hmz... ow van die lekkere gezochte hints dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van de hoogte van de namen in de intro.
Toen hij is gevraagd was ze toen al wel zwanger? Misschien speelde dat toen nog niet eens. Denk dat op dit moment ook wel bekend is wie er in mei weg gaan voor opnames.quote:
ook weer waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen hij is gevraagd was ze toen al wel zwanger? Misschien speelde dat toen nog niet eens. Denk dat op dit moment ook wel bekend is wie er in mei weg gaan voor opnames.
Ik kies maar voor Dartsenquote:
Ik weet niet meer hoelang precies maar had het laatst opgezocht en ze was nog niet heel lang zwanger tijdens de opnames.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer waar.
Ik blijf dan ook vol op Jan in de app
quote:Before We Die
Vandaag 20:25 • KRO-NCRV • 58 min
Het team is nog op zoek naar de mol. Davor heeft contact gezocht met de Mobsters om de macht te grijpen. Christians vriend Stefan wil zijn vriendin Blanka en haar minnaar vermoorden.
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonusquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf ook op Jan, ben toch al veel punten kwijt dus boeiend ook.
Nou dit zou heel goed een gemonteerde aanwijzing kunnen zijn. De theorie was al in het begin bedacht en tot nu toe zijn de 4 mensen die het laagst stonden inderdaad afgevallen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... ow van die lekkere gezochte hints dus..
Net als dat er 06 op de graaf auto staat en het mobiele nummer van Ollie begint met 06
Oh dat zou wel nice zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonus
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonus
Ik hoop ook niet op Stine en ook niet Ruben. Jan, Loes, Olcay en Simone die mogen van mij de mol zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Stine niks aan, zou jammer vinden als ze de mol is.
Ik dus Loes, maar zet wel telkens 1 punt op Stine om in het spel te blijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
En het zegt niets over winnaar, verliezer en mol. Dus op zich een prima hint, zonder grote gevolgen als hij bekend wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dit zou heel goed een gemonteerde aanwijzing kunnen zijn. De theorie was al in het begin bedacht en tot nu toe zijn de 4 mensen die het laagst stonden inderdaad afgevallen.
volgende week lig ik uit de appquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |