bron?!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Een schande dat Ajax Younes voor maar 5 miljoen euro naar Napoli laat vertrekken. Younes is een goede flankspeler die Ajax nog goed kon gebruiken dit seizoen maar mijn club voert jammer genoeg al een tijdje wanbeleid
Wie heeft dit getweetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Een schande dat Ajax Younes voor maar 5 miljoen euro naar Napoli laat vertrekken. Younes is een goede flankspeler die Ajax nog goed kon gebruiken dit seizoen maar mijn club voert jammer genoeg al een tijdje wanbeleid
0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks
Ja iedereen kan naar huis en de laatste leg vanuit de parkeergarage bekijkenquote:
En nu blijven we Yannick belachelijk maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet inderdaad
En nu?
Ik ben graag erg vervelend.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend man
In beperkte matequote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu blijven we Yannick belachelijk maken.
Ik kan er moeilijk bezwaar tegen hebben dat users lol hebben maar wel dat dat al een hele tijd ten koste van een ander moet gaan die zich er ook nog eens niet tegen kan of wil verdedigenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ons lekker lol hebben man.
Blijft toch vreemd dat hij op het WK nog wel eens minder wil zijn dan andere toernooienquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
111 avgMike is echt mad na zijn verlies op WK
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk bezwaar tegen hebben dat users lol hebben maar wel dat dat al een hele tijd ten koste van een ander moet gaan die zich er ook nog eens niet tegen kan of wil verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |