Heeft Joris zijn diploma's dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Joris Mathijsen
https://www.telegraaf.nl/(...)-verkocht-als-gehaktquote:Buren en dorpsgenoten van de Canadese seriemoordenaar Robert ’Willy’ Pickton blijken jarenlang varkensgehakt van de man te hebben gegeten waarin resten van zijn slachtoffers waren vermalen.
Hij leverde zelfs aan lokale slagers, zo blijkt uit een nieuwe aflevering van de TV-serie Voice of a serial killer.
De rijke vakensboer werd gearresteerd toen hij al 49 slachtoffers had gemaakt. De man leefde als kluizenaar in een caravan. De prostituees die hij uitnodigde, eindigden allemaal gedrogeerd op de slachtbank. Hij voerde hun lichamen aan de varkens, maar sommige ’mooie stukken’ vlees gingen de vleesmaler in om gehakt te maken.
Zelfs de lokale politie at zijn gehakt in de spaghetti. Zelf at hij niet mee, want hij hield niet zo van dat Italiaanse voer, zo excuseerde hij zich.
Zit je weer de hele middag telegraaf "artikelen" te lezen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Wat een opmerkelijk verhaal.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-verkocht-als-gehakt
Nee, ik kwam net thuis en dit was het enige.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit je weer de hele middag telegraaf "artikelen" te lezen?
Ik ga uit etenquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken.
Ik weet het nog niet. Als ik thuis eet, is het iedere dag weer een verrassing.quote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brood en waterquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We houden je in de gaten Nielsquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik kwam net thuis en dit was het enige.
Was niet moeilijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
WGR / Aangereden op fiets, veroorzaker blijft in gebreke
Kan iemand elan adviseren
Eerder een geciviliseerd individu. Al begrijp ik dat dat lastig te begrijpen is voor jou.quote:
Ja het heeft je goed geholpenquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder een geciviliseerd individu. Al begrijp ik dat dat lastig te begrijpen is voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |