Lijkt me een goede filosofie. Ik ga mijn portfolio nu uitbreiden. Kan alleen maar beter gaan me dunkt.quote:
Jij bent ook echt een lul eerste klas zeg.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik geniet van het feit dat alles behalve mijn portfolio ineen stort en nog meer van Ripple.²
Komt wel goed, ook met Ripple.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een lul eerste klas zeg.
Lekker genieten dat portfoio van andere onderuit gaat.
(Behalve van Ripple dan, die hebben we genoeg gewaarschuwd).
Ik denk het ook. Ik waardeer jullie enorm. Dat is het mooie van een forum als Fok!, we helpen elkaar belangeloos vooruit. Dat is de kracht van community's, dat is de kracht van samen zijn. Ik ben volwassen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:34 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Komt wel goed, ook met Ripple.
Kan jij niet een tijdje alleen lurken of je vragen in het N00btopic stellen? Wat een geflood...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik waardeer jullie enorm. Dat is het mooie van een forum als Fok!, we helpen elkaar belangeloos vooruit. Dat is de kracht van community's, dat is de kracht van samen zijn. Ik ben volwassen.
Iemand een gevoel bij QTUM?²
Een hamburger van McDonalds of een kommetje rijst is ook niet overal even duur, maar dat wist je natuurlijk al Klaasquote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Als de euro of de dollar een bepaalde waarde hebben dan is het overal in de wereld die prijs gelijk
met crypto?
Grootste oplichterspraktijken....zie onderstaand
[ afbeelding ]
Je weet hoe exchanges werken?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Als de euro of de dollar een bepaalde waarde hebben dan is het overal in de wereld die prijs gelijk
met crypto?
[ afbeelding ]
Die verdienen waarschijnlijk juist aan die verschillen.quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:40 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Kan jij niet een tijdje alleen lurken of je vragen in het N00btopic stellen? Wat een geflood...
En wisselkantoren dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:39 schreef klaasweetalles het volgende:
met crypto?
[ afbeelding ]
Is ook niet waar. In elk land is een brood meer of minder euro waard.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:39 schreef klaasweetalles het volgende:
met crypto?
[ afbeelding ]
Nee, ik geniet ervan dat het met mij niet gebeurdquote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een lul eerste klas zeg.
Lekker genieten dat portfoio van anderen onderuit gaat.
(Behalve van Ripple dan, die hebben we genoeg gewaarschuwd).
Hoezo vandaag? Iets gemist?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef metallicelmo het volgende:
Wat een toeval weer dat er uitgerekend vandaag een bloedbad ontstaat. Interesting
Hoezo toeval?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:42 schreef metallicelmo het volgende:
Wat een toeval weer dat er uitgerekend vandaag een bloedbad ontstaat. Interesting
Je kan zelf ook gewoon arbitrage traden hoor. Kopen op de een en tegelijk verkopen op de ander. Er is waarschijnlijk niet genoeg diepte om profitabel te zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die verdienen waarschijnlijk juist aan die verschillen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |