Ik ook. Leuke serie was dat. Heb 'm laatst nog via youtube bekeken.quote:
Het was mijn eerste lievelings serie toen ik een jochie was.quote:Op maandag 1 april 2019 05:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ook. Leuke serie was dat. Heb 'm laatst nog via youtube bekeken.
Ik moet toen toch al een jaar of zes of zeven zijn geweest, omdat het in het Engels was en het met ondertiteling kwam.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was mijn eerste lievelings serie toen ik een jochie was.
Ik heb wel eens oude afleveringen gekeken, die zijn nog steeds acceptabel voor deze tijd, korte spannende verhalen en natuurlijk het acteer talent van Roger Moore.quote:Op woensdag 3 april 2019 03:16 schreef Lyrebird het volgende:
Ik moet toen toch al een jaar of zes of zeven zijn geweest, omdat het in het Engels was en het met ondertiteling kwam.
Ivanhoe was ws. tot dan toe mijn lievelingsserie.
En later had je ook nog Dick Turpin. Daar mis je niet veel aan, is erg gedateerd. Dat Ivanhoe zat best goed in elkaar, en het was van ver voor mijn tijd (jaren 50/60?).quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik heb wel eens oude afleveringen gekeken, die zijn nog steeds acceptabel voor deze tijd, korte spannende verhalen en natuurlijk het acteer talent van Roger Moore.
Op basis hiervan is de Nederlandse serie Floris gemaakt met in de hoofdrol de toen nog matig acterende Rutger Houwer.
Ook deze serie was een groot succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |