Weer duidelijk waar mijn talenten niet liggenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Dank! Volgens mij was dat Noa idd, mijn nub was niet zo duidelijk, alleen lot dacht een meisje te zien..
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:14 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Dit!! Loop elke keer m’n hand in een zak te douwen wat eigenlijk maar een randje is en dan van ellende maar in m’n achterzak![]()
Welkom Priem!veel succes met wachten tot de 20e
en succes met de vermoeidheid.
Ik ben gisteren getrouwdwas een superdag
maar rond half 9 was ik wel echt K.O. en hebben we iedereen eruit geschopt en thuisbezorgd besteld
dag begon al om 7u.
Mooierd ben je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:12 schreef PriemGirl het volgende:
Aventura gefeliciteerd met je meisje !!
Ik kom aanhaken
Afgelopen maandag wat bloedverlies gehad en dacht dus ongesteld te worden maar het zette maar niet door. Vrijdagochtend dan toch maar een testje gedaan en tot onze grote verrassing een mooie streep zien verschijnenLeuk nieuws Priempje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 februari staat de echo gepland en 28ste gesprek met verloskundige.
Moeheid herken ik momenteel wel! Ik lig rond 21 in bed, kan makkelijk 10u slapen om in de middag dan nog een dutje te doen :’) Ik slaap snachts dan gelukkig wel goed
Maar nu dus wachten tot de 20ste
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dat, alles.
Dat was ik, ja, tot afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 28 januari 2018 08:03 schreef Philomijn het volgende:
DUMAN, moest jij nou elke dag met de trein naar je werk? Of was dat iemand anders? Ik heb in m’n leven heel wat treinreizen gemaakt voor studie en werk... afgelopen wk was ik ergens voor een cursus en de treinreis was slopend (dat “sprintje” van bus naar trein hielp niet en op de trap vh balkon zitten vanwege drukte vast ook niet) Petje af voor zwangeren die elke dag treinen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh, wat naar zulke mensen. Noteer het dan inderdaad. Of communiceer goed met je man.
Hebben jullie nu een ander kdv op het oog?
Heb je mijn mail trouwens nog gehad?
Protčge moi de mes désirs.
Spannend!! Mijn duimem draaienquote:Op zondag 28 januari 2018 08:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik heb morgen m’n eerste echo!
Ik vind het zo akelig spannend.
Ik ook! Hoe laat mag je. Ik mag al 9.15 gelukkig!! Ik duim voor wat moois voor ons beidequote:Op zondag 28 januari 2018 08:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik heb morgen m’n eerste echo!
Ik vind het zo akelig spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op zondag 28 januari 2018 09:32 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe laat mag je. Ik mag al 9.15 gelukkig!! Ik duim voor wat moois voor ons beide
Ik duim voor ons mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben om 11.45u aan de beurt.
Dankje dames
:)
Geen wijzigingen in mijn situatie, thanks for asking.quote:Op zondag 28 januari 2018 08:03 schreef Philomijn het volgende:
Malteser hoe gaat ie? Loopt alles nog netjes door je iPhonekabel?
quote:Op zondag 28 januari 2018 08:03 schreef Philomijn het volgende:
Jeetje wat slecht!! Wij hadden het locatiehoofd van ons kdv 1 keer gezien tijdens de zwangerschap, toen we even op de groep mochten meekijken, en toen ik haar 3 maanden later tijdens mijn verlof met man en kinderwagen tegenkwam herkende ze ons meteen, ze wist de naam van onze baby (terwijl ik die alleen naar het hoofdkantoor gemaild had) en ook precies per wanneer ze zou starten op de groep. Zo kan het dus ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |