De meningen zijn verdeeld geloof ik. IVF en ICSI hebben wel een verhoogde kans op een miskraam, maar dat kan ook deels komen doordat er eerder getest wordt. En tussen IVF en ICSI is er blijkbaar geen verschil. Freya heeft een aantal jaar geleden meta-onderzoek laten doen en daar kwamen geen hele opvallende dingen uit. Maar tochquote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Och jeetje, 2x dus ook alIk hoop dat het een beetje een geruststelling is dat je nu die 2 termijnen in ieder geval voorbij bent!
Is die kans bij een icsi kindje echt zoveel hoger? Ik ben zelf ook zwanger dmv icsi en heb wel eens gehoord dat het risico iets hoger is bij ons traject maar nooit echt in verdiept hoeveel hoger. Maar misschien moet ik dat ook maar niet doenIn het "als zwanger worden niet zo makkelijk gaat topic" viel het me wel op dat veel dames die we uitzwaaiden ook weer terugkwamen. Dat beangstigt me toch wel een beetje
Ik zie nu dat jij de eerstvolgende bent en er al bijna bent. Sterkte met de laatste loodjesquote:Op zondag 28 januari 2018 15:25 schreef BellaaElisa het volgende:
Songeur wat lief dat je het vraagt, weer een *** nacht achter de rug. Nu ook weer heel de dag krampen, al 2 keer onder de douch gestaan.
Maar naast die krampen etc gaat het wel goed alleen moe moe en moe.
En bij jouw?
Achquote:Op zondag 28 januari 2018 17:17 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Mijn zoon reageert wel heel lief op mijn pijntjes trouwens. Telkens als ik weer eens 'au' roep, komt hij naar me toe voor een knuffel en een kus en een begeleidend 'oh mama...'
Had ik ook hoor. En precies dit meisje was zo lang rustig in de buik. Ik bereidde me iedere keer wel weer voor op slecht nieuws.quote:Op maandag 29 januari 2018 07:37 schreef Nouk84 het volgende:
Succes klap en Soof! Spannend altijd!
(Ik ben zolang ik niks voel nog elke echo bang voor een niet-kloppend hartje)
@Lu; kun je jongen toevoegen bij mij?
Oh nee toch.. Klap... Jeetje wat ontzettend verdrietig.. gun het je zo ontzettend.. Heel veel sterktequote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef klaprooss het volgende:
Hier is het weer fout, ik kan dit keer alleen maar heel hard huilen
Wat zagen ze precies Klap?quote:Op maandag 29 januari 2018 10:27 schreef klaprooss het volgende:
Dank jullie. Donderdag naar de gyn, kijken of ze hetzelfde zien als de vk eventueel medicatie dan mee. Bleh stom en kak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |