Nee, maar dat er verschillen zijn tussen exchanges is niet zo raar en heeft niks met oplichting te maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen die een afwijkende (lees niet-hosanna) mening over cryptocurrencies meteen een troll is.
Wat wil je dan met dit topic? Dat er vooral posts inkomen van het kaliberETH
e.d.?
Dat die verschillen relatief groot zijn geeft wel aan dat we te maken hebben met een niet sterk functionerende markt. En dat komt omdat de liquiditeit van BTC beperkt is door allerlei technische redenen. Ik kan niet binnen een milliseconden arbitreren zoals ik dat met andere valuta wel kan.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, maar dat er verschillen zijn tussen exchanges is niet zo raar en heeft niks met oplichting te maken.
Dat staat los van hoe kut of geweldig crypto’s zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen die een afwijkende (lees niet-hosanna) mening over cryptocurrencies meteen een troll is.
e.d.?
Stroom viel uit, 6x achter elkaar, niet handig.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:50 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Wel lekker dat op vragen hierop dan weer geen antwoord gegeven wordt. Zeg dan niks.
Mwah, als je op beide exchanges middelen hebt kun je gewoon tegelijk handelen. Alleen de diepte is meestal niet genoeg om ook maar enigszins interessant te zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat die verschillen relatief groot zijn geeft wel aan dat we te maken hebben met een niet sterk functionerende markt. En dat komt omdat de liquiditeit van BTC beperkt is door allerlei technische redenen. Ik kan niet binnen een milliseconden arbitreren zoals ik dat met andere valuta wel kan.
Prachtig toch, die voetballersquote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:43 schreef Oscar. het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)bsurd-verhaal-209918
wat een verhaal
Euj, je hoeft het toch niet meteen over Nattekut te hebben!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
e.d.?
Voetballers zijn de ideale cryptobeleggers.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:03 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Prachtig toch, die voetballers
Er zijn vele mensen die van die prijsverschillen proberen te profiteren door arbitrage. De volatiliteit plus de moeilijkheid om snel en goedkoop met geld en crypto's te schuiven tussen exchanges is daarin bepalend in hoeverre dat lukt. Hoe makkelijker het is om te arbitreren des te meer gelijk de prijzen zijn op de verschillende exchanges. De cryptohandel is gewoon nog niet zo efficiënt als de gewone valutahandel maar dat heeft meer met onvolwassenheid van de industrie te maken dan met oplichting.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb jij weles goed naar die verschillen gekeken.
Het feit is dat persoon A bij die ene broker meer geld kwijt is dan persoon B bij die andere broker.
Dat kan nooit met andere wisselkoersen. Het is alleen mogelijk als je opgelicht wordt door die exchanges.
Dat je het over beleggers hebt geeft al aan hoe weinig verstand je ervan hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voetballers zijn de ideale cryptobeleggers.
btc daalt weer zeker..quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat die verschillen relatief groot zijn geeft wel aan dat we te maken hebben met een niet sterk functionerende markt. En dat komt omdat de liquiditeit van BTC beperkt is door allerlei technische redenen. Ik kan niet binnen een milliseconden arbitreren zoals ik dat met andere valuta wel kan.
They will find a way. En we hebben nu een inhoudelijk topic, dus /carequote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:58 schreef Kyran het volgende:
Ik zou in ieder geval nooit een mod kunnen zijn, want dan blijft er weinig over in een topicDe tering wat een lutsers soms.
Dat jij mij hiervan beticht geeft aan hoe slecht je mij kent.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat je het over beleggers hebt geeft al aan hoe weinig verstand je ervan hebt.
Het is speculeren, niet beleggen.
Respect hoor soms dat jullie je kunnen (misschien ook moeten) inhoudenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
They will find a way. En we hebben nu een inhoudelijk topic, dus /care²
Het is een internetforum.... natuurlijk ken ik je nietquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat jij mij hiervan beticht geeft aan hoe slecht je mij kent.
wel waarquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:02 schreef Typisch het volgende:
Maar een euro is helemaal niet overal hetzelfde waard..
klinkt heftigtwitter:RichardHeartWin twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 11:03:07#Bitcoin shorts on bitfinex went up 6000 in 16 hours. That's over $65 million of margin shorts. reageer retweet
Mee eens. Al vind ik dat elke mod over deze eigenschap moet beschikken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Respect hoor soms dat jullie je kunnen (misschien ook moeten) inhouden
Jij houdt de btc koers meer in de gaten dan wij hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat jij mij hiervan beticht geeft aan hoe slecht je mij kent.
Vandaag op 100 meter drie verschillende prijzen voor m'n pond zien worden aangeboden, Klaas.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel waar
het wordt in elke gebied gerelateerd aan de munt die men er tegenover stelt.
Inkoopmoment incomingquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:09 schreef crpytoshill het volgende:
klinkt heftigtwitter:RichardHeartWin twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 11:03:07#Bitcoin shorts on bitfinex went up 6000 in 16 hours. That's over $65 million of margin shorts. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |