Zoals iedereen na de loting al wist.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:09 schreef Cultuur058 het volgende:
Golfkarretje van Cambuur kan weer in de garage.
Jammer jongen, goed gestreden en respect voor een vol uitvak onder deze omstandigheden!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:09 schreef Cultuur058 het volgende:
Ja hoor, simpele pot voor die kampioenskandidaat uit Twente.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zoals iedereen na de loting al wist.
Arrogantjequote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? 2 Jupiler League ploegen tegen elkaar, dus alles was mogelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op je t.vquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waar kan ik vanavond de wedstrijden kijken?
HAHAHAHA SUPER GRAPPIGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HAHAHAHA SUPER GRAPPIGFox?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HAHAHAHA SUPER GRAPPIGHaha, gewoon Fox sports eredivisieeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een iets minder pedant toontje past beter bij een Twente supporter op dit moment.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jammer. Ik had het jullie gegund.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:09 schreef Cultuur058 het volgende:
Thomas is een beetje overschatquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:17 schreef Stabiel het volgende:
Geen Saymak en Thomas vanavond bij PEC.
AZ gaat gemakkelijk winnen dus.
Alleen voor degene die geen PEC-wedstrijden kijkt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Thomas is een beetje overschat
Het is leuk voor Zwolle hoor , daar niet van .quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Alleen voor degene die geen PEC-wedstrijden kijkt.
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is leuk voor Zwolle hoor , daar niet van .
Wie staat er in de spits bij AZ? Weghorstgod weer terug? Of mag seuntjens blijven staanquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:17 schreef Stabiel het volgende:
Geen Saymak en Thomas vanavond bij PEC.
AZ gaat gemakkelijk winnen dus.
Weghorst.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie staat er in de spits bij AZ? Weghorstgod weer terug? Of mag seuntjens blijven staan
Ik zie het.quote:
janlul.comquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waar kan ik vanavond de wedstrijden kijken?
Of gewoon vreemdgaan69.nlquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is die niet uit de lucht?En anders gewoon youTube ;P
Het kan alle kanten op, de bal is rondquote:
Dat mag u vinden. hahaquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op, de bal is rond
Kleine overwinning voor PSV mits ze met de beste 11 op komen dagen
en de goalquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zouden we eigenlijk eens moeten doen
valse tussenstand!quote:
Willem II thuisquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar hoop je op in de halve finale?
Neequote:Op woensdag 31 januari 2018 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
zit er iemand te wachten op dat toernooi?
Het zal je beroep toch maar wezen om elke twee weken even keihard in een microfoon RETTEKETETTEKET te roepnquote:
Nee, net als de Superbowl.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
zit er iemand te wachten op dat toernooi?
Een dagje vrijaf uit de kliniek is geen beroepquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal je beroep toch maar wezen om elke twee weken even keihard in een microfoon RETTEKETETTEKET te roepn
Dat is gewoon de stem van Steinsson volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal je beroep toch maar wezen om elke twee weken even keihard in een microfoon RETTEKETETTEKET te roepn
Ik zei ook niet dat al die toeschouwers daar voor hun beroep zitten tochquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een dagje vrijaf uit de kliniek is geen beroep
Smerig hard gelachen om dit filmpjequote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gewoon de stem van Steinsson volgens mij.
Alkmaarderhoutgodenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
twitter:michielteeling twitterde op woensdag 31-01-2018 om 19:37:19Mauro en Pereiro basis bij PSV, Feyenoord met St Juste rechtsback #feypsv reageer retweet
Hahaha wtfquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo naar PSW danquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Grens was wel lekker op tijd zeg
Dit is wel klaar verder
Kermis.quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Shows met Kees Driehuis zijn altijd goed
Ooit nog bij in het vliegtuig gezeten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Shows met Kees Driehuis zijn altijd goed
Jellyquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ooit nog bij in het vliegtuig gezeten.
Joh.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geloof dat PSV zaterdag wel wint.
Ah je hebt alvast een goed excuus mocht PSV gaan verliezen. Wat toch niet gaat gebeuren want volgens jou is PSV vele malen beter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:20 schreef PSVCL het volgende:
denk dat er dealtje is gelosten voor vanavond , feyenoord wint in de beker
psv voor de competitie
net als psv-utrecht vorig seizoen
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:20 schreef PSVCL het volgende:
psv voor de competitie
het indekken is begonnenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:20 schreef PSVCL het volgende:
psv voor de competitie
psv voor de competitie
:Squote:
psv voor de competitie
Ik vind Koopmeiners een stuk beter inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Til is toch gewoon een huis-, tuin- en keukenvoetballer
Stop maar weer met je getrollquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:29 schreef PSVCL het volgende:
ajax had beter van der brom kunnen halen ipv ten hag, doet het al jaren goed met az en past ook qua speelstijl veel beter bij ajax
psv voor de competitie
?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stop maar weer met je getroll
Nu neem je wel een erg groot risico.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Als er een pingel voor Feyenoord valt dan mag Davy een UI voor mij uitkiezen(duur: 1 maand)
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HALLOOOOOO ALLEMAAL
Ik kijk mee
Jippiejippiejoyjoyquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HALLOOOOOO ALLEMAAL
Ik kijk mee
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HALLOOOOOO ALLEMAAL
Ik kijk mee
Waaromquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga na een kwartiertje afhaken
Wat jammer!quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga na een kwartiertje afhaken
Coco heeft zo een gezicht alsof hij iets geslikt heeftquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cocu zijn kapsel is al een paar jaar overleden.
Mafkees, rot op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:20 schreef PSVCL het volgende:
psv voor de competitie
Wat fijn dat je er bentquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HALLOOOOOO ALLEMAAL
Ik kijk mee
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:39 schreef Tagliano het volgende:
"We wisten dat de deal door zou gaan of niet"
Gio on tour mensen
Je moeder ook.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Coco heeft zo een gezicht alsof hij iets geslikt heeft
Had je moeder maar geslikt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Coco heeft zo een gezicht alsof hij iets geslikt heeft
Als hij de kans krijgt doet hij dit ook ja.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kevin Blom gaat PSV naaien
- PSV supporters
Kevin Blom gaat gewoon kut fluiten. Wie daar de dupe van wordt is vooraf niet te voorspellen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kevin Blom gaat PSV naaien
- PSV supporters
Verlenging.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zou er gebeuren als dat luik een keer niet opengaat ?
Dan komen ze met de helikopter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Zappen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het zo schijtirritant dat Jan-Joost constant in superlatieven praat. No matter when, altijd een extra overdrijving. Echt, heeft iemand enig idee hoe die man ooit van de be3ldbuis kan verdwijnen?
hij is niet de scheids sukkelquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kevin Blom gaat gewoon kut fluiten. Wie daar de dupe van wordt is vooraf niet te voorspellen.
Hij is videorefquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kevin Blom gaat gewoon kut fluiten. Wie daar de dupe van wordt is vooraf niet te voorspellen.
Aan de zijkant zit een deur, loop je zo in de gracht.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat maakt bij Blom weinig uit hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij is niet de scheids sukkel
Hij werkt bij FOXquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het zo schijtirritant dat Jan-Joost constant in superlatieven praat. No matter when, altijd een extra overdrijving. Echt, heeft iemand enig idee hoe die man ooit van de be3ldbuis kan verdwijnen?
Arena.gifquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan de zijkant zit een deur, loop je zo in de gracht.
Burgerlul.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk grijpt de KNVB MAFFIA keihard in
Om vervolgens wel de beelden te gebruiken tijdens intro filmpjes.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk grijpt de KNVB MAFFIA keihard in
Dat heb ik met Utrecht-Ajaxquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
lang geleden dat ik nog eens een feyenoord - psv live zag. Laatste 2 edities moeten missen
klopt want deze pot verliezen we toch standaardquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik met Utrecht-Ajax
is niet erg verder
RIPquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt want deze pot verliezen we toch standaard
Groot gelijk. Gudmondsson zo maar eens inbrengenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV neemt de beker weer eens niet serieus.
Hadden ze dat de meegereisde fans niet even kunnen zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV neemt de beker weer eens niet serieus.
Had ff kunnen zeggen dat het geen geel was voor de JOng. Maar dat doet hij niet...quote:
Jullie schijtgeluk stopt vandaag.quote:
Nee die mogen jullie ook verliezenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
liever deze verliezen dan in de competitie verder maar jammer is het wel
Klopt, want dat mag hij ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had ff kunnen zeggen dat het geen geel was voor de JOng. Maar dat doet hij niet...
Welk geluk?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie schijtgeluk stopt vandaag.
Eensquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die mogen jullie ook verliezen
eraf getrapt door een van de verdedigersquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Lozano zie ik zijn hoofd nog wel verliezen in deze wedstrijd
Ik proef frustratie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie schijtgeluk stopt vandaag.
Kijk je wel uit? want zijn vader heet Mauro Senior. Wist jij dit al?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Mauro Junior gaat het niet redden
Nee dat wist ik niet .quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? want zijn vader heet Mauro Senior. Wist jij dit al?
Kakkerjoodje gespotquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die mogen jullie ook verliezen
Horsefighterquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Mauro Junior gaat het niet redden
En dan heeft t niet eens gesneeuwdquote:
er komt een pingel of rood, maar ik heb al both to score nu staanquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
even betten op minimaal 1 rood deze match.
goede.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
er komt een pingel of rood, maar ik heb al both to score nu staan
Zo te zien is daar al genoeg op ingezet en weet de scheidsrechter datquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef napoleonfour het volgende:
even betten op minimaal 1 rood deze match.
als ze zo gaan spelen is die wel binnen jaquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geef em eens ongelijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo te zien is daar al genoeg op ingezet en weet de scheidsrechter dat
Luinge weet de uitslag alquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo te zien is daar al genoeg op ingezet en weet de scheidsrechter dat
Feyenoord door, gratis geldquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In vrijwel iedere schijtwedstrijd van jullie. Behalve tegen Ajax dan.quote:
Uh, okequote:Op woensdag 31 januari 2018 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In vrijwel iedere schijtwedstrijd van jullie. Behalve tegen Ajax dan.
Dit blijven ook geen 22 spelersquote:
Wat een god hequote:Op woensdag 31 januari 2018 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ze hebben 3 man nodig om Lozano af te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |