abonnement Unibet Coolblue
pi_176860068
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:30 schreef Stabiel het volgende:

Ik ben hypocriet, maar mijn hypocrisie reikt niet zo ver dat ik jaren onderdeel heb uitgemaakt van een factie die interventie in Syrië bepleitte, zoals Ibrahim Karagul.
karagul moet dan ook clicks genereren hoe paranoider/hypocrieter hoe beter

quote:
Nummer 1 is altijd Turkije. Het was Turkije die haar grondgebied wagenwijd openzette voor de Amerikanen en allerlei extremistische tuig. Het was Turkije die toestemming gaf om haar grondgebied te gebruiken als logistiek punt om rebellen in Syrië te bewapenen. Het was Turkije wiens president in 2012 de wens uitsprak om samen met al zijn soennitische supremacisten aan de Omajjadische moskee in Damascus te bidden.
de turken zijn op de amerikaanse bandwagon gesprongen op een gegeven moment nadat de amerikanen met hun assad must go beleid kwamen.
net zoals ze nu op de russische bandwagon zijn gesprongen om een vinger in de pap te houden.

je geeft de turken te veel krdiet, ik denk dat erdo en assad binnenkort weer schouder aan schouder gaan bidden in de omayaden moskee ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:34:32 #127
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_176860075
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:28 schreef Slayage het volgende:
officieel zijn de russen niet in afrin, maar kennelijk zitten ze wel degelijk nog steeds.
[url=http://www.independent.co.uk/voices/syria-kurds-turkey-afrin-erdogan-pkk-ypg-what-they-stand-for-a8184056.html]

On the ground in Afrin, it’s hard to know what Kurdish fighters really stand for

Exclusive: While the Kurds try to persuade you of their potential loyalty to Syria and disclaim any connection to the rest of Kurdish Syria and the Iraqi Kurds – clearly a lie –
Eeeeeeeeeeeeeen toen hield ik op met lezen. :')

Hoe wil je je nou een beeld vormen over wat er daar gebeurt, als het nieuws zo propagandistisch wordt gebracht?

Maar dat is waarschijnlijk ook precies het probleem met die idioten.
pi_176860094
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:34 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Eeeeeeeeeeeeeen toen hield ik op met lezen. :')

Hoe wil je je nou een beeld vormen over wat er daar gebeurt, als het nieuws zo propagandistisch wordt gebracht?
je hebt moeite met feiten?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:35:56 #129
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_176860100
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hebt moeite met feiten?
Integendeel.
pi_176860126
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:34 schreef Slayage het volgende:
de turken zijn op de amerikaanse bandwagon gesprongen op een gegeven moment nadat de amerikanen met hun assad must go beleid kwamen.
net zoals ze nu op de russische bandwagon zijn gesprongen om een vinger in de pap te houden.

je geeft de turken te veel krdiet, ik denk dat erdo en assad binnenkort weer schouder aan schouder gaan bidden in de omayaden moskee ;)
De Turken kunnen op elke bandwagon springen, maar dat doet niets af aan het feit dat het Turken zelf zijn die springen. Alleen Turkije zelf is verantwoordelijk geweest voor haar daden.
pi_176860156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Integendeel.
wat is het probleem precies dan, dat hij een leugen een leugen noemt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:40:36 #132
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_176860199
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is het probleem precies dan, dat hij een leugen een leugen noemt?
Snap je het echt niet of doe je maar alsof?
pi_176860494
spectatorindex twitterde op woensdag 31-01-2018 om 13:48:46 BREAKING: Russian foreign ministry says Turkey's military operation in Syria has led to hundreds of people killed, including civilians. reageer retweet
pi_176860611
abdbozkurt twitterde op woensdag 31-01-2018 om 13:50:38 #Erdogan says he's proud to see Free Syrian Army rebels fighting along with Turkish army in Syria, likens FSA to national forces during Turkey's war of independence amid religious chants from the audience. reageer retweet
Vergelijkt de FSA met de strijdkrachten onder leiding van Ataturk tijdens de onafhankelijkheidsoorlog. :')
pi_176860626
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De Turken kunnen op elke bandwagon springen, maar dat doet niets af aan het feit dat het Turken zelf zijn die springen. Alleen Turkije zelf is verantwoordelijk geweest voor haar daden.
uiteraard, iedereen creeert zijn eigen karma (letterlijk "doen")

kort door de bocht, maar niet minder waar.

al qaida in irak hebben we te danken aan bush beleid, het versterken van al qaida in irak hebben we te danken aan baath syrie beleid, die de amerikanen iin irak wilde saboteren, en irak beleid richting de sunnis, al qaida in irak muteert zich tot isis op een gegeven moment, in 2011 breekt de pleuris uit in tunesie, wat een dominosteen veroorzaakt in libie, egypte, syrie, amerikanen zeggen, kadaffi mubarak, assad must go, het regime in syrie, briljant dat het is, zet verdeel en heers technieken in oa. door alle extremisten uit de gevangenissen vrij te laten in de hoop dat deze militanten de revolitie zouden kapen, iets wat ook daadwerkelijk gebeurde uiteindelijk. de turken die ondertussen op de amerikaanse bandwagon zijn gesprongen gaan all in richting het regime en faciliteert elke jihadi die naar syrie wilt, isis gebruikt de teringzooi in syrie om hun machtsbasis uit te breiden.

zo kan je alles en iedereen als "schuldige" aanwijzen voor de clusterfuck van het syrische conflict, maar de hoofdschuldige is imo, de ben alis, mubaraks, kadaffis en assads die niet in staat zijn gebleken om hun volk mee te krijgen in nieuwe tijden en zijn blijven hangen in een veiligheidsapparaat cultuur uit oude sovjet dagen.
wil je de bevolking anno nu zoet houden moet je dat doen met een enigszins functionerend systeem en daarin zijn al die arabische landen dus in gefaald en daar ligt de kern van het probleem. niet in staat blijken mee te kunnen gaan met de vaart der volkeren.
je kan van de VS en de europeanen zeggen wat je wilt, ze zijn wel in staat om de bevolking zoet te houden en de macht te delen, iets wat je niet kan zeggen over al die landen in het midden oosten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176860636
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Snap je het echt niet of doe je maar alsof?
ik snap het echt niet, dude.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176860652
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:59 schreef Stabiel het volgende:
abdbozkurt twitterde op woensdag 31-01-2018 om 13:50:38 #Erdogan says he's proud to see Free Syrian Army rebels fighting along with Turkish army in Syria, likens FSA to national forces during Turkey's war of independence amid religious chants from the audience. reageer retweet
Vergelijkt de FSA met de strijdkrachten onder leiding van Ataturk tijdens de onafhankelijkheidsoorlog. :')
in turkije is het populair om elke strijd te vergelijken met de onafhnakelijkheids oorlog, succes gegarandeerd!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176860716
de atgms zijn geleverd/worden ingezet en gaan de turken veel koppijn bezorgen.

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 31-01-2018 om 13:49:15 #AfrinOp: #YPG fired another #Konkurs #ATGM reportedly targeting a bulldozer on hill 740, W. of #Rajo. Outcome unclear. https://t.co/gJTeR8qPkv https://t.co/MhrBbposQ6 reageer retweet
de truken hebben niks beters te doen :')

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 31-01-2018 om 14:25:20 #AfrinOp: war is also about symbols. Portait of #PKK leader Öcalan (Apo) bombed by #TSK armed drone, via @Acemal71. #Syria https://t.co/E5wTAcQlb0 reageer retweet


[ Bericht 32% gewijzigd door Slayage op 31-01-2018 14:51:10 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176861466
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

uiteraard, iedereen creeert zijn eigen karma (letterlijk "doen")

kort door de bocht, maar niet minder waar.

al qaida in irak hebben we te danken aan bush beleid, het versterken van al qaida in irak hebben we te danken aan baath syrie beleid, die de amerikanen iin irak wilde saboteren, en irak beleid richting de sunnis, al qaida in irak muteert zich tot isis op een gegeven moment, in 2011 breekt de pleuris uit in tunesie, wat een dominosteen veroorzaakt in libie, egypte, syrie, amerikanen zeggen, kadaffi mubarak, assad must go, het regime in syrie, briljant dat het is, zet verdeel en heers technieken in oa. door alle extremisten uit de gevangenissen vrij te laten in de hoop dat deze militanten de revolitie zouden kapen, iets wat ook daadwerkelijk gebeurde uiteindelijk. de turken die ondertussen op de amerikaanse bandwagon zijn gesprongen gaan all in richting het regime en faciliteert elke jihadi die naar syrie wilt, isis gebruikt de teringzooi in syrie om hun machtsbasis uit te breiden.

zo kan je alles en iedereen als "schuldige" aanwijzen voor de clusterfuck van het syrische conflict, maar de hoofdschuldige is imo, de ben alis, mubaraks, kadaffis en assads die niet in staat zijn gebleken om hun volk mee te krijgen in nieuwe tijden en zijn blijven hangen in een veiligheidsapparaat cultuur uit oude sovjet dagen.
wil je de bevolking anno nu zoet houden moet je dat doen met een enigszins functionerend systeem en daarin zijn al die arabische landen dus in gefaald en daar ligt de kern van het probleem. niet in staat blijken mee te kunnen gaan met de vaart der volkeren.
je kan van de VS en de europeanen zeggen wat je wilt, ze zijn wel in staat om de bevolking zoet te houden en de macht te delen, iets wat je niet kan zeggen over al die landen in het midden oosten.
De grote schuldigen zijn de grote rijke olielanden SA VAE, Quatar en koeweit. Want met oorlog is olie nodig en olie levert voor hun veel geld op.

Klote Arabieren. Het zijn allemaal nazi's.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_176861544
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:05 schreef Slayage het volgende:
de atgms zijn geleverd/worden ingezet en gaan de turken veel koppijn bezorgen.

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 31-01-2018 om 13:49:15 #AfrinOp: #YPG fired another #Konkurs #ATGM reportedly targeting a bulldozer on hill 740, W. of #Rajo. Outcome unclear. https://t.co/gJTeR8qPkv https://t.co/MhrBbposQ6 reageer retweet
de truken hebben niks beters te doen :')

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 31-01-2018 om 14:25:20 #AfrinOp: war is also about symbols. Portait of #PKK leader Öcalan (Apo) bombed by #TSK armed drone, via @Acemal71. #Syria https://t.co/E5wTAcQlb0 reageer retweet
Wel een goede hit van die gewapende drone.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:17:55 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176861938
@sayed_ridha
17 locations captured by SAA and allies so far. 11km until they reach from Saraqeb and an additional 15km until they reach Fuah-Kafraya

Mocht er enig Turks plan zijn geweest om dit offensief te blokkeren, dan is dat finaal mislukt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176862086
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:00 schreef Slayage het volgende:
uiteraard, iedereen creeert zijn eigen karma (letterlijk "doen")

kort door de bocht, maar niet minder waar.

al qaida in irak hebben we te danken aan bush beleid, het versterken van al qaida in irak hebben we te danken aan baath syrie beleid, die de amerikanen iin irak wilde saboteren, en irak beleid richting de sunnis, al qaida in irak muteert zich tot isis op een gegeven moment, in 2011 breekt de pleuris uit in tunesie, wat een dominosteen veroorzaakt in libie, egypte, syrie, amerikanen zeggen, kadaffi mubarak, assad must go, het regime in syrie, briljant dat het is, zet verdeel en heers technieken in oa. door alle extremisten uit de gevangenissen vrij te laten in de hoop dat deze militanten de revolitie zouden kapen, iets wat ook daadwerkelijk gebeurde uiteindelijk. de turken die ondertussen op de amerikaanse bandwagon zijn gesprongen gaan all in richting het regime en faciliteert elke jihadi die naar syrie wilt, isis gebruikt de teringzooi in syrie om hun machtsbasis uit te breiden.

zo kan je alles en iedereen als "schuldige" aanwijzen voor de clusterfuck van het syrische conflict, maar de hoofdschuldige is imo, de ben alis, mubaraks, kadaffis en assads die niet in staat zijn gebleken om hun volk mee te krijgen in nieuwe tijden en zijn blijven hangen in een veiligheidsapparaat cultuur uit oude sovjet dagen.
wil je de bevolking anno nu zoet houden moet je dat doen met een enigszins functionerend systeem en daarin zijn al die arabische landen dus in gefaald en daar ligt de kern van het probleem. niet in staat blijken mee te kunnen gaan met de vaart der volkeren.
je kan van de VS en de europeanen zeggen wat je wilt, ze zijn wel in staat om de bevolking zoet te houden en de macht te delen, iets wat je niet kan zeggen over al die landen in het midden oosten.
Geen enkel land in de Arabische wereld met een complex demografische verhouding is gebleken om een goed democratisch functionerende staat op poten te zetten. Het probleem zijn dus niet de leiders, maar de samenleving en inheemse cultuur an sich. De leiders zijn hier slechts een weerspiegeling van.

De reden waarom Turkije als geen ander land heeft bijgedragen aan de instabiliteit in Syrië is vanwege haar geografische ligging. Zonder steun van Turkije had de rebellie het nooit overleefd. Ergo: Turkije is de grootste boosdoener imo.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:32:48 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176862187
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 14:05 schreef Slayage het volgende:
de atgms zijn geleverd/worden ingezet en gaan de turken veel koppijn bezorgen.

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 31-01-2018 om 13:49:15 #AfrinOp: #YPG fired another #Konkurs #ATGM reportedly targeting a bulldozer on hill 740, W. of #Rajo. Outcome unclear. https://t.co/gJTeR8qPkv https://t.co/MhrBbposQ6 reageer retweet
de truken hebben niks beters te doen :')

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 31-01-2018 om 14:25:20 #AfrinOp: war is also about symbols. Portait of #PKK leader Öcalan (Apo) bombed by #TSK armed drone, via @Acemal71. #Syria https://t.co/E5wTAcQlb0 reageer retweet
Ja afbeeldingen en oude tempels kunnen ze wel aan zonder problemen. Turkije _O_.

:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176862624
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:03 schreef Stabiel het volgende:
Het is geen paranoïde geest. Heet is een uiterst hypocriete geest.

Er is geen land dat meer bijgedragen heeft aan de instabiliteit in Syrië. Turkije heeft voor jaren allerlei gewapende bendes gesteund die actief de centrale regering in het land hebben ondermijnd.

[..]

Dit zou zomaar een uitspraak van een pro-regering's strijder in Syrië kunnen zijn.

Wat Turkije nu overkomt is poëtische rechtvaardigheid. Karma in zijn meest zuivere vorm.
Wat overkomt Turkije dan? heb ik iets gemist?
pi_176862701
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:55 schreef Rangono het volgende:
Wat overkomt Turkije dan? heb ik iets gemist?
De realisatie van een Koerdisch autonoom gebied dat sympathiek en/of geallieerd is aan de PKK.

Een negatief geostrategisch situatie voor Turkije van jewelste.
pi_176862748
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:58 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De realisatie van een Koerdisch autonoom gebied dat sympathiek en/of geallieerd is aan de PKK.

Een negatief geostrategisch situatie voor Turkije van jewelste.
Het ziet er vooral naar uit dat Turkije daar een einde aan wil maken.
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:01:24 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176862763
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:00 schreef Rangono het volgende:

[..]

Het ziet er vooral naar uit dat Turkije daar een einde aan wil maken.
En dat gaat me toch van een leien dakje _O_ _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176862817
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:01 schreef Szura het volgende:

[..]

En dat gaat me toch van een leien dakje _O_ _O-
Valt wel mee, toch? nu al flink wat doden. En de Amerikanen, Russen kijken toe. Eigenlijk zit niemand echt te wachten op de Koerden. De bergen zijn echt hun enige vrienden.
pi_176862964
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:00 schreef Rangono het volgende:
Het ziet er vooral naar uit dat Turkije daar een einde aan wil maken.
Dat maakt het nog steeds niet minder karma, of precair. Het moet kostbare bronnen inzetten om te voorkomen dat een groepering die sympathiek tegenover haar meest prominente vijand (PKK) staat geen eigen staat kan realiseren. En dan hebben we het slechts over een klein grondgebied (Afrin), dat op zichzelf al een hele klus gaat worden. Laat staan het veel groter gebied onder controle van de YPG ten oosten van de Eufraat dat onder de facto bescherming van de Amerikanen staat, en zo'n 100.000 Koerdische troepen telt. Daar zijn de Turken de komende jaren wel even zoet mee, als het het uberhaupt al ooit weet op te lossen.

En dit alles ten gevolge van Turkije's eigen buitenlandbeleid.
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:15:09 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176863140
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:03 schreef Rangono het volgende:

[..]

Valt wel mee, toch? nu al flink wat doden. En de Amerikanen, Russen kijken toe. Eigenlijk zit niemand echt te wachten op de Koerden. De bergen zijn echt hun enige vrienden.
Sla de kaarten er eens op na en zie dat er vooralsnog alleen kruimels zijn geraapt, die Koerden kennen het gebied op hun duimpje, hebben tunnels en ATGM dus de Turken gaan nog een pijnlijke strijd tegemoet. En dat is alleen nog maar het kleine Afrin, laat staan het gebied ten oosten van de Eufraat :D. Ik zie niet waar je optimisme op gebaseerd is, of je moet die achterlijke getallen vanuit het Turkse leger geloven.

Regel 1 in deze oorlog: geloof geen enkel getal.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')