Veel zal afhangen van samenwerking met het Japanse SuperGT.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:53 schreef Funzel het volgende:
Vraag me wel af hoeveel toekomst DTM nog heeft na 2018, als Mercedes er mee nokt.
Ze moeten of nieuwe fabrikanten krijgen, of samengaan/-racen met andere raceklasses.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:53 schreef Funzel het volgende:
Vraag me wel af hoeveel toekomst DTM nog heeft na 2018, als Mercedes er mee nokt.
Even jaartal en naam veranderen en de OP is weer up-to-date.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:38 schreef Funzel het volgende:
Ja die OP komt nog uit het stenen tijdperk inderdaad.
Progressie!quote:Op zondag 6 mei 2018 12:28 schreef Doler12 het volgende:
Timo Glock pakt pole, Frijns start op plaats 15.
Nou ja de Audi gaat helemaal niet lekker, alleen Rast zit in de top tien met een tweede plek, oow en Rockenfeller op plek negen.quote:
Vast nietquote:Op zondag 6 mei 2018 13:43 schreef franklop het volgende:
Zou Wehrlein denken dat ie elke ronde DRS mag gebruiken, net als in de F1?
Commentator zit te slapenquote:Op zondag 6 mei 2018 13:50 schreef franklop het volgende:
Frijns heeft een plekje gepakt
Buiten de pitstop van Di Resta dan
12de na de stop van Ekstrom. Verliest twee plekken door de late stop.quote:Op zondag 6 mei 2018 14:06 schreef franklop het volgende:
Benieuwd naar waar Frijns terugvalt en of het dus waard is geweest om laat te stoppen.
13 en 3quote:Op zondag 6 mei 2018 14:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
12de na de stop van Ekstrom. Verliest twee plekken door de late stop.
Zie mijn edit.quote:
De teringquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef heywoodu het volgende:
Die crash van Premat waar die kerel net het over had
Die laatste klap op het rechtervoorwiel, waarmee de auto tot stilstand komt, na de koprol is wel een harde hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanwege al dat plastic ziet de crash van Rast er erger uit dan hij was.
Heeft hij volgens mij uiteindelijk ook niet gekregen (in race 1) Alleen Juncadella. Hij kreeg alleen 5s voor een jumpstart.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:55 schreef twiFight het volgende:
Waar heeft Frijns die drive through nou voor gekregen? Dat hij de safety car regels overtrad ja, maar hoe dan? Van wat ik zag op de camera reed hij op de plek waar hij moest rijden.
Ja aangezien hij zijn laatste lap pitte had hij weinig opties, behalve dan op race finish zeg maar zijn drive through doen, maar dat was niet in beeld te zien. En ook niet altijd legaal. Ik moet zeggen dat de regie e.e.a. te wensen overliet en de (officiele) commentator was helemaal om te huilen. Die zei dat Frijns een briljante start had en ver vooruit wasquote:Op dinsdag 22 mei 2018 00:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij uiteindelijk ook niet gekregen (in race 1) Alleen Juncadella. Hij kreeg alleen 5s voor een jumpstart.
quote:
wel in de punten.quote:
Gek jaquote:Op zondag 3 juni 2018 14:19 schreef franklop het volgende:
Vaag, dus degene die in de fout gingen in de pits mogen wel voor de rest weer de baan op, die geen fout maakten.
Ja dusquote:Op zondag 3 juni 2018 14:23 schreef Sabata het volgende:
Zijn ze nu bij Paffett vergeten de regenbanden te wisselen!!??
Nogal ja.quote:
Sat 1 had het over een"Offener unterschenkelbruch", vertaalt zich als open breuk in het onderbeen. Is idd niet best.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:13 schreef Sjemmert het volgende:
Is er nog nieuws omtrent die scrutineer ? Zag er niet best uit.
Timo Scheider zat er zich voor de Duitse tv flink over op te winden, bleef er gelukkig ook op terugkomen voor de tweede race. Er werden wel drie verschillende redenen gegeven:quote:Overigens vond ik het wel nep dat Auer aan de kant ging voor Di Resta in race 1. En er dan met geen word over reppen in de interviews
Ik kan wel begrijpen dat het gebeurt maarja zie het toch niet graag. Helemaal niet ergens halverwege race 5.quote:Op maandag 4 juni 2018 14:48 schreef twiFight het volgende:
Wat is daar raar aan? Begrijp mij niet verkeerd, ik vind dat niks met racen te maken hebben, maar dit gebeurde bij Ekstrom vorig jaar veeeele malen.
"OK, so, Paul is faster than you. Can you confirm you understood that message?"quote:Op maandag 4 juni 2018 14:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpen dat het gebeurt maarja zie het toch niet graag. Helemaal niet ergens halverwege race 5.
Echt hequote:
Het was helemaal briljant geweest als ie gewoon niet was gestoptquote:Op zondag 24 juni 2018 05:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
Echt he
Ik vraag mij ook af wat het strategische voordeel moet zijn van in de laatste ronde pitten. Ik kan er geen bedenken. Sterker nog, als je toch een race lang op hetzelfde setje kan rijden dan is in ronde 1 stoppen in bijna alle opzichten beter.
Lijkt me een goede zet als er meer fabrikanten door toetreden.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:43 schreef sasquatsch het volgende:
Vanaf volgend jaar rijdt de DTM met de Class 1 regels die in de Super GT wordt gebruikt.
http://www.dailysportscar(...)cal-regulations.html
Ziet er redelijk goed uit ja. Vanaf p16 niet slecht.quote:Op zondag 24 juni 2018 14:10 schreef Doler12 het volgende:
Lang buiten blijven wordt nu wel beloond plaats 8 dus
Hoorde je 'm? Hij maakte ek-sact dezelfde opmerking weer in race 2quote:
Ik heb ook twee VIP Gold kaarten gewonnen maar ik ga niet heen, iemand interesse in de kaarten?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Net een VIP-uitnodiging gekregen voor de race op CPZ Voor de verandering maar eens op ingaan
Ik heb al duinkaarten maar wat houd vip gold in dan ?quote:Op maandag 9 juli 2018 21:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb ook twee VIP Gold kaarten gewonnen maar ik ga niet heen, iemand interesse in de kaarten?
Als het goed is komen de (weekend)passen vandaag in de post, het zijn paddockkaarten en een meet & greet.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb al duinkaarten maar wat houd vip gold in dan ?
Ah oke, zoals ik zei heb ik al duin kaarten. Als je iemand hebt die nog niks heeft zou ik ze daaraan geven. Zo niet mag je ze ook deze kant op sturen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2018 10:20 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als het goed is komen de (weekend)passen vandaag in de post, het zijn paddockkaarten en een meet & greet.
Dat is bijzonder netjes. De race gaat nu beginnenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:37 schreef Doler12 het volgende:
Frijns beste van de audi's in kwali op plek 7
Schakel net in heeft ie goed gedaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 11:37 schreef Doler12 het volgende:
Frijns beste van de audi's in kwali op plek 7
Kwam wel slecht weg ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Frijns echt rotslecht weg, maar geniaal door de Tarzanbocht
Van 7 naar 10 naar 6 nog voor het einde van bocht 1
Gelukkig is Frijns er nu achter wegquote:
Zei hij op zijn minst wel dat de DP pitmeisjes niet aan hesjtek mietoe doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 18:47 schreef JayHovah het volgende:
Het mag wel in de krant: die aap van een Ronald van Dam begon dit keer eens niet over dat “zonder bandenwarmers de pits uit” en “een maximaal aan DRS zodat je het tacktisch moet gebruiken” wel iets voor de Formule 1 is... Echt elk mogelijk moment noemt ie het op, als hij nou eens z’n aandacht aan de race besteedde had ie een stuk minder missers te pakken...
Yep ook in kwalificatie maar een paar rondjes gereden.quote:
quote:Mercedes heeft bevestigd dat vijfvoudig wereldkampioen rally Sebastien Ogier volgende maand zijn DTM-debuut maakt. De Fransman neemt deel aan de ronde op de Red Bull Ring.
De reglementen schrijven voor dat elke fabrikant een zevende wagen mag inzetten voor een gastrijder, al heeft Mercedes toestemming moeten vragen bij het overkoepelend orgaan DMSB en concurrenten Audi en BMW omdat gastrijders niet zijn toegestaan in de laatste drie races van het seizoen.
Ogier test deze week op Vallelunga met de Mercedes C63 om niet geheel onvoorbereid aan het weekend te beginnen. "Dit is een heel spannende ervaring", zei Ogier. "De DTM is totaal nieuw voor me maar ik probeer elke ronde zo veel mogelijk te leren. Ik zie dit als een mooie gelegenheid om mijn racehorizon te verbreden en meer ervaring op te doen. Tot nu toe heb ik weinig gereden op permanente circuits, slechts een paar races in de GT-wagen. Een DTM-auto is natuurlijk sneller. Uiteraard kan je als gastrijder niet verwachten meteen competitief te zijn."
Audi zette tijdens de seizoensopener op Hockenheim een zevende auto in voor de afscheidnemende Mattias Ekstrom, BMW geeft in Misano de kans aan Alex Zanardi.
Ronald doet dit vrijwel altijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 14:29 schreef Doler12 het volgende:
Had nog hoop maar rick en rene zijn op vakantie
Auer kreeg een zetje, waardoor hij richting Frijns knalde en samen de baan af ging.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:55 schreef JayHovah het volgende:
Kreeg Frijns geen zetje van Farfus of Green waardoor hij samen met Auer eraf ging?
Ik kreeg het idee dat Auer een zetje kreeg van Frijns omdat hij ook een zetje kreeg. Het domino effect zeg maar...quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Auer kreeg een zetje, waardoor hij richting Frijns knalde en samen de baan af ging.
Volgens mij spinde Auer zelf en nam Frijns mee. Farfus reed er achter op. Maar niet echt heel duidelijk te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Auer een zetje kreeg van Frijns omdat hij ook een zetje kreeg. Het domino effect zeg maar...
Replay was niet echt duidelijk hierover.
quote:In de tweede race had ik bij de start licht contact met Lucas. Ik zat links van hem, dicht achter René Rast. Hijzelf bevond zich rechts van René en mij. Ik remde iets eerder om te zien wat er ging gebeuren en gaf Lucas de ruimte. Hij stuurde echter meer in dan ik had verwacht. Ik probeerde hem nog te ontwijken, maar we maakten licht contact en daardoor spinde hij half." Auer nam Frijns mee in zijn spin. "Ik zat klem en kon niets meer doen. Daarna kreeg ik ook nog een tik van Augusto Farfus, al kon hij daar natuurlijk niets aan doen."
hopelijk hoeft ie geen indycar meer te doenquote:
“Geen bandenwarmers”quote:
Het idee an sich is best aardig, maar doe dan de 2e race op zondag idd wat eerder om het voor publiek aantrekkelijk te houden.quote:Op zondag 26 augustus 2018 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Die regen voor de derde race
Jammer dat DTM straks zo laat is. Ik kan me echt niet voorstellen dat je besluit om op zondag ruim na tien uur nog te beginnen met een race, dat is toch dodelijk voor de toeschouwersaantallen (hoewel er gisteren ook bijna niemand leek te zitten)?
Maakt niet zoveel uit, mooi dat hij erbij zit.quote:Op zondag 26 augustus 2018 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Duval met z'n eerste pole, Frijns 15e, Zanardi toch weer kansloos laatste.
Ik heb het Engelse commentaar maar opgezet.quote:
Gelukkig niet naar Ronald geluisterdquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:48 schreef Sabata het volgende:
Jaaaaaa, regen. Frijns nog niet gestopt, hihi
De Italiaanse co commentator vond het al veel te vroeg om binnen te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig niet naar Ronald geluisterd
Precies, doe ik zelf ook niet. Eddy en Timo zijn op dreef op kabel einsquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:49 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gelukkig niet naar Ronald geluisterd
Hoe zit het eigenlijk met pitten en de SC in de DTM?quote:
Dat mag nietquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met pitten en de SC in de DTM?
Het mag maar die telt niet voor de verplichte stop.quote:Op zondag 26 augustus 2018 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met pitten en de SC in de DTM?
ah, dan staat Joel Ericsson er dus het beste voor nuquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het mag maar die telt niet voor de verplichte stop.
Klopt, Frijns had er dus niks aan, ze wouden net geen pitten, maar toen scquote:Op zondag 26 augustus 2018 22:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het mag maar die telt niet voor de verplichte stop.
https://www.dtm.com/en/regulations/sporting-regulations
sowieso top 5quote:Op zondag 26 augustus 2018 23:02 schreef sasquatsch het volgende:
Duval ligt 6de op een ronde, dus er is nog hoop op een goede klassering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |