En nu blijven we Yannick belachelijk maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet inderdaad
En nu?
Ik ben graag erg vervelend.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend man
In beperkte matequote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu blijven we Yannick belachelijk maken.
Ik kan er moeilijk bezwaar tegen hebben dat users lol hebben maar wel dat dat al een hele tijd ten koste van een ander moet gaan die zich er ook nog eens niet tegen kan of wil verdedigenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ons lekker lol hebben man.
Blijft toch vreemd dat hij op het WK nog wel eens minder wil zijn dan andere toernooienquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
111 avgMike is echt mad na zijn verlies op WK
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk bezwaar tegen hebben dat users lol hebben maar wel dat dat al een hele tijd ten koste van een ander moet gaan die zich er ook nog eens niet tegen kan of wil verdedigen
strontlul is bang voor hemquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef heywoodu het volgende:
Jan komt bijna weer niet aan de beurt
Ontzettend leuk, ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welkom op het internet
WirShaffenDas
Gratis tip: je kunt als mod dit topic voor Google verbergen. Echt waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk bezwaar tegen hebben dat users lol hebben maar wel dat dat al een hele tijd ten koste van een ander moet gaan die zich er ook nog eens niet tegen kan of wil verdedigen
Opgebrand of gewoon beter in legformatquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat hij op het WK nog wel eens minder wil zijn dan andere toernooien
Weet ik. Maar dat is totaal het punt niet wat ik wil makenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gratis tip: je kunt als mod dit topic voor Google verbergen. Echt waar.
ECHT WAAR.
Waar hebben jullie fittie over?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gratis tip: je kunt als mod dit topic voor Google verbergen. Echt waar.
ECHT WAAR. Ik kan het weten.
Dat laatste misschien sowieso wel, met die korte periodes dat hij alles raaktquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opgebrand of gewoon beter in legformat
Komt denk ik ook door het set-systeem.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat hij op het WK nog wel eens minder wil zijn dan andere toernooien
Neuh.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een paar users hebben Yannick uitgenodigd.
We hebben jouw regeltjes gevolgd.
Ronny werkt niet op zondagquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft hij al. Gaat pallets sorteren morgen met Ronny
Welnee hij kan er best om lachen hamstertjequote:
kijk hem lachen danquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee hij kan er best om lachen hamstertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |