Was haar vriend toen de opnames startten:quote:Op zondag 28 januari 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de kalme man ging er ook wat warrig van praten
Dat wordt nog wat voor die twee als exen seizoen 2 gaan opnemen. Of waren ze tijdens deze opnames van s1 ook al uit elkaar, weet iemand dat?
Ze hadden een relatie?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de kalme man ging er ook wat warrig van praten
Dat wordt nog wat voor die twee als exen seizoen 2 gaan opnemen. Of waren ze tijdens deze opnames van s1 ook al uit elkaar, weet iemand dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha eigenlijk moet deze in de OP.
Your beauty never ever scared me.
Moet je even een mod vragen, ik zit mobiel, anders morgen pas.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
Was met nieuwe OP bezig. Kan deze aangepast?
Zes jaar lang! En zo te zien hierboven in de link nog niet zo lang uit!quote:Op zondag 28 januari 2018 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hadden een relatie?Dat wist ik niet.
Even een TR plaatsen.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Amarantha het volgende:
en een poll wie ons favoriete personage is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha eigenlijk moet deze in de OP.![]()
December: https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-hoffman-uit-elkaarquote:Op zondag 28 januari 2018 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zes jaar lang! En zo te zien hierboven in de link nog niet zo lang uit!
Maak maar wat zet ik hem erin als ik nog wakker ben of anders een mod die hier post of zoquote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
Ik zie het net. Heftig. Hannah kan er niet uit, dus dan zal Volkert op den duur wel helemaal doordraaien vanwege zijn verleden. PTTS weet je? Of hoe was het ook?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zes jaar lang! En zo te zien hierboven in de link nog niet zo lang uit!
Ik zie op wikipedia 4 afleveringen staan..quote:Op zondag 28 januari 2018 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het net. Heftig. Hannah kan er niet uit, dus dan zal Volkert op den duur wel helemaal doordraaien vanwege zijn verleden. PTTS weet je? Of hoe was het ook?
Maar misschien kunnen ze ook nog prima samenwerken want ik wil een seizoen 2. En 3.
Hoeveel afleveringen is dit seizoen eigenlijk?
Zijn er 10 voor dit seizoen heb ik begrepen.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie op wikipedia 4 afleveringen staan..
Oh nicequote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zijn er 10 voor dit seizoen heb ik begrepen.
Wat?! Nee? Dan is volgende aflevering al de laatste?quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie op wikipedia 4 afleveringen staan..
quote:Op zondag 28 januari 2018 23:10 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha eigenlijk moet deze in de OP.Ja sowieso even een overzichtje wie welke rol heeft in de OP.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en een poll wie ons favoriete personage is.
Pfew.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zijn er 10 voor dit seizoen heb ik begrepen.
Ik wil dat ze iets krijgen in de serie en dat het daardoor in het echt ook weer goed komt.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het net. Heftig. Hannah kan er niet uit, dus dan zal Volkert op den duur wel helemaal doordraaien vanwege zijn verleden. PTTS weet je? Of hoe was het ook?
Maar misschien kunnen ze ook nog prima samenwerken want ik wil een seizoen 2. En 3.
Hoeveel afleveringen is dit seizoen eigenlijk?
En wanneer, hoe laat, welke zender. Misschien even een omschrijving van de serie.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
Ja sowieso even een overzichtje wie welke rol heeft in de OP.
Jij moet levens ervaringen scenario schrijfster worden.quote:Op zondag 28 januari 2018 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil dat ze iets krijgen in de serie en dat het daardoor in het echt ook weer goed komt.
Jaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |