abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176863020
quote:
Zonde. Ik vind de naam Raiblocks veel beter.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176863036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het volledig te stoppen is, ik zeg dat het veel en veel minder toegankelijker wordt. Wat jij hierboven beschrijft is echt niet makkelijk, veel mensen zullen dit echt niet doen :)

Man, als 1 of ander land met nieuws komt dat ze crypto verbieden dipt alles in het rood. Stel je voor dat alle G20 landen met een verbod komen.

Ja leuk, met je omwegen kan jij nog steeds handelen, maar is een BTC nog maar een paar honderd dollar waard. Tja..
Wat een aannames weer. Een ondernemend persoon zet een automatisch systeem neer en pakt er 0.5% fee op, of we introduceren een bl3p Exchange tussen personen dmv een tikkie API .

Succes met dat allemaal te verbieden en je volledige betalingsverkeer te screenen op dit soort transacties.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176863066
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat een aannames weer. Een ondernemend persoon zet een automatisch systeem neer en pakt er 0.5% fee op, of we introduceren een bl3p Exchange tussen personen dmv een tikkie API .

Succes met dat allemaal te verbieden en je volledige betalingsverkeer te screenen op dit soort transacties.
Die mag je uitleggen, dat snap ik niet helemaal :P
pi_176863083
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zolang Anita en Henk het maar niet eng vinden en weten wat er gebeurt....
pi_176863166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Die mag je uitleggen, dat snap ik niet helemaal :P
Ik verkoop mijn BTC aan jou, ik maak dmv de tikkie API een betaalverzoek aan, jij betaalt de ontvangen tikkie waarna de coins overgemaakt worden.

Prop dit in een smart contract op ETH blockchain met fee’s en je wordt stinkend rijk.

Brb even bouwen.
pi_176863200
Het AD zegt overigens heel wat anders;

quote:
Minister Wopke Hoekstra (Financiën) wil over een paar weken duidelijk maken of een verbod van speculeren op koersstijgingen en -dalingen van de bitcoin wenselijk en mogelijk is. Partijen in de Kamer vragen om maatregelen tegen cryptomunten en andere omstreden financiële producten.

Maarten van Ast 31-01-18, 16:05
Hoekstra stelt ietwat cryptisch dat het kabinet een verbod op van bitcoin afgeleide producten als binaire opties en bitcoinfutures wenselijk is, maar benadrukt dat dat wel eerst onderzocht moet worden. Dat geldt ook voor de mogelijkheden op een verbod. De bewindsman hoopt de Kamer hierover binnen enkele weken te kunnen informeren.

Hoekstra waarschuwt al tijden voor de bitcoin onder het motto 'Bezint eer ge begint'. Ook toezichthouders Autoriteit Financiële Markten en De Nederlandsche Bank wijzen op de risico's. Desondanks neemt het aantal Nederlanders dat in bitcoins belegt niet substantieel af, constateert de minister.
https://www.ad.nl/politie(...)en-bitcoin~aa6f1627/
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:17:35 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176863204
Maar ook om iets te verbieden moeten ze goede redenen hebben. Het is wel een aantasting van de vrijheid van een persoon. Misschien dat er meer regulering gaat komen als gevolg van de G20. Wat niet per se negatief hoeft te zijn.
The End Times are wild
pi_176863223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat klinkt een stuk realistischer
pi_176863235
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het gaat dus om futures en derivaten en NIET om Crypto zelf.

Prima dus. Lekker FUDDEN weer met zijn allen jongens! Lekker roepen dat Crypto dood gaat, blèren en elkaar naschreeuwen.
pi_176863236
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:17 schreef LXIV het volgende:
Maar ook om iets te verbieden moeten ze goede redenen hebben. Het is wel een aantasting van de vrijheid van een persoon. Misschien dat er meer regulering gaat komen als gevolg van de G20. Wat niet per se negatief hoeft te zijn.
Daar hebben regelmakers niet zoveel moeite mee. Onder de noemer ''anti terrorisme'' mag heel veel.
pi_176863239
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:17 schreef LXIV het volgende:
Zuid Korea gaat het ons laten zien.
pi_176863255
Overigens is er niets mis met een beetje regelgeving in verschillende landen. Dat hoort er bij denk ik.
pi_176863267
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het gaat dus om futures en derivaten en NIET om Crypto zelf.

Prima dus. Lekker FUDDEN weer met zijn allen jongens! Lekker roepen dat Crypto dood gaat, blèren en elkaar naschreeuwen.
Daar staat cryptomunten en andere financiële producten. Ze hebben het dus nog altijd over beide.
pi_176863278
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:19 schreef Typisch het volgende:
Overigens is er niets mis met een beetje regelgeving in verschillende landen. Dat hoort er bij denk ik.
Dit. Zijn we het een keer eens! :P

WASU WASU WASUUPPPP
pi_176863295
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:19 schreef Typisch het volgende:
Gewoon waarschuwings-banners. Can live with that.
pi_176863328
Maar weer over coins zelf. Wat denken jullie van KIN? Ik twijfel er zelf over, kijk: voor ¤300 koop je er iets van 1.2 miljoen op dit moment. Leuk als dat natuurlijk over een jaartje ¤0,05 - ¤0,10 per KIN waard is. Potentiële doelgroep is ook wel groot, aangezien het gelinkt is aan KIK Messenger, wat heel veel mensen op deze aardbol gebruiken.

Wat me tegenstaat: het enorme aantal coins dat men heeft.
pi_176863335
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Daar staat cryptomunten en andere financiële producten. Ze hebben het dus nog altijd over beide.
“Hoekstra stelt ietwat cryptisch dat het kabinet een verbod op van bitcoin afgeleide producten als binaire opties en bitcoinfutures wenselijk is, maar benadrukt dat dat wel eerst onderzocht moet worden. ”

AFGELEIDE PRODUCTEN
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:23:29 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176863363
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:40 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn. Er zal altijd een land zijn dat crypto niet verbied om een voorsprong op de rest te behouden.
Sowieso zou een land als Rusland hier direct schijt aan hebben en mogelijkheden zien *O*

Dan koop ik wel een vliegticket naar Moskou en pin ik cryptoroebels. Vervolgens betaal ik mijn retourticket met het geld wat btc tijdens de heenvlucht in waarde gestegen is ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176863382
quote:
3s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Sowieso zou een land als Rusland hier direct schijt aan hebben en mogelijkheden zien *O*

Dan koop ik wel een vliegticket naar Moskou en pin ik cryptoroebels. Vervolgens betaal ik mijn retourticket met het geld wat btc tijdens de heenvlucht in waarde gestegen is ^O^
Komt sowieso veel leuks uit Rusland qua crypto.
pi_176863408
Nano. O+
Al vond ik Raiblocks wel een toffe naam eigenlijk.
Koning.
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:25:34 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176863425
quote:
Onhandige naamkeuze ivm ledger nano
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176863548
Verbod op futures lijkt me inderdaad wenselijk.
Maar de financiële wereld is dol op dit soort walgelijke producten. Blijft toch wel enorm ergerlijk om te zien hoe weinig de politiek heeft geleerd van de bankencrisis. Ze laten de banken wederom vrij om dit soort producten op de markt te zetten en dan gaat de politiek vervolgens klagen over crypto en laat de banken met rust.
Koning.
pi_176863569
En hup alweer bericht op de telegraaf over bitcoin. Dit keer drukt fraude de prijs.. wat een pipos daar, word nu gewoon lachwekkend.
Ieder uur nieuwtje
pi_176863572
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:29 schreef tha_dark het volgende:
Verbod op futures lijkt me inderdaad wenselijk.
Maar de financiële wereld is dol op dit soort walgelijke producten. Blijft toch wel enorm ergerlijk om te zien hoe weinig de politiek heeft geleerd van de bankencrisis. Ze laten de banken wederom vrij om dit soort producten op de markt te zetten en dan gaat de politiek vervolgens klagen over crypto en laat de banken met rust.
Er is (nog) geen crypto lobby hé.
pi_176863580
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:29 schreef Dwaalboy het volgende:
En hup alweer bericht op de telegraaf over bitcoin. Dit keer drukt fraude de prijs.. wat een pipos daar, word nu gewoon lachwekkend.
Ieder uur nieuwtje
Genereert clicks hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')