Waarom afkraken is het zo moeilijk om iemand in zijn waarde te laten?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat was een rhetorische vraag Sjon.
retorische*quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom afkraken is het zo moeilijk om iemand in zijn waarde te laten?
Een wat?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat was een rhetorische vraag Sjon.
Nee. Alsof die het wat uitmaken als ik niet verder ga met een tweede studie.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
Heeft Ketsjup al bedacht hoe hij het zijn ouders gaat vertellen?
Via Whatsapp?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:29 schreef xpompompomx het volgende:
Heeft Ketsjup al bedacht hoe hij het zijn ouders gaat vertellen?
En dat gaat ook een studie zijn met wiskunde C.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:34 schreef KetchupFTW het volgende:
Nee. Alsof die het wat uitmaken als ik niet verder ga met een tweede studie
Studie met wiskunde C?quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dat gaat ook een studie zijn met wiskunde C.
Goed uitgeslapen ga ik nu aan het nakijkwerk beginnen. Plaatje op, koffie erbij en even rust.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedemorgen Friek, al een beetje bijgekomen?
En als niet wat dan? Komt het niet zoals dat het bestemt is?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het enige wat telt is wat hij onder goed verstaat.
quote:Het dispuut Aleph is geschorst door moederorganisatie Eindhovens Studenten Corps (ESC) omdat het een carnavalsfeest had georganiseerd met een vrouwonvriendelijk thema. Dat luidde 'De wil van een vrouw doet er #nietoo!'.
Wat een politieke voelsprieten hebben die lui.quote:
We hebben het over een stel twintigjarigen, uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een politieke voelsprieten hebben die lui.
Eindhoven kent amper vrouwen. Exotisme derhalve. Ondertitel:quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Sowieso... hoe komt je erop om met dat thema op de proppen te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |