quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ik vind hem wel OK... die zwarte tand werkt niet als zijnde een gat in het gebitquote:Op vrijdag 26 januari 2018 01:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ben ik echt de enige die Stefano geweldig vindt? Hoe die praat alleen al, geweldig.
Gewoon een jongen die het leuk vindt om de boel n beetje te ontwrichten. Niks mis mee. Maar de gemiddelde Fokautist kan daar uiteraard niet zo goed tegen. - Hij heeft ook muzikale ambities,quote:Op vrijdag 26 januari 2018 01:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ben ik echt de enige die Stefano geweldig vindt? Hoe die praat alleen al, geweldig.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schele ogen.
Straks eindig je aan het Nuldepad.
quote:
Trump fapper aan tafel, dat moet je aanspreken.quote:
Hij werkt bij de zeehondencrčche, is daar ook al een baantjes carrousel in die sector?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
Bleker wordt momenteel uit de baantjescarrousel verwijderd.
Denk dat hij wel meer doet, Vee&Logistiek voorzitter schiet mij zo even te binnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij werkt bij de zeehondencrčche, is daar ook al een baantjes carrousel in die sector?
Als het zo makkelijk ging, was het al gefixt hequote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:15 schreef Martinello het volgende:
Laat Shell en Esso/Exxon lekker voor de kosten opdraaien als NAM-aandeelhouders.
heb nog nooit van de plakkaat van verlatinghe gehoord Napoquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
Bleker wordt momenteel uit de baantjescarrousel verwijderd.
Ik verlaat wel eens een plakkaat in de wc.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb nog nooit van de plakkaat van verlatinghe gehoord Napo
jij?
Tijdens de geschiedenisles op het Zutphense Baudartius is het weleens voorbijgekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij?
Jammerquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij?
twitter:thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:11:23Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft... reageer retweet
Laten we hopenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:25 schreef ChickenMan het volgende:
Van Soundos zou ik het niet erg vinden als ze opeens van tv verdween.
Net als Humberto de enige was die om Luuk Ikink lachte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |