abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178141227
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

iOS 11 feature. Je zet het slechts tijdelijk uit via het controlpanel. Via het instellingenmenu gaat ie echt uit.
Bluetooth idem.
sig verwijderd door FA
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:38:17 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178142038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:53 schreef Fer het volgende:
Ipad 2018 komt eraan.

Fusion A10 cpu
Apple pen support
Body detection
Vanaf 359¤

Niet spannend, maar ook niet slecht. Ik ga er denk ik 1 kopen, of zouden ze nog ergens een stunt doen op 2e paas met de 2017 modellen?
Hmmm. Ik wil eigenlijk ergens de komende tijd wel een ipad pro+pencil voor tekenwerk, maar als dit het ook kan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 maart 2018 @ 09:39:47 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178142067
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

iOS 11 feature. Je zet het slechts tijdelijk uit via het controlpanel. Via het instellingenmenu gaat ie echt uit.
Nog steeds een redelijk arrogante oplossing vanuit Apple. IPV dat ze een toggle hebben tussen nieuwe oplossing en de oude (duidelijkere) in dat menu...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 28 maart 2018 @ 10:33:17 #279
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178143194
De nieuwe Huawei P20 heeft in de instellingen een schakelaar waarmee je de notch system wide uit kunt zetten:




Ik hoop echt dat Apple dit “leent” in een komende iOS-update. In dagelijks gebruik stoort de notch mij totaal niet, maar voor films en video’s zou ik dit persoonlijk wel een fijne instelling vinden.
pi_178148850
Ik zou hem permanent uit laten, ik zie echt geen voordeel in dat extra stukje scherm met een notch er in. Ik begrijp ook niet waarom andere fabrikanten dit kopiëren, het dient geen enkel nut.
Powered by Janetje®
  woensdag 28 maart 2018 @ 16:00:11 #281
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178150002
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zou hem permanent uit laten, ik zie echt geen voordeel in dat extra stukje scherm met een notch er in. Ik begrijp ook niet waarom andere fabrikanten dit kopiëren, het dient geen enkel nut.
Ik snap de drang van sommige mensen wel om per se het maximale uit hun scherm te halen, ook al voegt het niets toe. Ik denk dat ik het met jou eens ben, en zelf ook de notch standaard verborgen houden.
  donderdag 29 maart 2018 @ 14:42:53 #282
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_178170212
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:25 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan het dat ik wifi 100x moet uitzetten? Waarom gaat ie elke keer weer aan?
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 08:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

iOS 11 feature. Je zet het slechts tijdelijk uit via het controlpanel. Via het instellingenmenu gaat ie echt uit.
Gedeeltelijk waar inderdaad. Maar als je de optie in het WiFi-menu uitzet dat de iPhone automatisch met (onbekende) netwerken zal verbinden, dan krijg je in ieder geval niet telkens meer dat scherm in beeld met netwerken.. Daar werd ik vooral moe van c_/
pi_178187064
Nieuwe iOS 11.3 is te downloaden.

Changelog is te lang om te quoten maar dit stond er ergens : Oplossing voor een probleem waarbij er geen tijd en meldingen op het toegangsscherm werden weergegeven.

EINDELIJK!!!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:42:54 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_178187677
-

[ Bericht 32% gewijzigd door MisterJ.Lo op 30-03-2018 10:02:00 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:42:12 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178189941
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Nieuwe iOS 11.3 is te downloaden.

Changelog is te lang om te quoten maar dit stond er ergens : Oplossing voor een probleem waarbij er geen tijd en meldingen op het toegangsscherm werden weergegeven.

EINDELIJK!!!
Eerst zien :D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178190631
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerst zien :D
Dat dacht ik nou ook. Maar dit is wel de allereerste keer dat het ook echt letterlijk in de changelog staat, alle andere keren ging men ervan uit maar stond dit er niet. De changelog is nogal een waslijst:

quote:
iOS 11.3 introduceert nieuwe functies, waaronder ARKit 1.5 met ondersteuning voor meer meeslepende augmented reality-ervaringen, ‘Batterijconditie van iPhone (Bèta)’ en nieuwe animoji voor gebruikers van de iPhone X. Deze update bevat ook probleemoplossingen en verbeteringen in stabiliteit.

Augmented reality
• Met ARKit 1.5 kunnen ontwikkelaars digitale objecten behalve op horizontale oppervlakken nu ook op verticale oppervlakken (zoals muren en deuren) plaatsen
• Extra ondersteuning voor het herkennen en opnemen van afbeeldingen (zoals filmposters of illustraties) in AR-ervaringen
• Ondersteuning voor een levensechte cameraweergave met een hogere resolutie bij AR‑ervaringen

Batterijconditie van iPhone (Bèta)
• Toont informatie over de maximumcapaciteit en piekprestaties van de batterij
• Geeft aan of de energiebeheerfunctie is ingeschakeld (waardoor het maximumvermogen op dynamische wijze wordt beheerd om te voorkomen dat de iPhone onverwacht wordt uitgeschakeld) en bevat de optie om deze functie uit te schakelen
• Adviseert of een batterij moet worden vervangen

Batterijbeheer bij de iPad
• De batterijconditie wordt behouden wanneer de iPad langere tijd is aangesloten op het lichtnet, bijvoorbeeld wanneer deze wordt gebruikt bij verkooppunten of kassa’s of wordt bewaard in oplaadsystemen

Animoji
• Vier nieuwe animoji op de iPhone X: een leeuw, beer, draak en schedel

Privacy
• Wanneer een Apple functie vraagt om je persoonlijke gegevens te gebruiken, wordt er nu een symbool weergegeven met een koppeling naar meer informatie over hoe je gegevens worden gebruikt en beschermd

Apple Music
• Een nieuwe beleving van muziekvideo’s, waaronder een bijgewerkt gedeelte ‘Muziekvideo’s’ met exclusieve video‑afspeellijsten
• Zoek vrienden met soortgelijke interesses via de bijgewerkte suggesties in Apple Music, waardoor je kunt zien naar welke genres anderen luisteren en welke gemeenschappelijke vrienden hen volgen

News
• De populairste artikelen worden nu altijd eerst weergegeven in ‘Voor jou’
• Bekijk de populairste video’s die door nieuwsredacteurs zijn uitgezocht

App Store
• Nieuwe mogelijkheid om recensies op productpagina’s te sorteren op nuttigst, meest positief, meest kritisch of meest recent
• Informatie op het tabblad ‘Updates’ bevat nu ook de versie van de app en de bestandsgrootte

Safari
• Extra bescherming van je privacy, doordat gebruikersnamen en wachtwoorden alleen automatisch worden ingevuld nadat ze in een veld op een webformulier worden geselecteerd
• Waarschuwingen in het slimme zoekveld wanneer je op niet-versleutelde webpagina’s om je wachtwoord of creditcard wordt gevraagd
• Artikelen die vanuit Safari worden gedeeld met Mail worden nu standaard opgemaakt via de Reader-modus wanneer Reader beschikbaar is
• Op mappen in ‘Favorieten’ staat nu een symbool om aan te geven welke bladwijzers erin staan

Toetsenborden
• Twee nieuwe Shuangpin-toetsenbordindelingen
• Ondersteuning voor verbonden hardwaretoetsenborden via de Turkse F‑toetsenbordindeling
• Verbeterde Chinese en Japanse toetsenborden voor betere bereikbaarheid op apparaten van 12 cm en 14 cm
• Mogelijkheid om na gebruik van de dicteerfunctie met één tik terug te schakelen naar het toetsenbord
• Oplossing voor een probleem waarbij sommige woorden door de autocorrectie onjuist in hoofdletters werden weergegeven
• Oplossing voor een probleem op de iPad Pro waarbij het iPad Smart Keyboard niet functioneerde nadat het werd aangesloten op een afvangwifinetwerk
• Oplossing voor een probleem dat ervoor kon zorgen dat het Thaise toetsenbord in liggende stand incorrect overschakelde naar de numerieke indeling

Toegankelijkheid
• Extra toegankelijkheidsondersteuning in de App Store voor vette en grote tekst om de weergave aan te passen
• ‘Slim omgekeerd’ biedt nu ondersteuning voor afbeeldingen op het web en in berichten in Mail
• Verbeterde RTT-ervaring en extra RTT-ondersteuning voor T-Mobile
• Gebruikers van VoiceOver en Switch Control kunnen beter schakelen tussen apps op de iPad
• Oplossing voor een probleem waarbij VoiceOver een onjuiste beschrijving gaf van de Bluetooth-status en -symbolen
• Oplossing voor een probleem waarbij de knop om het gesprek te stoppen soms niet werd weergegeven in de app Telefoon bij het gebruik van VoiceOver
• Oplossing voor een probleem waarbij in-app beoordeling niet toegankelijk was met VoiceOver
• Oplossing voor een probleem bij het gebruik van live luisteren waardoor het afspelen van audio kon worden vervormd

Andere verbeteringen en oplossingen
• Nieuwe ondersteuning voor de AML-standaard (Advanced Mobile Location), waardoor er nauwkeurigere locatiegegevens aan hulpdiensten worden doorgegeven bij SOS-noodmeldingen (in ondersteunde landen)
• Extra ondersteuning voor software-autorisatie, zodat ontwikkelaars op een nieuwe manier HomeKit-compatibele accessoires kunnen creëren en mogelijk maken
• In Podcasts kun je nu met één tik afleveringen afspelen en kun je op ‘Details’ tikken voor meer informatie over elke aflevering
• Verbeterde zoekfunctionaliteit voor gebruikers met lange notities in Contacten
• Verbeterde prestaties van Handoff en Universal Clipboard wanneer beide apparaten zich op hetzelfde wifinetwerk bevinden
• Oplossing voor een probleem waarbij inkomende gesprekken de iPhone niet uit de sluimerstand haalden
• Oplossing voor een probleem waarbij het afspelen van Visual Voicemail vertraagd was of niet werkte
• Oplossing voor een probleem waarbij webkoppelingen niet konden worden geopend in Berichten
• Oplossing voor een probleem waarbij gebruikers niet konden terugkeren naar Mail nadat ze een voorvertoning van een berichtbijlage hadden bekeken
• Oplossing voor een probleem waarbij meldingen in Mail opnieuw op het toegangsscherm werden weergegeven nadat ze waren gewist
• Oplossing voor een probleem waarbij er geen tijd en meldingen op het toegangsscherm werden weergegeven
• Oplossing voor een probleem waarbij ouders Face ID niet konden gebruiken voor het goedkeuren van verzoeken om iets te kopen
• Oplossing voor een probleem in de Weer-app, waarbij huidige weersomstandigheden mogelijk niet werden bijgewerkt
• Oplossing voor een probleem waardoor bij een Bluetooth‑verbinding contacten mogelijk niet werden gesynchroniseerd met het telefoonboek van een auto
• Oplossing voor een probleem waarbij audio-apps soms niet werden afgespeeld in auto’s wanneer de app op de achtergrond was
• Informatie over de beveiligingsapecten van Apple software-updates vind je op deze pagina.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 30 maart 2018 @ 12:32:16 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178190891
Flinke lijst idd. Lullige bug om vijf-zes maanden later nog te hebben iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178191414
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat de face id het niet altijd even goed doet bij de iPhonex. Meer mensen die dit ook zo ervaren?
FaceID is ruk, ik hoop dat de iPhone 9 nog altijd TouchID zal hebben
  vrijdag 30 maart 2018 @ 12:59:56 #289
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178191456
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 12:58 schreef 20100 het volgende:

[..]

FaceID is ruk, ik hoop dat de iPhone 9 nog altijd TouchID zal hebben
Ik zou er niet op gokken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_178191749
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 22:33 schreef very het volgende:
Wie gebruikt hier Apple Carplay?
Ik ben benieuwd wat de meningen zijn over het gebruikersgemak van apps als Apple Maps en Spotify. Kan maar weinig (actuele) carplay app reviews vinden :{
Apple Maps is ruk, Google Maps for the win
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:33:39 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178192126
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:15 schreef 20100 het volgende:

[..]

Apple Maps is ruk, Google Maps for the win
Eens.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178192139
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:15 schreef 20100 het volgende:

[..]

Apple Maps is ruk, Google Maps for the win
Google Maps is ruk. Geeft niet de juiste kilometers, maar veel minder. Echt iets van 50 km verschil vergeleken met Kaarten.
pi_178193362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 12:58 schreef 20100 het volgende:

[..]

FaceID is ruk, ik hoop dat de iPhone 9 nog altijd TouchID zal hebben
Dat FaceID ruk is komt vooral van mensen die het niet hebben. Ik vind het geweldig, het is alsof je weer een phone gebruikt zonder lock.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:34:28 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178193432
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat FaceID ruk is komt vooral van mensen die het niet hebben. Ik vind het geweldig, het is alsof je weer een phone gebruikt zonder lock.
Tis meer dat veel mensen hem aanzetten al in hun zak denk ik. Ik vind het een vervelend idee om mijn telefoon aan te moeten kijken om hem even te openen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:34:47 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178193442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat FaceID ruk is komt vooral van mensen die het niet hebben. Ik vind het geweldig, het is alsof je weer een phone gebruikt zonder lock.
Ken in mijn omgeving een stuk of 10 mensen met een X en iedereen wil niet meer terug naar home button, is ideaal die herkenning
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178193466
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:34 schreef Krollie het volgende:

[..]

Google Maps is ruk. Geeft niet de juiste kilometers, maar veel minder. Echt iets van 50 km verschil vergeleken met Kaarten.
Enige waar Google beter in is in de wijzigingen en werkzaamheden enz.. Apple loopt voor mijn gevoel soms achter
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:35:45 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178193467
FaceID werkt prima, echt vrijwel nooit issues, heel soms dat ie hem niet pakt als ik "raar" kijk, maar de 2de poging is dan zeker ok. Maar over het algemeen merk je het niet eens, je pakt hem en klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178193481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis meer dat veel mensen hem aanzetten al in hun zak denk ik. Ik vind het een vervelend idee om mijn telefoon aan te moeten kijken om hem even te openen.
Maar het is dus het idee dat je hebt. In de praktijk werkt het bij mij ongemerkt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178193498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:35 schreef HeatWave het volgende:
FaceID werkt prima, echt vrijwel nooit issues, heel soms dat ie hem niet pakt als ik "raar" kijk, maar de 2de poging is dan zeker ok. Maar over het algemeen merk je het niet eens, je pakt hem en klaar.
Elke biometrische herkenning faalt wel eens, dat had ik ook met touchid.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:37:50 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178193515
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Elke biometrische herkenning faalt wel eens, dat had ik ook met touchid.
Ja, is ook zo, heel af en toe pakte die hem ook niet in 1 keer. Maar ook dat was vrij zeldzaam.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')