SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja, leuke tt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Waarom is deze coach gehaald? Past toch niet bij Ajax. Het Frank-voetbal is terug, en dan nog niet eens aanvallend wisselen.![]()
![]()
Boeiend, seizoen was toch al over.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar zakte er een aantal stevig door de ondergrens.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij is net een paar weken bezig joh gekquote:Op zondag 28 januari 2018 14:23 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom is deze coach gehaald? Past toch niet bij Ajax. Het Frank-voetbal is terug, en dan nog niet eens aanvallend wisselen.![]()
Dus Ajax krijgt één kans die komt uit een reeks opvolgende blunders van Utrecht. Als jullie PSV hier slecht vinden dan weet ik niet wat jullie van Ajax moeten denken![]()
Voetbalfans, wispelturiger dan vrouwen.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:23 schreef KingRadler het volgende:
Wat een wedstrijd, ik mis Keizer wel een beetje![]()
Tja sommige clubs winnen met 1-7 bij utrecht.
dit seizoen dan
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ajax ook hoor, https://www.fcupdate.nl/v(...)tie-fc-utrecht-ajax/quote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef RubenSosa het volgende:
Tja sommige clubs winnen met 1-7 bij utrecht.
![]()
5 punten was natuurlijk nog goed bij te halen. Nu wordt het wel een heel stuk lastiger ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Boeiend, seizoen was toch al over.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef Mr.Maul het volgende:
Dus Ajax krijgt één kans die komt uit een reeks opvolgende blunders van Utrecht. Als jullie PSV hier slecht vinden dan weet ik niet wat jullie van Ajax moeten denken![]()
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt hem niet.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is net een paar weken bezig joh gek![]()
Ach die voorronde CL overleef je toch niet, of je nu kampioen bent of nr. 2quote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef coronatus het volgende:
Kampioenschap weg, alleen tweede plaats voor de voorronde CL.Oh.![]()
7 punten beterquote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
TEN HAG OUT
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Kampioen wel, nummer twee heeft het veel lastiger.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die voorronde CL overleef je toch niet, of je nu kampioen bent of nr. 2![]()
Als kampioen heb je wel heul veel meer kans. Er zijn uberhaupt maar 2 plekken voor niet-kampioenen en daar neem je het op tegen Franse, Portugese, Russische en Turkse teams, kansloos.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die voorronde CL overleef je toch niet, of je nu kampioen bent of nr. 2![]()
Beiden slecht.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef Mr.Maul het volgende:
Dus Ajax krijgt één kans die komt uit een reeks opvolgende blunders van Utrecht. Als jullie PSV hier slecht vinden dan weet ik niet wat jullie van Ajax moeten denken
Maar PSV is een geheimzinnig team.What can change the nature of a man?![]()
En dan toch 7 punten achterstaanquote:Op zondag 28 januari 2018 14:27 schreef coronatus het volgende:
[..]
Beter en duurder als alle middenvelders die in de basis staan bij PSV.![]()
Gewoon 0 keer wisselen terwijl Schone de meest slechte wedstrijd van het seizoen aan het spelen is.
Verder waren kluivert en neres ook lachwekkend slecht en op de paar geniale ballen na Ziyech ook. Enige die niveau haalden waren de verdediging en Vd Beek![]()
aJAX MOET gewoon 5 nieuwe spelers halen van minimaal 10 miljoen per stuk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Daar heb je een groot punt. Maar kans is er altijd!quote:Op zondag 28 januari 2018 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
idd , PSV speelt gewoon beter voetbalquote:Op zondag 28 januari 2018 14:24 schreef Mr.Maul het volgende:
Duurder zeker ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:27 schreef coronatus het volgende:
[..]
Beter en duurder als alle middenvelders die in de basis staan bij PSV.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Staan we dan ook op de 5e plek?quote:Op zondag 28 januari 2018 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
aJAX MOET gewoon 5 nieuwe spelers halen van minimaal 10 miljoen per stuk![]()
Inderdaadquote:![]()
Verder
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat een schijtbakken voetbal was dit, weer 90 min van mijn leven verpest.
Ik dacht dat ik nu even hogeschool voetbal ging kijken maar man man man. Echt niet om aan te gluren.
Ik zou als ajax supporter gelijk mijn teletekst/fox sport abbo opzeggen.![]()
ja en die andere 5 punten achterstand?quote:Op zondag 28 januari 2018 14:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Praten wel aan het einde van het seizoen. Utrecht uit altijd kut wedstrijd.![]()
Jij moet jezelf wel ontzettend lollig vindenquote:Op zondag 28 januari 2018 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een lijst waar je de rankings op kan zien, jeetje wat een inteelt in brabant ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach Utrecht uit is altijd moeilijk, Ten Hag is er net.. Nu al conclusies trekken is wat voorbarig. Maar het mag wel allemaal wat naar voren.. De momenten dat Ajax dat deed kwamen ook de (kleine) kansen..The name is Putler, Vladimir Putler![]()
Eens ja.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:30 schreef Newssworld het volgende:
Wat een schijtbakken voetbal was dit, weer 90 min van mijn leven verpest.
Ik dacht dat ik nu even hogeschool voetbal ging kijken maar man man man. Echt niet om aan te gluren.
Ik zou als ajax supporter gelijk mijn teletekst/fox sport abbo opzeggen.![]()
quote:Op zondag 28 januari 2018 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kampioen wel, nummer twee heeft het veel lastiger.Ja dat weet ik, maar Nederlandse clubs en hun gefaal in voorrondes denk ik dat de kampioen het ook niet haalt.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als kampioen heb je wel heul veel meer kans. Er zijn uberhaupt maar 2 plekken voor niet-kampioenen en daar neem je het op tegen Franse, Portugese, Russische en Turkse teams, kansloos.Oh.![]()
dit veld was ook wel erg pijnlijk. spelers als kluivert en neres kunnen de bal niet langer dan 5 meter aan de voet houden.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:28 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon 0 keer wisselen terwijl Schone de meest slechte wedstrijd van het seizoen aan het spelen is.
Verder waren kluivert en neres ook lachwekkend slecht en op de paar geniale ballen na Ziyech ook. Enige die niveau haalden waren de verdediging en Vd Beek
ballen wegkleunen, rennen en wat afstandsschoten zijn wat makkelijker
je had op zijn hoogst al eerder lange ballen moeten spelen, lekker siem erin en kleunen maar. meer kan je niet op zo'n veld.![]()
Of schoot Ziyech 34 meter naast.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ach Utrecht uit is altijd moeilijk, Ten Hag is er net.. Nu al conclusies trekken is wat voorbarig. Maar het mag wel allemaal wat naar voren.. De momenten dat Ajax dat deed kwamen ook de (kleine) kansen..Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Haha ga toch weg joh.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet jezelf wel ontzettend lollig vinden![]()
Je kunt nu wel mad zijn, maar iedereen weet dat PSV met hun nooit opgeven altijd doorgaan mentaliteit deze wedstrijd alsnog over de streep had getrokken
Gewoon een verschil in kwaliteit.![]()
Ik heb die bal alleen maar zien hobbelen. Dus slechte tactiek van Ajax hadden gewoon alle ballen op Huntelaar moeten gooien en hopen op een gelukje... maarja Op naar volgende wedstrijd deze is weer voorbij gelukkig.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dit veld was ook wel erg pijnlijk. spelers als kluivert en neres kunnen de bal niet langer dan 5 meter aan de voet houden.
ballen wegkleunen, rennen en wat afstandsschoten zijn wat makkelijker
je had op zijn hoogst al eerder lange ballen moeten spelen, lekker siem erin en kleunen maar. meer kan je niet op zo'n veld.![]()
Neequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
zelfs afstandsschoten gingen alle kanten opquote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik heb die bal alleen maar zien hobbelen. Dus slechte tactiek van Ajax hadden gewoon alle ballen op Huntelaar moeten gooien en hopen op een gelukje... maarja Op naar volgende wedstrijd deze is weer voorbij gelukkig.![]()
ten hag is nieuw he, die wist niet waar hij terecht ging komenquote:Op zondag 28 januari 2018 14:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik heb die bal alleen maar zien hobbelen. Dus slechte tactiek van Ajax hadden gewoon alle ballen op Huntelaar moeten gooien en hopen op een gelukje... maarja Op naar volgende wedstrijd deze is weer voorbij gelukkig.![]()
Vooral jammer dat PSV en Feyenoord hier komt om te zuigen, terwijl het andersom vaak genoeg lukt om in Feyenoord en PSV topics prima discussies te hebben.quote:
Zegt natuurlijk ook wel weer wat.![]()
ik had hem wel wat pragmatischer verwachtquote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ten hag is nieuw he, die wist niet waar hij terecht ging komen![]()
ja, dat krijg je als je niet kunt schietenquote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs afstandsschoten gingen alle kanten op![]()
![]()
😂😃quote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs afstandsschoten gingen alle kanten op![]()
Tjah zijn Utrecht kennis heeft ons geholpen niet te verliezen haha!quote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ten hag is nieuw he, die wist niet waar hij terecht ging komen![]()
![]()
![]()
Ten Hag had eerste seizoenshelft toen hij bij Utrecht kwam ook niet zulke goede statistieken. Geduld hebben, maar dat schijnt lastig te zijn in de hoofdstad![]()
feyenoorders zie je hier niet, die hebben het woensdag zelf ook gezien. alleen viel hun doelpunt wel uit een rare stuit.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral jammer dat PSV en Feyenoord hier komt om te zuigen, terwijl het andersom vaak genoeg lukt om in Feyenoord en PSV topics prima discussies te hebben.
Zegt natuurlijk ook wel weer wat.![]()
Ach daar zitten ook trolls als er puntverlies is, hoort erbij.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral jammer dat PSV en Feyenoord hier komt om te zuigen, terwijl het andersom vaak genoeg lukt om in Feyenoord en PSV topics prima discussies te hebben.
Zegt natuurlijk ook wel weer wat.Oh.![]()
ik weet dat je jezelf nu heel erg grappig vind, maar je staat wel een beetje voor lulquote:Op zondag 28 januari 2018 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat krijg je als je niet kunt schieten![]()
Ah valt wel mee joh. Maar in dit topic wordt vaak wat sneller gehapt en dat vinden er een aantal leuk.quote:Op zondag 28 januari 2018 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk ook wel weer wat.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
nu die interne machtsstrijd beslist lijkt te zijn zal de directie wss wel wat geduldiger zijnquote:Op zondag 28 januari 2018 14:35 schreef OmniRocket het volgende:
Ten Hag had eerste seizoenshelft toen hij bij Utrecht kwam ook niet zulke goede statistieken. Geduld hebben, maar dat schijnt lastig te zijn in de hoofdstad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: