Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonusquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik blijf ook op Jan, ben toch al veel punten kwijt dus boeiend ook.
Nou dit zou heel goed een gemonteerde aanwijzing kunnen zijn. De theorie was al in het begin bedacht en tot nu toe zijn de 4 mensen die het laagst stonden inderdaad afgevallen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz... ow van die lekkere gezochte hints dus..
Net als dat er 06 op de graaf auto staat en het mobiele nummer van Ollie begint met 06
Oh dat zou wel nice zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonus
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb alle punten nog en ben vanaf afl 1 al vol op jan dus als Jan het is heb ik alle punten EN de molbonus
Ik hoop ook niet op Stine en ook niet Ruben. Jan, Loes, Olcay en Simone die mogen van mij de mol zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Stine niks aan, zou jammer vinden als ze de mol is.
Ik dus Loes, maar zet wel telkens 1 punt op Stine om in het spel te blijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
En het zegt niets over winnaar, verliezer en mol. Dus op zich een prima hint, zonder grote gevolgen als hij bekend wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dit zou heel goed een gemonteerde aanwijzing kunnen zijn. De theorie was al in het begin bedacht en tot nu toe zijn de 4 mensen die het laagst stonden inderdaad afgevallen.
volgende week lig ik uit de appquote:
watjuh!!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik dus Loes, maar zet wel telkens 1 punt op Stine om in het spel te blijven
oke doeiquote:
deal.. Net als Jan in 1 beweging naar de overkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |