Damn, te laat thuis, vertel!quote:Op maandag 29 januari 2018 20:29 schreef TehRocks het volgende:
Jezus christus wat een goal bij Jong PSV net
Cool.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik zoek em straks wel even voor je op
Nja er loopt wel wat aardigs bij AZ rond maar die luckassen is er niet 1 van, ouwejan en koopmeiners zijn wel leuke toevoegingen.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met 3 miljoen neem je niet al te veel risico. Als ie faalt is er altijd nog wel een club uit Engeland gek genoeg m voor datzelfde bedrag of hoger over te nemen. Luckassen is een ander verhaal inderdaad. Die 6 miljoen is gewoon kwijt. Verdampt. Net als die 8.5 van Maher. Hopelijk is dat de laatste AZ aankoop geweest al betwijfel ik het met Brands. We moeten echt eens stoppen met al die miljoenen elke zomer richting Alkmaar. Je betaalt de hoofdprijs voor B-garnituur.
De opvolger van Arias loopt daar op rechtsback.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja er loopt wel wat aardigs bij AZ rond maar die luckassen is er niet 1 van, ouwejan en koopmeiners zijn wel leuke toevoegingen.
Wat mij betreft mag Troupee dat ook best worden, ondanks zijn debiele kapsel.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De opvolger van Arias loopt daar op rechtsback.
Voelt dat ie door zijn blessures aan alle kanten voorbij is gelopen.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:36 schreef TehRocks het volgende:
Die Laursen heeft wel wat bewijsdrang zeg, jezus.
Is ook kut, voor anderhalf miljoen als toptalent gehaald worden en dan er een jaar uitliggen. Kan wel ballen, maar probeerde echt teveel.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voelt dat ie door zijn blessures aan alle kanten voorbij is gelopen.
Iemand moet hem uitleggen dat het echt wel goed komt, maar dat ie nu even zijn plaats moet weten.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:46 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Is ook kut, voor anderhalf miljoen als toptalent gehaald worden en dan er een jaar uitliggen. Kan wel ballen, maar probeerde echt teveel.
Denk je dat ie PSV 1 nog kan halen?quote:Op maandag 29 januari 2018 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iemand moet hem uitleggen dat het echt wel goed komt, maar dat ie nu even zijn plaats moet weten.
Hij is 19. Nog geen man overboord. Maar hij moet wel volgend jaar naar een hoger niveau.quote:Op maandag 29 januari 2018 21:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Denk je dat ie PSV 1 nog kan halen?
Als die zich ontwikkelt en dan ook nog Gakpo, dan zitten we echt wel snor de komende jaartjesquote:Op maandag 29 januari 2018 21:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is 19. Nog geen man overboord. Maar hij moet wel volgend jaar naar een hoger niveau.
Lijkt me een kandidaat om te verhuren in de Eredivisie.
We hebben een geweldige lichting die er aan komtquote:Op maandag 29 januari 2018 21:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als die zich ontwikkelt en dan ook nog Gakpo, dan zitten we echt wel snor de komende jaartjes
Samenvatting staat nu online, twas de 2-0quote:Op maandag 29 januari 2018 21:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Cool.
Gakpo heeft er zin in zo te zien.
Ik geloof het pas als ik de foto zie waar Willy het PSV-shirt overhandigt. Dit kan net zo goed nog steeds over een jeugdspeler of een vrouw gaan. Bij Brands weet je maar nooitquote:Op maandag 29 januari 2018 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens VI presenteert PSV morgen een nieuwe buitenlandse linksback
Voetbal Inside of Voetbal International? Bron?quote:Op maandag 29 januari 2018 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens VI presenteert PSV morgen een nieuwe buitenlandse linksback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |