abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 januari 2018 @ 21:59:49 #251
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_176785799
Dank! Volgens mij was dat Noa idd, mijn nub was niet zo duidelijk, alleen lot dacht een meisje te zien..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_176785849
Leuk! #TeamJongen O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_176787979
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Dank! Volgens mij was dat Noa idd, mijn nub was niet zo duidelijk, alleen lot dacht een meisje te zien..
Weer duidelijk waar mijn talenten niet liggen :').

Maar superleuk, een broertje!! *O*
pi_176789272
Dank lieve dames O+

Nouk een jongen! Gefeliciteerd :D
pi_176789450
Vb gefeliciteerd en wat zag je er prachtig uit O+

En een jongen voor Nouk, tof :) Ik heb nog nooit een nub duidelijk kunnen zien trouwens..
  zondag 28 januari 2018 @ 03:21:10 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176789890
Dankjullie allemaal voor de felicitaties. Ben toch wel een beetje van het wolkje afgedonderd, het valt niet mee allemaal en de napijn van de ks helpt niet mee. Ik kan alleen per bed naar mijn kind toe op de nicu en het is daar krap. Het gaat redelijk goed met ons meisje, ze ademt nog steeds zelf en plast en poept. Helaas gaat het infuus aanleggen minder, ze moeten haar vaak opnieuw aanprikken terwijl zij juist afhankelijk is van een lijn met extra voeding. Dat is wel gelijk ook 't enige grotere probleem dat ze heeft. Verder doet ze het heel goed, ze is alleen heel klein! Ik zal zo langzamerhand wel afscheid gaan nemen van jullie, maar blijf het natuurlijk wel allemaal volgen hier :)
pi_176789962
Aventura, hopelijk knap je snel op en hoef je niet meer per bed naar je dochter toe! Je kleine meid doet het zo te lezen heel goed, klein maar nu al een vechtertje! :* :*
pi_176789970
Nouk een jongen, gefeliciteerd! *O* *O*
  zondag 28 januari 2018 @ 08:00:05 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176790190
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:14 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Dit!! Loop elke keer m’n hand in een zak te douwen wat eigenlijk maar een randje is en dan van ellende maar in m’n achterzak :')

Welkom Priem! *O* veel succes met wachten tot de 20e :P en succes met de vermoeidheid.

Ik ben gisteren getrouwd *O* was een superdag O+ maar rond half 9 was ik wel echt K.O. en hebben we iedereen eruit geschopt en thuisbezorgd besteld :D dag begon al om 7u.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooierd ben je toch O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 januari 2018 @ 08:02:49 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176790198
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:12 schreef PriemGirl het volgende:
Aventura gefeliciteerd met je meisje !! *O*

Ik kom aanhaken :@
Afgelopen maandag wat bloedverlies gehad en dacht dus ongesteld te worden maar het zette maar niet door. Vrijdagochtend dan toch maar een testje gedaan en tot onze grote verrassing een mooie streep zien verschijnen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 februari staat de echo gepland en 28ste gesprek met verloskundige.
Moeheid herken ik momenteel wel! Ik lig rond 21 in bed, kan makkelijk 10u slapen om in de middag dan nog een dutje te doen :’) Ik slaap snachts dan gelukkig wel goed :)
Maar nu dus wachten tot de 20ste :+
Leuk nieuws Priempje! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176790202
Ohw Aventura.... Hopelijk knap je snel op :* Ik ben wel heel blij om te lezen dat je meisje het goed doet!

Priem welkom!!!

Vita wat zag je er prachtig uit O+ Heerlijk.

Nouk een jochie! Ik ben benieuwd of je dat heel anders gaat beleven!

Malteser hoe gaat ie? Loopt alles nog netjes door je iPhonekabel?

En Sethiwe nog een knuffel voor jou. :*

DUMAN, moest jij nou elke dag met de trein naar je werk? Of was dat iemand anders? Ik heb in m’n leven heel wat treinreizen gemaakt voor studie en werk... afgelopen wk was ik ergens voor een cursus en de treinreis was slopend (dat “sprintje” van bus naar trein hielp niet en op de trap vh balkon zitten vanwege drukte vast ook niet) Petje af voor zwangeren die elke dag treinen!

In de soap rondom kdv’s heb ik nog een anekdote. Spoiler want ik kan het nooit kort houden.

SPOILER
Dit, dat, alles.
pi_176790382
Oh wow wat gaat het hier hard. Ik moet even wennen :P
Thx voor de warme welkom :D

Vita waw wat zag je er mooi uit en erg mooie babybump (moet alleen nog wennen aan je kloonnaam lol).

Aventura klinkt idd als een vechter jullie dochter, wat goed! Hopelijk voel je je ook snel beter en kun je lekker genieten van je kleine meid.

Nouk een jongen, wat leuk O+

Phil; wat een verhaal _O- ja ook al is die kdv je van het maar ik zou er zo ook helemaal klaar mee zijn :X dat je een keer iets vergeet ok maar 3x na elkaar huuuu :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176790393
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 08:03 schreef Philomijn het volgende:

DUMAN, moest jij nou elke dag met de trein naar je werk? Of was dat iemand anders? Ik heb in m’n leven heel wat treinreizen gemaakt voor studie en werk... afgelopen wk was ik ergens voor een cursus en de treinreis was slopend (dat “sprintje” van bus naar trein hielp niet en op de trap vh balkon zitten vanwege drukte vast ook niet) Petje af voor zwangeren die elke dag treinen!
Dat was ik, ja, tot afgelopen vrijdag. O+

SPOILER
Oh, wat naar zulke mensen. Noteer het dan inderdaad. Of communiceer goed met je man.
Hebben jullie nu een ander kdv op het oog?

Heb je mijn mail trouwens nog gehad? :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_176790457
Vita, wat ben je prachtig!! Gefeliciteerd!! :*

Nouk, een piemel!!! Leuk!! :D
:)
pi_176790466
Ik heb morgen m’n eerste echo! :o

Ik vind het zo akelig spannend. ;(
pi_176790740
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 08:55 schreef Soof-87 het volgende:

Spannend!! Mijn duimem draaien :* O+ O+
pi_176790792
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 08:55 schreef Soof-87 het volgende:

Ik ook! Hoe laat mag je. Ik mag al 9.15 gelukkig!! Ik duim voor wat moois voor ons beide O+
SPOILER
♥ J & S
pi_176790811
Gefeliciteerd Vita! Wat ben je moooi O+

Haha Philo, daar zou ik ook klaar mee zijn. Reminds me wel dat ik ook even plekje op het kdv moet claimen voor bib, ook al twijfel ik nog tussen kdv en gastouder (iemand ervaring met half half?)
Daarnaast is het niet 100% zeker dat we hier straks nog wonen.

Aventura fijn dat meisje het ondanks alles goed doet. Wat zal het toch pittig zijn zo afhankelijk, na zo'n grote buik operatie en dan heen en weer moeten. Dikke knuffel voor jou!

Spannend Soof en Klap. Duimen draaien voor mooie knippers :*
pi_176791033
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:32 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik ook! Hoe laat mag je. Ik mag al 9.15 gelukkig!! Ik duim voor wat moois voor ons beide O+
SPOILER
Ik duim voor ons mee! O+

Ik ben om 11.45u aan de beurt.

Dankje dames :*
pi_176791060
Succes morgen met de echo's O+
pi_176791102
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2018 09:52 schreef Loj het volgende:
Succes morgen met de echo's O+
:* jij dinsdag toch? Hoe gaat het nu?

Fijn soof! Niet heel de dag wachten!
♥ J & S
pi_176791168
Klap ook morgen een echo, spannend! Duimen draaien voor een mooie knipper. O+

Loj kan je de spanning nog een beetje onder drukken voor dinsdag? Ook mijn duimen blijven overuren draaien voor een mooie echo :*
pi_176791944
Aventura, :*. Het is ook niet niks allemaal. Maar zo fijn dat jullie meisje zo'n goede start heeft!

Klap en Soof, morgen duim ik voor jullie. En dinsdag voor Loj.

Mabawa, volgens mij heeft G van Cassandra een tijdje op zowel een kdv gezeten als bij een gastouder. Misschien haar eens vragen?

CassE, fijn van je verlof *G*. Is het nieuws van zoon ipv dochter al goed geland?

quote:
Malteser hoe gaat ie? Loopt alles nog netjes door je iPhonekabel?
Geen wijzigingen in mijn situatie, thanks for asking.

Dat KDV :X . Hebben jullie de definitieve keuze nu ook al gemaakt?
  zondag 28 januari 2018 @ 10:51:14 #274
409579 LuDann
All the way
pi_176792038
Prachtig Vita, en van harte gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger getrouwd 3 jaar geleden, het heeft wel iets vind ik.

Nouk een jongen. *G*

Welkom en gefeliciteerd aan Priem! *O*

Aventura, logisch dat je het heftig vindt, het is ook niet niks allemaal. Gelukkig gaat het goed met haar en hopelijk knap jij snel op.

Philo, ik zou ook afknappen van zo´n chaotisch iemand. Dat is echt wachten op problemen, moet je je voorstellen dat zo op die manier ook de administratie doen en je uren verkeerd registreren oid. Mag je straks een smak geld terugbetalen aan kinderopvangtoeslag.

Sterkte morgen met de echo´s Soof en Roos.

Hier gaat alles goed. Saskia was hier gisteren om Wolk even mee te nemen, ze heeft samen met N. gespeeld en chocoladetaart gegeten terwijl man en ik een kast in elkaar hebben gezet. O+ Mijn hormonen zijn weer happy, nu kan ik de komende week aan de slag met opruimen. Alleen, mijn arme rug, al dat gesjouw is echt niet fijn meer. :') Maar goed, het moet maar even nog. De baby moet toch echt een plek hebben straks.
  Manager PR/Moderator zondag 28 januari 2018 @ 10:58:16 #275
269689 crew  Viv
pi_176792176
quote:
SPOILER
Jeetje wat slecht!! Wij hadden het locatiehoofd van ons kdv 1 keer gezien tijdens de zwangerschap, toen we even op de groep mochten meekijken, en toen ik haar 3 maanden later tijdens mijn verlof met man en kinderwagen tegenkwam herkende ze ons meteen, ze wist de naam van onze baby (terwijl ik die alleen naar het hoofdkantoor gemaild had) en ook precies per wanneer ze zou starten op de groep. Zo kan het dus ook! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')