abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:13:07 #101
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176834246
Als je dat na 6 uren nog niet weet gaat er iets niet goed.
Bedankt Hans.
pi_176834331
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gisteren een date?/afspraak?/samenzijn? gehad met een klasgenoot. Uiteindelijk 6 uur of zo geduurd en ondanks dat ik het zou regelen heeft zij dat vervolgens gedaan. Het is een klasgenote. En eigenlijk was het naar mijn optiek een leuke dag vraag is wel hoe ik dit verder ga aanpakken.

Het rare alleen is dat ik niet helemaal zeker weet wat zij denkt dat mijn intentie is. Zij zag het vriendschappelijk (denk ik) maar ze moet toch ook wel door hebben dat ik niet voor iedereen op normaliter werkdag even een uur in de auto stap om een middag/avond door te brengen. Het is niet dat ik niks beters te doen heb en dit uit verveling doe.

En eigenlijk zou ik ons ook niet als vrienden durven te omschrijven eerder klasgenoten want buiten de uni zie ik haar normaliter nooit. Het doel was dan ook om haar beter te leren kennen maar ik vraag mij af hoe zij dat dan ziet. Doen vrouwen dit vaker? Want als man zijnde zou ik toch wel denken dat er andere intenties zijn wanneer een klasgenoot naar mij toekomt voor een afspraak.

Had je dus tijdens de date kunnen bespreken of aan het eind daar van. Heb je haar geprobeerd te zoenen? Of handjes vast gehouden? Afspraak voor een 2e date voorgesteld?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176834512
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Had je dus tijdens de date kunnen bespreken of aan het eind daar van. Heb je haar geprobeerd te zoenen? Of handjes vast gehouden? Afspraak voor een 2e date voorgesteld?
Nee dat heb ik niet echt gedaan. Het is sowieso een erg gesloten typ en ik vond het ook raar om dat direct te vragen omdat dat het gesprek erg ongemakkelijk kan maken.

Maar het ging mij meer erover wat mensen denken als iemand voor jou komt. Ik lees daar toch wel uit dat men dan geïnteresseerd is in je. Of denk ik nu verkeerd?

Tweede date twijfel ik over om voor te stellen, het was erg leuk ondanks het hondenweer maar kan haar moeilijk peilen. Misschien moet ik het maar gewoon doen en dan weet ik waar ik aan toe ben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176834633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet echt gedaan. Het is sowieso een erg gesloten typ en ik vond het ook raar om dat direct te vragen omdat dat het gesprek erg ongemakkelijk kan maken.

Maar het ging mij meer erover wat mensen denken als iemand voor jou komt. Ik lees daar toch wel uit dat men dan geïnteresseerd is in je. Of denk ik nu verkeerd?

Tweede date twijfel ik over om voor te stellen, het was erg leuk ondanks het hondenweer maar kan haar moeilijk peilen. Misschien moet ik het maar gewoon doen en dan weet ik waar ik aan toe ben.
Vrouwen zoeken zeker niets er achter, die denken heel naïef gewoon een gezellige middag met een klasgenoot te hebben.

Vraag inderdaad maar naar die 2e date. En probeer dan wel wat. Minstens kijken of ze met je wil stoeien oid...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:46:06 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176834738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar het ging mij meer erover wat mensen denken als iemand voor jou komt. Ik lees daar toch wel uit dat men dan geïnteresseerd is in je. Of denk ik nu verkeerd?

Sommigen denken er meer van, anderen niet.
Dat het jou tijd kost en alles betekend niet direct dat je meer zoekt dan vriendschap.
pi_176835156
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sommigen denken er meer van, anderen niet.
Dat het jou tijd kost en alles betekend niet direct dat je meer zoekt dan vriendschap.
Ik zou het voor vrienden wel doen maar dan ben ik al vrienden om vriendschap te zoeken zou ik echt nooit zoveel tijd investeren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:09:04 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176835220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Ik zou het voor vrienden wel doen maar dan ben ik al vrienden om vriendschap te zoeken zou ik echt nooit zoveel tijd investeren.
Dat ben jij, maar misschien ziet zij het anders .
Andere mensen zijn misschien wel op zoek naar vriendschap of vinden het ook niet raar om eens voor een 'vreemde' te doen / collega / klasgenoot. Omdat ze het gewoon gezellig vinden / denken te vinden.
Of ze vindt je ook leuk, kan ook.

Alles is mogelijk :)
pi_176835231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zou het voor vrienden wel doen maar dan ben ik al vrienden om vriendschap te zoeken zou ik echt nooit zoveel tijd investeren.
Vraag gewoon voor die tweede afspraak en let op of ze flirt of niet. Zelfs als het gesloten type is, zal ze onbewust toch wel laten merken of er meer interesse is dan alleen vriendschap.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:19:01 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176835390
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ben jij, maar misschien ziet zij het anders .
Andere mensen zijn misschien wel op zoek naar vriendschap of vinden het ook niet raar om eens voor een 'vreemde' te doen / collega / klasgenoot. Omdat ze het gewoon gezellig vinden / denken te vinden.
Of ze vindt je ook leuk, kan ook.

Alles is mogelijk :)
Dat ja! Soms denk je iets te zien wat er niet is, of ziet zij het juist ook terwijl jij denkt van niet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176835437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Vraag gewoon voor die tweede afspraak en let op of ze flirt of niet. Zelfs als het gesloten type is, zal ze onbewust toch wel laten merken of er meer interesse is dan alleen vriendschap.
Dat is het aparte, het is allemaal zo tegenstrijdig. Dat ik er niets mee kan soms lijkt ze geïnteresseerd en dan neemt ze weer afstand.


Nu komt het mooiste van het verhaal en dat is dat een paar weken geleden aangesproken wordt door 3 vrolijke klasgenotes met de vraag wanneer ik aktie ga ondernemen want zij menen te zien dat ze geïnteresseerd is. Ik zei dat ik ze al voor was maar dat ik het eerlijk gezegd niet zie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:32:53 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176835609
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is het aparte, het is allemaal zo tegenstrijdig. Dat ik er niets mee kan soms lijkt ze geïnteresseerd en dan neemt ze weer afstand.


Nu komt het mooiste van het verhaal en dat is dat een paar weken geleden aangesproken wordt door 3 vrolijke klasgenotes met de vraag wanneer ik aktie ga ondernemen want zij menen te zien dat ze geïnteresseerd is. Ik zei dat ik ze al voor was maar dat ik het eerlijk gezegd niet zie.
jonge word es een vent
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:36:34 #112
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_176835669
Dit klinkt als een middelbare schoolliefde.
Bedankt Hans.
pi_176835693
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:36 schreef bascross het volgende:
Dit klinkt als een middelbare schoolliefde.
Klopt maar dat is het niet. ;(
Ben ook niet zo'n fan van al die onduidelijkheid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176835729
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Klopt maar dat is het niet. ;(
Ben ook niet zo'n fan van al die onduidelijkheid.
Daarom is gewoon vragen om die duidelijkheid de enige manier om het zeker te weten. Hoef je ook niet je hoofd erover te breken. Als je dit op een luchtige manier met een knipoog doet hoeft het ook verder ook niet lastig te zijn ofzo.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176835771
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Klopt maar dat is het niet. ;(
Ben ook niet zo'n fan van al die onduidelijkheid.
Hoe oud ben je dan? Je zit wel op school?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176835927
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Daarom is gewoon vragen om die duidelijkheid de enige manier om het zeker te weten. Hoef je ook niet je hoofd erover te breken. Als je dit op een luchtige manier met een knipoog doet hoeft het ook verder ook niet lastig te zijn ofzo.
Mee eens, vraag me alleen af of het niet te vroeg is. Ik kan het ook vriendschappelijk houden en op een later moment vragen. Maar ik denk dat ik haar maar voor een tweede date vraag.

Overigens met direct vragen schiet je niet altijd iets op met mijn vorige vriendin heb ik 6 jaar een relatie gehad en die heb ik tot 2x gevraagd of ze gevoelens had en beide keren was het nee. Totdat ik weg was voor een maand en het een en ander toch anders leek te liggen. Vandaar dat ik niet altijd veel waarde hecht aan wat vrouwen zeggen op dat vlak. Het lijkt altijd omgeven te zijn door onduidelijkheden.

[ Bericht 5% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 30-01-2018 11:59:30 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176835934
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan? Je zit wel op school?
32 doe een part time MBA.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176836522
Dan zou ik helemaal actie ondernemen. Kom op man, wat heb je te verliezen? Zo moeilijk is het allemaal niet.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176836675
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mee eens, vraag me alleen af of het niet te vroeg is. Ik kan het ook vriendschappelijk houden en op een later moment vragen. Maar ik denk dat ik haar maar voor een tweede date vraag.

Overigens met direct vragen schiet je niet altijd iets op met mijn vorige vriendin heb ik 6 jaar een relatie gehad en die heb ik tot 2x gevraagd of ze gevoelens had en beide keren was het nee. Totdat ik weg was voor een maand en het een en ander toch anders leek te liggen. Vandaar dat ik niet altijd veel waarde hecht aan wat vrouwen zeggen op dat vlak. Het lijkt altijd omgeven te zijn door onduidelijkheden.
Woorden zijn goedkoop én makkelijk, totdat hij of zij de daad bij het woord moet voegen, dan wordt het opeens moeilijk :').

Natuurlijk is niet iedereen zo, maar ik geloof iemand niet snel meer op zijn of haar woord. Helaas te vaak teleurgesteld of gezeur mee gehad.
pi_176842288
Afgelopen weekend zo goed bevallen dat het volgende weekend van 10 februari alweer gepland staat O+
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176850642
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Woorden zijn goedkoop én makkelijk, totdat hij of zij de daad bij het woord moet voegen, dan wordt het opeens moeilijk :').

Natuurlijk is niet iedereen zo, maar ik geloof iemand niet snel meer op zijn of haar woord. Helaas te vaak teleurgesteld of gezeur mee gehad.
Dit was overigens positief want ze hield dus wel van mij. Dit was geen teleurstelling. Maar ben het met je eens dat ik woorden ook niet echt vertrouw. Wat dat betreft vind ik mannen zoveel makkelijker.

Heb de klasgenote trouwens op date gevraagd en het nu ook zeer specifiek benoemd. Ik zal wel zien hoe en wat, ik gok dat het nu besproken moet worden met de hele vriendinnenclub, ook zoiets wat ik nooit begrepen heb :') .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176853384
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit was overigens positief want ze hield dus wel van mij. Dit was geen teleurstelling. Maar ben het met je eens dat ik woorden ook niet echt vertrouw. Wat dat betreft vind ik mannen zoveel makkelijker.

Heb de klasgenote trouwens op date gevraagd en het nu ook zeer specifiek benoemd. Ik zal wel zien hoe en wat, ik gok dat het nu besproken moet worden met de hele vriendinnenclub, ook zoiets wat ik nooit begrepen heb :') .
Let op de volgende date op lichaamstaal. Mocht je het niet durven om direct te zijn, probeer het dan wat indirecter. Wat je ook kan doen is kijken hoe ze reageert op aanrakingen of poging tot zoenen. Succes!
  woensdag 31 januari 2018 @ 08:07:00 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176855100
Hoe oud is dat meisje? :')

Way to make shit complicated IJscoboer.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176855241
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:07 schreef Rauw. het volgende:
Hoe oud is dat meisje? :')

Way to make shit complicated IJscoboer.
26 ;) Het is een moeilijk te lezen type.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 08:40:00 #125
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176855366
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

26 ;) Het is een moeilijk te lezen type.
Ik heb ook als ik de situatie zo inlees het idee dat jij misschien niet gretig genoeg bent.
Je twijfelt overal over.

Ga eens all-in... In het ernstigste geval ben je daarna nog steeds single.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176855419
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:40 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb ook als ik de situatie zo inlees het idee dat jij misschien niet gretig genoeg bent.
Je twijfelt overal over.

Ga eens all-in... In het ernstigste geval ben je daarna nog steeds single.
Ik doe dit gewoon niet vaak nee. En in het ergste geval wordt het goed ongemakkelijk de rest van de lessen.

Het is zelden dat ik iemand leuk vind.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176855605
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik doe dit gewoon niet vaak nee. En in het ergste geval wordt het goed ongemakkelijk de rest van de lessen.

Het is zelden dat ik iemand leuk vind.
Des te meer reden om er voor te gaan :)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 31 januari 2018 @ 08:58:29 #128
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176855609
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

En in het ergste geval wordt het goed ongemakkelijk de rest van de lessen.

Het klinkt mij ongemakkelijker dat iedereen weet dat jullie elkaar wel tof vinden en dat er niets gebeurt omdat je te passief bent.

Voor je het weet is ze over je "high" heen en komt er een ander die wel het initiatief neemt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176855617
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:58 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Het klinkt mij ongemakkelijker dat iedereen weet dat jullie elkaar wel tof vinden en dat er niets gebeurt omdat je te passief bent.

Voor je het weet is ze over je "high" heen en komt er een ander die wel het initiatief neemt.
Heb de klasgenote trouwens op date gevraagd en het nu ook zeer specifiek benoemd. Ik zal wel zien hoe en wat, ik gok dat het nu besproken moet worden met de hele vriendinnenclub, ook zoiets wat ik nooit begrepen heb :') .

Zie eerder bericht dat besefte ik ook dus heb ik sneller gehandeld dan ik gewend ben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 09:02:52 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176855648
Die worden straks alleen maar jaloers dat ze een echte jager gevonden heeft.

Succes ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176855757
Een echte jager? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 31 januari 2018 @ 09:14:34 #132
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176855768
quote:
2s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
Een echte jager? :')
Toegegeven, het heeft wat lang geduurd, maar hij is er voor gegaan, dat moet je hem nageven.

Geen enkele reden om 'n lul tegen hem te zijn.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176855796
quote:
2s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
Een echte jager? :')
Riep iemand? :7
pi_176855916
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:14 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Toegegeven, het heeft wat lang geduurd, maar hij is er voor gegaan, dat moet je hem nageven.

Geen enkele reden om 'n lul tegen hem te zijn.
Ik ben een voorzichtig type meer een verzamelaar O-) .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 10:30:05 #135
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176856779
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik ben een voorzichtig type meer een verzamelaar O-) .
SOA's? of wat verzamel je precies? :P
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176856858
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:30 schreef TaMieke het volgende:

[..]

SOA's? of wat verzamel je precies? :P
:D :+ :+
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176856967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:30 schreef TaMieke het volgende:

[..]

SOA's? of wat verzamel je precies? :P
Flippos
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 10:41:58 #138
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176857004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Flippos
Nogsteeds? Je loopt een beetje achter dan :+

Zonder gekheid, ik hoop dat je klasgenote dezelfde intenties heeft als jij :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176857041
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Nogsteeds? Je loopt een beetje achter dan :+

Zonder gekheid, ik hoop dat je klasgenote dezelfde intenties heeft als jij :)
Ja als dat nu niet meer duidelijk is dan weet ik het ook niet meer. Veel directer dan dit wordt het hem niet. Ik vrees er echter voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 10:44:39 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176857056
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja als dat nu niet meer duidelijk is dan weet ik het ook niet meer. Veel directer dan dit wordt het hem niet. Ik vrees er echter voor.
Waarom vrees je ervoor? Misschien is zij ook niet zo direct en wat afwachtend...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176857108
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:44 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Waarom vrees je ervoor? Misschien is zij ook niet zo direct en wat afwachtend...
Omdat ik denk dat ik het verkeerd zie vandaar dat ik ook altijd afwachtend ben, ik wil vaak veel zekerheid voordat ik dingen doe.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176857228
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat ik het verkeerd zie vandaar dat ik ook altijd afwachtend ben, ik wil vaak veel zekerheid voordat ik dingen doe.
Dat is de VOC-mentaliteit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176857490
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat ik het verkeerd zie vandaar dat ik ook altijd afwachtend ben, ik wil vaak veel zekerheid voordat ik dingen doe.
Heb je haar nu al gevraagd? En zo ja, al antwoord?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176857557
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Heb je haar nu al gevraagd? En zo ja, al antwoord?
Ja, dat heb ik al 2x getypt nu :?
Gisteravond al gedaan.

En nee geen antwoord vooralsnog.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176859606
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik al 2x getypt nu :?
Gisteravond al gedaan.

En nee geen antwoord vooralsnog.
Ahh, sorry.

Nou,ik hoop dat ze snel reageert
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176862776
14 februari blind dat in een escape room met 3 matches. Ik verwacht dat zij ook weer 3 matches hebben waardoor we 3 om 3 in de escape room gaan proberen te ontsnappen.

Ik heb er zin in! :P
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:05:35 #147
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_176862870
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Omdat ik denk dat ik het verkeerd zie vandaar dat ik ook altijd afwachtend ben, ik wil vaak veel zekerheid voordat ik dingen doe.
Stoer dat je haar hebt gevraagd! Goed bezig.

Zelf heb ik zoveel 'what-if' ervaringen van crushes waarbij ik geen actie ondernam. Te afwachtend, te terughoudend. Wat haar antwoord ook is, dit wordt er sowieso géén van. ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_176863365
Ze vond het hartstikke gezellig en vind het leuk om als vrienden af te spreken, maar een date zit er niet in.

Kortom dit wordt hem niet. Even kijken wat ik terug stuur maar het is in ieder geval helder nu.

Overigens de reden dat ik het zelden vraag is omdat ik me nu wel kut voel en mijn zelfvertrouwen een deuk heeft gekregen.

Want ik doe dit alleen bij vrouwen die ik echt leuk vind.
Ben niet zo'n serie dater.

[ Bericht 14% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 31-01-2018 16:53:43 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 16:28:32 #149
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_176863528
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens de reden dat ik het zelden vraag is omdat ik me nu wel kut voel en mijn zelfvertrouwen een deuk heeft gekregen.
Alsnog mag je trots op jezelf zijn dat je het hebt gevraagd. Logisch dat je jezelf nu even kut voelt, maar je zelfvertrouwen mag van mij wel een boost krijgen!

Geloof me, hoe je je nu voelt is stukken beter vergeleken met de situatie waarin je haar niet had durven vragen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_176864610
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ze vond het hartstikke gezellig en vind het leuk om als vrienden af te spreken, maar een date zit er niet in.

Kortom dit wordt hem niet. Even kijken wat ik terug stuur maar het is in ieder geval helder nu.

Overigens de reden dat ik het zelden vraag is omdat ik me nu wel kut voel en mijn zelfvertrouwen een deuk heeft gekregen.

Want ik doe dit alleen bij vrouwen die ik echt leuk vind.
Ben niet zo'n serie dater.
Waarom zou je zelfvertrouwen een deuk krijgen?
Jij vind haar leuk, niets mis mee. Zij alleen niet. Zij heeft zo haar voorkeuren, helaas val jij daar niet in.

Een andere vrouw heeft wellicht wel weer voorkeuren voor jou. Maar dat moet dan wel matchen met jouw voorkeur voor vrouwen. Even afwachten dus :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:53:22 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176865658
quote:
5s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom zou je zelfvertrouwen een deuk krijgen?
Jij vind haar leuk, niets mis mee. Zij alleen niet. Zij heeft zo haar voorkeuren, helaas val jij daar niet in.

Een andere vrouw heeft wellicht wel weer voorkeuren voor jou. Maar dat moet dan wel matchen met jouw voorkeur voor vrouwen. Even afwachten dus :)
Omdat het gewoon kut kan voelen, hoeft niet perse rationeel te zijn.
pi_176866244
quote:
5s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom zou je zelfvertrouwen een deuk krijgen?
Jij vind haar leuk, niets mis mee. Zij alleen niet. Zij heeft zo haar voorkeuren, helaas val jij daar niet in.

Een andere vrouw heeft wellicht wel weer voorkeuren voor jou. Maar dat moet dan wel matchen met jouw voorkeur voor vrouwen. Even afwachten dus :)
Omdat het een afwijzing is van iemand die er voor mij toe doet.
En rationeel heb je gelijk het is echter zelden dat ik een vrouw leuk vind dus ik vraag vrouwen maar zelden op date. Sterker nog vaak nemen zij het initiatief maar voor die vrouwen voel ik vaak niet zo veel. En met one night stands heb ik niets, sex is leuk maar niet wat ik zoek (al hoort het er wel bij natuurlijk).

Eigenlijk ben ik trouwens benieuwd naar het waarom van haar nee maar ik vraag dat maar niet. Want ik zou altijd een keer proberen.
Voor mijn gevoel heb ik het te snel gevraagd nu en had ik misschien beter nog een keer normaal afgesproken. Het hele woord date schrikt mensen soms af.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176866745
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat het een afwijzing is van iemand die er voor mij toe doet.
En rationeel heb je gelijk het is echter zelden dat ik een vrouw leuk vind dus ik vraag vrouwen maar zelden op date.
JA jong, dat heeft toch iedereen die geen hoeheethetookweeraanhangt. Het is nu eenmaal zeldzaam dat je iemand echt leuk vindt en nog zeldzamer dat het ook wederzijds is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176866759
^ PUA
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 31 januari 2018 @ 18:48:48 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176866939
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat het een afwijzing is van iemand die er voor mij toe doet.
En rationeel heb je gelijk het is echter zelden dat ik een vrouw leuk vind dus ik vraag vrouwen maar zelden op date. Sterker nog vaak nemen zij het initiatief maar voor die vrouwen voel ik vaak niet zo veel. En met one night stands heb ik niets, sex is leuk maar niet wat ik zoek (al hoort het er wel bij natuurlijk).

Eigenlijk ben ik trouwens benieuwd naar het waarom van haar nee maar ik vraag dat maar niet. Want ik zou altijd een keer proberen.
Voor mijn gevoel heb ik het te snel gevraagd nu en had ik misschien beter nog een keer normaal afgesproken. Het hele woord date schrikt mensen soms af.
ze kan ook gedacht hebben dat het niet doorpakken een afknapper was. Je weet het niet. Jammer maar ik zou daar geen opheldering over vragen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 18:49:45 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176866958
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

JA jong, dat heeft toch iedereen die geen hoeheethetookweeraanhangt. Het is nu eenmaal zeldzaam dat je iemand echt leuk vindt en nog zeldzamer dat het ook wederzijds is.
dat eerste begrijp ik niet, maar het tweede is zeker zo.
pi_176867492
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ze vond het hartstikke gezellig en vind het leuk om als vrienden af te spreken, maar een date zit er niet in.

Kortom dit wordt hem niet. Even kijken wat ik terug stuur maar het is in ieder geval helder nu.

Overigens de reden dat ik het zelden vraag is omdat ik me nu wel kut voel en mijn zelfvertrouwen een deuk heeft gekregen.

Want ik doe dit alleen bij vrouwen die ik echt leuk vind.
Ben niet zo'n serie dater.
Je hebt je het in ieder geval geprobeerd! Wees blij dat je het gevraagd hebt, voor hetzelfde geldt was je dingen met haar blijven doen zonder een 'label' er op, wat uiteindelijk tot alleen maar meer kut voelen had kunnen lijden.

Met een opgeheven hoofd doorgaan ;)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176867590
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat het een afwijzing is van iemand die er voor mij toe doet.
En rationeel heb je gelijk het is echter zelden dat ik een vrouw leuk vind dus ik vraag vrouwen maar zelden op date. Sterker nog vaak nemen zij het initiatief maar voor die vrouwen voel ik vaak niet zo veel. En met one night stands heb ik niets, sex is leuk maar niet wat ik zoek (al hoort het er wel bij natuurlijk).

Eigenlijk ben ik trouwens benieuwd naar het waarom van haar nee maar ik vraag dat maar niet. Want ik zou altijd een keer proberen.
Voor mijn gevoel heb ik het te snel gevraagd nu en had ik misschien beter nog een keer normaal afgesproken. Het hele woord date schrikt mensen soms af.
Misschien moet je wat vaker met mensen afspreken.

Want als je het zo weinig doet, is je kans ook klein. Hoef je ook geen ONS meteen mee te gaan doen, dat heb je immers zelf in de hand. Je bent geen willoze gast en je kan dus best "Nee" zeggen als je een dame tegenkomt die dat wel tof met jou lijkt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176868240
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze kan ook gedacht hebben dat het niet doorpakken een afknapper was. Je weet het niet. Jammer maar ik zou daar geen opheldering over vragen.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat, dat het geval is. Misschien was afwachtend beter bij haar geweest.

En nee heb ik niet gevraagd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176868284
quote:
4s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien moet je wat vaker met mensen afspreken.

Want als je het zo weinig doet, is je kans ook klein. Hoef je ook geen ONS meteen mee te gaan doen, dat heb je immers zelf in de hand. Je bent geen willoze gast en je kan dus best "Nee" zeggen als je een dame tegenkomt die dat wel tof met jou lijkt.
Dat moet ik zeker echter wil ik alleen afspreken met mensen die mij leuk lijken en die kom ik maar zelden tegen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:46:36 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176869847
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat, dat het geval is. Misschien was afwachtend beter bij haar geweest.

En nee heb ik niet gevraagd.
het zou een veilige afwijzing zijn. Iets persoonlijks is confronterender.
pi_176869910
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat, dat het geval is. Misschien was afwachtend beter bij haar geweest.

En nee heb ik niet gevraagd.
Afwachtendheid werkt vaak niet. Confrontatie werkt beter, ook al is er een kans dat je niet het antwoord krijgt wat je horen wil. Maar iig heb je dan wel duidelijkheid.
pi_176869962
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Afwachtendheid werkt vaak niet. Confrontatie werkt beter, ook al is er een kans dat je niet het antwoord krijgt wat je horen wil. Maar iig heb je dan wel duidelijkheid.
Dit, ze vindt je leuk of niet. Dat gaat niet groeien. Je hebt haar gewoon op een date gevraagd, als ze dat nu niet wilt, wilt ze dat later hoogst waarschijnlijk ook niet.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:04:04 #164
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_176872270
Het is denk ik een verschil in wat je er (emotioneel) in geinvesteerd hebt. Als je serie-date en met elke meid het probeert en wel ziet waar het schip strand dan is het meestal ook heel oppervlakkig. Maar als je iemand bent die lastiger klikt en een persoon geschikt vind, dan is je emotionele investering ook wat groter en het verlies (oftewel de interesse is niet wederzijds) voelt dan ook wat zwaarder. Het zijn gewoon verschillende manieren van binding zoeken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_176878334
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dit, ze vindt je leuk of niet. Dat gaat niet groeien. Je hebt haar gewoon op een date gevraagd, als ze dat nu niet wilt, wilt ze dat later hoogst waarschijnlijk ook niet.
Hmm dat zie ik anders, bij mij moet het ook groeien. Ik ken haar bijna een jaar maar het is pas de laatste maanden dat ik haar leuk vind. Ik heb dat trouwens altijd al gehad.
Andersom trouwens ook. Met mijn vorige vriendin hebben we vaak afgesproken voordat ik haar op een officiële date vroeg. Dat waren luchtige afspraken zonder eigenlijk bijbedoelingen, mijn idee is dat ik dat misschien nu ook meer had moeten doen zodat we elkaar beter hadden leren kennen. Sommige mensen worden afgeschrikt door het woord date.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:04 schreef twiFight het volgende:
Het is denk ik een verschil in wat je er (emotioneel) in geinvesteerd hebt. Als je serie-date en met elke meid het probeert en wel ziet waar het schip strand dan is het meestal ook heel oppervlakkig. Maar als je iemand bent die lastiger klikt en een persoon geschikt vind, dan is je emotionele investering ook wat groter en het verlies (oftewel de interesse is niet wederzijds) voelt dan ook wat zwaarder. Het zijn gewoon verschillende manieren van binding zoeken.
En dit idd. Was dit een Tinderdate geweest of meer iets vluchtigs dan had ik er ook niet zo zwaar onder gevoeld.
Ik zie namelijk wel meteen of ik iemand knap/aantrekkelijk vind maar leuk is toch echt iets heel anders.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:20:00 #166
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176879298
Een volgende date staat gepland, maar ik weet niet of ik nog zo'n zin heb in een vervolgdate. Er zijn wat tekenen aan de wand. Hij praat nogal veel over dat hij met meerdere meisjes heeft gedate uit de klas en dat hij het niet kan helpen dat hij dingen doet die hij normaal niet zou doen als hij dronken is (hij had het erover dat hij een meisje had gezoend toen hij mij dronken die avond vroeg om een date). Ook is het pas enkele weken uit met zijn ex en ik heb dan ook het idee dat het serie daten bij hem vooral iets is om over zijn ex heen te komen.
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:42:56 #167
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176879623
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
Een volgende date staat gepland, maar ik weet niet of ik nog zo'n zin heb in een vervolgdate. Er zijn wat tekenen aan de wand. Hij praat nogal veel over dat hij met meerdere meisjes heeft gedate uit de klas en dat hij het niet kan helpen dat hij dingen doet die hij normaal niet zou doen als hij dronken is (hij had het erover dat hij een meisje had gezoend toen hij mij dronken die avond vroeg om een date). Ook is het pas enkele weken uit met zijn ex en ik heb dan ook het idee dat het serie daten bij hem vooral iets is om over zijn ex heen te komen.
denk dat je gevoel wel klopt
pi_176880136
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
Een volgende date staat gepland, maar ik weet niet of ik nog zo'n zin heb in een vervolgdate. Er zijn wat tekenen aan de wand. Hij praat nogal veel over dat hij met meerdere meisjes heeft gedate uit de klas en dat hij het niet kan helpen dat hij dingen doet die hij normaal niet zou doen als hij dronken is (hij had het erover dat hij een meisje had gezoend toen hij mij dronken die avond vroeg om een date). Ook is het pas enkele weken uit met zijn ex en ik heb dan ook het idee dat het serie daten bij hem vooral iets is om over zijn ex heen te komen.
Hij zegt het misschien wat lomp, maar 7 van de 10 mensen "weten" (zogenaamd) niet wat ze doen als ze dronken zijn.

Carnaval komt eraan, iedereen zoent en neukt elkaar en als ze dan 3 dagen later elkaar tegen komen, dan kennen ze elkaar niet meer :'), stom gedoe.

Hmm, lastige keuze, snap dat je twijfelt, hij is nu wellicht iets te eerlijk geweest..
pi_176880256
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hmm dat zie ik anders, bij mij moet het ook groeien. Ik ken haar bijna een jaar maar het is pas de laatste maanden dat ik haar leuk vind. Ik heb dat trouwens altijd al gehad.
Andersom trouwens ook. Met mijn vorige vriendin hebben we vaak afgesproken voordat ik haar op een officiële date vroeg. Dat waren luchtige afspraken zonder eigenlijk bijbedoelingen, mijn idee is dat ik dat misschien nu ook meer had moeten doen zodat we elkaar beter hadden leren kennen. Sommige mensen worden afgeschrikt door het woord date.

[..]
Hier hebben ze een woord voor "bindingsangst". Je scant iemand binnen 10 seconden bij de eerste ontmoeting, dan weet je al of het iets kan worden of niet.

Reken maar dat als je als vrouw iemand tegen komt waar ze hotel de botel van is, dat ze bij wijze van dezelfde avond nog liggen te seksen, zo simpel is het.

Al dat gedoe eromheen, ben er niet aan toe, ex dit, ex dat, bla bla bla. Heb het zovaak zien gebeuren, nee wordt niets, want *insert smoesje*, het volgende weekend heeft ze ineens een ander waar ze wél interesse in heeft.
pi_176880432
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hier hebben ze een woord voor "bindingsangst". Je scant iemand binnen 10 seconden bij de eerste ontmoeting, dan weet je al of het iets kan worden of niet.

Reken maar dat als je als vrouw iemand tegen komt waar ze hotel de botel van is, dat ze bij wijze van dezelfde avond nog liggen te seksen, zo simpel is het.

Al dat gedoe eromheen, ben er niet aan toe, ex dit, ex dat, bla bla bla. Heb het zovaak zien gebeuren, nee wordt niets, want *insert smoesje*, het volgende weekend heeft ze ineens een ander waar ze wél interesse in heeft.
Dat is een eerste scan op aantrekkelijkheid niet of iemand leuk is. Daar moet ik toch eerlijk gezegd voor praten.

Kijk als uiterlijk het enige is dan ben ik het met je eens. Ook met de smoesjes trouwens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176880495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is een eerste scan op aantrekkelijkheid niet of iemand leuk is. Daar moet ik toch eerlijk gezegd voor praten.

Kijk als uiterlijk het enige is dan ben ik het met je eens. Ook met de smoesjes trouwens.
Dat praten heb je deels al gedaan neem ik aan voor een date? Via app wellicht, en ja, echt praten speelt ook wel mee.

Maar met de initiële scan, scan je niet alleen het uiterlijk, lichaamstaal, houding, en naarmate de date vordert de rest ;).
pi_176880738
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat praten heb je deels al gedaan neem ik aan voor een date? Via app wellicht, en ja, echt praten speelt ook wel mee.

Maar met de initiële scan, scan je niet alleen het uiterlijk, lichaamstaal, houding, en naarmate de date vordert de rest ;).
Tuurlijk daarom vroeg ik haar ook.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176880774
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel heb ik het te snel gevraagd nu en had ik misschien beter nog een keer normaal afgesproken. Het hele woord date schrikt mensen soms af.
Nee joh, je hebt juist perfect gehandeld. Als ze je wel leuk zou vinden in de toekomst, dan had ze deze date op z'n minst wel geaccepteerd. Maar het is gewoon een afwijzing en nu weet je tenminste waar je aan toe bent, het is even een bittere pil, maar over een paar dagen slijt dat gevoel wel weer.

Dat eindeloos er omheen draaien en platonisch afspreken als vrienden werkt bijna nooit. Je houdt alleen maar valse hoop dat ze je ooit wel leuk genoeg vindt. En die kans is gewoon klein. Je kunt beter maar wat duidelijkheid scheppen, zeker als je elkaar al kent en zelfs als een paar keer hebt afgesproken met elkaar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176881135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:52 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nee joh, je hebt juist perfect gehandeld. Als ze je wel leuk zou vinden in de toekomst, dan had ze deze date op z'n minst wel geaccepteerd. Maar het is gewoon een afwijzing en nu weet je tenminste waar je aan toe bent, het is even een bittere pil, maar over een paar dagen slijt dat gevoel wel weer.

Dat eindeloos er omheen draaien en platonisch afspreken als vrienden werkt bijna nooit. Je houdt alleen maar valse hoop dat ze je ooit wel leuk genoeg vindt. En die kans is gewoon klein. Je kunt beter maar wat duidelijkheid scheppen, zeker als je elkaar al kent en zelfs als een paar keer hebt afgesproken met elkaar.
Dit dus. Waarschijnlijk ben je haar type gewoon niet. Kan je wel weken of maanden wachten, maar de kans dat ze je dan opeens wel ziet zitten is vrij klein.

Maar iedereen heeft het tijd nodig om iemand leuk te vinden, maar er moet wel die aantrekkingskracht zijn. Het leuk vinden ontdek je tijdens het daten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176883145
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dit dus. Waarschijnlijk ben je haar type gewoon niet. Kan je wel weken of maanden wachten, maar de kans dat ze je dan opeens wel ziet zitten is vrij klein.

Maar iedereen heeft het tijd nodig om iemand leuk te vinden, maar er moet wel die aantrekkingskracht zijn. Het leuk vinden ontdek je tijdens het daten.
De laatste dag dat ik mijzelf hier nog mee bezig houdt.
Maar die zal er toch wel geweest zijn waarom zij ze dan ja tegen de eerste afspraak?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176883698
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

De laatste dag dat ik mijzelf hier nog mee bezig houdt.
Maar die zal er toch wel geweest zijn waarom zij ze dan ja tegen de eerste afspraak?
Je hebt toch niet gevraagd om te gaan daten? Het was gewoon wat drinken en dat is gezellig. Dat doe je met iemand waar je niet perse wat van moet, maar wel aardig vindt.

"Aardig vinden" betekent eigenlijk dat je op zich op een oppervlakkige manier met iemand overweg kan, je hebt dezelfde tijdsbesteding (sport/werk) en misschien dezelfde humor maar verder dan dat gaat het niet. Je zal niet delen dat je eczeem hebt aan je aars, problemen hebt met je moeder, je nog onverwerkte gevoelens hebt voor je ex of handen vasthouden in de kou zo leuk vindt. Ook is er geen seksuele aantrekkingskracht. Die ander vindt je lelijk of gewoon eruitzien, maar je geslachtsorganen slaan niet op hol en je krijgt geen knikkende knieën.

Verder kan jij jezelf een beetje oefenen in zien wanneer een vrouw jou leuk vindt. Want dat zie je meer aan hoe zij zich tegenover jou gedraagt, dan wat zij zegt. Zo kan je eerder zien of je met iemand iets kan beginnen of niet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176884052
quote:
5s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt toch niet gevraagd om te gaan daten? Het was gewoon wat drinken en dat is gezellig. Dat doe je met iemand waar je niet perse wat van moet, maar wel aardig vindt.

Ik heb specifiek gevraagd om een keer af te spreken met dien verstande dat we niet bij elkaar in de buurt wonen en beiden (aanzienlijk) het meer moeite kostte dan even een drankje pakken wat ik idd met iemand uit de buurt zou doen.

Want een drankje pakken we sowieso wel vaker samen zei het dat we dan niet met zijn tweeën zijn.

Gezegd hebbende dat ik daten sowieso een gekunstelde vorm vind van ontmoeten. Vandaar mijn voorliefde voor meer informeel contact/afspraken.
quote:
"Aardig vinden" betekent eigenlijk dat je op zich op een oppervlakkige manier met iemand overweg kan, je hebt dezelfde tijdsbesteding (sport/werk) en misschien dezelfde humor maar verder dan dat gaat het niet. Je zal niet delen dat je eczeem hebt aan je aars, problemen hebt met je moeder, je nog onverwerkte gevoelens hebt voor je ex of handen vasthouden in de kou zo leuk vindt. Ook is er geen seksuele aantrekkingskracht. Die ander vindt je lelijk of gewoon eruitzien, maar je geslachtsorganen slaan niet op hol en je krijgt geen knikkende knieën.

Dat zou het kunnen zijn ja.
Al het andere deel ik trouwens sowieso niet echt :')
quote:
Verder kan jij jezelf een beetje oefenen in zien wanneer een vrouw jou leuk vindt. Want dat zie je meer aan hoe zij zich tegenover jou gedraagt, dan wat zij zegt. Zo kan je eerder zien of je met iemand iets kan beginnen of niet :)
Oh helemaal mee eens, het aparte is echter dat ik niet de enige was die het dacht enigszins te zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 01-02-2018 15:41:03 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 1 februari 2018 @ 15:53:57 #178
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_176885202
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 15:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik heb specifiek gevraagd om een keer af te spreken met dien verstande dat we niet bij elkaar in de buurt wonen en beiden (aanzienlijk) het meer moeite kostte dan even een drankje pakken wat ik idd met iemand uit de buurt zou doen.

Want een drankje pakken we sowieso wel vaker samen zei het dat we dan niet met zijn tweeën zijn.
Kijk, daar gaat je aanname en die blijkt nu niet op te gaan. Zoals je nu merkt ziet iedereen dat niet zo, wat haar verdere redenen dan ook mogen zijn. (Kan ook dat ze van mening is veranderd na deze eerste ontmoeting natuurlijk).
WFPB!
pi_176885969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 15:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Oh helemaal mee eens, het aparte is echter dat ik niet de enige was die het dacht enigszins te zien.
Het kan ook zijn dat ze van gedachten is veranderd zoals hierboven al werd gesuggereerd.

Hoe dan ook, je hebt geprobeerd! Dat is beter dan niet proberen, want dan was je geen steek wijzer geworden en bleef je nog samen met die anderen tot in den eeuwen samen drankjes doen.

Maar daarom kan je best vaker daten. Daten is eigenlijk een beetje de tijd vooruitspoelen. Je kan natuurlijk steeds weer met iemand in contact komen, kijken of ze behalve leuk, ook nog aardig is op werk/sport/studie. Maar je kan ook zo iemand daten en kijken of het dan klikt. Eigenlijk niet anders dan je nu hebt gedaan, maar nu heb je bij de laatste afspraak het vast ook over andere zaken gehad, dan wanneer anderen er bij waren. Dan weet je sneller wat je aan elkaar hebt. Dan eeuwen die kat uit de boom te kijken. Je hoeft nu niet wekelijks te daten, maar ik zou wel iemand sneller op date vragen, dan heb je zelf ook meer duidelijkheid. Des te meer ook, omdat veel mensen helemaal niet zichzelf zijn op werk/sport/studie of andere groepsgebonden activiteiten. Velen gedragen zich sociaal acceptabel, terwijl ze mogelijk 1 op 1, veel aardiger maar ook lelijker of stiller kunnen zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 1 februari 2018 @ 17:04:55 #180
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176886983
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hij zegt het misschien wat lomp, maar 7 van de 10 mensen "weten" (zogenaamd) niet wat ze doen als ze dronken zijn.

Carnaval komt eraan, iedereen zoent en neukt elkaar en als ze dan 3 dagen later elkaar tegen komen, dan kennen ze elkaar niet meer :'), stom gedoe.

Hmm, lastige keuze, snap dat je twijfelt, hij is nu wellicht iets te eerlijk geweest..
Ik vind hem wel leuk en wil het een kans geven, maar ik ben ook bang dat ik zodadelijk als rebound ga eindigen. Doordat hij het eerlijk zegt heeft hij wel weer een streepje voor bij mij. Ik denk dat ik het nog een tijdje aankijk en dan zie ik vanzelf ook wel wat zijn intenties zijn, al ben ik nu wel op mijn hoede.
pi_176889331
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 11:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ola...hoe is die stilte date nou afgelopen? Hebben jullie je stil kunnen houden of niet helemaal gelukt :P
Heel leuk! In het begin wennen omdat je steeds een overslaande plaat in je hoofd hebt met "Oh dat moet ik vertellen, oh kut dat kan niet, oh mijn god straks begrijpt ze me niet!". Maar na een tijd maakt dat plaats voor een "Alles is goed" gevoel. Gedachtes kon ik eenvoudig binnenhouden, maar met gevoelens was dat een stuk lastiger. Dat ervaarde zij ook en zo nu en dan werd er weleens wat uitgefloept zonder dat ze er erg in had. Uiteindelijk van 5 tot 10 geprobeerd vol te houden. Leuke ervaring! Gaan we vaker doen! O+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 19:06:10 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:52:45 #182
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176923235
Ik had morgen een derde date gepland staan, maar kreeg vanmorgen plots een Whatsappje dat ze toch niet kon, omdat ze blijkbaar met familie uit eten ging.
Ben benieuwd of ze zelf nog met een voorstel voor een andere keer komt, ik ga me wat rustiger houden in ieder geval. Heb het idee dat er teveel vanuit mij moet komen en zij vrij weinig initiatief toont. Nou, dan niet he :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176923504
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 10:52 schreef KaBuf het volgende:
Ik had morgen een derde date gepland staan, maar kreeg vanmorgen plots een Whatsappje dat ze toch niet kon, omdat ze blijkbaar met familie uit eten ging.
Ben benieuwd of ze zelf nog met een voorstel voor een andere keer komt, ik ga me wat rustiger houden in ieder geval. Heb het idee dat er teveel vanuit mij moet komen en zij vrij weinig initiatief toont. Nou, dan niet he :P
Kan je toch voorstellen?
"Heb je een andere datum dan voor onze date?"
Als ze dan gaat draaien en doen weet je het wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 11:15:03 #184
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176923668
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 11:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan je toch voorstellen?
"Heb je een andere datum dan voor onze date?"
Als ze dan gaat draaien en doen weet je het wel...
Meh whatsappcontact was deze week ook al minder en kwam voornamelijk vanuit mij. Dus ik heb nu zoiets van even zien hoe zij nu verder gaat.
Mocht niks gebeuren, dan kan jk altijd nog iets vragen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176924877
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:05 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Heel leuk! In het begin wennen omdat je steeds een overslaande plaat in je hoofd hebt met "Oh dat moet ik vertellen, oh kut dat kan niet, oh mijn god straks begrijpt ze me niet!". Maar na een tijd maakt dat plaats voor een "Alles is goed" gevoel. Gedachtes kon ik eenvoudig binnenhouden, maar met gevoelens was dat een stuk lastiger. Dat ervaarde zij ook en zo nu en dan werd er weleens wat uitgefloept zonder dat ze er erg in had. Uiteindelijk van 5 tot 10 geprobeerd vol te houden. Leuke ervaring! Gaan we vaker doen! O+
Lijkt me best bizar...en dan 5 uur lang :D Nah, zolang het leuk was en dat was het blijkbaar ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176926867
Dames, soms krijg ik weleens de vraag wat ik zoek in mijn toekomstige vriendin. Voorheen had ik daar een geïmproviseerd antwoord voor, maar ik wil dat nu anders aanpakken. Ik zit erover na te denken om gewoon onderstaand nummer te sturen. O+ Is dat too much, te cheesy of iets anders? Ik werd laatst namelijk in de auto vanaf de bijrijdersstoel ook al met een scheef oog aangegluurd toen ik dit nummer aan het meebléhren was. Maar ja, de afspraak was niet tegen elkaar praten, dus ze kon mooi niets zeggen hehe. Maar eigenlijk genoot ik hier veel te veel van. ;(


quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Lijkt me best bizar...en dan 5 uur lang :D Nah, zolang het leuk was en dat was het blijkbaar ;)
Och kind toch .. O-) Ik kan zo 5 andere dates verzinnen die hoger op de el-bizarro lijst scoren. Houdt één en ander smeuig zeg maar. Hou ik van. Hoe staat het met jouw date avonturen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 14:19:04 ]
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:20:29 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176927078
Gewoon mondeling zeggen wat je wilt. Anders kom je op mijn te zweverig over of gewoon niet mijn ding. Daarbij heb je meestal ook geen zin om naar andermans nr te luisteren als je gewoon zit te appen/chatted met iemand.
pi_176927893
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:10 schreef Stratotanker het volgende:
Dames, soms krijg ik weleens de vraag wat ik zoek in mijn toekomstige vriendin. Voorheen had ik daar een geïmproviseerd antwoord voor, maar ik wil dat nu anders aanpakken. Ik zit erover na te denken om gewoon onderstaand nummer te sturen. O+ Is dat too much, te cheesy of iets anders? Ik werd laatst namelijk in de auto vanaf de bijrijdersstoel ook al met een scheef oog aangegluurd toen ik dit nummer aan het meebléhren was.
Ik krijg meteen het beeld van die harige BeeGees kerel en Barb in een bubbelbad en schiet spontaan in de lach...weet niet of dat de gewenste uitwerking is van wat je ermee wil bereiken _O-

Meeblehren doe ik ook wel in de auto, heerlijk is dat maar dan eerder met zoiets als Bat out of Hell O+ (ga er onbewust ook nog eens harder van rijden)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:10 schreef Stratotanker het volgende:

Och kind toch .. O-) Ik kan zo 5 andere dates verzinnen die hoger op de el-bizarro lijst scoren. Houdt één en ander smeuig zeg maar.
Ben ik wel benieuwd naar...is wel leuk :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176931404
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:10 schreef Stratotanker het volgende:
Dames, soms krijg ik weleens de vraag wat ik zoek in mijn toekomstige vriendin. Voorheen had ik daar een geïmproviseerd antwoord voor, maar ik wil dat nu anders aanpakken. Ik zit erover na te denken om gewoon onderstaand nummer te sturen. O+ Is dat too much, te cheesy of iets anders? Ik werd laatst namelijk in de auto vanaf de bijrijdersstoel ook al met een scheef oog aangegluurd toen ik dit nummer aan het meebléhren was. Maar ja, de afspraak was niet tegen elkaar praten, dus ze kon mooi niets zeggen hehe. Maar eigenlijk genoot ik hier veel te veel van. ;(


[..]

Och kind toch .. O-) Ik kan zo 5 andere dates verzinnen die hoger op de el-bizarro lijst scoren. Houdt één en ander smeuig zeg maar. Hou ik van. Hoe staat het met jouw date avonturen?
Tuurlijk!! Gewoon doen. Weet je aan de reactie meteen wat je aan iemand hebt 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_176933342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon mondeling zeggen wat je wilt. Anders kom je op mijn te zweverig over of gewoon niet mijn ding. Daarbij heb je meestal ook geen zin om naar andermans nr te luisteren als je gewoon zit te appen/chatted met iemand.
Maar Cue_ ik zoek ook mijn prinses en niet een enigszins geschikte kandidaat om mezelf aan uit te huwelijken. Dus de houding van een alpha, de sexy hersenen van een beta met een flamboyante giechel en zweverig genoeg zodat ze nog nét, maar dan ook nééét met d'r tenen het aardoppervlak kan blijven aanraken. (Maar soms ook niet. O+) Eigenlijk een beetje net als ik!

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 15:03 schreef Prisha het volgende:

Ik krijg meteen het beeld van die harige BeeGees kerel en Barb in een bubbelbad en schiet spontaan in de lach...weet niet of dat de gewenste uitwerking is van wat je ermee wil bereiken _O-

Meeblehren doe ik ook wel in de auto, heerlijk is dat maar dan eerder met zoiets als Bat out of Hell O+ (ga er onbewust ook nog eens harder van rijden)

Haha, ja daarom linkte ik ook naar een andere video. Van de originele video moet zelf mijn meest romantische kant een klein beetje overgeven. Ik kan mezelf niet voorstellen dat het destijds anders werd ontvangen. Maar ik zie het al, ik ben het kleine meisje van ons twee. Ik bléhr hier op mee @ 06m06s. :')


quote:
Ben ik wel benieuwd naar...is wel leuk :P
Of je bent stiekem een geavanceerde FOK! uithoorbot-topicgenerator of je hebt het knopje van de DM nog niet gevonden en vreest dat je straks zelf één en ander hebt bij te dragen op datinggebied. Welke dan ook waar is, in beide gevallen ben ik verbaasd. Aagje. ~O>

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:34 schreef Spirit82 het volgende:

Tuurlijk!! Gewoon doen. Weet je aan de reactie meteen wat je aan iemand hebt 8-)
Dat niet allen. Direct nadat ik mijn post plaatste realiseerde ik me dat ieder antwoord op mijn post eigenlijk gewoon een onbewust ontlokte motivatiebrief is. OooOoo wat ben ik ook een boefje niet. O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 20:23:21 ]
pi_176934940
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 3 februari 2018 19:31 schreef Stratotanker het volgende:[/

[..]

Dat niet allen. Direct nadat ik mijn post plaatste realiseerde ik me dat ieder antwoord op mijn post eigenlijk gewoon een onbewust ontlokte motivatiebrief is. OooOoo wat ben ik ook een boefje niet. O-)
Maar je wist toch al dat ik je droomvrouw ben :?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 4 februari 2018 @ 11:52:35 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176944787
Gisteren een fijne date gehad!

Echt een ontzettend lieve en bescheiden vrouw en wat een ogen O+

Leuk is dat je dat karakter niet direct zou verwachten bij haar voorkomen. Vooral vanwege haar Amsterdamse accent. Maar echt wat een schatje is het.

Er komt iig een tweede afspraak.
pi_176948248
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:31 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Maar Cue_ ik zoek ook mijn prinses en niet een enigszins geschikte kandidaat om mezelf aan uit te huwelijken. Dus de houding van een alpha, de sexy hersenen van een beta met een flamboyante giechel en zweverig genoeg zodat ze nog nét, maar dan ook nééét met d'r tenen het aardoppervlak kan blijven aanraken. (Maar soms ook niet. O+) Eigenlijk een beetje net als ik!

[..]

Haha, ja daarom linkte ik ook naar een andere video. Van de originele video moet zelf mijn meest romantische kant een klein beetje overgeven. Ik kan mezelf niet voorstellen dat het destijds anders werd ontvangen. Maar ik zie het al, ik ben het kleine meisje van ons twee. Ik bléhr hier op mee @ 06m06s. :')


[..]

Of je bent stiekem een geavanceerde FOK! uithoorbot-topicgenerator of je hebt het knopje van de DM nog niet gevonden en vreest dat je straks zelf één en ander hebt bij te dragen op datinggebied. Welke dan ook waar is, in beide gevallen ben ik verbaasd. Aagje. ~O>

[..]

Dat niet allen. Direct nadat ik mijn post plaatste realiseerde ik me dat ieder antwoord op mijn post eigenlijk gewoon een onbewust ontlokte motivatiebrief is. OooOoo wat ben ik ook een boefje niet. O-)
Mocht het niets worden met je godin heb je Prish en Spirit in de pocket ^O^ ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Godshand op 04-02-2018 19:41:23 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 4 februari 2018 @ 22:17:48 #194
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176959220
Ik mag ook niet klagen wat mijn date betreft. Het was heel gezellig vandaag en de volgende afspraak staat weer geplant. *O*
pi_176965049
Ik ben nu actief op tinder en net ook paiq. Zijn er meer apps of sites die jullie aanraden? Er is heel veel keus maar volgens mij is het merendeel gewoon crap.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:17:18 #196
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_176965757
Afgelopen zaterdag voor het eerst in 6 maanden weer eens aan een Tinder date gewaagd en het was erg leuk. Tweede date gaat er zeker komen volgend weekend. :)
pi_177014975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 20:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar je wist toch al dat ik je droomvrouw ben :?
Ik voel zo'n afstand tussen ons. Alsof we een ander nodig hebben om te verbinden. Een soort provider ofzo. 😭

quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 15:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mocht het niets worden met je godin heb je Prish en Spirit in de pocket ^O^ ;)
Ik heb geen pocket. Ik zie vrouwen liever fladderen hoor. *O*
  woensdag 7 februari 2018 @ 16:31:19 #198
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_177015681
Ah mijn date heeft gisteren na een paar dagen radiostilte wat van d'r laten horen, haar oma lag blijkbaar in het ziekenhuis. Nu een volgende date gepland staan voor maandagavond, ze gaat voor me koken bij haar thuis *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_177016036
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:31 schreef KaBuf het volgende:
Ah mijn date heeft gisteren na een paar dagen radiostilte wat van d'r laten horen, haar oma lag blijkbaar in het ziekenhuis. Nu een volgende date gepland staan voor maandagavond, ze gaat voor me koken bij haar thuis *O*
Zo zie je maar weer ( je was paar reacties terug wat pessimistisch). Leuk! Alle mensen die hier daten: geniet er maar van. Ik mis het daten soms nog wel (ik zou het niet meer willen of zo), dat nieuwe en spannende.
pi_177017946
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:31 schreef KaBuf het volgende:
Ah mijn date heeft gisteren na een paar dagen radiostilte wat van d'r laten horen, haar oma lag blijkbaar in het ziekenhuis. Nu een volgende date gepland staan voor maandagavond, ze gaat voor me koken bij haar thuis *O*
Niceeee

Mijn date is sinds afgelopen zaterdag voor 1 week terug naar haar thuisland. Aankomende zaterdag komt ze weer terug en dan haal ik er op en blijf ik de rest van het weekend bij haar, dat wilde ze graag omdat ze mij een week missen al meer dan genoeg vond :@

Elke dag krijg ik hele verhalen over wat ze doet en hele foto collages O+ O+ Begin der nu toch wel echt te missen :'(
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')