Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonusquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf ook op Jan, ben toch al veel punten kwijt dus boeiend ook.
Nou dit zou heel goed een gemonteerde aanwijzing kunnen zijn. De theorie was al in het begin bedacht en tot nu toe zijn de 4 mensen die het laagst stonden inderdaad afgevallen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... ow van die lekkere gezochte hints dus..
Net als dat er 06 op de graaf auto staat en het mobiele nummer van Ollie begint met 06
Oh dat zou wel nice zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonus
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonus
Ik hoop ook niet op Stine en ook niet Ruben. Jan, Loes, Olcay en Simone die mogen van mij de mol zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Stine niks aan, zou jammer vinden als ze de mol is.
Ik dus Loes, maar zet wel telkens 1 punt op Stine om in het spel te blijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
En het zegt niets over winnaar, verliezer en mol. Dus op zich een prima hint, zonder grote gevolgen als hij bekend wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dit zou heel goed een gemonteerde aanwijzing kunnen zijn. De theorie was al in het begin bedacht en tot nu toe zijn de 4 mensen die het laagst stonden inderdaad afgevallen.
volgende week lig ik uit de appquote:
watjuh!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dus Loes, maar zet wel telkens 1 punt op Stine om in het spel te blijven
oke doeiquote:
deal.. Net als Jan in 1 beweging naar de overkantquote:
Yoloquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
deal.. Net als Jan in 1 beweging naar de overkant
Die heb ik niet gezien..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
Foto blonde pruik, zwarte pet is de mol
zit jij ook vanaf afl 1 vol op Jan trouwens of heb je nog verdeeld onderweg?quote:
Vol op Stine, Loes, Olcay en nu Jan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit jij ook vanaf afl 1 vol op Jan trouwens of heb je nog verdeeld onderweg?
Daar zag ik die foto wel..quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Net bij moltalk zag je die foto rechtsonder in beeld
ow dus als Jan het echt blijkt te zijn dan ben ik echt de pipo?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vol op Stine, Loes, Olcay en nu Jan.
Ruben en Jan zijn waarschijnlijk de laatste echte (duidelijke) kandidaten die overblijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:56 schreef Nizno het volgende:
ik zou het te duidelijk vinden als de mol een vrouw is, die bijzondere types zijn leuker als het een man is onder de kleren... lekker in vrouwenkleding sjouwen als vent.
Tenzij iemand anders ook vanaf begin vol op Jan zit. En Jan ook echt de mol is. Ik vind Jan best wel fanatiek.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus als Jan het echt blijkt te zijn dan ben ik echt de pipo?
Kun je me uitleggen waarom jij Ruben als duidelijke kandidaat ziet? Jan ben ik 100% met je eens. Ben benieuwd naar wat je op valt. Mij valt vooral gemaakte, overdreven reacties op bij Ruben.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ruben en Jan zijn waarschijnlijk de laatste echte (duidelijke) kandidaten die overblijven![]()
Denk dat wie er overblijft van het duo Ruben/Loes de winnaar zal worden (mits Loes niet de mol is).
Vandaar die opmerking dat ik dan nooit meer kijk. Ik gil al zo hard elke keer dat hij een echte kandidaat is. Schaam mezelf dan een beetje.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus als Jan het echt blijkt te zijn dan ben ik echt de pipo?
schamen is bij widm nooit nodigquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:12 schreef Shenti het volgende:
[..]
Vandaar die opmerking dat ik dan nooit meer kijk. Ik gil al zo hard elke keer dat hij een echte kandidaat is. Schaam mezelf dan een beetje.
Ik ga de aflevering nog een keer kijken. Misschien ga ik volgende week wel vol op iemand andersquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de volle molbonus. Dus heb ienemienemutte gedaan zonder 1 seconde te kijken en wijk er gewoon niet vanaf.
Maar Stine is de mol. En Ollie wordt de winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |