SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2018 21:42 schreef chufi het volgende:
Sla denk ik over de volgende keer.. heb nog genoeg..Waar koop je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ahaquote:
Eerste keer had ik alle 3 soorten,maar de Chili vond ik niet lekker. Dus die koop ik niet meer.quote:
Dat klinkt weer wat minderquote:Op zondag 28 januari 2018 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste keer had ik alle 3 soorten,maar de Chili vond ik niet lekker. Dus die koop ik niet meer.
Maar verrekte handig.. Je spuit zo even iets over je vlees of de salade of direct in de pan
Komen ze dan op TV? Ik ben al jaren gestopt gelukkig ... Soms blijft nog wel eens af en toe de trek in een peuk.. maar is ook snel weer overquote:Op zondag 28 januari 2018 21:54 schreef Soury het volgende:
Dinsdag gaat mijn zus en zwager na een stoppen met roken gedoe. Er was wat over te doen op tv. Ik doe er zelf niet aan mee, ik ben wel benieuwd.
Ik hoop niet dat ze op tv komen, wel als mijn zwager stopt dan kan ik het ookquote:Op zondag 28 januari 2018 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen ze dan op TV? Ik ben al jaren gestopt gelukkig ... Soms blijft nog wel eens af en toe de trek in een peuk.. maar is ook snel weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.John Farnworth
onthoudt deze naam!
[ Bericht 0% gewijzigd door Treehut362 op 29-01-2018 13:12:44 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ja maar nu ga ik shapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 29 januari 2018 16:03 schreef Treehut362 het volgende:
Voetbal International gekochtRvP heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |