Kunnen we straks in 1 week 2 keer naar hem zwaaien.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef Wicky15 het volgende:
Jorgensen zou in de belangstelling staan van Newcastle.
zou het een goeie voor zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef Wicky15 het volgende:
Jorgensen zou in de belangstelling staan van Newcastle.
Jawel, Dylan Vente.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen laten gaan bij een absurd bod lijkt me, jullie hebben geen vervanger
Ventje van 18 jaar met amper ervaring, net als met van Persie neem je dan een enorme gok. Moest ajax met dolberg ook doen vorig jaar, maar op papier ga je er enorm op achteruit.quote:
Ja, moet wel een recordbedrag zijn natuurlijk. Anders laat je in de winter niet je eerste spits gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ventje van 18 jaar met amper ervaring, net als met van Persie neem je dan een enorme gok. Moest ajax met dolberg ook doen vorig jaar, maar op papier ga je er enorm op achteruit.
Voor minder dan 25 zou ik het niet doen.
Die is te jong om als enige spits te fungeren. Van Persie is nog geen zekerheid, want niet wedstrijdfit. Dus hij kan enkel gaan als er gelijk een ander staat bij Feyenoord ( en ze een geweldig bedrag bieden)quote:
Ik denk eigenlijk dat de Premier League net een stapje te hoog zou zijn voor hem. De verdedigers daar zijn zo veel beter, terwijl hij hier al af en toe uit de wedstrijd wordt gespeeld tegen goede verdedigers. Je moet daar als spits bij een middenmoter of heel sterk/snel zijn of zo'n spits die uit het niets kan scoren. Jörgensen is toch net te licht denk ik, ik zou hem aanraden naar Duitsland te gaan.quote:
Liever verkopen als op een kwade dag transfervrij laten vertrekken en weer geen geld vangen voor een goeie speler!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Premier League net een stapje te hoog zou zijn voor hem. De verdedigers daar zijn zo veel beter, terwijl hij hier al af en toe uit de wedstrijd wordt gespeeld tegen goede verdedigers. Je moet daar als spits bij een middenmoter of heel sterk/snel zijn of zo'n spits die uit het niets kan scoren. Jörgensen is toch net te licht denk ik, ik zou hem aanraden naar Duitsland te gaan.
Maar wij moeten hem natuurlijk nooit verkopen.
Heeft een contract tot 2021 dus zo ver is het nog lang nietquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:36 schreef superwen het volgende:
[..]
Liever verkopen als op een kwade dag transfervrij laten vertrekken en weer geen geld vangen voor een goeie speler!
Klopt, maar iedereen weet hoe hij zuigt op kunstgras. Als hij zich weer blesseert en dan goed dan brengt ie niks meer op.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Wicky15 het volgende:
Maar goed, als je er 20 miljoen voor kan krijgen zou ik hem gewoon laten gaan denk ik.
Triest nieuwsquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Moulijn en Cruijff en Kreijermaat, die namen zijn beroemd
Rust in vrede, meneer Kreijermaat
Hij is spits bij een WK Deelnemer. Hij staat nu al in de belangstelling van diverse clubs. Maakt ie er 2/3 in Rusland dan is hij weer veel meer waard. Dus als clubs hem nu willen moeten ze betalen ook, zeker in de winterstop. 25 miljoen minimaal. Als locadia al 15 oplevert.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Wicky15 het volgende:
Maar goed, als je er 20 miljoen voor kan krijgen zou ik hem gewoon laten gaan denk ik.
Maar wie zegt dat hij ook gaat spelen, hij heeft denk ik Cornelius voor zich in de pikorde.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Gewoon een redelijk WK laten spelen en dan is Jorgensen zo 30 miljoen waard.
Als locadia 15 milj oplevert dan echt wel een stukkie meer hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:59 schreef VarkensHart het volgende:
12 max 13 mil meer is deze beperkte speler niet waard
Die doet het volgens mij helemaal niet zo goed daar en met de kwalificatie is met Jorg gespeeld meen ik. Die hebben ze zelfs mét polsbreuk opgesteld de do or die wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij ook gaat spelen, hij heeft denk ik Cornelius voor zich in de pikorde.
17quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:52 schreef superwen het volgende:
Locadia 15 miljoenDan moet feyenoord m niet voor minder als 25 laten gaan!
Heb je het over Denemarken of Atalanta?quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die doet het volgens mij helemaal niet zo goed daar en met de kwalificatie is met Jorg gespeeld meen ik. Die hebben ze zelfs mét polsbreuk opgesteld de do or die wedstrijd.
Dus dat waag ik te betwijfelen. Maar aan de andere kant draait het daar maar om één man. Als die zegt dat hij liever Cornelius of zelfs Bendtner voor zich heeft, gebeurt dat gewoon.
Jorgensen is beter dan Locadia, maar ik zou wel meer geld betalen voor Locadia als ik een PL-club was. Op een relatief oude spits kan je nog geld toeleggen, maar als je een relatief jonge spits over 2 jaar na een flop verkoopt, speel je wrs nog wel quitte. Zie Depay, die is nog voor 16 mil weggegaan mij ManU ook.quote:
In de competitie. Maar ik volg dat allemaal niet zo hoor, dus ik kan er naast zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je het over Denemarken of Atalanta?
Volgens mij hebben ze in de kwali ook aardig wat afgewisseld in de voorhoede.
jorgenson heeft het maar 1 seizoen laten zien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jorgensen is beter dan Locadia, maar ik zou wel meer geld betalen voor Locadia als ik een PL-club was. Op een relatief oude spits kan je nog geld toeleggen, maar als je een relatief jonge spits over 2 jaar na een flop verkoopt, speel je wrs nog wel quitte. Zie Depay, die is nog voor 16 mil weggegaan mij ManU ook.
Jorgensen heeft één leuk seizoen in z'n leven gehad. Die gozer is helemaal niet beter dan Locadia. Locadia speelde dan ook bij een Nederlandse topclub. Daar gaat niet alles via de spits, zoals bij subtopper Feyenoord wel het geval is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jorgensen is beter dan Locadia, maar ik zou wel meer geld betalen voor Locadia als ik een PL-club was. Op een relatief oude spits kan je nog geld toeleggen, maar als je een relatief jonge spits over 2 jaar na een flop verkoopt, speel je wrs nog wel quitte. Zie Depay, die is nog voor 16 mil weggegaan mij ManU ook.
Als je niet verder kijkt van Nederland heb je daar natuurlijk gelijk in. Maar dat doen wij niet, want jij en ik kijken naar het hele plaatjequote:Op woensdag 24 januari 2018 00:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jorgenson heeft het maar 1 seizoen laten zien.
locadia al een paar jaar , en ook in de CL
Hangt ervan af hoe hij er zelf in staat. Als hij zelf weg wil ---> laten gaan. Het is een sleutelspeler en als hij er de tering in heeft de rest van het seizoen werkt dat averechts.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik Jorgensen verkopen als er meer dan 15 miljoen wordt geboden (wat je wel mag verwachten). Jullie hebben hem voor 3 miljoen oid gehaald toch?
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:15 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jorgensen heeft één leuk seizoen in z'n leven gehad. Die gozer is helemaal niet beter dan Locadia. Locadia speelde dan ook bij een Nederlandse topclub. Daar gaat niet alles via de spits, zoals bij subtopper Feyenoord wel het geval is.
Ik zou hem dan verkopen en voor dat geld een creatieve middenvelder halen, jullie hebben toch Van Persie en Vente nu al voor de spitspositie. En derde worden moet met hen ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe hij er zelf in staat. Als hij zelf weg wil ---> laten gaan. Het is een sleutelspeler en als hij er de tering in heeft de rest van het seizoen werkt dat averechts.
Als hij wil bijven, lekker tot de zomer wachten en gokken op een goed WK. Die 3 miljoen haal je er sowieso uit.
In de winter betaal je altijd de hoofdprijs, daar zou ik ook tot de zomer mee wachten. Tenzij Yellow al een goed dealtje op het oog heeft, maar daar heb ik gen vertrouwen inquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem dan verkopen en voor dat geld een creatieve middenvelder halen, jullie hebben toch Van Persie en Vente nu al voor de spitspositie. En derde worden moet met hen ook wel lukken.
Ja het is meer wat het ideale zou zijn voor Feyenoord, maar als Van Geel geen goede creatieve middenvelder kan vinden in de Eredivisie houdt het op. Of er moet weer iemand aangeboden worden vanuit een zaakwaarnemer zoals met Jörgensen volgens mij gedaan is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de winter betaal je altijd de hoofdprijs, daar zou ik ook tot de zomer mee wachten. Tenzij Yellow al een goed dealtje op het oog heeft, maar daar heb ik gen vertrouwen in
Ik zou met allebei vrede hebben. Vooral ben ik van mening dat je niet dwars moet liggen als zo'n vent verder wilquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is meer wat het ideale zou zijn voor Feyenoord, maar als Van Geel geen goede creatieve middenvelder kan vinden in de Eredivisie houdt het op. Of er moet weer iemand aangeboden worden vanuit een zaakwaarnemer zoals met Jörgensen volgens mij gedaan is.
Ja dat klopt wel, maar weet niet of Jörgensen iemand is die dan meteen weigert te spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou met allebei vrede hebben. Vooral ben ik van mening dat je niet dwars moet liggen als zo'n vent verder wil
Nee hoor, dat denk ik niet. Maar het zal toch altijd onbedoeld doorwerken en het blijft een sleutelspeler, zeker in de beoogde/gehoopte tandem met RvPquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar weet niet of Jörgensen iemand is die dan meteen weigert te spelen.
Ja weet je. Jullie kunnen alles wat jullie niet leuk vinden bestempelen als troll, maar zolang jullie en de directie van Feyenoord zo achterlijk blijven denken zie ik Feyenoord niet echt succesvol zijn de komende jaren. Echt schrijnend dat jullie denken dat jullie een nationale topclub zijnquote:
Jij zegt wat ik als troll bestempelde hier enkel om reacties uit te lokken. Dat noemen we een troll, wat er inhoudelijk ook van waar is. Geeft verder niks hoor, als jij je er maar mee vermaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:45 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja weet je. Jullie kunnen alles wat jullie niet leuk vinden bestempelen als troll, maar zolang jullie en de directie van Feyenoord zo achterlijk blijven denken zie ik Feyenoord niet echt succesvol zijn de komende jaren. Echt schrijnend dat jullie denken dat jullie een nationale topclub zijn
Ik probeer jullie gewoon wat realisme bij te brengenquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik als troll bestempelde hier enkel om reacties uit te lokken. Dat noemen we een troll, wat er inhoudelijk ook van waar is. Geeft verder niks hoor, als jij je er maar mee vermaakt.
uiteraard.....quote:Op woensdag 24 januari 2018 01:04 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik probeer jullie gewoon wat realisme bij te brengen
Beker-kampioenschap-JCschaal... in 3 seizoenen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:45 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja weet je. Jullie kunnen alles wat jullie niet leuk vinden bestempelen als troll, maar zolang jullie en de directie van Feyenoord zo achterlijk blijven denken zie ik Feyenoord niet echt succesvol zijn de komende jaren. Echt schrijnend dat jullie denken dat jullie een nationale topclub zijn
Op basis van wat? Hij staat er NOOIT in topwedstrijden, en heeft nooit bij de top in nl gespeeld.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:04 schreef superwen het volgende:
[..]
Als locadia 15 milj oplevert dan echt wel een stukkie meer hoor!
Telkens als ik je nickname zie moet ik aan Nouri denken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 05:43 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Op basis van wat? Hij staat er NOOIT in topwedstrijden, en heeft nooit bij de top in nl gespeeld.
Goed zo, opdat wij niet vergetenquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Telkens als ik je nickname zie moet ik aan Nouri denken.
Wordt de duurste transfer uit de Feyenoord geschiedenis als dit doorgaat.quote:Newcastle United bereidt volgens goed ingevoerde Engelse bronnen een miljoenenbod voor op Feyenoord-spits Nicolai Jørgensen (27). The Magpies volgen de Deense international al sinds de zomer.
Newcastle is in de race om handhaving in de Premier League op zoek naar een doelpuntenmaker. Bij de huidige nummer vijftien is de Spanjaard Joselu met slechts vier competitiegoals clubtopscorer.
Jørgensen, die in De Kuip een contract heeft tot medio 2021, staat dit seizoen op zeven competitiedoelpunten. Daar had hij veertien duels voor nodig. In de Champions League was hij in vier optredens goed voor twee treffers. Vorig seizoen scoorde de Deense international 25 keer in 42 officiële duels.
vi.nl
100 % de waarheid dit. Verliezen tegen Utrecht en er moet ingegrepen worden, deze week nog.quote:Feyenoord moet in de spiegel kijken
Feyenoord moet vanavond in Utrecht een directe aanval op plek 5 zien af te wenden. De Rotterdammers presteren zwaar ondermaats, maar in de Kuip lijken ze het vooral logisch te vinden.
Mikos Gouka 24-01-18, 07:26
Door Mikos Gouka
Giovanni van Bronckhorst knikte gisteren. De storm van kritiek die op hem en Feyenoord neerdaalde na de kansloze nederlaag tegen Ajax, die snapte hij wel. ,,Want wat we lieten zien, was ook allemaal teleurstellend’’, verzuchtte de trainer, die vanavond in Galgenwaard tegen FC Utrecht moet winnen om niet nog verder weg te zakken in de eredivisie. ,,Vooral in balbezit brachten we eigenlijk niets. Terwijl we dat wel hadden in de laatste wedstrijden van de Champions League.’’
Zowaar, een kritische blik in de spiegel. Laat het een start zijn. Want zeggen dat er iets niet goed is gegaan, het is bepaald geen gewoonte in de Kuip. Eerder andersom. Nieuwkomer Jan de Jong lijkt zich op dat vlak moeiteloos te hebben aangepast. De algemeen directeur lijkt, na iets meer dan twee maanden werken bij de regerend kampioen, achter elke deur in de Kuip een collega te ontdekken die in zijn ogen het predicaat ‘vakman’ verdient.
En dat terwijl er alle reden is om minder complimenteus te zijn. Feyenoord dreigt namelijk op een volkomen mislukt seizoen af te steven, met de beker als laatste en enige houvast.
Beschamend
Zelfs nu de regerend landskampioen in januari al meer verliespunten (22) dan het volledige afgelopen seizoen (20) heeft, de achterstand op koploper PSV met 17 punten beschamend is, klinken bij Feyenoord vooral excuses. In de Kuip ‘nuanceren’ ze momenteel liever. Het is flauw om de nieuwe directeur De Jong te blijven vangen op de uitspraak dat Feyenoord toch echt ‘de meeste passes’ in de eredivisie heeft verstuurd. Maar die tevredenheid staat in de Kuip niet op zichzelf.
Feyenoord moet alle zeilen bijzetten om een enorme sportieve crisis af te wenden.
En dat begint te schuren bij de achterban. De handjes, die zo lang fier in de lucht staken na de landstitel in mei, mogen in Rotterdam Zuid nu eindelijk wel weer eens naar beneden. Budgettaire excuses? Bewees vorig seizoen nou niet juist dat het lang niet alles zegt dat Ajax en PSV meer geld hebben te besteden? En als het wel een excuus is, wat doen AZ en PEC Zwolle dan al wekenlang boven Feyenoord op de ranglijst?
De komst van Robin van Persie zou iets kunnen veranderen. Van Bronckhorst hoopt dat hij de lat intern hoger legt, zoals de spits dat gewend was bij Arsenal, Manchester United en Fenerbahįe. Bij die clubs komt het simpelweg nooit voor dat een technisch directeur, die in de zomer 26,5 miljoen heeft uitgegeven, tegenvallende prestaties bijna afdoet als logisch. Technisch directeur Martin van Geel wees in de winterstop voor draaiende camera’s naar Vitesse (‘net als wij Europees voetbal, kijk eens waar ze staan’), naar Charleroi (‘nummer twee in België, spelen geen Europees voetbal’) en Anderlecht en Zulte Waregem (‘Europees voetbal gespeeld, waar staan ze?).
Zoals het er nu aan toe gaat in de Kuip, lijkt de ploeg weer terug bij af.
Ook al zou het allemaal waar zijn en misschien zelfs verklaarbaar, excuses tellen niet. Feyenoord riep in de zomer dat het was voorbereid op overwerk in Europa. Saillant detail: de beste wedstrijd van het seizoen speelde Feyenoord in Alkmaar tegen AZ (0-4). Inderdaad, een paar dagen na de 3-1 nederlaag tegen Napoli in Stadio San Paolo. En in Alkmaar speelden ze ook nog eens zonder de Deense aanvalsleider Nicolai Jørgensen.
Feyenoord moet op dit moment helemaal geen pogingen doen om te constateren waarom het logisch is dat de ploeg te weinig wint of veel te laag op de ranglijst staat. Feyenoord moet alle zeilen bijzetten om een enorme sportieve crisis af te wenden. En intern, en eigenlijk ook naar buiten toe, de vinger op de zere plek leggen.
Dus niet in december met veel bombarie afscheid nemen van de onprofessionele Michiel Kramer om de spits nog altijd vrolijk te laten meetrainen, omdat hij toevallig de juiste club nog niet heeft gevonden. Maar ook niet hardop al over de kwartfinale van de beker (31 januari thuis tegen PSV) mijmeren terwijl er nog zestien (!) competitiewedstrijden te spelen zijn.
Zoals het er nu aan toe gaat in de Kuip, lijkt de ploeg weer terug bij af. Terug bij de lange periode van vķķr het schitterende kampioensjaar. Een Kuip vol excuses, dat zou verleden tijd zijn. De praktijk blijkt dus weerbarstiger.
Oprotten. Alleen voor 35 miljoen of meer. We hoeven niemand te verkopen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wordt de duurste transfer uit de Feyenoord geschiedenis als dit doorgaat.
Het is hopen dat hij het seizoen nog afmaakt.
35????? Hahahahaquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Oprotten. Alleen voor 35 miljoen of meer. We hoeven niemand te verkopen.
Oh oké.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:44 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, we HOEVEN hem niet te verkopen. .Dus alleen voor een dergelijk bedrag.
Weghorst nu al halen als tweede spits is overigens wel een prima idee. Jorgensen blijft ook geen 3 jaar meer...quote:
Allemaal zwaar gestoord bullshit van mikos goukaquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:41 schreef Roland010 het volgende:
[..]
100 % de waarheid dit. Verliezen tegen Utrecht en er moet ingegrepen worden, deze week nog.
En wat doet die Kramer idd nog bij Feyenoord? Typischer kan het weer niet
wat was de duurste?quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wordt de duurste transfer uit de Feyenoord geschiedenis als dit doorgaat.
Het is hopen dat hij het seizoen nog afmaakt.
rond de 20 geloof ik van Kuyt naar Liverpoolquote:
Ja dan moet het wel lukkenquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rond de 20 geloof ik van Kuyt naar Liverpool
Ja als Klaassen zelfs al voor 30 weg kan....quote:
Dan verleng ik niet meer hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:42 schreef VarkensHart het volgende:
Van Geel is alweer druk eredivisie wedstrijden aan het kijken wie ze als vervanger kunnen strikken. Ik zet een tientje op weghorst![]()
![]()
![]()
Nee, hij heeft voor 100 % gelijk. De excuus-cultuur is weer helemaal terug. Feyenoord staat 5e, en iedereen doet alsof het allemaal prima gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Allemaal zwaar gestoord bullshit van mikos gouka
wat een zwaar gestoorde journalist is dit
al weken schrijft hij de grootste mongolen stukjes op het ad
Daarom moeten ze nu ook te winnen van Utrecht en daarna nog een reeks van minimaal 7 wedstrijden winst neerzetten. Ze hebben zelf gezorgd dat ze zich niets meer kunnen permitteren nu. Dan sta je 3e, pak je de beker nog en is het een enigzins net acceptabel seizoen, alles minder is een rampseizoen. En daarvoor dienen er dan ook koppen te gaan rollen. Als je het vanavond verneukt, deze week al. Het is klaar met de excuses.quote:Volgens mij heeft Feyenoord gewoon een goede reeks neergezet van 6 gewonnen wedstrijden voor de winterstop?
Who the fuck is Mikos Gouka dan? Die vent schrijft al tijden zwaar gefrustreerde stukjesquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft voor 100 % gelijk. De excuus-cultuur is weer helemaal terug. Feyenoord staat 5e, en iedereen doet alsof het allemaal prima gaat.
[..]
Daarom moeten ze nu ook te winnen van Utrecht en daarna nog een reeks van minimaal 7 wedstrijden winst neerzetten. Ze hebben zelf gezorgd dat ze zich niets meer kunnen permitteren nu. Dan sta je 3e, pak je de beker nog en is het een enigzins net acceptabel seizoen, alles minder is een rampseizoen. En daarvoor dienen er dan ook koppen te gaan rollen. Als je het vanavond verneukt, deze week al. Het is klaar met de excuses.
Gelukkig barst de kritiek wat meer los. Helaas vanuit supporters-hoek nog niet.quote:Kritiek op Feyenoord: ''De lat gaat aan alle kanten omlaag, dat is gewoon schrijnend''
Giovanni van Bronckhorst en Jan de Jong hebben zich niet goed gepresenteerd in de media. Volgens Martijn Krabbendam mag de trainer van de Rotterdammers veel kritischer zijn op zijn spelers en zet de algemeen directeur zichzelf voor gek met zijn uitspraken.
De trainer van Feyenoord vertelde na afloop van de Klassieker dat Feyenoord een goede eerste helft speelde. Krabbendam vertelt in het praatprogramma Natafelen op FOX Sports dat hij het een domme uitspraak vindt na een nederlaag tegen de rivaal. ''Hij moet natuurlijk zelf weten hoe hij zich in de media uit, maar als je niet voor lul wilt staan is het wel handig dat je gewoon vertelt wat de mensen zien.'' Daarnaast hoorde hij Jan de Jong ook maar weinig goede zeggen zeggen. ''De directeur zat hier en die had het over de meeste passes. Dat moet hij ook zelf weten, maar je zet jezelf voor gek.''
Krabbendam krijgt bijval van Telegraafjournalist Valentijn Driesen. ''Ik denk dat Van Bronckhorst vooral naar zichzelf moet kijken, want als je zag hoe Feyenoord zichzelf presenteerde in de Arena... Het was terug de loopgraven in en wachten, wachten, wachten. Ik denk dat hij eerst moet kijken hoe hij zijn team prepareert om zo een wedstrijd in te gaan en met welk idee. Ook mentaal gezien.’''
om 1 keer in de 3 jaar kampioen te worden moet je wel ieder jaar mee doen om het kampioenschap, nu zit je er al te ver vanaf voor het goeie en het is pas januari.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Who the fuck is Mikos Gouka dan? Die vent schrijft al tijden zwaar gefrustreerde stukjes
Heeft hij soms persoonlijke problemen met Feyenoord? Is hij niet meer welkom ofzo? Er zit vast iets achter
Bovendien ls de kans 0.0 dat Gio ontslagen gaat worden bij Feyenoord.
Het is ook gewoon belachelijk om te denken dat Feyenoord ieder seizoen effe kampioen gaat worden met psv en ajax als concurrenten
Supporters die dat denken zijn helemaal de weg kwijt
Beleid van Feyenoord 1 keer in de 3 jaar kampioen te worden. Hebben ze zelf uitgesproken.
Als psv en ajax ook tot de winterstop Europees hadden gevoetbald was het gat nooit zo groot geweest.....quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
om 1 keer in de 3 jaar kampioen te worden moet je wel ieder jaar mee doen om het kampioenschap, nu zit je er al te ver vanaf voor het goeie en het is pas januari.
vraag ik me af, in principe is CL spelen gunstiger dan EL qua wedstrijddagen en vorig seizoen ging Ajax daar lang in door en had het weinig invloed uiteindelijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als psv en ajax ook tot de winterstop Europees hadden gevoetbald was het gat nooit zo groot geweest.....
Als je tussen de regels leest, zie je juist dat ie vindt dat Feyenoordquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Who the fuck is Mikos Gouka dan? Die vent schrijft al tijden zwaar gefrustreerde stukjes
Heeft hij soms persoonlijke problemen met Feyenoord? Is hij niet meer welkom ofzo? Er zit vast iets achter
Z'n positie wordt gewoon vrijwel onhoudbaar als ie de komende wedstrijden niet wint. Had in de eerste seizoenshelft nog veel tegen, maar de smoesjes en excuses zijn nu voorbij. Vijfde staan is al beschamend, straks de top 5 uitvallen en niet van PSV in de beker winnen is gewoon 100 % exit.quote:Bovendien ls de kans 0.0 dat Gio ontslagen gaat worden bij Feyenoord.
"Iedereen seizoen effe kampioen worden", dat is heel wat anders dan kansloos 5e staan, met meer dan 15 punten achterstand op de nummer 1, en AZ en PEC voor je. Als je 3e stond met maximaal een punt of 8 achter op de nr 1 en je pakte de beker dan had je gelijk gehad. Maar jij hebt echt niet door dat zelfs Europees voetbal in gevaar komt en dat je je NIETS meer kunt permitteren dit seizoen.quote:Het is ook gewoon belachelijk om te denken dat Feyenoord ieder seizoen effe kampioen gaat worden met psv en ajax als concurrenten
Nee, dat zijn supporters die een plek buiten de top 3 (of zelfs top 4/5) prima vinden.quote:Supporters die dat denken zijn helemaal de weg kwijt
In de regel is het altijd zo dat ploegen die europees spelen altijd veel punten laten liggenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
vraag ik me af, in principe is CL spelen gunstiger dan EL qua wedstrijddagen en vorig seizoen ging Ajax daar lang in door en had het weinig invloed uiteindelijk
is al dat puntverlies dan van na een Europese wedstrijd?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In de regel is het altijd zo dat ploegen die europees spelen altijd veel punten laten liggen
zeker nederlandse clubs
Juist. Zoals ik zei: als ze 3e stonden dan was dat ook niet goed geweest, maar dan deed je nog 'mee' en bleef je bij PSV en ajax in het spoor. Echter je pakt niet 1 keer per 3 jaar de titel als je nu ook al de top 5 bijna uitvalt en Europees voetbal zelfs in gevaar komt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
om 1 keer in de 3 jaar kampioen te worden moet je wel ieder jaar mee doen om het kampioenschap, nu zit je er al te ver vanaf voor het goeie en het is pas januari.
Dat beleid maken ze niet waar. Heb jij überhaupt door dat je met 3 verliespartijen in de komende maand 6e kan staan en uit de beker kan liggen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als je tussen de regels leest, zie je juist dat ie vindt dat Feyenoord
[..]
Z'n positie wordt gewoon vrijwel onhoudbaar als ie de komende wedstrijden niet wint. Had in de eerste seizoenshelft nog veel tegen, maar de smoesjes en excuses zijn nu voorbij. Vijfde staan is al beschamend, straks de top 5 uitvallen en niet van PSV in de beker winnen is gewoon 100 % exit.
[..]
"Iedereen seizoen effe kampioen worden", dat is heel wat anders dan kansloos 5e staan, met meer dan 15 punten achterstand op de nummer 1, en AZ en PEC voor je. Als je 3e stond met maximaal een punt of 8 achter op de nr 1 en je pakte de beker dan had je gelijk gehad. Maar jij hebt echt niet door dat zelfs Europees voetbal in gevaar komt en dat je je NIETS meer kunt permitteren dit seizoen.
[..]
Nee, dat zijn supporters die een plek buiten de top 3 (of zelfs top 4/5) prima vinden.
Beleid van Feyenoord 1 keer in de 3 jaar kampioen te worden. Hebben ze zelf uitgesproken.
Nu spelen ze geen CL meer, dus dat excuus is weg en dus stel jij ook dat de komende reeks wedstrijden geen puntverlies geleden meer mag worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als psv en ajax ook tot de winterstop Europees hadden gevoetbald was het gat nooit zo groot geweest.....
in de CL is het tempo vele malen hoger dan in de EL.....waar je nog een hoop achterlijke clubjes tegen kan komenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
is al dat puntverlies dan van na een Europese wedstrijd?
Weghorst wil geen 2e spits worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:48 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Weghorst nu al halen als tweede spits is overigens wel een prima idee. Jorgensen blijft ook geen 3 jaar meer...
wat een onzin en de CL was voor Feyenoord gewoon een leuke serie oefenwedstrijden zonder druk van het moeten winnen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
in de CL is het tempo vele malen hoger dan in de EL.....waar je nog een hoop achterlijke clubjes tegen kan komen
Dat kost gewoon een hoop kracht
Nee. De enige terechte kritiek komt juist van journalisten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat Feyenoord heel lang door zal gaan met GIO en van Gastel
Bij Feyenoord analiseren ze de boel anders op dit moment dan een paar journalisten...
Die 3 prijzen rechtvaardigen niet dat de dalen nu weer zo extreem laag zijn. De 3e plek is de ondergrens.quote:IK denk dat er meer naar het spelers materiaal gekeken moet worden dan naar GIO
Als je 3 prijzen wint binnen een jaar dan heb je heel veel krediet in de kuip......
Bij een deel van de supporters geldt helaas: een kinderhand is snel gevuld. Bovendien is het lastig Gio objectief te beoordelen. Elke andere trainer die er nu zo voorstond en zo weinig uitstraalde dat de huidige situatie gewoon totaal onacceptabel was was allang uitgekotst door de supporters.quote:Bovendien een groot deel van de supporters is niet achterlijk......
Vandaar dat de supporters op dit moment realistische zijn en weinig van zich laten horen.
Jij wil de CL wedstrijden gaan vergelijken met die wedstrijdjes van ajax in de EL?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin en de CL was voor Feyenoord gewoon een leuke serie oefenwedstrijden zonder druk van het moeten winnen.
Weghorst mag in z'n handjes knijpen als ie 2e spits mag worden bij Feyenoord. Al helemaal met Jorgensens vertrek binnen nu en een jaar.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weghorst wil geen 2e spits worden.
Dit. Niet Gio maar Kuyt heeft Feyenoord kampioen gemaakt, die heeft WEL die topsportmentaliteit.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel eens met Gouka trouwens. Feyenoord straalt uit dat men het na het kampioenschap wel best vindt, hopelijk niet voor 18 jaar. Heb mijn vertrouwen in Gio nu wel een beetje verloren, aardige vent maar een lege huls die gewoon niks zinnigs te melden heeft. Dacht altijd dat het door mediatraining kwam die nietszeggende teksten, maar hij is gewoon zo.
Afgelopen zondag was een schandalige vertoningquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee. De enige terechte kritiek komt juist van journalisten.
[..]
Die 3 prijzen rechtvaardigen niet dat de dalen nu weer zo extreem laag zijn. De 3e plek is de ondergrens.
[..]
Bij een deel van de supporters geldt helaas: een kinderhand is snel gevuld. Bovendien is het lastig Gio objectief te beoordelen. Elke andere trainer die er nu zo voorstond en zo weinig uitstraalde dat de huidige situatie gewoon totaal onacceptabel was was allang uitgekotst door de supporters.
als je CL speelt is de verhouding tussen speel en rustdagen gewoon beter, het is wel profvoetbal waar we het over hebben, verder had Feyenoord in tegenstelling tot die andere 2 een normale voorbereiding, die moesten gewoon veel sneller weer aan de bak.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij wil de CL wedstrijden gaan vergelijken met die wedstrijdjes van ajax in de EL?
Daar zit een gigantische kwaliteitsverschil tussen en als je op het veld staat dan moet je gewoon mee in het tempo wat onzetttend veel kracht kost
EL is niet te vergelijken met CL
De kritiek komt nu van alle kanten, en dus niet alleen van 1 AD-journalist die zogenaamd gefrustreerd zou zijn.. De komende maand wordt bepalend voor Gio's carričre..quote:Van Bronckhorst gefileerd: ''Je kunt je afvragen of hij wel een goede coach is''
Feyenoord ging zondag met 2-0 onderuit op bezoek bij Ajax. De kritieken na afloop van de wedstrijd zijn niet mals voor Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst.
"Van Bronckhorst heeft het heel moeilijk", begint NOS-commentator Arman Avsaroglu bij Sportforum. "Je kunt je afvragen of hij wel die goede coach is, die wij van hem gemaakt hebben vorig seizoen. Niemand begreep zijn wissels tegen Ajax. Sofyan Amrabat voor Steven Berghuis na rood voor Nicolai Jørgensen? Je ziet dat hij in grote wedstrijden het duel niet naar zich toe kan trekken. Als ik iemand moet kiezen die zondag door het ijs is gezakt, dan zeg ik Van Bronckhorst."
Volkskrant-journalist Robčrt Misset zit op dezelfde lijn. "Zijn keuzes zijn zeer te betwisten. Je herkent een topcoach aan zijn wisselbeleid. Die opstelling alleen al. Tegenhouden? Je moet winnen! Het straalt niets van lef uit. Robin van Persie heeft dat wel. Branie en bravoure. Dat hebben ze zondag gemist."
Het is helemaal geen onzin, zeker als je een beperkte selectie heb die in het weekend ook gewoon moet voetballenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je CL speelt is de verhouding tussen speel en rustdagen gewoon beter, het is wel profvoetbal waar we het over hebben, verder had Feyenoord in tegenstelling tot die andere 2 een normale voorbereiding, die moesten gewoon veel sneller weer aan de bak.
Het enige waar ik in mee kan gaan is dat het niet lekker was voor het zelfvertrouwen die CL maar dat het zoveel kracht kostte is een onzin excuus
Supporters in de kuipen weten dat Feyenoord voor de winterstop een hoop wedstrijden zonder Jorgensen heef moeten spelenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:47 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De kritiek komt nu van alle kanten, en dus niet alleen van 1 AD-journalist die zogenaamd gefrustreerd zou zijn.. De komende maand wordt bepalend voor Gio's carričre..
Zie m'n vorige post. Het klopt dat het tegenzat in de eerste seizoenshelft. Maar die excuses zijn nu voorbij, met een fitte selectie en RvP erbij. Komende wedstrijden weer op je bek gaan moet einde verhaal Gio zijn, hij kan zich niets meer permitteren. Dan is het geen pech en tegenslag meer, maar gewoon z'n gebrek aan tactisch inzicht en topsportmentaliteit.quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Supporters in de kuipen weten dat Feyenoord voor de winterstop een hoop wedstrijden zonder Jorgensen heef moeten spelen
Verdedigend ook heel veel blessures waren
En er een hoop nieuwe spelers waren die hun weg nog moesten vinden
en ik kan nog wel effe doorgaan
Dat weten ze toch allemaal intern bij feyenoord
alsof de media de macht heeft om gio even te laten ontslaan...
Bij Feyenoord hebben ze al die zaken allang geanaliseerd
Maar wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zie m'n vorige post. Het klopt dat het tegenzat in de eerste seizoenshelft. Maar die excuses zijn nu voorbij, met een fitte selectie en RvP erbij. Komende wedstrijden weer op je bek gaan moet einde verhaal Gio zijn, hij kan zich niets meer permitteren. Dan is het geen pech en tegenslag meer, maar gewoon z'n gebrek aan tactisch inzicht en topsportmentaliteit.
Eens #giooutquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:56 schreef fetX het volgende:
Heel goed dat de kritiek op Gio nu eindelijk eens toeneemt. Ik zeg al maanden dat hij tactisch gewoon tekort komt. Een vijfde plek is gewoon schandalig.
Overigens hoeft die Weghorst niet te komen. Gefrustreerd mannetje met beperkte kwaliteiten. Kramer 2.0.
Ik ga er wel vanuit dat er gewonnen gaat worden idd. Als dat niet het geval is, moeten de eindverantwoordelijken daarvoor vertrekken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Op woensdag 24 januari 2018 08:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zie m'n vorige post. Het klopt dat het tegenzat in de eerste seizoenshelft. Maar die excuses zijn nu voorbij, met een fitte selectie en RvP erbij. Komende wedstrijden weer op je bek gaan moet einde verhaal Gio zijn, hij kan zich niets meer permitteren. Dan is het geen pech en tegenslag meer, maar gewoon z'n gebrek aan tactisch inzicht en topsportmentaliteit.
Hou op. Lekker het seizoen uitzitten en in de zomer samen tot de conclusie komen dat het beter is uit elkaar te gaan. Dat is voor iedereen beter.quote:
Vincent Jansen. Nog slechter.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:42 schreef VarkensHart het volgende:
Van Geel is alweer druk eredivisie wedstrijden aan het kijken wie ze als vervanger kunnen strikken. Ik zet een tientje op weghorst![]()
![]()
![]()
Prima spits voor de eredivisie. Hij deed het geweldig bij AZ én in eerste instantie bij het Nederlands elftal. Ik geloof er niks van dat hij het ineens verleerd is, die heeft ook gewoon weer vertrouwen nodig.quote:
Vorig seizoen hadden we ook 6 wedstrijden Europees.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hou op. Lekker het seizoen uitzitten en in de zomer samen tot de conclusie komen dat het beter is uit elkaar te gaan. Dat is voor iedereen beter.
Verder lees ik alleen maar smoesjes hierboven. De excuuscultuur is weer helemaal terug hoor. Ja maar dit, ja maar dat... GvB heeft genoeg opties in deze selectie, en die zes wedstrijden Europees voetbal mogen nooit een excuus zijn.
Heeft 15 wedstrijden leuk gespeeld en is zo overhyped omdat hij goed speelde op Wembley. Al 2 jaar geen knikker geraakt en in de jeugd ook al weggestuurd bij ons. Meest overschatte speler van Nederland ooit.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Prima spits voor de eredivisie. Hij deed het geweldig bij AZ én in eerste instantie bij het Nederlands elftal. Ik geloof er niks van dat hij het ineens verleerd is, die heeft ook gewoon weer vertrouwen nodig.
Van der Gaag of Frank de Boer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:42 schreef Dejannn het volgende:
Je kunt wel erg kritisch zijn op Gio, maar wie zou het nu dan moeten overnemen? Realistische namen graag dus geen Koeman.
Daarnaast moet je ook een bepaald aantal zaken meenemen in een oordeel over de huidige situatie. Uiteraard presteert Feyenoord momenteel ondermaats, maar ik denk niet dat je van deze groep kunt verwachten dat ze met Ajax en PSV meedoen om de titel. Vorig jaar heeft deze selectie enorm gepiekt, onder leiding van Kuyt hebben bepaalde spelers echt maanden boven hun niveau kunnen uitstijgen. Dat is gewoon bijna onmogelijk om vol te houden. Ook het inpassen van alle relatief nieuwe jonge aankopen en de blessures over en weer hebben invloed gehad. Nu wil ik het hier allemaal niet mee goedpraten, maar wel in perspectief plaatsen. Feyenoord moet lekker vol voor die beker gaan en derde worden.
Zeg ik ook 100x per wedstrijd met Gio aan het roer. Vanavond gaan we er ook gewoon weer op: 3-1.quote:
1. GvB moet in de zomer weg, niet nu. Tenzij we over een wedstrijd of 8 nog steeds vijfde staan, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:42 schreef Dejannn het volgende:
Je kunt wel erg kritisch zijn op Gio, maar wie zou het nu dan moeten overnemen? Realistische namen graag dus geen Koeman.
Daarnaast moet je ook een bepaald aantal zaken meenemen in een oordeel over de huidige situatie. Uiteraard presteert Feyenoord momenteel ondermaats, maar ik denk niet dat je van deze groep kunt verwachten dat ze met Ajax en PSV meedoen om de titel. Vorig jaar heeft deze selectie enorm gepiekt, onder leiding van Kuyt hebben bepaalde spelers echt maanden boven hun niveau kunnen uitstijgen. Dat is gewoon bijna onmogelijk om vol te houden. Ook het inpassen van alle relatief nieuwe jonge aankopen en de blessures over en weer hebben invloed gehad. Nu wil ik het hier allemaal niet mee goedpraten, maar wel in perspectief plaatsen. Feyenoord moet lekker vol voor die beker gaan en derde worden.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Telkens als ik je nickname zie moet ik aan Nouri denken.
Helaas wel. Typisch Feyenoord wel, presteert geen moer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:05 schreef fetX het volgende:
Je kunt er bijna al vanuit gaan dat Henk Fräser de volgende trainer wordt.
Faberquote:Op woensdag 24 januari 2018 09:42 schreef Dejannn het volgende:
Zou dat balen zijnquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:05 schreef fetX het volgende:
Je kunt er bijna al vanuit gaan dat Henk Fräser de volgende trainer wordt.
aan de andere kant, je seizoen is al voorbij en je kan op deze manier misschien doorpakken voor volgend seizoen, zo'n wintertransfer is financieel wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:16 schreef kapiteintje het volgende:
Jorgensen lekker houden en einde seizoen verkopen. Het verschil in transferwaarde tussen nu en einde seizoen koop je geen betere vervanger voor.
Eens met taradoquote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de andere kant, je seizoen is al voorbij en je kan op deze manier misschien doorpakken voor volgend seizoen, zo'n wintertransfer is financieel wel aantrekkelijk
Voor het eerst een zinnig stuk klaas. Chapeau.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio is ook volgend seizoen trainer
100 procent zeker
Cocu moest vorig seizoen ook weg bij psv....
Boivendien nu van Persie is gekomen lijkt me de kans helemaal 0.0 dan Gio vertrekt.
Er zijn ook helemaal geen goede alternativen
Martin van Geel zie ik niet zo snel Gio weg sturen omdat ze beide goed met elkaar kunnen samenwerken.
Ik denk dat van Geel helemaal niet op een nieuwe trainer zit te wachten.
Mee eens.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan de andere kant, je seizoen is al voorbij en je kan op deze manier misschien doorpakken voor volgend seizoen, zo'n wintertransfer is financieel wel aantrekkelijk
Gio hoeft dan ook helemaal niet weg. Het zit gewoon gigantisch tegen op het moment. Elke nieuwe trainer zou tegen precies dezelfde problemen aanlopen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio is ook volgend seizoen trainer
100 procent zeker
Cocu moest vorig seizoen ook weg bij psv....
Boivendien nu van Persie is gekomen lijkt me de kans helemaal 0.0 dan Gio vertrekt.
Er zijn ook helemaal geen goede alternativen
Martin van Geel zie ik niet zo snel Gio weg sturen omdat ze beide goed met elkaar kunnen samenwerken.
Ik denk dat van Geel helemaal niet op een nieuwe trainer zit te wachten.
Het is nog afwachten hoe prima v Persie als vervanger is. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens.
Met V Persie heb je een prima vervanger, Vente wat speeltijd geven en voor komend seizoen op zoek naar die creatieve middenvelder a la Toornstra. Dan kun je ook evalueren in hoeverre Vente klaar is om tweede dan wel eerste spits te worden voor het komend seizoen of dat er nog een spits bij moet.
Het kan wel eens tegen zitten waardoor je 5 punten te kort hebt. Maar we staan er nu 17 achter. Eerste seizoen onder Gio ook ruim 20 punten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio hoeft dan ook helemaal niet weg. Het zit gewoon gigantisch tegen op het moment. Elke nieuwe trainer zou tegen precies dezelfde problemen aanlopen.
Dat is altijd afwachten maar in principe op basis van zijn voetbalkwaliteiten zou hij een garantie voor goals moeten zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is nog afwachten hoe prima v Persie als vervanger is. Ik moet het allemaal nog maar zien.
Overigens heb ik wel veel vertrouwen in Vente. Alleen vind ik Jorgensen als aanspeelpunt (voorlopig) wel een stuk beter.
Dat er een creatieve middenvelder moet komen is al een tijd duidelijk ja.
Dat ligt toch vooral ligt aan de kwaliteiten van de selectie dan aan de kwaliteiten van de trainer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Het kan wel eens tegen zitten waardoor je 5 punten te kort hebt. Maar we staan er nu 17 achter. Eerste seizoen onder Gio ook ruim 20 punten.
Dat heeft niets met tegen zitten te maken. Maar gewoon met een slechte trainer.
Thuis verliezen van NAC
Thuis gelijk spelen tegen Zwolle en VVV
Niet kunnen winnen van ADO en RODA
En in de topwedstrijden zijn we meer dan lachwekkend.
Ik denk dat Feyenoord er verstandig aan doet om deze winter nog Labyad voor 3,5 jaar vast te leggen. Vente zou ik regelmatig laten spelen de tweede seizoenshelft om hem klaar te stomen als 1e spits. Jorgensen aan het eind vh seizoen samen met Toornstra, Vilhena Nelom & Kramer laten gaan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is altijd afwachten maar in principe op basis van zijn voetbalkwaliteiten zou hij een garantie voor goals moeten zijn.
Overigens heb dat probleem net zo goed volgend seizoen, lijkt me beter om dit seizoen nog e.e.a. te evalueren qua spelers en hun kwaliteiten. Dan heb je misschien volgend seizoen niet weer een tussenjaar.
Ajax heeft minder punten dan vorig seizoen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ligt toch vooral ligt aan de kwaliteiten van de selectie dan aan de kwaliteiten van de trainer.
Overigens begonnen we het seizoen gewoon prima. PSV uit waren we minimaal de gelijke. Veel puntverlies wat jij opnoemt komt door het feit dat we met zowel Diks als Kramer begonnen in die wedstrijden.
Heb ff geen exacte statistieken van bij de hand maar het lijkt alsof zowel Ajax en PSV hun punten ook een stuk makkelijker pakken dan vorig seizoen...
Het gat met Ajax is dan ook geen 16 punten Hans.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Ajax heeft minder punten dan vorig seizoen.
Maar jij vindt dus dat het aan de kwaliteiten van de selectie zit dat we niet konden winnen van VVV, Roda en NAC. Oké. Dan zijn wij klaar.
Klopt. NAC thuis was voor mij ook een incident. Maar als het in 1 seizoenshelft 5 keer gebeurd, is het geen incident meer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gat met Ajax is dan ook geen 16 punten Hans.
Ajax verloor vorig seizoen thuis ook van Willem II. Het zijn geen resultaten om trots op te zijn maar het kan gebeuren als je met een ernstig gemankeerde selectie begint die bovendien totaal niet in vorm is.
Ben trouwens wel benieuwd wie je dan voor de groep zou willen zetten.
Stel je niet zo aan joh.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Een goede trainer had ook allang tegen St.Juste gezegd dat hij die panty eens uit moet doen en voetbalkousen aan moet trekken.
We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. NAC thuis was voor mij ook een incident. Maar als het in 1 seizoenshelft 5 keer gebeurd, is het geen incident meer.
Ajax herpakte zich en haalde zelfs finale Europa Cup en mistte het kampioenschap op 1 punt. Ik voorspel dat het gat tussen Feyenoord en Ajax/PSV en zelfs AZ alleen maar groter gaat worden.
Feyenoord heeft dit seizoen ook even 30 miljoen geīnvesteerd in spelers. Dat is meer dan Ajax.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.
Op zich maakt het me verder geen moer uit of je nu met 6 of met 15 punten achterstand dit seizoen afsluit.
Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Die Joden zijn niet helemaal content met Veltman dan kopen ze er gewoon een Deen bij voor 5.5 miljoen. Vorige week nog even die Argentijn, die kunnen het financieel gewoon veel breder laten hangen dan wij.
Geeft allemaal niet, maar wij moeten het nog steeds doen met Toornstra en Bilal. Ik reken dat Gio niet aan.
St Juste is juist een van de aangename verrassingen in mijn ogen. Ik vind m echt steeds beter worden en groeien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Een goede trainer had ook allang tegen St.Juste gezegd dat hij die panty eens uit moet doen en voetbalkousen aan moet trekken.
Ajax is eigenlijk alleen Klaassen kwijtgeraakt, voor wie ze al een vervanger hadden en de rest is er bij gekocht als versterking. Dat is toch een net iets ander uitgangspunt dan als je blessures meerekent meer dan je halve basisselectie kwijtraken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen ook even 30 miljoen geīnvesteerd in spelers. Dat is meer dan Ajax.
Inderdaad. Toornstra en Bilal zijn om te janken zo slecht. Ook Boëtius vind ik tegenvallen. Vilhena was vorig seizoen stukken beter als nu, de hele verdediging die geblesseerd out ging. Wat wel als voordeel had in mijn ogen dat jongens als Tapia, St Juste en Malacia een giga groei hebben kunnen maken, Malacia moet wat rijpen maar dat gaat gewoon een gruwelijk goeie worden! Tapia verrast aangenaam de laatste wedstrijden,niet meer zo slordig.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
We gaan het zien. Verwacht wel een soort van inhaalslag nu ja, derde plek en de beker moet ook gewonnen worden.
Op zich maakt het me verder geen moer uit of je nu met 6 of met 15 punten achterstand dit seizoen afsluit.
Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Die Joden zijn niet helemaal content met Veltman dan kopen ze er gewoon een Deen bij voor 5.5 miljoen. Vorige week nog even die Argentijn, die kunnen het financieel gewoon veel breder laten hangen dan wij.
Geeft allemaal niet, maar wij moeten het nog steeds doen met Toornstra en Bilal. Ik reken dat Gio niet aan.
Bilal heeft dit seizoen 112 minuten gemaakt in de eredivisie...quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax versterkte, Feyenoord moest vervangen. Kuyt gestopt, Elia weg, Karsdorp weg, Kongolo weg. Dan liggen de kaarten toch wel anders.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen ook even 30 miljoen geīnvesteerd in spelers. Dat is meer dan Ajax.
Haha man ze zijn de beste verdediger van de afgelopen 10 jaar kwijt geraaktquote:Op woensdag 24 januari 2018 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax is eigenlijk alleen Klaassen kwijtgeraakt, voor wie ze al een vervanger hadden en de rest is er bij gekocht als versterking. Dat is toch een net iets ander uitgangspunt dan als je blessures meerekent meer dan je halve basisselectie kwijtraken.
Overigens vraag ik me af hoezeer dat minder is, want alleen die Neres was al 12 miljoen.
Dat zijn er 112 teveel!quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bilal heeft dit seizoen 112 minuten gemaakt in de eredivisie...
En wat satecl zegt.
Klaassen weg, Sanhez weg, Traore weg, Tete weg, Riedewald weg. Hebben alle 5 genoeg minuten gemaakt in competitie en Europa.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef superwen het volgende:
[..]
Ajax versterkte, Feyenoord moest vervangen. Kuyt gestopt, Elia weg, Karsdorp weg, Kongolo weg. Dan liggen de kaarten toch wel anders.
Dat klopt dan ook weer. Ik vind het een lastige. Ga je nu compleet door de knieën en eindig je 5e dan ben je aan de andere kant wellicht ook weer minder aantrekkelijk voor nieuwe spelers in de zomer.quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Karsdorp was erg belangrijk. Hij was zo’n beetje de spelmaker waar de creativiteit vandaan moest komen, komt ook terug in de statistieken van vorig jaar. Die mis je wel dit seizoen, want nog steeds hetzelfde niet creatieve middenveld.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha man ze zijn de beste verdediger van de afgelopen 10 jaar kwijt geraaktWij een wisselspeler van Hudderfield Town en een rechtsback die 50% van de wedstrijden al niet speelde.
Sanchez was ik even vergetenquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Klaassen weg, Sanhez weg, Traore weg, Tete weg, Riedewald weg.
Dat niet-creatieve middenveld ziet iedereen, behalve de mensen die er over gaan lijkt wel. Ik zou Labyad oppikken en snel ook.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Karsdorp was erg belangrijk. Hij was zo’n beetje de spelmaker waar de creativiteit vandaan moest komen, komt ook terug in de statistieken van vorig jaar. Die mis je wel dit seizoen, want nog steeds hetzelfde niet creatieve middenveld.
Klopt, en heeft ook gewoon 30 competitiewedstrijden gespeeld vorig seizoen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Karsdorp was erg belangrijk. Hij was zo’n beetje de spelmaker waar de creativiteit vandaan moest komen, komt ook terug in de statistieken van vorig jaar. Die mis je wel dit seizoen, want nog steeds hetzelfde niet creatieve middenveld.
Wat een onzin, Gio heeft eigenlijk amper aangetoond een meerwaarde te hebben als trainer. Spelers worden niet beter, er worden vreemde beslissingen gemaakt (lang vasthouden aan Diks, Toornstra, Jones, Nelom, Vilhena ondanks herhaaldelijk waardeloos spel) die ten koste gaan van eigen jeugd of andere spelers in de selectie met wellicht meer langetermijn waarde voor Feyenoord.quote:Op woensdag 24 januari 2018 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio hoeft dan ook helemaal niet weg. Het zit gewoon gigantisch tegen op het moment. Elke nieuwe trainer zou tegen precies dezelfde problemen aanlopen.
Trainers maken spelers dan ook niet beter. Verder is na 18 jaar en met eigenlijk een heel matige selectie kampioen worden juist wel een enorme prestatie/meerwaarde.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Gio heeft eigenlijk op geen enkel moment aangetoond een meerwaarde te hebben als trainer. Spelers worden niet beter , er worden vreemde beslissingen gemaakt (lang vasthouden aan Diks, Toornstra, Jones, Nelom, Vilhena ondanks herhaaldelijk waardeloos spel) die ten koste gaan van eigen jeugd of andere spelers in de selectie met wellicht meer langetermijn waarde voor Feyenoord.
Als je dan toch in zo'n tussenjaar zit dan moet je de ballen hebben om er iig voor volgend jaar wat van te willen maken, maar ook dat doet hij niet tenzij hij echt niet anders meer kan. Het is een coach van wachten wachten wachten in de hoop dat het goed komt.
Maak je nu een grapje?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Trainers maken spelers dan ook niet beter.
Een goede leraar maakt een leerling altijd beter.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Trainers maken spelers dan ook niet beter.
Dat inderdaad. Karsdorp was een hele belangrijke, Kuyt had een doorslaggevende rol in het kampioenschap én in het team. KEA is toch een aanvoerder met minder gewicht. Elia was geweldig in balbezit. Dat mis je. Want de jongens die er voor hun instaan halen het niveau niet dat vorig seizoen wel gehaald werd. Bedenk alleen al Boëtius voor Eliaquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet als Diks,Kramer en Bilal je studenten zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een goede leraar maakt een leerling altijd beter.
Jones is nog altijd een betere optie als Vermeer. Toornstra moet inderdaad maar op de bank gaan zitten, maar, wie moet er dan in? Nelom ben ik ook niet kapot van, en Vilhena kan een hoop, maar het komt er nu niet uit omdat er een blunderende idioot bij staat op het middenveld.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Gio heeft eigenlijk amper aangetoond een meerwaarde te hebben als trainer. Spelers worden niet beter, er worden vreemde beslissingen gemaakt (lang vasthouden aan Diks, Toornstra, Jones, Nelom, Vilhena ondanks herhaaldelijk waardeloos spel) die ten koste gaan van eigen jeugd of andere spelers in de selectie met wellicht meer langetermijn waarde voor Feyenoord.
Als je dan toch in zo'n tussenjaar zit dan moet je de ballen hebben om er iig voor volgend jaar wat van te willen maken, maar ook dat doet hij niet tenzij hij echt niet anders meer kan. Het is een coach van wachten wachten wachten in de hoop dat het goed komt.
Die hoef je dan ook niet beter te maken, die moet je op de tribune flikkeren. Wat GvB veel te lang heeft nagelaten, ondanks andere opties die voorhanden waren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als Diks,Kramer en Bilal je studenten zijn.
In dat rijtje hoort ook Nelomquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stonden we met Diks ipv Karsdorp Boetius ipv Elia en Kramer ipv Jorgensen. Toornstra en Vilhena volkomen uit vorm. Ja als dan je keeper ook nog gaat blunderen houdt het wel op allemaal.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:12 schreef superwen het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Karsdorp was een hele belangrijke, Kuyt had een doorslaggevende rol in het kampioenschap én in het team. KEA is toch een aanvoerder met minder gewicht. Elia was geweldig in balbezit. Dat mis je. Want de jongens die er voor hun instaan halen het niveau niet dat vorig seizoen wel gehaald werd. Bedenk alleen al Boëtius voor Elia
Tjah Gio stelt ze op. Hij had ook voor Vente, Geertruida en Boetius op rechts kunnen kiezen. Je ziet het nu met Malacia t.o.v. Nelom. Het is dat Nelom geblesseerd was, anders had die lul er nu nog steeds in gestaan. Met dank aan Gio.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij staat niet 3 jaar stil, hij was vorig jaar denk ik wel van grote waarde. Maar hoe kan je goed spelen met een idioot als Toornstra naast je die niks maar dan ook niks fatsoenlijk raakt!quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die hoef je dan ook niet beter te maken, die moet je op de tribune flikkeren. Wat GvB veel te lang heeft nagelaten, ondanks andere opties die voorhanden waren.
Vilhena staat al drie jaar stil, om maar een voorbeeld te noemen van iemand die wél talent heeft.
Daarbij mag je je afvragen of hij het team als geheel beter laat presteren.
Oh ja inderdaad, dat heb ik ver weggestopt. Diks, Boëtius en Kramer zijn zo JL niveau vergeleken met Karsdorp, Elia en Jorgensen!quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment stonden we met Diks ipv Karsdorp Boetius ipv Elia en Kramer ipv Jorgensen. Toornstra en Vilhena volkomen uit vorm. Ja als dan je keeper ook nog gaat blunderen houdt het wel op allemaal.
Hij stelt ze niet op in de basis als hij niet hoeft! Maar met een Jorgensen die geblesseerd was had je weinig andere keus! Boëtius is niet veel beter!quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah Gio stelt ze op. Hij had ook voor Vente, Geertruida en Boetius op rechts kunnen kiezen. Je ziet het nu met Malacia t.o.v. Nelom. Het is dat Nelom geblesseerd was, anders had die lul er nu nog steeds in gestaan. Met dank aan Gio.
Maar juist Gio houdt vast aan zijn lievelingetjes....
Feyenoord meer aankopen voor de breedte (zekerheidjes), ajax meer voor de groeibrilliantjes (more risk maybe more reward).quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:08 schreef superwen het volgende:
Feyenoord bijna 27 miljoen uitgegeven. Ajax ruim 28 miljoen.
Vente, Boëtius, Larsson... genoeg opties, al dan niet met een aangepaste speelwijze.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:21 schreef superwen het volgende:
[..]
Hij stelt ze niet op in de basis als hij niet hoeft! Maar met een Jorgensen die geblesseerd was had je weinig andere keus! Boëtius is niet veel beter!
Vilhena was vorig seizoen een van de meest constante spelers van ons wekelijks in elk sportkatern geroemde middenveldquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die hoef je dan ook niet beter te maken, die moet je op de tribune flikkeren. Wat GvB veel te lang heeft nagelaten, ondanks andere opties die voorhanden waren.
Vilhena staat al drie jaar stil, om maar een voorbeeld te noemen van iemand die wél talent heeft.
Daarbij mag je je afvragen of hij het team als geheel beter laat presteren.
En toch blijven we Toornstra opstellen. Terwijl je Larsson, Amrabat, Tapia en bijvoorbeeld een Hansson in je selectie hebt. Allemaal andere types, maar kom er niet mee aan dat er geen alternatieven zijn. We hebben in jaren niet zo'n brede selectie gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:18 schreef superwen het volgende:
[..]
Hij staat niet 3 jaar stil, hij was vorig jaar denk ik wel van grote waarde. Maar hoe kan je goed spelen met een idioot als Toornstra naast je die niks maar dan ook niks fatsoenlijk raakt!
Malacia is de enige waar je GvB eventueel credits voor zou kunnen geven - een speler die overigens ook onlangs is doorgestroomd vanuit de jeugd. Berghuis en Jorgensen halen gewoon het niveau dat ze elders ook haalden, St. Juste is een nieuwe aankoop die het bij Heerenveen ook goed deed en Tapia was al zo'n beetje afgeschreven en werd alleen maar opgesteld omdat er geen andere opties meer waren zonder een 17-jarige voor de leeuwen te gooien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vilhena was vorig seizoen een van de meest constante spelers van ons wekelijks in elk sportkatern geroemde middenveld.
Zo'n Berghuis speelt de sterren van de hemel, Jorgensen doet het ook gewoon prima. De (op)komst van zo'n Malacia St Just en Tapia is als je per se zo wilt redeneren dan toch ook zijn verdienste?
ben het met je eens hoor, qua beter maken wordt de invloed van de trainer overschat, zeker op die leeftijd, maar een trainer kan een speler wel beter laten functioneren. Daarom bestaat het beste team meestal niet uit de beste spelers op alle respectievelijke posities.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zoals in De Klassieker, wat pakte dat goed uit met Amrabat zegquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En toch blijven we Toornstra opstellen. Terwijl je Larsson, Amrabat, Tapia en bijvoorbeeld een Hansson in je selectie hebt. Allemaal andere types, maar kom er niet mee aan dat er geen alternatieven zijn. We hebben in jaren niet zo'n brede selectie gehad.
Toch niet echt breedte aankopen als je ziet wat er allemaal weg is gegaan hoor. Je kan natuurlijk in Juli ook nog niet zeggen of dan nog 17 jarigen klaar zijn voor de CL en eredivisie. Je wil ze ook niet kapot maken door te veel te eisen. Malacia kon er nu staan maar kon ie dat in augustus ook al?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:21 schreef govie het volgende:
[..]
Feyenoord meer aankopen voor de breedte (zekerheidjes), ajax meer voor de groeibrilliantjes (more risk maybe more reward).
Ik ben als een van de weinige vrij positief over gio en de technisch directeur van feyenoord. Maar als je kritisch bekijkt, dan mag je best wel vraagtekens zetten of 28 miljoen aankopen in de breedte terwijl je goede beloften hebt, de juiste strategie was. We hadden anders ook 3 creatieve argentijnen kunnen kopen ofzo voor 10 miljoen per stuk. Maargoed, deze keuze is natuurlijk een gevolg geweest van de kwalificatie voor de championsleague.
Wij mogen in dat opzicht gio en de technisch directeur aanrekenen dat het potentieel van feyenoord beloften aantoobaar stelselmatig preseizoen 2017/2018 is genegeerd t.a.v. breedte aankopen. Bijvoorbeeld de prestaties van malacia zetten de aankoop van haps van een aantal miljoenen wel in een arbitrair daglicht. In dat opzicht wint overmars het dit seizoen van vangeel. Voor volgend seizoen kost ayoub in ieder geval 0 euro, dus vangeel is goed bezig, maar ik vraag me af of er bij de beloften geen in potentie betere spelers rondlopen dan ayoub.
In De Kuip? Ja, dan gaat ie hem centraal in de verdediging zetten. Wat een paasei die Gioquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zoals in De Klassieker, wat pakte dat goed uit met Amrabat zeg. Dat soort gasten krijgen ook gewoon hun kans maar pakt ook vaker slecht dan goed uit.
Boëtius is geen vervanging, Larsson is ook geen zuivere spits in mijn ogen. Vente....ja, maar je weet niet of die ten tijde dat Kramer er in stond voor Jorgensen er al klaar voor was!quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vente, Boëtius, Larsson... genoeg opties, al dan niet met een aangepaste speelwijze.
Kun je me een voorbeeld noemen van een speler bij Feyenoord, Ajax of PSV die beter is gaan renderen door een specifieke invloed van de trainer?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben het met je eens hoor, qua beter maken wordt de invloed van de trainer overschat, zeker op die leeftijd, maar een trainer kan een speler wel beter laten functioneren. Daarom bestaat het beste team meestal niet uit de beste spelers op alle respectievelijke posities.
Wat een enorm matige comeback.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
99% van de trainers doen dat. De enige die er écht maling aan had was Van Gaal. Voor de rest speelt eigenlijk altijd:quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah Gio stelt ze op. Hij had ook voor Vente, Geertruida en Boetius op rechts kunnen kiezen. Je ziet het nu met Malacia t.o.v. Nelom. Het is dat Nelom geblesseerd was, anders had die lul er nu nog steeds in gestaan. Met dank aan Gio.
Maar juist Gio houdt vast aan zijn lievelingetjes....
Tapia was hard nodig in de verdediging, Amrabat vind ik ook niet echt een geweldige speler die het verschil maakt. Enige echte optie zou zijn Larsson,quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En toch blijven we Toornstra opstellen. Terwijl je Larsson, Amrabat, Tapia en bijvoorbeeld een Hansson in je selectie hebt. Allemaal andere types, maar kom er niet mee aan dat er geen alternatieven zijn. We hebben in jaren niet zo'n brede selectie gehad.
Ik denk dat iedereen te kort komt naast een blunderende falende Toornstra. Ook Vente is onder Gio doorgestroomd, Touré heeft zijn debuut gemaakt en Berghuis is echt wel veel beter als vorig seizoen, als hij zķ had gespeeld bij Watford hadden ze hem nooit laten gaan! Tapia is dus wel een verdienste, want waar anderen niks in hem zagen is hij er wél ingekomen en je ziet hem groeien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Malacia is de enige waar je GvB eventueel credits voor zou kunnen geven - een speler die overigens ook onlangs is doorgestroomd vanuit de jeugd. Berghuis en Jorgensen halen gewoon het niveau dat ze elders ook haalden, St. Juste is een nieuwe aankoop die het bij Heerenveen ook goed deed en Tapia was al zo'n beetje afgeschreven en werd alleen maar opgesteld omdat er geen andere opties meer waren zonder een 17-jarige voor de leeuwen te gooien.
Wat betreft Vilhena heb je gelijk, die deed het vorig jaar erg goed. Dit jaar zie je dat hij tekort komt om het middenveld zelf omhoog te trekken.
Inderdaad. Amrabat kwam erin en het spel werd nķg slechter!quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zoals in De Klassieker, wat pakte dat goed uit met Amrabat zeg. Dat soort gasten krijgen ook gewoon hun kans maar pakt ook vaker slecht dan goed uit. Dus dan valt hij maar weer terug op zijn oude systeem. Ook omdat hij daarmee kampioen is geworden natuurlijk.
Omdat er geen centrale verdedigers over warenquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:31 schreef satecl het volgende:
[..]
In De Kuip? Ja, dan gaat ie hem centraal in de verdediging zetten. Wat een paasei die Gio
Brard en Hoekstra toen Cruijff speler/trainer was, nu Frenkie de Jong bijvoorbeeld en verdedigend bij Feyenoord door weer met de punt naar voren te spelenquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je me een voorbeeld noemen van een speler bij Feyenoord, Ajax of PSV die beter is gaan renderen door een specifieke invloed van de trainer?
Fred zette Karsdorp rechtsback dat bleek een redelijk geniale ingeving, maar verder kan ik amper spelers bedenken
Zoals ik het zie is dat nu juist de taak van hoofdcoach en de technisch directeur, daarin kan men veel verbeteren na dit seizoen en in voorbereiding van het volgende seizoen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:31 schreef superwen het volgende:
[..]
Toch niet echt breedte aankopen als je ziet wat er allemaal weg is gegaan hoor. Je kan natuurlijk in Juli ook nog niet zeggen of dan nog 17 jarigen klaar zijn voor de CL en eredivisie. Je wil ze ook niet kapot maken door te veel te eisen. Malacia kon er nu staan maar kon ie dat in augustus ook al?
Ach, Amrabat is ook gewoon geen centrale verdediger natuurlijk. Het ging overigens pas écht mis toen Kramer er in kwam voor Diks in de 80e minuut.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:37 schreef superwen het volgende:
[..]
Inderdaad. Amrabat kwam erin en het spel werd nķg slechter!
Gisteravond was er een mooi "In Memoriam" interview met Eddy PG bij Langs de lijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Moulijn en Cruijff en Kreijermaat, die namen zijn beroemd
Rust in vrede, meneer Kreijermaat
Uit bittere noodzaak. Net als Malacia, want als Nelom niet geblesseerd was geweest had hij nog geen eens zn debuut gemaakt eerste seizoenshelft. Dus nee dat zijn geen credits voor Gio, dat zijn credits voor Tapiaquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:36 schreef superwen het volgende:
[..]
Tapia is dus wel een verdienste, want waar anderen niks in hem zagen is hij er wél ingekomen en je ziet hem groeien.
Die Frenkie de Jong kon voor die tijd ook al aardig voetballen. Het valt wel op dat dit soort discussies altijd spelen rondom matige dan wel extreem wisselvallige spelers dan wel de posities waar het mis gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brard en Hoekstra toen Cruijff speler/trainer was, nu Frenkie de Jong bijvoorbeeld en verdedigend bij Feyenoord door weer met de punt naar voren te spelen
Je zou toch denken dat zo'n man kijkende waar we iets meer dan een half jaar geleden geleden stonden net iets meer krediet zou krijgenquote:
Waarom? Omdat hij kampioen is geworden? Dankzij Elia en Kuyt en een seizoen waarin alles goed viel en bij Ajax en PSV niet? Dat is voor jou de reden om hem meer krediet te geven?quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo'n man kijkende waar we iets meer dan een half jaar geleden geleden stonden net iets meer krediet zou krijgen
Ah, hij is kampioen geworden dankzij een aantal spelers en andere clubs. En nu het kut gaat ligt het helemaal aan hem.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij kampioen is geworden? Dankzij Elia en Kuyt en een seizoen waarin alles goed viel en bij Ajax en PSV niet? Dat is voor jou de reden om hem meer krediet te geven?
Ah dus als het 'goed valt' , spelers in bloedvorm zijn is dat opeens niet meer zijn verdienste maar als het allemaal tegenzit en niet loopt rekenen je hem daar wel op af. Man wat ben jij hypocriet.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij kampioen is geworden? Dankzij Elia en Kuyt en een seizoen waarin alles goed viel en bij Ajax en PSV niet? Dat is voor jou de reden om hem meer krediet te geven?
Exactlyquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, hij is kampioen geworden dankzij een aantal spelers en andere clubs. En nu het kut gaat ligt het helemaal aan hem.
Toppie.
Martin Jol natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:06 schreef Typisch het volgende:
Welke fantastische trainer zouden jullie dan nu willen zien als Gio weg gestuurd zou worden?
Bosz lijkt me de juiste manquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:06 schreef Typisch het volgende:
Welke fantastische trainer zouden jullie dan nu willen zien als Gio weg gestuurd zou worden?
Ja laten we Bosz gewoon een tweede kans geven om de club kapot te maken. Misschien lukt als trainer wel.quote:
Het is belachelijk en idioot. Men is 'hier' alle realiteitszin kwijt, maar dan ben je een Gio fanboy als je dat aangeeft. Ik heb het opgegeven in elk gevalquote:Op woensdag 24 januari 2018 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo'n man kijkende waar we iets meer dan een half jaar geleden geleden stonden net iets meer krediet zou krijgen
Ah hou op met je hypocriet, dat doet elke supporter, jij ook.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dus als het 'goed valt' , spelers in bloedvorm zijn is dat opeens niet meer zijn verdienste maar als het allemaal tegenzit en niet loopt rekenen je hem daar wel op af. Man wat ben jij hypocriet.
Alleen zijn wisselbeleid is niks.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:14 schreef superwen het volgende:
Gio fanboy of niet, hij werd kampioen met een elftal waar inderdaad alles ineens goed viel. Máár het seizoen ervoor won hij ook de beker, en begin van dit seizoen de JC schaal. Conclusie kan je daaruit trekken dat Gio + spelers in principe samen wat bereikt hebben wat niemand al die jaren ervoor lukte!
quote:
maar daarom mag je wel kritisch zijn, wegsturen gaat wel ver.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:14 schreef superwen het volgende:
Gio fanboy of niet, hij werd kampioen met een elftal waar inderdaad alles ineens goed viel. Máár het seizoen ervoor won hij ook de beker, en begin van dit seizoen de JC schaal. Conclusie kan je daaruit trekken dat Gio + spelers in principe samen wat bereikt hebben wat niemand al die jaren ervoor lukte!
is ook te laagquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef superwen het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)ed-jorgensen-af.html
Wauw...
Denk ook niet dat kritiek een probleem is. Maar gelijk roepen dat ie weg moet gaat veel te ver. Hij heeft een groot deel van het seizoen meer in de ziekenboeg als op het veld gehad bijna! Nu is iedereen fit en kunnen ze op weg terugquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar daarom mag je wel kritisch zijn, wegsturen gaat wel ver.
Van mij hoeft hij ook niet weg nee. Maar zou het niet erg vinden als ze in onderling overleg uit elkaar zouden gaan deze zomerquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:19 schreef superwen het volgende:
[..]
Denk ook niet dat kritiek een probleem is. Maar gelijk roepen dat ie weg moet gaat veel te ver. Hij heeft een groot deel van het seizoen meer in de ziekenboeg als op het veld gehad bijna! Nu is iedereen fit en kunnen ze op weg terug
Hij heeft ook de beker nog gewonnen. Dat het extreem wisselvallig is hou je toch wel, was met Koeman en Koeman of Van Marwijk of Verbeek niet anders. Al zet je Guardiola voor deze groep.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah hou op met je hypocriet, dat doet elke supporter, jij ook.
En dat komt omdat als je wint en kampioen wordt veel dingen kunnen verbloemen. En als het slecht gaat komt dat weer bovendrijven, niet heel gek
Ik zie ook eigenlijk niemand beweren dat hij ontslagen moet worden. Of lees ik niet goed?quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is belachelijk en idioot. Men is 'hier' alle realiteitszin kwijt, maar dan ben je een Gio fanboy als je dat aangeeft. Ik heb het opgegeven in elk geval. Respect voor de moeite die je er nog insteekt.
Ik denk niet dat er een betere vervanger beschikbaar is momenteel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij ook niet weg nee. Maar zou het niet erg vinden als ze in onderling overleg uit elkaar zouden gaan deze zomer
Dat is een beetje het probleem ja. Of je moet geld neerleggenquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:21 schreef superwen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een betere vervanger beschikbaar is momenteel.
Het contract van Ron Jans loopt af.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem ja. Of je moet geld neerleggen
Ron Jans in discussie met V Persie.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het contract van Ron Jans loopt af.
Feyenoord lijkt me wat te groot voor hemquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze momenteel het geld steken in jeugd en versterkende aankopenquote:Op woensdag 24 januari 2018 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem ja. Of je moet geld neerleggen
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord lijkt me wat te groot voor hem
Neuh, niet echt een optie. Zeker niet omdat hij niet met RvP door een deur schijnt te kunnen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is gewoon een moeilijke club, als je dan niet door iemand gedekt wordt gaan er heel veel krachten tegen je werken.quote:
Dat is dan ook de enige reden dat ik hem tot minimaal aan de zomer zou laten zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:21 schreef superwen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een betere vervanger beschikbaar is momenteel.
Zowel Boetius als Toornstra hebben beide dit seizoen al even op het bankje gezeten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 13:31 schreef alopio het volgende:
Toch is dat niet ingrijpen van Gio ook niet helemaal waar. Hij is wel de trainer die Kazim en Immers eruit flikkerde, een Immers die onder Koeman elke week mocht opdraven. En hij durfde Kuijt op de bank te zetten. Dan toon je wel ballen vind ik. Des te raar dat hij dit seizoen dan blijft vasthouden aan een Boetius of Toornstra. Dan is het geen kwestie van lievelingetjes van meer van oprecht vinden dat ze goed spelen
Haha triestquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:09 schreef Elan het volgende:
Boetius zat zowel tegen Roda als VVV op de bank. Die wedstrijden tegen kan je niet zeggen dat er niks gecreëerd is. Eigenlijk een wonder dat je die wedstrijden niet gewoon dik wint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Vooral die tegen VVV was echtquote:Op woensdag 24 januari 2018 14:09 schreef Elan het volgende:
Boetius zat zowel tegen Roda als VVV op de bank. Die wedstrijden tegen kan je niet zeggen dat er niks gecreëerd is. Eigenlijk een wonder dat je die wedstrijden niet gewoon dik wint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Roda uit doet qua statistieken amper onder voor Sparta uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat viel wel mee.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:27 schreef Elan het volgende:
Heerenveen thuis waren wij toch ook veel beter of viel dat mee?
Excelsior uit hadden we nooit mogen winnen. Eigenlijk net als Twente thuis. Scheelt ook weer 4 punten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat viel wel mee.
Roda en VVV hadden we in ieder geval moeten winnen. Scheelt toch weer 4 punten.
PSV en PEC hebben we ook te weinig gekregen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Excelsior uit hadden we nooit mogen winnen. Eigenlijk net als Twente thuis. Scheelt ook weer 4 punten.
Je onderschat hoe matig we aan het seizoen begonnen zijn. Dat kan ik me van PSV of Ajax niet herinneren de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoop heise om niks![]()
Voor de winterstop ging het gewoon aardig
tegen 020 verlies je altijd in de arena
AL die kut journalisten zaten al een tijdje aan de stoelpoten van gio te zagen maar dat ging totaal mis voor de winterstop. En na 1 wedstrijd beginnen ze weer.
Die kk kneuzen gouka en mossou van het AD moeten hun bek gaan houden.
De kranten moeten weer gevuld worden.![]()
Gewoon een paar wedstrijden winnen en kunnen die mongolen in de media weer hun bek houden.
Vorig seizoen waren ze flink met cocu bezig en het bestuur van het psv was er tegen bestand. Het Feyenoord bestuur zal daar ook tegen bestand zijn.
Ik heb geen idee waar je het over heb want Feyenoord begon juist heel goed aan het seizoen. De problemen begonnen toen van der Hijeden en Botteghin wegvielen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je onderschat hoe matig we aan het seizoen begonnen zijn. Dat kan ik me van PSV of Ajax niet herinneren de afgelopen jaren.
Ik bedoel t/m nu.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over heb want Feyenoord begon juist heel goed aan het seizoen. De problemen begonnen toen van der Hijeden en Botteghin wegvielen.
In de laatste elf competitiewedstrijden speel je vijf keer gelijk en verlies je twee keer (allebei tegen Ajax). Je wint dus vier van je laatste elf eredivisiewedstrijden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoop heise om niks![]()
Voor de winterstop ging het gewoon aardig
tegen 020 verlies je altijd in de arena
AL die kut journalisten zaten al een tijdje aan de stoelpoten van gio te zagen maar dat ging totaal mis voor de winterstop. En na 1 wedstrijd beginnen ze weer.
Die kk kneuzen gouka en mossou van het AD moeten hun bek gaan houden.
De kranten moeten weer gevuld worden.![]()
Gewoon een paar wedstrijden winnen en kunnen die mongolen in de media weer hun bek houden.
Vorig seizoen waren ze flink met cocu bezig en het bestuur van het psv was er tegen bestand. Het Feyenoord bestuur zal daar ook tegen bestand zijn.
Bekijk het anders vanaf het moment dat er weer enige stabiliteit in de achterste 4 zat, dus vanaf het moment dat Van Beek en Tapia achterin stonden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de laatste elf competitiewedstrijden speel je vijf keer gelijk en verlies je twee keer (allebei tegen Ajax). Je wint dus vier van je laatste elf eredivisiewedstrijden.
Wat nou vrij aardig? Ligt de lat tegenwoordig zo laag?
de media had voordat het seizoen begon eigenlijk al voorspeld dat Feyenoord geen kampioen zou worden vanwege de vele aankopen en vertrokken spelers.quote:
tussen niet kampioen worden of uitgespeeld zijn in januari zit nog wel wat tussenquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de media had voordat het seizoen begon eigenlijk al voorspeld dat Feyenoord geen kampioen zou worden vanwege de vele aankopen en vertrokken spelers.
Dus ik snap die stukjes ineens niet zo goed. Ze hadden het al voorspeld maar nu doen ze alsof er in de Kuip een grote ramp aan het voltrekken is...
Ja de krantjes moeten gevuld worden zal ik maar zeggen....
We werden juist als échte kampioenskandidaat betiteld, voor het eerst in jaren. Er werden nauwelijks problemen voorspeld, juist omdat we zoveel spelers hadden teruggehaald voor het geld dat we kregen voor Elia, Kongolo en Karsdorp.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de media had voordat het seizoen begon eigenlijk al voorspeld dat Feyenoord geen kampioen zou worden vanwege de vele aankopen en vertrokken spelers.
Dus ik snap die stukjes ineens niet zo goed. Ze hadden het al voorspeld maar nu doen ze alsof er in de Kuip een grote ramp aan het voltrekken is...
Ja de krantjes moeten gevuld worden zal ik maar zeggen....
Wat is er uitgespeeld dan?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
tussen niet kampioen worden of uitgespeeld zijn in januari zit nog wel wat tussen
Jij weet het wel mooi te breien moet ik zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is er uitgespeeld dan?
als Feyenoord uitgespeeld is dan is Ajax ook uitgespeeld....want plek 2 telt in prinicipe niet.
Ajax heeft op dit moment net zoveel als Feyenoord
Er zijn nog 16 wedstrijden te gaan voor Feyenoord er is niets uitgespeeld tot de laatste wedstrijd wat mij betreft.
Feyenoord kan de beker nog winnen en dat is een hele grote prijs weten we inmiddels want ajax ontslaat zijn trainer na beker uitschakeling
Als Feyenoord de beker wint dan is het seizoen geslaagd
Als ajax 2e wordt is het seizoen voor de 4e keer op rij mislukt voor ze
Het is maar allemaal hoe je het wil bekijken....
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij weet het wel mooi te breien moet ik zeggen
Het seizoen is helemaal niet geslaagd als we de beker winnen. Vroeger leverde dat nog wat op, maar nu levert het niet meer dan een voorronde EL plek op, die je dan waarschijnlijk verliest.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat is er uitgespeeld dan?
als Feyenoord uitgespeeld is dan is Ajax ook uitgespeeld....want plek 2 telt in prinicipe niet.
Ajax heeft op dit moment net zoveel als Feyenoord
Er zijn nog 16 wedstrijden te gaan voor Feyenoord er is niets uitgespeeld tot de laatste wedstrijd wat mij betreft.
Feyenoord kan de beker nog winnen en dat is een hele grote prijs weten we inmiddels want ajax ontslaat zijn trainer na beker uitschakeling
Als Feyenoord de beker wint dan is het seizoen geslaagd
Als ajax 2e wordt is het seizoen voor de 4e keer op rij mislukt voor ze
Het is maar allemaal hoe je het wil bekijken....
Wanneer was dat precies? Want voor Ajax won je maar twee competitiewedstrijden op rij, en dat tegen degradatiekandidaat nummer 1 en 2.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bekijk het anders vanaf het moment dat er weer enige stabiliteit in de achterste 4 zat, dus vanaf het moment dat Van Beek en Tapia achterin stonden.
De beker winnen is gewoon een prijs ...prijs is een prijsquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het seizoen is helemaal niet geslaagd als we de beker winnen. Vroeger leverde dat nog wat op, maar nu levert het niet meer dan een voorronde EL plek op, die je dan waarschijnlijk verliest.
Twente was amper gevaarlijk man. Lekkere goal van die Jensen verder hoor maar echt geen onterechte overwinning.quote:Op woensdag 24 januari 2018 14:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Excelsior uit hadden we nooit mogen winnen. Eigenlijk net als Twente thuis. Scheelt ook weer 4 punten.
Tjah een prijs. Nou dat verbloemt echt niet dit kansloze seizoen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De beker winnen is gewoon een prijs ...prijs is een prijs
maar er moet wel eerst gewonnen worden van psv....dus er is nog helemaal niets.
Maar we doen nog gewoon mee in tegenstelling tot 020.
Je kunt er lacherig over doen maar Klaas heeft natuurlijk wel gelijk. Vier keer op rij geen prijs moet bijzonder veel pijn doen in het Amsterdamse.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een fotootje van klaas bij z'n vorige werkgever
koekoek. Verder kreeg Feyenoord geen kans. In eigen stadion tegen dit Twentequote:Op woensdag 24 januari 2018 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Twente was amper gevaarlijk man. Lekkere goal van die Jensen verder hoor maar echt geen onterechte overwinning.
Ben jij nou een troll?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:34 schreef PSVCL het volgende:
dom beleid in rotterdam,zoals gewoonlijk
die stap naar de top 2 zullen ze voorlopig weer niet maken
Wij donderen jullie gewoon uit de beker straks. Maak jullie borst maar vast nat want het gaat een heet avondje worden.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:34 schreef PSVCL het volgende:
dom beleid in rotterdam,zoals gewoonlijk
die stap naar de top 2 zullen ze voorlopig weer niet maken
het gaat hier over Feyenoord, als Ajax weer geen prijs pakt is het prima om in dat topic ook mij uit te lachen maar voorlopig doet Ajax nog gewoon mee om de titelquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt er lacherig over doen maar Klaas heeft natuurlijk wel gelijk. Vier keer op rij geen prijs moet bijzonder veel pijn doen in het Amsterdamse.
quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Qua kwaliteit zit er niets tussen.
Uh ja oké.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:36 schreef satecl het volgende:
[..]
koekoek. Verder kreeg Feyenoord geen kans. In eigen stadion tegen dit Twente
Die beker mogen jullie wel hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij donderen jullie gewoon uit de beker straks. Maak jullie borst maar vast nat want het gaat een heet avondje worden.
Daarom. Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat hier over Feyenoord, als Ajax weer geen prijs pakt is het prima om in dat topic ook mij uit te lachen maar voorlopig doet Ajax nog gewoon mee om de titel
Jullie worden weggespeeld door Heracles, Zwolle en krijgen 3 tegengoals door Twente. Jij vind psv serieus veel beter? Het is gewoon bizar dat alles jullie kant op valt. Vanwaar je naam eigenlijk, want jullie spelen al 2 jaar geen CL meer en dat gaat volgend jaar ook niet gebeuren.quote:
Je zal dalijk maar gewoon ingehaald worden door 020 he.....kijken of je dan nog praatjes hebquote:
niks mis meequote:Op woensdag 24 januari 2018 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima die staat.
Wij het bekertje en jullie kampioen.
Zo 15/04/2018 16:45 competitie: PSV - Ajaxquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zal dalijk maar gewoon ingehaald worden door 020 he.....kijken of je dan nog praatjes heb
die weddenschap neem ik aanquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:42 schreef VarkensHart het volgende:
![]()
![]()
Dat hoop je dan maarquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo 15/04/2018 16:45 competitie: PSV - Ajax
Kampioen worden in eigen huis ,tegen ajax
Dat verliezen jullie kansloosquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo 15/04/2018 16:45 competitie: PSV - Ajax
Kampioen worden in eigen huis ,tegen ajax
neequote:Op woensdag 24 januari 2018 15:53 schreef Tarado het volgende:
belangrijker, speelt Van Persie vanavond?
zou kunnen maar begint vanaf de bankquote:Op woensdag 24 januari 2018 15:53 schreef Tarado het volgende:
belangrijker, speelt Van Persie vanavond?
Vermeer heeft maar 1 wedstrijd gekeept in de beker.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben benieuwd gezien Vermeer de beker keepte of Bijlow dat nu gaat doen hoop het wel.
Beker heb ik het over niet vanavond. Al ze zo serieus over hem zijn als ze doen voorkomen kan het wel.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:23 schreef Elan het volgende:
Vanavond is competitie Mikey, of bedoel je in het algemeen
Van mij mag Jones geblesseerd raken, bij wijze van spreken dan. Lekker die Bijlow de kans geven deed het tegen Twente ook niet onverdienstelijk en maakte totaal geen onzekere indruk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beker heb ik het over niet vanavond. Al ze zo serieus over hem zijn als ze doen voorkomen kan het wel.
Ik ben een feyenoorder maar het kwaliteitsverschil (en financieel budget) tussen de spelersselectie van feyenoord en de 2 concurrenten psv en ajax bestaat wel degelijk en is helaas nog steeds duidelijk zichtbaar. Dat feyenoord vorig jaar kampioen werd doet daar niets aan af. Je ziet het ook terug in de wijze waarop spelers worden geselecteerd door vangeel. Ajax of psv zou nooit aoub oppikken maar feyenoord wel, dat is het verschil.Dit naast het feit dat psv en ajax toptalenten aantrekken en feyenoord daar het budget nog niet voor heeft om zo nu en dan een gokje te wagen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ben jij nou een troll?
het kan zomaar zijn dat jullie volgend jaar weer onder ons staan. Qua kwaliteit zit er niets tussen.
De begroting van AZ is niet eens 26 miljoen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:27 schreef Elan het volgende:
Ja eens hoor, met name Ajax heeft in principe een veel betere selectie om maar niet te spreken over geld.
Maar dan nog staan we op een beschamende positie voor een club die 26 miljoen geīnvesteerd heeft. Volgens mij is de hele selectie van AZ nog geen 26 miljoen.
Dat is dan Ajax of Feyenoord. Bij psv komt ie nooit meer terug.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:39 schreef Elan het volgende:
Die Labyad is blijkbaar al zo goed als rond met een club uit de top 3
Ajax natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:39 schreef Elan het volgende:
Hij was daar zelf anders minder stellig over bij Andy in de Auto. Of is er daarna nog iets naar buiten geventileerd door PSV dat hij niet welkom zou zijn>quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dan Ajax of Feyenoord. Bij psv komt ie nooit meer terug.
Natuurlijk Ajax. Feyenoord heeft weer zitten slapen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:39 schreef Elan het volgende:
Nog steeds een erg terughoudend/niet creatief middenveldquote:Op woensdag 24 januari 2018 18:51 schreef superwen het volgende:
Opstelling:
Feyenoord: Jones; St.Juste, Van Beek, Tapia, Malacia; El Ahmadi, Amrabat, Vilhena; Berghuis, Vente, Larsson.
GEEN toornstra, en een fijne voorhoede lijkt mij zo!
Labyad is 24, jong zat. Ontbrekende schakel op het middenveld. Ben benieuwd voor hoeveel Ajax ‘m overneemt en of dat inderdaad teveel zou zijn voor Feyenoord.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:49 schreef govie het volgende:
Opzich zou die labyad+van persie koppeltje voor feyenoord wel goed zijn. Maar die labyad is veels te duur feyenoord denk ik en daarnaast is het altijd maar de vraag wat je anders voor dat geld kan kopen. Labyad heeft een plafond, maar bij toptalenten is dat nog niet zichtbaar. Ik zou graag zien dat feyenoord labyad niet koopt maar een jonge gast, ik vind zelfs odegaard, wat toch echt wordt gezien als een toppertje van de toekomst, interessanter dan labyad als propositie (voetbalkwaliteiten nu is niet het enige dat telt).
Kan wel zijn dat als nils holgerson wordt verkocht, dat ze dan labyad pakken. Het past ook wel bij de visie van van geel, die graag spelers pakt uit de nederlandse competitie.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Labyad is 24, jong zat. Ontbrekende schakel op het middenveld. Ben benieuwd voor hoeveel Ajax ‘m overneemt en of dat inderdaad teveel zou zijn voor Feyenoord.
Ik snap werkelijkwaar niet dat Feyenoord geen creatieve middenvelder heeft proberen aan te trekken deze window (voor zover wij weten dan).
Larsson op 10 gaan we nooit meemaken denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds een erg terughoudend/niet creatief middenveld
Onder Gio niet nee. Overigens vraag ik me ook af of het echt zijn positie is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Larsson op 10 gaan we nooit meemaken denk ik.
Bij mijn weten speelde hij bij heerenveen vaak goed als spits of als spielmacher achter de 2 spitsen. In ieders geval ook vaak 442. Als vleugelspelers vind ik zelf zijn rechter been te slecht.quote:Op woensdag 24 januari 2018 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Onder Gio niet nee. Overigens vraag ik me ook af of het echt zijn positie is.
Ah, ok. Ik zou het in ieder geval een (paar) keer willen zien en dan niet tegen een team als Swift.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:01 schreef govie het volgende:
[..]
Bij mijn weten speelde hij bij heerenveen vaak goed als spits of als spielmacher achter de 2 spitsen. In ieders geval ook vaak 442.
Bedankt hans.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Is Gio gek geworden.....toornstra niet....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |