Je vergeet nog iets over Zoet te zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schwaab en Isimat zijn anders helemaal niet zo slecht heb ik vandaag nog gelezen en Arias is in de vorm van z'n leven.![]()
![]()

Ja die hield 'm ook lekker klemvast. Butterhands.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets over Zoet te zeggen

Kuipvrees denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets over Zoet te zeggen

En niet met meer dan 3 goals verschil verliezen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewoon blessurevrij weg komen hier.

Van Boekel ja!quote:

Bleef tenminste nog in het stadion. Fijn voor de ballenjongensquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:57 schreef TehRocks het volgende:
Schrijf die maar bij gemiste volleys van Hendrix

quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:57 schreef TehRocks het volgende:
Schrijf die maar bij gemiste volleys van Hendrix

MN STREAM LIGT TE VER ACHTERquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
Hendrix weer met een klassieke volley.

Waarom speelt Ginkel niet?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:18 schreef TehRocks het volgende:
Wat doet Hendrix in godsnaam op de tweede lijn, zet daar iemand neer met een traptechniek

Beetje last nog misschienquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom speelt Ginkel niet?
Hendrix trapt al 4 weken elke bal 2de ring in

Ik wou dat ie anderhalf uur voor liep, kon ik met goed fatsoen de boel uitzetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |