Als ik jou was zou ik die voorspelling niet doen daar waar je er bij PSV altijd naast zit.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:26 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk morgen Utrecht - Ajax genot. Dat is meestal puntverlies voor Ajax daar.
https://www.ajaxshowtime.(...)a-winst-op-fc-twentequote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:25 schreef nickhguitar het volgende:
De tranen zijn wel heerlijk zoet zeg. Nu ook heerlijke discussies met Ajacieden over de app. Genot.
ben bang dat utrecht afgelopen woensdag met teveel krachten heeft gesmeten tegen feyenoord , goed ingepland door de knjbquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:26 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk morgen Utrecht - Ajax genot. Dat is meestal puntverlies voor Ajax daar.
Ajax zal wel winnen joh.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:26 schreef Scarface88 het volgende:
Natuurlijk wint Ajax morgen. Afgetekende overwinning zelfs.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:26 schreef Scarface88 het volgende:
Dit lijken me wel mensen die winkeldiefstal in een supermarkt goedpraten omdat ze belasting betalen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)a-winst-op-fc-twente
Geweldige site is dat. Die pretenderen ook aan journalistiek te doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit lijken me wel mensen die winkeldiefstal in een supermarkt goedpraten omdat ze belasting betalen.
Dat hele stuk na de post "Alle boeren zijn homo's"quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geweldige site is dat. Die pretenderen ook aan journalistiek te doen.
Ze hebben wel veel telefoonnummers van zaakwaarnemers en andere journalisten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geweldige site is dat. Die pretenderen ook aan journalistiek te doen.
PEC thuis, wat denken we?quote:Op zondag 28 januari 2018 01:04 schreef Ciscus het volgende:
Dankdankdank, leuk dat jullie erover beginnen, mijn eerste exact juiste voorspelling dit seizoen.
--------------------------------
zaterdag 27 januari 2018 @ 16:09 • 189
Ciscus
Maar goed: 0-2.
--------------------------------
En verder: damn wat rulen we!
twitter:heinhab twitterde op zondag 28-01-2018 om 00:21:42Dit fraai stukje proza geeft maar weer eens aan waarom overwinningen als deze en vorige week net zo mooi zijn als een 6-0 ? #twepsv https://t.co/1omKmNJXkR reageer retweet
Die interview met Verbeekquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Serious? Trots op dit zooitje?
Man man man
quote:Op zondag 28 januari 2018 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die interview met Verbeek
Laat dit aub elke week gebeuren
Heel mooiquote:"Zij zijn de kampioen en wij staan bijna onderaan. Natuurlijk zakken wij dan terug, maar PSV doet dat ook. Dat hebben ze de hele tweede helft gedaan. Op een gegeven moment stelden ze zes verdedigers op. Dan zijn jullie wel poeslief voor PSV, daar mag wel eens meer kritiek op komen."
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ben bang dat utrecht afgelopen woensdag met teveel krachten heeft gesmeten tegen feyenoord , goed ingepland door de knjb
blom werd vandaag ook goed uit de wedstrijd gespeeld door psv.
quote:Op zondag 28 januari 2018 07:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze man heeft geen baan toch, hoop ik? Ik vertrouw hem mijn gft afval nog niet toe
Ja guys, kunnen we PEC thuis onze wil opleggen en gewoon eens lekker 3-0 winnen? Uit was het natuurlijk wel een slechte pot. Zij hebben trouwens nog minder linksback dan wij.quote:
Elke week 2 opgelegde kansen. En bijna altijd mist die ze. Hopen dat de Argentijn 'm snel uit de basis speelt.quote:Op zondag 28 januari 2018 08:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]![]()
Luuk had trouwens 2x moeten scoren he. Wat een kansen.
Of Lammers.quote:Op zondag 28 januari 2018 08:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke week 2 opgelegde kansen. En bijna altijd mist die ze. Hopen dat de Argentijn 'm snel uit de basis speelt.
Verbeek roept dat psv het spel moet maken (na de 0-1) en dat isimat en schwaab moeten indribbelen...quote:Op zondag 28 januari 2018 08:22 schreef jpg97 het volgende:
Iedereen kan het wel lekker vinden maar Verbeek heeft wel gelijk. Het voetbal van PSV is gewoon 80% van de wedstrijden niet om aan te gluren. Ik ben daar als PSV'er allesbehalve trots op.
maar kunnen ze echt beter? Het lijkt nu al heel lang van hetzelfde niveau dus dan kan je het ook omdraaien, er wordt tenminste wel gewonnen.quote:Op zondag 28 januari 2018 08:22 schreef jpg97 het volgende:
Iedereen kan het wel lekker vinden maar Verbeek heeft wel gelijk. Het voetbal van PSV is gewoon 80% van de wedstrijden niet om aan te gluren. Ik ben daar als PSV'er allesbehalve trots op.
quote:Verbeek: 'PSV speelt schijtbakkenvoetbal, niet om aan te gluren'
27 jan 201822.34 uur621
Verbeek: 'PSV speelt schijtbakkenvoetbal, niet om aan te gluren'
Gertjan Verbeek is niet te spreken over de manier waarop PSV voor de dag kwam in De Grolsch Veste. De trainer van FC Twente mocht lang hopen op een gelijkspel tegen de koploper, maar de Tukkers verloren met 0-2.
'Ik denk dat wij heel aardig aan de wedstrijd begonnen', aldus Verbeek, die niet vond dat FC Twente te afwachtend aan de wedstrijd begon. 'Je kan PSV op het zestienmetergebied vastzetten, maar ze staan niet voor niets bovenaan. Dat is dan je eigen graf graven.'
De manier waarop de koploper speelde in Enschede, kon op weinig goedkeuring van Verbeek rekenen. 'Je kunt het van PSV ook hartstikke laf vinden. Vanaf de eerste minuut spelen ze de bal achterin naar elkaar, ze dribbelen de middenlijn niet over. Waarom zullen wij daar heel veel energie in steken om druk te zetten? Want dat is juist wat ze willen. Zij zijn de kampioen, wij staan bijna onderaan.'
'Natuurlijk zakken we dan terug tot aan de middenlijn, PSV doet dat ook en die staan bovenaan', vervolgde de FC Twente-trainer tegenover FOX Sports. 'Ze speelden de hele tweede helft teruggetrokken en eindigden zelfs met zes verdedigers. Er mag weleens meer kritiek op komen, want het is natuurlijk schijtbakkenvoetbal. Het is niet om aan te gluren, dat had ik vorige week al gezien. Ik zie liever Ajax en AZ voetballen. Maar goed, zij stappen lachend de bus in en dat begrijp ik wel.'
vi.nl
👍🏿👍🏿👍🏿quote:
Hoe bedoel je? Wil je dat we elke wedstrijd gaan verliezen dan? Onze voorbereiding en uitschakeling EL heeft Cocu dit laten besluiten, gewoon naar mogelijkheden spelenquote:Op zondag 28 januari 2018 08:22 schreef jpg97 het volgende:
Ja, ze kunnen beter. Dat zie je toch elke wedstrijd in een aantal fases? Gister ook, de eerste 25 minuten heb ik een echte kampioensploeg gezien. Ze hebben echt een periode door willen drukken. Maar dan valt de tweede niet, krijgt de tegenstander één toevallig kansje en slaat de angst bij Cocu en kornuiten toe. Vervolgens vol op de behoudendheid en defensief wisselgenot.quote:Op zondag 28 januari 2018 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar kunnen ze echt beter? Het lijkt nu al heel lang van hetzelfde niveau dus dan kan je het ook omdraaien, er wordt tenminste wel gewonnen.
Spijker. Kop. Verbeek was gewoon extreem gefrustreerd.quote:Op zondag 28 januari 2018 09:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Verbeek roept dat psv het spel moet maken (na de 0-1) en dat isimat en schwaab moeten indribbelen...
Waarom? Zodat in de omschakeling twente kan profiteren als deze twee balverlies leiden als ze indribbelen(die kans is aanwezig)
En dan raar vinden dat psv dat niet doet...
En dan zelf trots roepen dat hij geen energie gaat stoppen in het druk zetten, want ja dan speel je psv in de kaart...
uhmm gert jan je stond 0-1 achter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |