'populaire wordt gegeven
Missshien wel aan iemand die door iemand die net niet genoemd is
Ik ben benieuwd of Bas zo'n lafaard is dat hij Johan naar huis stuurt. Waarschijnlijk bereikt hij daar een effect mee wat hij juist niet wil. Bas wil weer bovenaan in die poll staan. Maar als hij Johan wegstemt zal hij eerder zakken dan stijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gun ik haar wel, veel aan het werk en brengt het meeste geld in het laatje daarquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Misschien krijgt zij die vrijstelling wel
Dat vond ik wel een heel mooi filmpjequote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag gister hoe Ivan l.o.v.e. zong voor haar en hoe Chip dat in het belachelijke trok stiekem achter de comp.
Misselijk mannetje die nog heel wat te leren heeft over respect snotneus.
Gelukkig wel zeg, wat een armoede de laatste tijdquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Baldr - dit zorgt weer voor opreuring.
Hoeveel stemmen heeft die dorpsgek?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef rowan634 het volgende:
madi en chipp vinden het het meest logisch als johan naar huis wordt gestuurd
Ik denk niet dat Bas daar warm of koud van wordt hoorquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Bas zo'n lafaard is dat hij Johan naar huis stuurt. Waarschijnlijk bereikt hij daar een effect mee wat hij juist niet wil. Bas wil weer bovenaan in die poll staan. Maar als hij Johan wegstemt zal hij eerder zakken dan stijgen.
Chippie had geen stenen en vriendjes in de buurt de flapdrol.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Chip is echt een aso en trekt die twins mee in zijn aso-gedrag.![]()
Ik moest wel lachen dat Ivan flipte en Chip meteen wegsprong.![]()
Ik hoop het. Hij zou het hele programma om zeep helpen. Denk ook niet dat de regie daarop zit te wachten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bas daar warm of koud van wordt hoor
Die gaat een beetje concurrentie niet uit de weg.
LOL Die heeft alleen een hart voor die bezopen dure tas die ze wil hebbenquote:
we weten inmiddels wel dat het programma niet afhangt van een bewonerquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hij zou het hele programma om zeep helpen. Denk ook niet dat de regie daarop zit te wachten.
quote:
Madi wil JOhan al weg sinds deze zijn oog heeft laten vallen op Beauquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Madi zou het niet gek vinden als johan weggestemd werd want hij ligt niet lekker in de groep, het zou het meest logisch zijn volgens Chipp
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Baldr vindt Mem heel vies, ja sorry...SL
Tussen de 3 en de 6quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heeft die dorpsgek?
Ja he, hoe driftig hij ook kan doen, hoe ontzettend lief hij kan zijn zonder bijbedoelingen. Heb dat daar alleen nog bij Karin en Jacco gezien maar verder bij geen een andere kerel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een heel mooi filmpje![]()
Sneakyquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom?
Vies als in ongewassen of vies als in sneaky?
Dat is wel vaker gezegd als een favoriete inwoner weggestemd dreigde te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hij zou het hele programma om zeep helpen. Denk ook niet dat de regie daarop zit te wachten.
ah thanksquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gesprek ging over roddels en over elkaar praten en stookgesprekken van Bil.
Volgens mij is alleen Isa toen weggestemd die zo populair was?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel vaker gezegd als een favoriete inwoner weggestemd dreigde te worden
En helaas nog nooit gebeurd
Ja, zeker weten...quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat zij bij de oude groep beter op haar plaats zou zijn geweest.
Nou ziet hij meer dan ik dacht.....ook wat Mehmet betreft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:52 schreef mootie het volgende:
Baldr vindt Madi kinderachtige jaloezie vertonen.
JC voor de kinderkleurspetters van marjetdesletdeopperhoer?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:32 schreef BirdsEyeView het volgende:
Tim en Marian zijn binnen
[ afbeelding ]
Enige wat ze mist is de luxe, en dat is jammer want ze werkt hard genoeg daar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Madi heeft hart voor haar bed en die staat nu in Utopia.
dat zijn lullige verwijtenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Soesieb het volgende:
volgens baldr liegen er mensen over hun geaardheid
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Chip: Mehmet heeft op Billy gestemd, die staat het dichts bij hem.
Madi: ehh Billy?!
Dat wordt janken.........quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Chip: Mehmet heeft op Billy gestemd, die staat het dichts bij hem.
Madi: ehh Billy?!
Klopt ook wel. In ieder geval mehh en cemalquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Soesieb het volgende:
volgens baldr liegen er mensen over hun geaardheid
kan ze geen slaap tutorials gaan makenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Madi heeft hart voor haar bed en die staat nu in Utopia.
Sinds ze haar nw vriendjes heeft doet ze niks anders dan roddelen op haar bed. En niet te vergeten eten en dromen van haar doel een dure tas .quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Enige wat ze mist is de luxe, en dat is jammer want ze werkt hard genoeg daar.
Leuk? Ik vind hem juist het meest sneue ventje in Utopia.. klagen, iedereen is fout behalve hij, loopt voor alles weg, doet geen moer, puberale seksistische "grapjes" maken en met alles maar in die camera kijken van "kijk eens hoe fantastisch ik ben"...quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Madi wil JOhan al weg sinds deze zijn oog heeft laten vallen op Beau
Chipp zegt wel een waar iets, Johan reageert kinderachtig op bepaalde zaken en dat kunnen ze natuurlijk in het spel niet hebben
Voor de streamers is het juist wel leuk als er een steeds de kont in de krib gooit
Sneaky!quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom?
Vies als in ongewassen of vies als in sneaky?
Ja gek, als er 105 hangen, ze zou er omheen moeten kijken eigenlijkquote:
Je ziet haar dikker worden.....quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:04 schreef Flow3r het volgende:
Ik erger me er al aan hoe die Madi zit te eten elke dag![]()
Ze geniet er overduidelijk van maar het gaat allemaal zo langzaam![]()
[ afbeelding ]
Het wordt sowieso iemand die zich totaal al geen zorgen hoeft te maken ..zo hou je de spanning erin ..quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |