Je hebt je naam verkeerd gespeldquote:
Het is mogelijk niet zijn echte naam dus laten we het op 'dichterlijke vrijheid' gooien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt je naam verkeerd gespeld
Hier niet je echte naam gebruiken is nog sneuer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is mogelijk niet zijn echte naam dus laten we het op 'dichterlijke vrijheid' gooien.
Precies, Beam. Jij weet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hier niet je echte naam gebruiken is nog sneuer.
Eens, een beetje vent post onder z'n eigen naam.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:59 schreef PSVCL het volgende:
Als Feyenoord vanavond wint gaan ze het weer vieren alsof de CL binnen is![]()
Treurige club
Feyenoord uit is sowieso elk jaar puntverlies. Dit moet begin van de competitie al incalculeren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als we vanavond doorgaan verwacht ik wel een dikke revanche in de competitie
Don en ik hebben een dealtje gesloten. Vnv Feyenoord, wij in de competitiequote:Op woensdag 31 januari 2018 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als we vanavond doorgaan verwacht ik wel een dikke revanche in de competitie
Jullie verspelen die 7 punten echt niet meer, met of zonder backquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit was het jongens. Helaas geen defensieve versterking. Zeg maar dag tegen dat gedroomde kampioenschap.
prima, al had ik een bekertje erbij wel een keer goed gevonden, we hebben dat kreng absurd weinig gewonnenquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Don en ik hebben een dealtje gesloten. Vnv Feyenoord, wij in de competitie
Godverdomme. Tyfuszooi echt waar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit was het jongens. Helaas geen defensieve versterking. Zeg maar dag tegen dat gedroomde kampioenschap.
Ach zit niet zo te zeveren, zonder defensieve versterking heeft PSV zich gespeeld naar de uitgangspositie waarin het zich nu begeeft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar komt dat door vraag ik me af?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Feyenoord uit is sowieso elk jaar puntverlies. Dit moet begin van de competitie al incalculeren.
quote:PSV maakt het seizoen af met de huidige selectie, zo heeft de club bekendgemaakt. Phillip Cocu had graag nog een linksback aan zijn selectie toegevoegd, maar de koploper van de Eredivisie is er niet in geslaagd een geschikte kandidaat aan te trekken.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-01-2018 om 19:03:34#PSV sluit de rijen op de transfermarkt. Er gebeurt niets meer. reageer retweet
quote:
Tja, slechte inkopen deze zomer en te laat Van persie binnen gehaald. gelukkig IS DIE BEKER VAN ONSquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, dat jullie niet meer meedoen was toch al duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |