quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook niet waar. In elk land is een brood meer of minder euro waard.
quote:
quote:
Moet ik jullie een lesje Harvard economie gaan geven ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Een hamburger van McDonalds of een kommetje rijst is ook niet overal even duur, maar dat wist je natuurlijk al Klaas
Want de rest van de maand was het allemaal rozengeur en maneschijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef metallicelmo het volgende:
Wat een toeval weer dat er uitgerekend vandaag een bloedbad ontstaat. Interesting
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet ik jullie een lesje Harvard economie gaan geven ofzo
nee geen tijd voor
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nee geen tijd voor
Wtf.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef kthxbye het volgende:
Hoe een mongool een heel topic kan verkloten zeg²
Dit heeft niets met oplichting te maken. Dit komt door de relatief grote volatiliteit van crypto t.o.v. de euro en de dollar en vanwege de moeilijkheid om snel en kosteloos geld heen en weer te schuiven tussen exchanges.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Als de euro of de dollar een bepaalde waarde hebben dan is het overal in de wereld die prijs gelijk
met crypto?
Grootste oplichterspraktijken....zie onderstaand
[ afbeelding ]
Ah je trolled, zeg dat dan!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nee geen tijd voor
Wie?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef kthxbye het volgende:
https://speld.nl/2018/01/(...)traakte-aan-een-bot/quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nee geen tijd voor
Dan begreep ik je verkeerd, excusesquote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik geniet ervan dat het met mij niet gebeurd²
Misschien is hij al geautomatiseerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:45 schreef Oscar. het volgende:
[..]
https://speld.nl/2018/01/(...)traakte-aan-een-bot/
wanneer gaan ze jou automatiseren?
Weet je, ik heb het idee dat die grote verliezen bij sommigen hier nu enorme ergernis opwekt. Ik denk dat als je geduld hebt je juist weer gaat chashen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef kthxbye het volgende:
Heb jij weles goed naar die verschillen gekeken.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit heeft niets met oplichting te maken. Dit komt door de relatief grote volatiliteit van crypto t.o.v. de euro en de dollar en vanwege de moeilijkheid om snel en kosteloos geld heen en weer te schuiven tussen exchanges.
Wel lekker dat op vragen hierop dan weer geen antwoord gegeven wordt. Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef metallicelmo het volgende:
Wat een toeval weer dat er uitgerekend vandaag een bloedbad ontstaat. Interesting
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb jij weles goed naar die verschillen gekeken.
Het feit is dat persoon A bij die ene broker meer geld kwijt is dan persoon B bij die andere broker.
Dat kan nooit met andere wisselkoersen. Het is alleen mogelijk als je opgelicht wordt door die exchanges.
Waarschijnlijk gaat het over de futures. Ik blijf er bij dat de futures op zich geen invloed hebben op de markt, maar dat iedereen zo in FUD-mode zit dat het een self fulfilling prophecy wordt.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:50 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Wel lekker dat op vragen hierop dan weer geen antwoord gegeven wordt. Zeg dan niks.
Ow daarom is GWK duurder dan Pott Exchangequote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat kan nooit met andere wisselkoersen. Het is alleen mogelijk als je opgelicht wordt door die exchanges.
Euj!quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:36 schreef kthxbye het volgende:
[..]
dumb money. even opnieuw ademhalen, negeren, en beseffen dat onze winst hier vandaan komt.![]()
dat werkt veel beter dan er steeds op in gaan kan ik je vertellen!
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen die een afwijkende (lees niet-hosanna) mening over cryptocurrencies meteen een troll is.quote:
Ik voel je. Ik moet zeggen dat ik dat zelf altijd probeer te vermijden. Het beste is om op de inhoud te blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |