Hoezo bestaat de "boze witte man" eigenlijk helemaal niet volgens jou?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die 3 worden wel vaak vanuit de onderbuik aangeduid door 'andere kringen', maar er is altijd een grote kern van waarheid onder.
De aanduiding 'boze witte man' is enkel vanuit de onderbuik. Van een groepje chronisch-beroeps-beledigd-zijn met een intens haatgevoel naar blanken die ze daardoor in een negatief hokje willen stoppen.
Dus, goede poging, niet geheel waar.
Hoezo is dit uberhaupt erg?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit vind ik dus 10.000 x erger dan dat geneuzel over woorden...
Dus.. als het om politiek correct gaat komt je dubbele standaard tevoorschijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 16:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit vind ik dus 10.000 x erger dan dat geneuzel over woorden...
Segregatie.quote:
??? Ik snap gewoon niet dat er geen niet blanke correspondent tussen zit, dat is dan wel heel erg toevallig als je de doorsnee van de samenleving ziet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:39 schreef Beathoven het volgende:
Dus.. als het om politiek correct gaat komt je dubbele standaard tevoorschijn.
Altijd handig
betutteling is kut zolang het je eigen betutteling niet is.
Maar vocabulair aanpassen aan de doorsneesamenleving is wel een probleem?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
??? Ik snap gewoon niet dat er geen niet blanke correspondent tussen zit, dat is dan wel heel erg toevallig als je de doorsnee van de samenleving ziet.
Vocabulaire aanpassen is symbool politiek, beter dat ze wat niet witte correspondenten aannemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:49 schreef Beathoven het volgende:
Maar vocabulair aanpassen aan de doorsneesamenleving is wel een probleem?
Hoe ziet de doorsnee van de samenleving er eigenlijk uit? Laat ik alvast verklappen dat het niet als Amsterdam is. Nederland is nog steeds zeer overwegend blank, en nog sterker in de mid career categorie, en kent heel veel vermenging. Ik kan aan die foto echt niet zien of er alleen maar 'Neerlandsch bloed, van vreemde smetten vrij' tussenzit.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
??? Ik snap gewoon niet dat er geen niet blanke correspondent tussen zit, dat is dan wel heel erg toevallig als je de doorsnee van de samenleving ziet.
Leuk, komt dit laatste uit dezelfde groep die Obama een excuusneger noemde? of is het iets nieuws?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Vocabulaire aanpassen is symbool politiek, beter dat ze wat niet witte correspondenten aannemen.
Een witte neger, dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:05 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ja ik had op z'n minst een zwarte neger verwacht.
Die heb je niet zo heel veel hoor, en al helemaal niet in Nederland, eerder in Sudan denk ik. Maar hoezo dat je dat verwacht had dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:05 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ja ik had op z'n minst een zwarte neger verwacht.
Die heb je natuurlijk ook, maar het merendeel is bruin.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Een witte neger, dat zou wat zijn.
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 17:42 schreef truthortruth het volgende:
Misschien zijn er geen capabele zwarten, wel eens aan die optie gedacht? Net zo'n slap geouwehoer als laatst met die Oscars. Iedereen verontwaardigd omdat er geen enkele zwarte genomineerd was, maar niemand die zich afvraagt of dat wellicht andere oorzaken kan hebben dan racisme. Je kan geen nominatie krijgen puur en alleen omdat je zwart bent, je zal ook eerst nog eens een leidende rol in een kaskraker moeten spelen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:57 schreef Ringo het volgende:
Die correspondentenclub ziet er wel heel wittemannerig uit ja.
De NOS is er zelf altijd als eerste bij om instanties te beschuldigen van racisme en vrouwenhaat als er te weinig allochtonen of vrouwen werken. Volgens hun eigen logica zijn ze zelf dus ook racisten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen capabele zwarten, wel eens aan die optie gedacht? Net zo'n slap geouwehoer als laatst met die Oscars. Iedereen verontwaardigd omdat er geen enkele zwarte genomineerd was, maar niemand die zich afvraagt of dat wellicht andere oorzaken kan hebben dan racisme. Je kan geen nominatie krijgen puur en alleen omdat je zwart bent, je zal ook eerst nog eens een leidende rol in een kaskraker moeten spelen.
LOL dat komt dus als een boemerang terug in hun eigen gezicht.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De NOS is er zelf altijd als eerste bij om instanties te beschuldigen van racisme en vrouwenhaat als er te weinig allochtonen of vrouwen werken. Volgens hun eigen logica zijn ze zelf dus ook racisten.
Ik ben wel benieuwd naar die beschuldigingen van de NOS. Heb je daar voorbeelden van?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De NOS is er zelf altijd als eerste bij om instanties te beschuldigen van racisme en vrouwenhaat als er te weinig allochtonen of vrouwen werken. Volgens hun eigen logica zijn ze zelf dus ook racisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |