SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dank je!quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:34 schreef livelink het volgende:
cafca, alvast heel veel sterkte en succes gewenst vandaag.
Inderdaad. Succes vandaag!quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:34 schreef livelink het volgende:
cafca, alvast heel veel sterkte en succes gewenst vandaag.
Vermoed dat hij nu onder het mes ligt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Hoop dat het goed ging/gaat, cafca!
Iets met ziekenhuis en operatie. Details weet ik nietquote:
Ow ja dan sterkte idd!quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iets met ziekenhuis en operatie. Details weet ik niet
Vout gaat ongetwijfeld wat doenquote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt er nog een R49 carnavalsuurtje een deze dagen?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:01 schreef ToT het volgende:
En natuurlijjk niet te vergeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga met mijn dochter en mijn kleindochter op carnavalszondag de prins inhalen in Den Boschquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Zitten er hier veel 'carnavals vierders' trouwens?
Als kind vierde ik wel carnaval, maar dat was meer omdat ik ermee ben opgegroeid. Gelukkig ontsteeg ik dat niveau al vrij snel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:01 schreef ToT het volgende:
En natuurlijjk niet te vergeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij niet. Wij proberen het zelfs zoveel als mogelijk te ontwijken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Niet dat ik weet!quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Zwaar, man, die stroopwafelsquote:
Leuk! gezelligheid in Oeteldonk!quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met mijn dochter en mijn kleindochter op carnavalszondag de prins inhalen in Den Bosch
'dat niveau'?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als kind vierde ik wel carnaval, maar dat was meer omdat ik ermee ben opgegroeid. Gelukkig ontsteeg ik dat niveau al vrij snel.
Mijn neefje wordt trouwens Jeugd Prins Carnaval. Tja.
Jepquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zwaar, man, die stroopwafels
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:27 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Leuk! gezelligheid in Oeteldonk!
Nouja!! Zal druk zijn dan, tijdens z'n set!quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dat ik weet!
Het was hier dan ook altijd een traditie dat als Vout ging draaien, dat mensen zeiden dat ze de koeklast gingen aftappen om dat te gaan drinken, of dat je zachtjes wenend in een hoekje gingen zitten krassen, of in een foetushouding (wat later verbasterd werd tot amoebe-houding) heen en weer gingen wiegen enz!
Dat juist weer wel dan vaak.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nouja!! Zal druk zijn dan, tijdens z'n set!
Carnaval.... lijkt erg op kernafvalquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Ben jij een lichtgevend voorbeeldquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Carnaval.... lijkt erg op kernafval
TSSK, MOPPERKONT!!quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zwaar, man, die stroopwafels
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog helder denkend...quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Aanstaande zaterdag pre-carnavalsbal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt er nog een R49 carnavalsuurtje een deze dagen?
Ik haal alvast bier en sterker spul in huis, want dat ga ik wel nodig hebben...quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag pre-carnavalsbal.
Luister je mee?
Nou vooruit, ik zal luisterenquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luister je mee?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik haal alvast bier en sterker spul in huis, want dat ga ik wel nodig hebben...
quote:
Ik heb zaterdag een etentje.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Luister je mee?
Zeker net 2 minuten geleden besloten.. tssk..quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een etentje.
Godzijdank!
Vout draait ook pas na het etenquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een etentje.
Godzijdank!
quote:
Tegen die tijd moet Vout zijn charmes maar eens op me loslaten. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik vrijwillig naar een carnavalsshow ga luisteren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Vout draait ook pas na het eten
21:00 - 23:00
Dj Vout's pre-carnavalbal
quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet Vout zijn charmes maar eens op me loslaten. Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik vrijwillig naar een carnavalsshow ga luisteren.
Maar aan de andere kant heb ik door Vout eerder ook al wel grenzen verlegd.
Dit staat al een tijdje gepland, aangezien vrienden uit Schotland overkomen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeker net 2 minuten geleden besloten.. tssk..
Na jouw eten misschien...quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Vout draait ook pas na het eten
21:00 - 23:00
Dj Vout's pre-carnavalbal
quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit staat al een tijdje gepland, aangezien vrienden uit Schotland overkomen.
Maar anders was ik desnoods wel naar de Mac gegaan...
quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 21:30 MadMaster - Eenmalig...
Oh die staat niet op USBquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:01 schreef MadMaster het volgende:
En we beginnen meten met een verkeerd getagde song...
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo verkeerd was die tag nou ook weer niet...
Super fijn van je te horenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef cafca het volgende:
Hoi!
Operatie is goed gegaan. Wel iets uitgebreider dan verwacht, ze zouden eigenlijk alleen het ene bot opereren, maar toch besloten die andere ook te doen. Ik hoor morgenochtend meer over het hoe en waarom.
Pijn valt mee.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef cafca het volgende:
Hoi!
Operatie is goed gegaan. Wel iets uitgebreider dan verwacht, ze zouden eigenlijk alleen het ene bot opereren, maar toch besloten die andere ook te doen. Ik hoor morgenochtend meer over het hoe en waarom.
Pijn valt mee.
Wanneer mag je weer uit 't ziekenhuis ?quote:
Verkeerde arm geamputeerdquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef cafca het volgende:
Hoi!
Pijn valt mee.
Ik tune net pas in. Er is dus een thema?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet druk hier, maar mocht iemand dit lezen:
Mocht je een specifieke #1 willen horen, dan mag dat kenbaar gemaakt worden...
Ik heb het gelezen en ik ga nadenkenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet druk hier, maar mocht iemand dit lezen:
Mocht je een specifieke #1 willen horen, dan mag dat kenbaar gemaakt worden...
Eenmalig...quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik tune net pas in. Er is dus een thema?
You're the one that I want - Grease?quote:
Alles mag qua 'één'...quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
You're the one that I want - Grease?
Hoewel ik twijfel of dat wel one is in de zin van eenmalig.
dan zoek ik even verderquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Help!
Dat heb ik toch helemaal niet...
Ze zetten vooraf met zwarte edding een duidelijke zwarte pijl op de bewuste arm, serieus.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Verkeerde arm geamputeerd![]()
Gelukkig dat het goed is gegaan en dat de pijn meevalt. Hopelijk blijft dat zo en heb je een goede avond/nacht.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:31 schreef just me het volgende:
Freddy Cash / Eenmaal zul je van mij zijn.
Hebben ze pezen verplaatst of zo?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze zetten vooraf met zwarte edding een duidelijke zwarte pijl op de bewuste arm, serieus.
Ze hebben wel ook mijn been open gesneden (maar dat was de bedoeling)
Ik heb ooit als uitzendkracht bij de o.k. gewerkt, gegevens patient controleren, en inderdaad meegemaakt dat er op het formulier een foutje stondquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze zetten vooraf met zwarte edding een duidelijke zwarte pijl op de bewuste arm, serieus.
Ze hebben wel ook mijn been open gesneden (maar dat was de bedoeling)
Nee, stukje bot uit mijn scheenbeen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze pezen verplaatst of zo?
Of een deel uit je hamstring?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, stukje bot uit mijn scheenbeen.
En zo bouwen ze gewoon weer een nieuw mens.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, stukje bot uit mijn scheenbeen.
Nog even verder zoeken, just me.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Sorry just me, maar Freddy Cash is onvindbaar...
Jammerquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Sorry just me, maar Freddy Cash is onvindbaar...
give me one momentquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog even verder zoeken, just me.
Eénmalig nog een keertje. Moet kunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef cafca het volgende:
One more time van Daft Punk is natuurlijk wel erg tegenstrijdig met het thema
Creatief met eenmaligheidquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Eénmalig nog een keertje. Moet kunnen.
Die bewaar ik voor laterquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de behoeftigen...
Niet nodig. Dit kan ik best hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de behoeftigen...
Goed om te horen. En hopelijk gaat het nu allemaal verder naar wens.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef cafca het volgende:
Hoi!
Pijn valt mee.
Ik kan gewoon die andere oordopjes uit doen...quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de behoeftigen...
Nog ééntje als voorkeur?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
En een goede avond. Ik tune nog even in!
Och het is maar voor één keer he?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:22 schreef just me het volgende:
Toch maar wat tijd erachter geplakt Mad
Sorry... had even gedoe met de koptelefoonquote:
quote:
Origineel mag ookquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die versie is niet op voorraad...
ik hou het in de gatenquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Trust me, in het echt doe ik dit even niet
Heb je gemistquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Toch een verzoekje...![]()
One in ten van UB40. Of had je die al gedraaid?
Ja, nee.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
Toch een verzoekje...![]()
One in ten van UB40. Of had je die al gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |