De meningen zijn verdeeld geloof ik. IVF en ICSI hebben wel een verhoogde kans op een miskraam, maar dat kan ook deels komen doordat er eerder getest wordt. En tussen IVF en ICSI is er blijkbaar geen verschil. Freya heeft een aantal jaar geleden meta-onderzoek laten doen en daar kwamen geen hele opvallende dingen uit. Maar tochquote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Och jeetje, 2x dus ook alIk hoop dat het een beetje een geruststelling is dat je nu die 2 termijnen in ieder geval voorbij bent!
Is die kans bij een icsi kindje echt zoveel hoger? Ik ben zelf ook zwanger dmv icsi en heb wel eens gehoord dat het risico iets hoger is bij ons traject maar nooit echt in verdiept hoeveel hoger. Maar misschien moet ik dat ook maar niet doenIn het "als zwanger worden niet zo makkelijk gaat topic" viel het me wel op dat veel dames die we uitzwaaiden ook weer terugkwamen. Dat beangstigt me toch wel een beetje
Ik zie nu dat jij de eerstvolgende bent en er al bijna bent. Sterkte met de laatste loodjesquote:Op zondag 28 januari 2018 15:25 schreef BellaaElisa het volgende:
Songeur wat lief dat je het vraagt, weer een *** nacht achter de rug. Nu ook weer heel de dag krampen, al 2 keer onder de douch gestaan.
Maar naast die krampen etc gaat het wel goed alleen moe moe en moe.
En bij jouw?
Achquote:Op zondag 28 januari 2018 17:17 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Mijn zoon reageert wel heel lief op mijn pijntjes trouwens. Telkens als ik weer eens 'au' roep, komt hij naar me toe voor een knuffel en een kus en een begeleidend 'oh mama...'
Had ik ook hoor. En precies dit meisje was zo lang rustig in de buik. Ik bereidde me iedere keer wel weer voor op slecht nieuws.quote:Op maandag 29 januari 2018 07:37 schreef Nouk84 het volgende:
Succes klap en Soof! Spannend altijd!
(Ik ben zolang ik niks voel nog elke echo bang voor een niet-kloppend hartje)
@Lu; kun je jongen toevoegen bij mij?
Oh nee toch.. Klap... Jeetje wat ontzettend verdrietig.. gun het je zo ontzettend.. Heel veel sterktequote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef klaprooss het volgende:
Hier is het weer fout, ik kan dit keer alleen maar heel hard huilen
Wat zagen ze precies Klap?quote:Op maandag 29 januari 2018 10:27 schreef klaprooss het volgende:
Dank jullie. Donderdag naar de gyn, kijken of ze hetzelfde zien als de vk eventueel medicatie dan mee. Bleh stom en kak!
Een embryo van rond de 5 weken zonder hartactie. Het is bijna onwaarschijnlijk dat het achterloopt want 31ste een positieve test dus dit is gewoon niet goed.quote:
En hoe was jouw echo? Je had ‘m deze ochtend toch?quote:
quote:Op maandag 29 januari 2018 15:57 schreef Soof-87 het volgende:
Ik heb het hartje zien kloppen. Vol ongeloof bleef ik er naar staren.
Zulke tegenstrijdige emoties vandaag in dit topic. Klap...
Soof, wat fijn!quote:Op maandag 29 januari 2018 18:06 schreef Soof-87 het volgende:
Ja echt een opluchting. Wat spannend zeg. En ik weet dat ik nog erg vroeg ben met m’n 6,5 week, maar dat het hartje nu mooi klopt is in ieder geval een mooi begin zei de verloskundige.
Over 4 weken terugkomen.
Bedankt voor jullie lieve jompels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry wel op z'n kant.
Begrijpelijk... Ach godverdomme zeg, dat je vermoeden dan ook echt klopte...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:25 schreef MaJo het volgende:
Helaas, het is niet goed. Er was geen zwangerschap te zien in de baarmoeder dus waarschijnlijk is de ontwikkeling al heel snel gestopt. Omdat ik van die kutbollen gebruik houden die een miskraam tegen. Ik moet nu nog de uitslag van mijn bloed afwachten want er was wel een vlekje bij mijn eierstok te zien wat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn. Maar ik verwacht dat het wel meevalt, anders zou ik ook een positieve test hebben gehad lijkt me.
BrightEyes ik deed een test omdat morgen een vrouw van Moeders voor Moeders langs zou komen. Ik was al bang dat de test wel eens negatief zou kunnen zijn en dat ontdek ik dan liever zelf dan met een vreemde. Helaas werd dat scenario dus werkelijkheid
Loj is al geweest...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe laat is Loj aan de beurt?
Heel veel succes iig Loj!
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Loj is al geweest...
En ik had een perfect gegroeide vlek in m'n baarmoeder
En een regelmatige knipper van 7 weken![]()
[..]
Loj is al geweest...
oh ik moet huilen! Wat een nieuws! Lieve meid gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Loj is al geweest...
Fijn, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Loj is al geweest...
[..]
Loj is al geweest...
Woohooquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:51 schreef BellaaElisa het volgende:
Vandaag precies 39 weken dat ik een klein meisje in mn buik heb!![]()
#mijlpaal!!
Daar gooi ik nog watquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:51 schreef BellaaElisa het volgende:
Vandaag precies 39 weken dat ik een klein meisje in mn buik heb!![]()
#mijlpaal!!
[..]
Loj is al geweest...
Oh wat fijnquote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Loj is al geweest...
Jaaa wat fijn!!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Loj is al geweest...
Wat goed! Gefeliciteerd, ook met je verlenging!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:24 schreef noa11 het volgende:
Loj wat fijn dat het goed is na die onzekere weken!
Ik had vandaag een goede NIPT uitslag, ook heel fijn! En verlenging op mijn werk gehad! Nadat ik vertelde dat ik zwanger ben. Dus nu alle onzekerheid de deur uit en genieten maar 😃
Super, gefeliciteerd met beiden!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:24 schreef noa11 het volgende:
Ik had vandaag een goede NIPT uitslag, ook heel fijn! En verlenging op mijn werk gehad! Nadat ik vertelde dat ik zwanger ben. Dus nu alle onzekerheid de deur uit en genieten maar 😃
Een jompel voor beide, wat fijn!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:24 schreef noa11 het volgende:
Loj wat fijn dat het goed is na die onzekere weken!
Alles is erger als je zwanger bent.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:08 schreef silliegirl het volgende:
Fijn Donna!
Sterkte Philo, het klinkt heftig en emotioneel, hopelijk vind je snel weer wat rust.
Ik heb een paar dagen allemaal niet zo leuk gevonden hier; ik kreeg vrijdag blaasontsteking (ellende) en ben er het hele weekend niet lekker van geweest (mega misselijk en veel spugen, wat is dat voor iets geks, dat je als je zwanger blaasontsteking hebt ineens (nog meer) misselijk bent...) .
Dat hoeft niks te zeggen he. Ik was bij mn eerste lang niet zo misselijk als nu, maar wel doodmoe. Nu ben ik dus misselijk, maar heb ik wel redelijk energie. Het kan gewoon ook erg wisselen per zwangerschap!quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:04 schreef Feyre het volgende:
Helsinki had jij vandaag niet de eerste echo? Knipper gezien?
Hier nog een weekje wachten.. ik twijfel nu enorm of het nog wel goed zit. Ik voel me helemaal niet zwanger. Bij m’n eerste was de misselijkheid en moeheid rond deze termijn echt flink aanwezig, maar ik voel me eigenlijk heel normaal nu. Beetje meer moe misschien en dingen smaken anders maar verder prima. Gister nog een test gedaan en die was wel positief maar volgens mij hoeft dat ook niets te betekenen.. nouja /rant ik moet toch gewoon nog een week wachten en die gedachtes zijn stom bleh.
Kwaaltjes zijn wisselend. Soms misselijk in de ochtend, soms moe, soms afscheiding, soms krampjes en pijntjes en last van m'n darmen, maar over het algemeen niks consequent en vergeet ik soms dat ik zwanger ben. en word ik dus weer loei onzekerquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:21 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dank, Fuchsia! Hoe gaat het met jou, last van kwaaltjes of valt dat mee?
Sillie, bah! Beterschap, dat klinkt niet heel prettig.
Ik moet zeggen, ik vind ziek zijn in combinatie met zo'n grote buik niet een geweldige combinatie. Het ene moment denk ik, kom maar lekker kennis maken met ons, ik ben klaar met zwanger zijn. Maar het andere moment geniet ik enorm van alle bewegingen, gepor bovenop mijn blaas en het langzame tempo waarin ik me voortbeweeg. Het is toch wel zo superbijzonder om dit weer mee te mogen maken.
Logisch zulke gedachten, het is ook allemaal heel onzeker. Maar uiteindelijk zegt het zo weinig en kan het zo verschillen. Succes met het wachtenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:04 schreef Feyre het volgende:
Helsinki had jij vandaag niet de eerste echo? Knipper gezien?
Hier nog een weekje wachten.. ik twijfel nu enorm of het nog wel goed zit. Ik voel me helemaal niet zwanger. Bij m’n eerste was de misselijkheid en moeheid rond deze termijn echt flink aanwezig, maar ik voel me eigenlijk heel normaal nu. Beetje meer moe misschien en dingen smaken anders maar verder prima. Gister nog een test gedaan en die was wel positief maar volgens mij hoeft dat ook niets te betekenen.. nouja /rant ik moet toch gewoon nog een week wachten en die gedachtes zijn stom bleh.
Ja, cola en spa rood hebben we nu standaard in huis inderdaad. Maar merk toch dat als we tegen de vervanging aan zitten, het ook echt nodig is. Die temijn is blijkbaar niet uit de lucht gegrepenquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Majo, godver zeg. Ik heb een andere woorden. Sterkte!
Malteser, je hebt vast cola en spa rood al geprobeerd in je sonde? Dat hielp destijds bij mn vader als het slangegje verstopt raakte.
Verder vind ik je werkelijk een held. Je klinkt ondanks alles zó positief! Knap hoe he het volhoudt!!
We hebben een iPad dus ik kijk wat terug via uitzending gemist, neus veel rond op Pinterest, dat soort dingen. Wel Netflix hier maar ik heb een bloedhekel aan films kijken. En ik kan mijn aandacht er niet meer goed bijhouden dus series volgen lukt ook niet meer zo. En ik slaap veel. Door al het gedoe heel veel ingeleverd qua energie en conditie en de sonde is voldoende voor baby en mij maar niet om ook nog aan te sterken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:29 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Kwaaltjes zijn wisselend. Soms misselijk in de ochtend, soms moe, soms afscheiding, soms krampjes en pijntjes en last van m'n darmen, maar over het algemeen niks consequent en vergeet ik soms dat ik zwanger ben. en word ik dus weer loei onzeker
Kan mij voorstellen dat het heel pittig is. Wat jij beschrijft over de bewegingen, lijkt mij echt zo super bijzonder
Sillie ook beterschap!
Malteser, wat rot dat je zo gelimiteerd ben in wat je kan. Je "klinkt" zo positief, ik vind het echt knapWat doe je dan heel de dag in bed? Kom je je tijd een beetje door?
Helsinki heeft morgen de echo.
DnD, fijn van het goede gesprek en je gerustgesteld bent!
FeyreHet is ook allemaal heel onzeker. Zwangerschappen kunnen heel erg verschillen, maar snap dat je dan zo voelt. Succes met afwachten!
Geen ervaring met het tens apparaat, sorry.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Sillie klinkt ook niet leuk nee, beterschap!![]()
Malteserje klinkt zo dapper
en ga je niet stiekem het geslacht spieken
![]()
DND een opluchting kan het zijn he dat je eindelijk duidelijkheid hebt? Wat fijn dat de hoofdpijn weg was!![]()
Feyre, dat misselijkheid wil echt niets zeggen - komt goed! Mijn duimen draaien dat je over een weekje een knipperlichtje gaat zien
De dagen duren ontzettend lang. Maar vanwege 0 energie slaap ik ook veel. We hebben Netflix maar films kijk ik niet en voor series heb ik geen aandacht genoeg meer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Malteser pff, wat een lange dagen zo, lijkt me. Heb je Netflix al uit?
Ik blader vooral wat door tijdschriften en verder Pinterest en Fok. En slapen. Komt goed.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ook voor fuchsia
En Malteser, stoertje! Maar wat rot dat je nu nog beperkter bent. Nog netflixtips? Boekentips?
Wij hadden net de kennismaking met onze kraamhulp, een zzp-er. Superleuk mens, dus dat gaat vast helemaal goed komen![]()
Vanochtend controle bij de VK, alles prima. 15 weken vandaag
Als je het opvangt en er vlokjes in ziet, en het zou zoet ruiken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:29 schreef BellaaElisa het volgende:
Hoe herken je vruchtwater eigenlijk als het niet in 1x komt?![]()
Umm volgens mij kan je vruchtwater niet “ophouden” (denk ik). Dus als je denkt “ik moet nu naar de wc anders plas ik in m’n broek”..?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:29 schreef BellaaElisa het volgende:
Hoe herken je vruchtwater eigenlijk als het niet in 1x komt?![]()
Ken je Modern Family? Die afleveringen duren 20 minuten en vereisen weinig concentratiequote:Op woensdag 31 januari 2018 21:35 schreef Malteser het volgende:
[..]
De dagen duren ontzettend lang. Maar vanwege 0 energie slaap ik ook veel. We hebben Netflix maar films kijk ik niet en voor series heb ik geen aandacht genoeg meer.
[..]
Ik blader vooral wat door tijdschriften en verder Pinterest en Fok. En slapen. Komt goed.
Wat fijn van de controle en de kraamhulp!
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:34 schreef BellaaElisa het volgende:
Sethiwe ik wil het gaan proberen, kijken of het GOED bevalt. En of die kabels niet irritant zijn.
Niet uit eigen ervaring, maar ik weet dat het regelmatig gebruikt wordt om pijn van weeen te verlichten (bekende van me is verloskundige en had een paar apparaatjes voor de praktijk). Volgens mij is het onderzocht en bewezen werkzaam.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef BellaaElisa het volgende:
Niet bijgelezen maar heeft iemand hier ervaring met het t.ens apparaat?
Ja hier ervaring! Ik kreeg het vergoed van m'n zorgverzekering (tip voor alle zwangeren: check of je verzekering het vergoed. Ik had 'm gehuurd onder het mom 'baat het niet dan schaadt het niet'quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:37 schreef BellaaElisa het volgende:
Niet bijgelezen maar heeft iemand hier ervaring met het t.ens apparaat?
Wat kunnen dagen dan lang duren he. Slapen breekt dan ook weer een beetje je dag. Koop je je niet scheel via de webshops?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
We hebben een iPad dus ik kijk wat terug via uitzending gemist, neus veel rond op Pinterest, dat soort dingen. Wel Netflix hier maar ik heb een bloedhekel aan films kijken. En ik kan mijn aandacht er niet meer goed bijhouden dus series volgen lukt ook niet meer zo. En ik slaap veel. Door al het gedoe heel veel ingeleverd qua energie en conditie en de sonde is voldoende voor baby en mij maar niet om ook nog aan te sterken.
Die eerste paar weken kunnen ook zo zenuwslopend zijn! Wat anderen al zeiden, het wegblijven van kwaaltjes hoeft helemaal niks te zeggen. Overigens had ik ook soms wel ergens last van, soms niet. En ik ben in ieder geval drie keer t/m het tweede trimester gekomenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:29 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Kwaaltjes zijn wisselend. Soms misselijk in de ochtend, soms moe, soms afscheiding, soms krampjes en pijntjes en last van m'n darmen, maar over het algemeen niks consequent en vergeet ik soms dat ik zwanger ben. en word ik dus weer loei onzeker
Kan mij voorstellen dat het heel pittig is. Wat jij beschrijft over de bewegingen, lijkt mij echt zo super bijzonder
Omdat de bloedsuikerwaarde richting het einde van de zwangerschap moeilijker te reguleren wordt. Dus het moet sowieso, maar ik vind het ook wel een fijn stukje bevestiging voor mezelf.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:30 schreef Sethiwe het volgende:
Donna wat fijn dat de echo goed was. Waarom zou je graag willen blijven prikken, als glucose heel tijd binnen de waarde zit?
Oh Avu wat moeilijk allemaal; maar meer dan dag per dag kijken kan je niet, lijkt me... wel heel fijn dat jullie meisje het goed doetquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:50 schreef Aventura het volgende:
Hoi allemaal, nog even een update hier. en daarna zal ik even kijken of en waar ik verder zal schrijven. Het babytopic lijkt me ook niet helemaal de plek...
Het gaat goed met de meis. Ze is natuurlijk nog mini, maar ze kan alles eigenlijk zelf en heeft geen ondersteuning nodig, behalve dan haar warm houden en haar extra voeden met een infuus en met een sonde waar moedermelk in zit. Ze heeft vannacht gepoept, wat supergoed nieuws is, want dat moet ze wel kunnen wil ze in aanmerking komen voor overplaatsing naar een streekziekenhuis. We weten nog niet precies of en zo ja wanneer dat zal zijn. We hopen zsn, want de logisitieke puzzel is bijna niet te doen als herstellende kraamvrouw met ook nog een zoon die nar school moet en een man die als zelfstandig ondernemer ook nog wel zo nu en dan moet werken ...Daarom ben ik nu in het ronald mcdonaldhuis tijdelijk. Ik ben daar dan doordeweek alleen en in het weekend komen de mannen logeren. Het is kut maar het is niet anders. We bekijken het maar per dag!
Erg veel sterktequote:Op maandag 29 januari 2018 11:25 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Een embryo van rond de 5 weken zonder hartactie. Het is bijna onwaarschijnlijk dat het achterloopt want 31ste een positieve test dus dit is gewoon niet goed.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 05:34 schreef Aventura het volgende:
Ze is er! Gistermiddag rond half 7 is ze gehaald en ze kwam huilend en zelf ademend ter wereld!! Ze woog 1150 gram en ze is zo mooi. En het gaat zo goed. Ik heb al gebuideld! Daarna heb ik paar uur geslapen. Straks weer naar haar toe! Dankbaar en zo gelukkig
Met jullie 3 of alleen de baby?quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier kunnen we weer wat afstrepen: de newborn shoot.Man is niet zo blij met mijn verlof.
![]()
Alleen de baby.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Met jullie 3 of alleen de baby?
Ik heb het bij mijn dochter ook gedaan (alleen zij) en het geeft zulke mooie leuke foto's voor later.
We hebben er eentje heel groot op een linnendoek nabesteld.
Twijfel of we het deze keer ook doenhet is zo'n gedoe, maar wel heel erg leuk.
Denk aan uit en aankleden, piesende baby's, huilende baby's. Was eens maar nooit meerquote:Op donderdag 1 februari 2018 09:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Alleen de baby.
Ik hoef geen foto’s in rare houdingen en zo, dat vind ik niet mooi.Maar wil wel graag goede foto’s van zijn babytijd hebben.
Wat bedoel je met gedoe?
quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:15 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Denk aan uit en aankleden, piesende baby's, huilende baby's. Was eens maar nooit meer
Zo te zien bijna wel, maar het hoeft natuurlijk niet. Iedere fotograaf heeft z’n eigen stijl.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:51 schreef Songeur het volgende:
Is een newbornshoot eigenlijk altijd met baby in doos/mand/vachtje enz?
Ja en je kan ook zelf ideeën op doen op Pinterest bijv.quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Zo te zien bijna wel, maar het hoeft natuurlijk niet. Iedere fotograaf heeft z’n eigen stijl.
Ik vind een baby tussen mooie bloemen veel mooier dan gewikkeld in een sjaaltje in een mandje.
Nou, PRECIES dat dus!quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:04 schreef LuDann het volgende:
Oh en herkenbaarheid wat betreft de nieuwsgierigheid naar de baby. Jeetje, ik weet het dit keer gewoon echt niet hé (vorige keer had ik wel een sterk vermoeden). Een meisje lijkt me echt fantastisch want 2 meiden.Maar een jongen, hoe tof is dat want die heb ik nog niet.
Ik vul dagelijks vele mandjes maar reken ze vervolgens niet af.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Wat kunnen dagen dan lang duren he. Slapen breekt dan ook weer een beetje je dag. Koop je je niet scheel via de webshops?
Gelukkig krijg je er iets heel moois voor terug
LuDann klinkt als een heerlijke opruimsessie, ik hou ervan
Helsinki, heel veel succes morgenHoe laat moet je?
Jaaa, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:16 schreef Helsinki het volgende:
Er was een hele mooie knipper te zien! Goed gegroeid tuinboontje en het was er ééntje. 8 weken zwanger.
We zijn helemaal in de wolken.
Ohhh wat leuk gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:16 schreef Helsinki het volgende:
Er was een hele mooie knipper te zien! Goed gegroeid tuinboontje en het was er ééntje. 8 weken zwanger.
Gefeliciteerd, Helsinki!quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:16 schreef Helsinki het volgende:
Ik vond het naar sperma ruikenquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:41 schreef Flav het volgende:
[..]
Als je het opvangt en er vlokjes in ziet, en het zou zoet ruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Wat een zelfdisciplinequote:Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik vul dagelijks vele mandjes maar reken ze vervolgens niet af.Zelfs nog geen eerste pakje gekocht.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nou, PRECIES dat dus!(Maar dan jongen/meisje andersom hier).
quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Kraamzorg had eea geregeld, werd net bezorgd. O.a. een douchekruk.
Maar er zat ook een pan tussen. En er stond “bedpan” op. Ik dacht echt: “wat moet ik met een pan? Wat is dit nou weer?”. Was het een po.
Voordeel aan bevallen in het ziekenhuis, ik heb die po lekker laten staan in de thuiszorgwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn! Gefeliciteerd Helsinkiquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:16 schreef Helsinki het volgende:
Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LuDann het volgende:
Voordeel aan bevallen in het ziekenhuis, ik heb die po lekker laten staan in de thuiszorgwinkel.
Oh, ik had hem de eerste keer ook niet en niet gemist. Maar goed, ik reken dan wel op 4 dagen ziekenhuis net als de eerste keer. Misschien dat zoiets wel nodig is als je snel naar huis mag, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen.Deze mooie pan is blijkbaar voor in de kraamweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |