quote:dun, middelmatige lengte, donker haar... beetje zoals Jussie
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:56 schreef NaughtyAngel het volgende:
Even een question voor de guys onder ons. Ik vroeg me eens af op wat voor vrouw mannen eigenlijk vallen kwa uiterlijk. Houden jullie van dun en klein, van groot en stevig van middelmatig....tell me I am curious!
Ben jij zo'n vrouw, heb je een leuk character, hou je van reizen lekker eten en...
neuhhh het is geen dating site
Er is geen perfecte vrouw, net als dat er geen perfecte man is.
* Chandler kan zijn droomvrouw niet omschrijven
Komt tijd komt mijn droom vrouw (hoop ik)
Maar ik ben ontzettend tevreden met mijn Yvonne!
quote:Ik houd van vrouwen met lekkere grote, stevige borsten.
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:56 schreef NaughtyAngel het volgende:
Even een question voor de guys onder ons. Ik vroeg me eens af op wat voor vrouw mannen eigenlijk vallen kwa uiterlijk. Houden jullie van dun en klein, van groot en stevig van middelmatig....tell me I am curious!
Uhmz, slank. Borsten niet te klein maar ook niet overdreven groot (in proportie graag). En wat ik altijd belangrijk vind (als ik nu toch oppervlakkig bezig ben) is dat ze een mooi kontje heeft. Dat vind ik samen met mooie ogen toch wel opwindend aan een vrouw.
Kort (maximaal 1.70 maar liever kleiner, maar minimaal 1.60) enneuh dat was't eigenlijk wel.
Lief is ook vereist
quote:eej afblijven, das mijn vriendin ( die met dat donkere haar dan)!
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:57 schreef Fallen_Angel het volgende:
Bij blond haar donkere ogen, en bij donker haar lichtblauwe ogen.Kort (maximaal 1.70 maar liever kleiner, maar minimaal 1.60) enneuh dat was't eigenlijk wel.
Lief is ook vereist
Mijn droomvrouw is gewoon lekker en komt in een hoop soorten, maar de grootste is Alessandra Ambrosio
Die komt echt heel dichtbij mijn mooiste vrouw
voorbeeld van een op en top vrouw is froukje de both, niet kwa uiterlijk (liever donker) maar wel kwa bovenstaande....
quote:Jah...
Op zondag 05 augustus 2001 05:33 schreef _psilocybin het volgende:
't gaat wat mij betreft om de uitstraling.. ze moet gewoon 'iets hebben'
Verder heb ik ook de hots voor vrouwen met rood haar/dreadlocks (of rooie dreadlocks ).
Geen figuur fotomodel (dr moet wel een beetje vlees aanzitten, niet teveel uiteraard).
Qua kleding maakt het me geen worst uit. Hoe minder merk zichtbaar hoe beter. Liever een leuk coolcat shirtje van een knaak dan Gucci sjaaltjes .
Maarja zo'n vrouwen kom ik zelden tegen
Hhhmmm....zwijmel.....
quote:a allez... gij hebt smaakt
Op zondag 05 augustus 2001 13:00 schreef Ron_Jeremy het volgende:
-Brunette/zwart haar
-Mediteraan uiterlijk (italiaans!)
-Klein, zo rond de 1.65 m/ 1.70 m
-Slank
-Broekmaatje small, BH 75B
-Lief gezicht
-Donkere ogenHhhmmm....zwijmel.....
quote:boeien
Op zondag 05 augustus 2001 13:04 schreef nipeng het volgende:
En toen hadden de heren hun ideale vrouw.
Supermooi maar met een iq van een aardappel.
quote:Precies een vrouwlijke vrouw, die ook graag haar lichaam wil laten zien, geen lange wijde broek of trui.
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:
hhmmzzzzz val altijd op "typjes" maar wat ik wel bealngrijk vindt is dat een vrouw, vrouwelijk is....manier van lopen, houding en beweging......geen lompe donald duck in een veels te vaak gewassen legging bleeeehhhh,voorbeeld van een op en top vrouw is froukje de both, niet kwa uiterlijk (liever donker) maar wel kwa bovenstaande....
quote:Ik weet nog wel iemand voor je
Op zaterdag 04 augustus 2001 18:46 schreef melanchromis het volgende:[..]
Ik houd van vrouwen met lekkere grote, stevige borsten.
quote:GVD aneurism kappe nou, uit mijn vijver blijven alsjeblieft
Op zaterdag 04 augustus 2001 18:12 schreef Aneurism het volgende:
Half lang haar, net over de schouders, dit in een donkerbruine tint, een mooi klasiek gezicht met mooie bruine diepe ogen of mooie blauwe ogen dat als een laguna eruit ziet. Ze moet een uitdagende blik hebben en zeker overkomen, slank moet ze zijn. Maatje 36 hoeft niet, maar 38 moet het ongeveer wel zijn, en ze moet de lengte hebben van 1.80m. Dat is ongeveer de perfecte vrouw, met cup c/ b75. Ow en geen vet rolletjes, overdadig veel sproeten, een paar op de neus is mooi. Maar een egale mooie huid.Ben jij zo'n vrouw, heb je een leuk character, hou je van reizen lekker eten en...
![]()
![]()
neuhhh het is geen dating site
Er is geen perfecte vrouw, net als dat er geen perfecte man is.
Iedereen denkt maar lekker in mijn vijver te kunnen vissen Ik heb al zo weinig kans en dan ook nog concurrentie
Liev, ik heb ontzettend veel gemeen met haar en ze is ontzettend knap...
quote:Stupids mogen meteen oprotten !!!
Op zondag 05 augustus 2001 13:04 schreef nipeng het volgende:
En toen hadden de heren hun ideale vrouw.
Supermooi maar met een iq van een aardappel.
Liever iemand die totaal niet aan mijn uiterlijke ideaalbeelden voldoet waar ik goed mee kan praten dan een mooie babe die alleen maar zit mooi te zijn en totaal geen inhoud heeft.
quote:Wat dacht je van 1 die mooi zit te wezen en 1 waar je goed mee kan praten
Op zondag 05 augustus 2001 13:41 schreef houseworkx het volgende:[..]
Stupids mogen meteen oprotten !!!
Liever iemand die totaal niet aan mijn uiterlijke ideaalbeelden voldoet waar ik goed mee kan praten dan een mooie babe die alleen maar zit mooi te zijn en totaal geen inhoud heeft.
*twee vrouwen??? eeen optie???*
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 17:52 schreef Tong het volgende:
Bruin of blond haar tot de schouders
-Bij bruin haar horen mooie bruine ogen waarin je uren kan staren ()
Lief maar erg uitdagend gezichtje (zo'n koppie die je wel eeuwig kan bekijken)
Mooie borsten
Straaaaak figuur, alles zacht maar toch strak
lekker (beetje gespiert, niet Geri H-achtig)) buikje
Mooie handen zijn ook erg mooi (met van die witte nagels enz)
Maatje van kleren intresseert me niet echt, als het maar mooi uitziet op de girl
Ik moet toch echt wel een slimme meid hebben, en ik ken er een paar waarvan ik zeg: Woah! die zou mij nog verslaan met schaken
Herinner me even niet aan het feit dat mn vriendin nu nog 4 lange dagen weg is voor ik haar weer kan knuffelen
Dus intelligente vrouwen, met een sterke persoonlijkheid. Niet uitgesproken klassieke schoonheden maar 'echte vrouwen' met een eigen mening.
quote:Ik ben nog critischer geworden, ze moet gek zijn... Volslagen gek en in een totale droomwereld leven en samen met me wegdrijven op een wolk van alcohol roes en pijnstillers of andere middelen... Daarnaast moet ze totale pasie kennen, totale romantiek, er moeten geen emotionele grensen zijn. Ze moet een golf zijn die dijken kan doorbreken en ontiegelijk verleidelijk is...
Op zondag 05 augustus 2001 13:15 schreef Tranceptor het volgende:[..]
GVD aneurism kappe nou, uit mijn vijver blijven alsjeblieft
![]()
Iedereen denkt maar lekker in mijn vijver te kunnen vissen
Ik heb al zo weinig kans en dan ook nog concurrentie
quote:LOL
Op dinsdag 07 augustus 2001 11:10 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik ben nog critischer geworden, ze moet gek zijn... Volslagen gek en in een totale droomwereld leven en samen met me wegdrijven op een wolk van alcohol roes en pijnstillers of andere middelen... Daarnaast moet ze totale pasie kennen, totale romantiek, er moeten geen emotionele grensen zijn. Ze moet een golf zijn die dijken kan doorbreken en ontiegelijk verleidelijk is...
zoals diegene links
Als je goed kijkt kun je in iedere vrouw wel iets ontdekken van de idee "perfecte vrouw" (is platoons)...
Ieder stel billen is, hoe zwak soms, een afspiegeling van het "idee" "Billen". Voldoet dus aan de eigenschappen van de oervorm... en de oervorm is iets waar iedere man van nature in geinteresseerd is.
Tenzij die natuurlijk homosexueel is (om bijdeante reacties voor te zijn ).
quote:Tja vrouwen worden makkelijker, mannen moeilijker en willen ingewikkelde relaties *zweet*. Nog een paar jaar, en wij mannen moeten als maagd het huwelijk ingaan
Op dinsdag 07 augustus 2001 11:43 schreef goudappeltje het volgende:
jongens jongens wat een wensen... en dat allemaal in één vrouw!!
Voor wat bv. verliefd op iemand worden betreft: Daar speelt meer een combinatie van uiterlijk, uitstraling en karakter mee. Een vrouw kan uiterlijk gezien er 'perfect' uit zien (schoonheidsideaal) maar een uitstraling van 0,0 hebben.
Maar goed, ik doe eens een poging:
- Niet te slank, beetje mollig mag best wel
- Ik heb een zwak voor staartjes
- Ongeveer even lang als ik, of net ietsje korter
- Maar klein heeft ook wel weer wat :?
Goed, het blijft zinloos
quote:agosje, jij als maagd het huwelijk in... doe r wat aan
Op dinsdag 07 augustus 2001 11:44 schreef Aneurism het volgende:[..]
Tja vrouwen worden makkelijker, mannen moeilijker en willen ingewikkelde relaties *zweet*. Nog een paar jaar, en wij mannen moeten als maagd het huwelijk ingaan
![]()
quote:wat heeft iedereen toch met staartjes
Op dinsdag 07 augustus 2001 11:54 schreef eymey het volgende:Maar goed, ik doe eens een poging:
- Niet te slank, beetje mollig mag best wel
- Ik heb een zwak voor staartjes
- Ongeveer even lang als ik, of net ietsje korter
- Maar klein heeft ook wel weer wat:?
Goed, het blijft zinloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |