0,00000000quote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:58 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
En hoeveel van die 30 jarige vrouwen met wel of geen kinderen en een flabberkut heb je gehad voor je tot deze conclusie kwam?
Als 40 jarige zijn meisjes van 16 verboden vruchten.
Meiden van die leeftijd hebben toch ook nog wat te zeggen over wat ze wel of niet willen?quote:
Van welke leeftijd?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:28 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Meiden van die leeftijd hebben toch ook nog wat te zeggen over wat ze wel of niet willen?
Ja ik snap dat je dat stelt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel dat de meeste vrouwen in hun tiener-twintiger jaren wild rond "daten". En wanneer ze de 30 gepassseerd zijn en een echt serieuzere relatie willen. Dat zij knappe mannen niet vertrouwen als partner. Waarschijnlijk omdat zij zichzelf niet vertrouwen. Door hun losbandige verleden.
Wat wilde jij dan stellen want dat begreep ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je dat stelt.
Mijn ideale vrouw is niet zoals Magnetronkoffie.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Reactie op sadcopter
[..]
reactie op sadcopter
[..]
Reactie op sadcopter
[..]
Reactie op sadcopter
[..]
Reactie op puntenjager
[..]
Reactie op sadcopter
[..]
Reactie op sadcopter
[..]
En wat is jouw ideale vrouw?
Dat was de vraag toch nietquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw is niet zoals Magnetronkoffie.
Tssk.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat was de vraag toch nietDe vraag was om jezelf geil te omschrijven
Beschrijf je toch jezelfquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tssk.
Maar goed, de ideale vrouw voor mij zou zijn een tomboy achtig typje (ik wil me wel het vrouwelijkst voelen). Intelligent. Rustig maar sociaal. Iemand die grapjes maakt. Slank. Moet veel lusten qua eten. Geen kinderen willen.
Zoiets. Eigenlijk hetzelfde als eisen voor een vriend, behalve dat ik bij mannen overgewicht minder snel onaantrekkelijk vind.
Maar ik ben geen man.
Hoezo niet? Volgens mij voldoe je best aardig aan je eigen beschrijving.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet op mezelf vallen.
Er is geen sprake van gelijkwaardigheid tussen een kind van 16 en een man van 40.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:28 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Meiden van die leeftijd hebben toch ook nog wat te zeggen over wat ze wel of niet willen?
Of geldt gelijkwaardigheid tussen man en vrouw opeens niet meer. Als je mannen kunt framen als pedofiel of iets anders naars.
In mijn ogen. Als je als man valt op meisjes én jongens van 11 ofzo en jonger. Dan ben je pedofiel.
Alleen maar verse jonkies dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw is niet zoals Magnetronkoffie.
wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat was de vraag toch nietDe vraag was om jezelf geil te omschrijven
Voor mij als vrouw is belangrijk:quote:Op zaterdag 3 februari 2018 07:16 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, en als die wat ouder worden, hun studie af hebben en een ruim belegde boterham verdienen, dan krijgen de vrouwtjes, die zich vaak al gestoten hebben en gekwetst zijn door zo een knappe "verkeerde" man, wel interesse om zowel de tafel als het bed met hem willen delen.
Ben je zo een technische nerd, en het lukt je hier niet, ga dan maar eens naar de landen waar men heel weinig of geen sociaal vangnet heeft. Daar kijken de vrouwen naar:
-kan hij het (gezin onderhouden)
-wil hij dat ook (is het een gezinsmens, is ie ready voor commitment = zich te binden).
-is ie sociaal genoeg om met hem onder een dak te kunnen leven
-is ie niet zo lelijk dat een pasfoto van hem de ratten en muizen uit de kelder weg houden.
Echt hoor, in veel landen hoort de vrouw liever dat haar "vriendje" civil engineer is bij een grote firma dan een vlotte interessante ZZP-er die "iets" doet in communicatie, management, coachen en training. Zij ziet meteen de eettafel voor zich en wat ze daar dagelijks op kan zetten, als zij dadelijk het huishoud- stuur in handen heeft.
Ja dat besef ik mij. Maar wat als de gemiddelde vrouw (van 5-7) meestal zelf te kieskeurig is?quote:Op zondag 4 februari 2018 00:20 schreef Achterhoker het volgende:
Maar als lelijke zolderkamerautisten moeten we misschien niet te kieskeurig zijn.
Geef ze eens ongelijk, als jij het je kon permitteren zou je ook voor de 8 gaan.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:14 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja dat besef ik mij. Maar wat als de gemiddelde vrouw (van 5-7) meestal zelf te kieskeurig is?
Wie bepaalt wat té kieskeurig is?quote:Op zondag 4 februari 2018 19:14 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ja dat besef ik mij. Maar wat als de gemiddelde vrouw (van 5-7) meestal zelf te kieskeurig is?
quote:Op zondag 4 februari 2018 08:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor mij als vrouw is belangrijk:
- hoge opleiding, alfa of beta maakt niet uit
- baan op niveau
- geen bezwaar tegen vrouw die meer verdient als dan hij en carrière maakt
- liefst iemand die bereid is 4 dagen te gaan werken
- zorgzaam en verantwoordelijk met fatsoen en rechtvaardigheidsgevoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|