... en een flinke meloen eronder?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Kim een ananas op zijn shirt heeft
Die kan rondjes zwemmen in Andy Fordhamquote:
ok leukquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:14 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat dat tering PSV vandaag met 0-2 bij Twente heeft gewonnen. Ik hoop echt dat PSV dit jaar nog failliet gaat
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:15 schreef Szura het volgende:
Ik vind PDC baas Hearn wel een grote leugenaar. Hij zei tijdens het afgelopen WK dat de walk on girls niet zouden verdwijnen zolang hij de baas is bij de PDC en het eerst volgende toernooi zijn ze al verdwenen. Ik vind dat Hearn niet meer serieus kan worden genomen #rtl7darts
Ik kreeg op Facebook te horen dat Hearn er niks over te zeggen heeft en dat Sky dat besloten heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:15 schreef Szura het volgende:
Ik vind PDC baas Hearn wel een grote leugenaar. Hij zei tijdens het afgelopen WK dat de walk on girls niet zouden verdwijnen zolang hij de baas is bij de PDC en het eerst volgende toernooi zijn ze al verdwenen. Ik vind dat Hearn niet meer serieus kan worden genomen #rtl7darts
Ja, leuk geweest weerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Een schande dat Ajax Younes voor maar 5 miljoen euro naar Napoli laat vertrekken. Younes is een goede flankspeler die Ajax nog goed kon gebruiken dit seizoen maar mijn club voert jammer genoeg al een tijdje wanbeleid
Napoli is je club?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Een schande dat Ajax Younes voor maar 5 miljoen euro naar Napoli laat vertrekken. Younes is een goede flankspeler die Ajax nog goed kon gebruiken dit seizoen maar mijn club voert jammer genoeg al een tijdje wanbeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |