abonnement Unibet Coolblue
pi_177198603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik speel altijd op de us servers en ervaar niet echt problemen met de netcode. Kan beter maar zelden zo slecht? Nahh :p.

Maargoed op de Xbox kan dat wellicht wel zo zijn daar kan k niet over oordelen.

Kingdom Come Deliverance is best wel tof trouwens! Zelf nog niet veel bugs tegengekomen (maar speel wel op de pc)
Hier op de X1 ook nog nergens last van
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 15 februari 2018 @ 11:16:00 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177198631
Gecontroleerd netwerk versus een vrij doch variabel platform.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:24:36 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177207935
Gaan ze Nintendo weer nadoen met een mobiele app voor voice chat :')

https://tweakers.net/nieu(...)-android-en-ios.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177220681
Voor een tientje koop ik wel een chat koptelefoon voor de xbox :P


https://nl.neckermann.com/nl/xbox-koptelefoon.html
  vrijdag 16 februari 2018 @ 10:51:18 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177225768
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een tientje koop ik wel een chat koptelefoon voor de xbox :P


https://nl.neckermann.com/nl/xbox-koptelefoon.html
Kheb er nog wel eentje liggen, ga ik never nooit niet gebruiken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177225968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een tientje koop ik wel een chat koptelefoon voor de xbox :P

https://nl.neckermann.com/nl/xbox-koptelefoon.html
Toch maar even 2 besteld voor als ik weer eens vergeet dat er een kabel aanzit en hem weer kapot trek.
Ik mis dat oude xbox 360 oortje, zat zo lekker, prima geluid en niet te groot
jammer dat er alleen gigantisch grote headsets zijn.
pi_177227603
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kheb er nog wel eentje liggen, ga ik never nooit niet gebruiken.
Ja geen idee of ik hem veel ga gebruiken, in theorie is het erg handig in World of Tanks maar spelers doen maar weinig helaas aan samenwerking..
pi_177232191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een tientje koop ik wel een chat koptelefoon voor de xbox :P

https://nl.neckermann.com/nl/xbox-koptelefoon.html
Bij nieuwe controllers zit gewoon een 3.5mm aansluiting op
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177232519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bij nieuwe controllers zit gewoon een 3.5mm aansluiting op
Daar zit bij mij een vreselijke pieptoon op. :')
pi_177240230
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Daar zit bij mij een vreselijke pieptoon op. :')
Oordelende nav de mensen die ik hoor tijdens games ben jij niet de enige :P
Morgen komt de postbode al met het pakketje, best rap :)
pi_177253396
Headset en mic is belangrijk voor SoT.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:32:19 #112
194233 Friday12
Originele kloon
pi_177318862
Hebben we hier eigenlijk Monster Hunters?
pi_177335926
Vanavond begonnen aan Red Dead Redemption, maar na 7 missies gespeeld te hebben heb ik nog steeds niet een klik met de game. Normaal gesproken heb ik ook totaal niks met cowboys en westerngames, maar had hem toch nog liggen en aangezien deel 2 er wel tof uit zag qua trailer wilde ik hem toch eens starten. Maarja ik weet eerlijk gezegd niet of deel 2 mij ook zal aanspreken als ik deel 1 ook al niet echt boeiend vind. Ik heb het trouwens ook een beetje met Fallout New Vegas (is wel sci-fi/western maar toch). Ook al ben ik groot fan van de Fallout games, de wereld van New Vegas vind ik van alle games in die franchise het saaist om doorheen te wandelen.

Meer mensen die niet heel veel met Red Dead hebben?
pi_177337747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:43 schreef Vault-Boy het volgende:
avond begonnen aan Red Dead Redemption, maar na 7 missies gespeeld te hebben heb ik nog steeds niet een klik met de game. Normaal gesproken heb ik ook totaal niks met cowboys en westerngames, maar had hem toch nog liggen en aangezien deel 2 er wel tof uit zag qua trailer wilde ik hem toch eens starten. Maarja ik weet eerlijk gezegd niet of deel 2 mij ook zal aanspreken als ik deel 1 ook al niet echt boeiend vind. Ik heb het trouwens ook een beetje met Fallout New Vegas (is wel sci-fi/western maar toch). Ook al ben ik groot fan van de Fallout games, de wereld van New Vegas vind ik van alle games in die franchise het saaist om doorheen te wandelen.

Ik heb RDR redelijk ver uitgespeeld maar miste ook die klik die ik bij fallout,dragon age en de witcher wel had...
pi_177349474
Ala iemand 14day gold code wil stuur me dm'tje
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:49:48 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_177350810
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:44 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Ik heb RDR redelijk ver uitgespeeld maar miste ook die klik die ik bij fallout,dragon age en de witcher wel had...
Misschi3n zijn rpgs gewoon meer je ding dan third person action adventures ;)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_177365350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanavond begonnen aan Red Dead Redemption, maar na 7 missies gespeeld te hebben heb ik nog steeds niet een klik met de game. Normaal gesproken heb ik ook totaal niks met cowboys en westerngames, maar had hem toch nog liggen en aangezien deel 2 er wel tof uit zag qua trailer wilde ik hem toch eens starten. Maarja ik weet eerlijk gezegd niet of deel 2 mij ook zal aanspreken als ik deel 1 ook al niet echt boeiend vind. Ik heb het trouwens ook een beetje met Fallout New Vegas (is wel sci-fi/western maar toch). Ook al ben ik groot fan van de Fallout games, de wereld van New Vegas vind ik van alle games in die franchise het saaist om doorheen te wandelen.

Meer mensen die niet heel veel met Red Dead hebben?
Waar mis je de klik dan? In de gameplay, in het verhaal, in de setting? Want de game heeft verder vrij weinig te maken met Fallout-games, het is absoluut geen RPG.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_177366323
RDR hier ook geskipt, is eigenlijk gewoon GTA met clowboys.
blablablabla
pi_177370029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Waar mis je de klik dan? In de gameplay, in het verhaal, in de setting? Want de game heeft verder vrij weinig te maken met Fallout-games, het is absoluut geen RPG.
Ik vergelijk ze ook niet, maar ik zei alleen dat ik dat ook een beetje met Fallout New Vegas had. Die heeft ook een western setting. Wel met een sci-fi sausje, maar het is merendeels western. Bedoel Fallout 3 heb ik echt tegen de 100x keer uitgespeeld ofzo en New Vegas echt maar een paar keer :P

Naja gameplay is niks mis mee aangezien het als GTA (en die serie vind ik wel weer tof) voelt wat ook logisch is, omdat het van dezelfde makers is. Maar nogmaals het is puur die setting die ik niks vind. Cowboys en western heb ik gewoon nooit wat mee gehad. Ik dacht omdat ik het spel nog had liggen om hem toch maar eens te gaan spelen. Nou gisteren in Mexico aangekomen met die muziek en nog steeds heb ik niet zoiets van wow wat een super vet spel is het nu. Ik wil wel doorzetten, maar eigenlijk wil ik ook wel stoppen en een ander spel gaan spelen.
pi_177371347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:18 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik vergelijk ze ook niet, maar ik zei alleen dat ik dat ook een beetje met Fallout New Vegas had. Die heeft ook een western setting. Wel met een sci-fi sausje, maar het is merendeels western. Bedoel Fallout 3 heb ik echt tegen de 100x keer uitgespeeld ofzo en New Vegas echt maar een paar keer :P

Naja gameplay is niks mis mee aangezien het als GTA (en die serie vind ik wel weer tof) voelt wat ook logisch is, omdat het van dezelfde makers is. Maar nogmaals het is puur die setting die ik niks vind. Cowboys en western heb ik gewoon nooit wat mee gehad. Ik dacht omdat ik het spel nog had liggen om hem toch maar eens te gaan spelen. Nou gisteren in Mexico aangekomen met die muziek en nog steeds heb ik niet zoiets van wow wat een super vet spel is het nu. Ik wil wel doorzetten, maar eigenlijk wil ik ook wel stoppen en een ander spel gaan spelen.
Oh in dat geval lijkt het me makkelijk, gewoon stoppen. Je hebt het spel een goede kans gegeven, best wat gespeeld, maar als het je niet ligt dan ligt het je niet :) Heb in de loop der jaren wel geleerd om mezelf nooit te dwingen te gamen, daarvoor heb ik te weinig tijd en vind ik het zonde om van een mooie hobby iets met negatieve gevoelens te maken. Dus lekker laten gaan, game is dan niet helemaal jouw ding, no worries!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:30:08 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177374714
Vroeger waren cowboys nog wel stoer, maar Heath Ledger heeft het verpest.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177382066
quote:
9s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger waren cowboys nog wel stoer, maar Heath Ledger heeft het verpest.
True dat, nu zijn ze geile donders
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games maandag 26 februari 2018 @ 10:00:24 #123
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177454951

20 euro :')

Turok 1 was wel echt legendarisch destijds op de pc, 3DFX Voodoo-genot.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177455130
Turok 2 komt toch ook uit?
En een of ander gaar offroad spel :')
blablablabla
pi_177455231
Lol
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')