Kunnen we straks in 1 week 2 keer naar hem zwaaien.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef Wicky15 het volgende:
Jorgensen zou in de belangstelling staan van Newcastle.
zou het een goeie voor zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:15 schreef Wicky15 het volgende:
Jorgensen zou in de belangstelling staan van Newcastle.
Jawel, Dylan Vente.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen laten gaan bij een absurd bod lijkt me, jullie hebben geen vervanger
Ventje van 18 jaar met amper ervaring, net als met van Persie neem je dan een enorme gok. Moest ajax met dolberg ook doen vorig jaar, maar op papier ga je er enorm op achteruit.quote:
Ja, moet wel een recordbedrag zijn natuurlijk. Anders laat je in de winter niet je eerste spits gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ventje van 18 jaar met amper ervaring, net als met van Persie neem je dan een enorme gok. Moest ajax met dolberg ook doen vorig jaar, maar op papier ga je er enorm op achteruit.
Voor minder dan 25 zou ik het niet doen.
Die is te jong om als enige spits te fungeren. Van Persie is nog geen zekerheid, want niet wedstrijdfit. Dus hij kan enkel gaan als er gelijk een ander staat bij Feyenoord ( en ze een geweldig bedrag bieden)quote:
Ik denk eigenlijk dat de Premier League net een stapje te hoog zou zijn voor hem. De verdedigers daar zijn zo veel beter, terwijl hij hier al af en toe uit de wedstrijd wordt gespeeld tegen goede verdedigers. Je moet daar als spits bij een middenmoter of heel sterk/snel zijn of zo'n spits die uit het niets kan scoren. Jörgensen is toch net te licht denk ik, ik zou hem aanraden naar Duitsland te gaan.quote:
Liever verkopen als op een kwade dag transfervrij laten vertrekken en weer geen geld vangen voor een goeie speler!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de Premier League net een stapje te hoog zou zijn voor hem. De verdedigers daar zijn zo veel beter, terwijl hij hier al af en toe uit de wedstrijd wordt gespeeld tegen goede verdedigers. Je moet daar als spits bij een middenmoter of heel sterk/snel zijn of zo'n spits die uit het niets kan scoren. Jörgensen is toch net te licht denk ik, ik zou hem aanraden naar Duitsland te gaan.
Maar wij moeten hem natuurlijk nooit verkopen.
Heeft een contract tot 2021 dus zo ver is het nog lang nietquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:36 schreef superwen het volgende:
[..]
Liever verkopen als op een kwade dag transfervrij laten vertrekken en weer geen geld vangen voor een goeie speler!
Klopt, maar iedereen weet hoe hij zuigt op kunstgras. Als hij zich weer blesseert en dan goed dan brengt ie niks meer op.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Wicky15 het volgende:
Maar goed, als je er 20 miljoen voor kan krijgen zou ik hem gewoon laten gaan denk ik.
Triest nieuwsquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Moulijn en Cruijff en Kreijermaat, die namen zijn beroemd
Rust in vrede, meneer Kreijermaat
Hij is spits bij een WK Deelnemer. Hij staat nu al in de belangstelling van diverse clubs. Maakt ie er 2/3 in Rusland dan is hij weer veel meer waard. Dus als clubs hem nu willen moeten ze betalen ook, zeker in de winterstop. 25 miljoen minimaal. Als locadia al 15 oplevert.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:39 schreef Wicky15 het volgende:
Maar goed, als je er 20 miljoen voor kan krijgen zou ik hem gewoon laten gaan denk ik.
Maar wie zegt dat hij ook gaat spelen, hij heeft denk ik Cornelius voor zich in de pikorde.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Gewoon een redelijk WK laten spelen en dan is Jorgensen zo 30 miljoen waard.
Als locadia 15 milj oplevert dan echt wel een stukkie meer hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:59 schreef VarkensHart het volgende:
12 max 13 mil meer is deze beperkte speler niet waard
Die doet het volgens mij helemaal niet zo goed daar en met de kwalificatie is met Jorg gespeeld meen ik. Die hebben ze zelfs mét polsbreuk opgesteld de do or die wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij ook gaat spelen, hij heeft denk ik Cornelius voor zich in de pikorde.
17quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:52 schreef superwen het volgende:
Locadia 15 miljoenDan moet feyenoord m niet voor minder als 25 laten gaan!
Heb je het over Denemarken of Atalanta?quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die doet het volgens mij helemaal niet zo goed daar en met de kwalificatie is met Jorg gespeeld meen ik. Die hebben ze zelfs mét polsbreuk opgesteld de do or die wedstrijd.
Dus dat waag ik te betwijfelen. Maar aan de andere kant draait het daar maar om één man. Als die zegt dat hij liever Cornelius of zelfs Bendtner voor zich heeft, gebeurt dat gewoon.
Jorgensen is beter dan Locadia, maar ik zou wel meer geld betalen voor Locadia als ik een PL-club was. Op een relatief oude spits kan je nog geld toeleggen, maar als je een relatief jonge spits over 2 jaar na een flop verkoopt, speel je wrs nog wel quitte. Zie Depay, die is nog voor 16 mil weggegaan mij ManU ook.quote:
In de competitie. Maar ik volg dat allemaal niet zo hoor, dus ik kan er naast zitten.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je het over Denemarken of Atalanta?
Volgens mij hebben ze in de kwali ook aardig wat afgewisseld in de voorhoede.
jorgenson heeft het maar 1 seizoen laten zien.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jorgensen is beter dan Locadia, maar ik zou wel meer geld betalen voor Locadia als ik een PL-club was. Op een relatief oude spits kan je nog geld toeleggen, maar als je een relatief jonge spits over 2 jaar na een flop verkoopt, speel je wrs nog wel quitte. Zie Depay, die is nog voor 16 mil weggegaan mij ManU ook.
Jorgensen heeft één leuk seizoen in z'n leven gehad. Die gozer is helemaal niet beter dan Locadia. Locadia speelde dan ook bij een Nederlandse topclub. Daar gaat niet alles via de spits, zoals bij subtopper Feyenoord wel het geval is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jorgensen is beter dan Locadia, maar ik zou wel meer geld betalen voor Locadia als ik een PL-club was. Op een relatief oude spits kan je nog geld toeleggen, maar als je een relatief jonge spits over 2 jaar na een flop verkoopt, speel je wrs nog wel quitte. Zie Depay, die is nog voor 16 mil weggegaan mij ManU ook.
Als je niet verder kijkt van Nederland heb je daar natuurlijk gelijk in. Maar dat doen wij niet, want jij en ik kijken naar het hele plaatjequote:Op woensdag 24 januari 2018 00:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jorgenson heeft het maar 1 seizoen laten zien.
locadia al een paar jaar , en ook in de CL
Hangt ervan af hoe hij er zelf in staat. Als hij zelf weg wil ---> laten gaan. Het is een sleutelspeler en als hij er de tering in heeft de rest van het seizoen werkt dat averechts.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik Jorgensen verkopen als er meer dan 15 miljoen wordt geboden (wat je wel mag verwachten). Jullie hebben hem voor 3 miljoen oid gehaald toch?
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:15 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jorgensen heeft één leuk seizoen in z'n leven gehad. Die gozer is helemaal niet beter dan Locadia. Locadia speelde dan ook bij een Nederlandse topclub. Daar gaat niet alles via de spits, zoals bij subtopper Feyenoord wel het geval is.
Ik zou hem dan verkopen en voor dat geld een creatieve middenvelder halen, jullie hebben toch Van Persie en Vente nu al voor de spitspositie. En derde worden moet met hen ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe hij er zelf in staat. Als hij zelf weg wil ---> laten gaan. Het is een sleutelspeler en als hij er de tering in heeft de rest van het seizoen werkt dat averechts.
Als hij wil bijven, lekker tot de zomer wachten en gokken op een goed WK. Die 3 miljoen haal je er sowieso uit.
In de winter betaal je altijd de hoofdprijs, daar zou ik ook tot de zomer mee wachten. Tenzij Yellow al een goed dealtje op het oog heeft, maar daar heb ik gen vertrouwen inquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem dan verkopen en voor dat geld een creatieve middenvelder halen, jullie hebben toch Van Persie en Vente nu al voor de spitspositie. En derde worden moet met hen ook wel lukken.
Ja het is meer wat het ideale zou zijn voor Feyenoord, maar als Van Geel geen goede creatieve middenvelder kan vinden in de Eredivisie houdt het op. Of er moet weer iemand aangeboden worden vanuit een zaakwaarnemer zoals met Jörgensen volgens mij gedaan is.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de winter betaal je altijd de hoofdprijs, daar zou ik ook tot de zomer mee wachten. Tenzij Yellow al een goed dealtje op het oog heeft, maar daar heb ik gen vertrouwen in
Ik zou met allebei vrede hebben. Vooral ben ik van mening dat je niet dwars moet liggen als zo'n vent verder wilquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is meer wat het ideale zou zijn voor Feyenoord, maar als Van Geel geen goede creatieve middenvelder kan vinden in de Eredivisie houdt het op. Of er moet weer iemand aangeboden worden vanuit een zaakwaarnemer zoals met Jörgensen volgens mij gedaan is.
Ja dat klopt wel, maar weet niet of Jörgensen iemand is die dan meteen weigert te spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou met allebei vrede hebben. Vooral ben ik van mening dat je niet dwars moet liggen als zo'n vent verder wil
Nee hoor, dat denk ik niet. Maar het zal toch altijd onbedoeld doorwerken en het blijft een sleutelspeler, zeker in de beoogde/gehoopte tandem met RvPquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar weet niet of Jörgensen iemand is die dan meteen weigert te spelen.
Ja weet je. Jullie kunnen alles wat jullie niet leuk vinden bestempelen als troll, maar zolang jullie en de directie van Feyenoord zo achterlijk blijven denken zie ik Feyenoord niet echt succesvol zijn de komende jaren. Echt schrijnend dat jullie denken dat jullie een nationale topclub zijnquote:
Jij zegt wat ik als troll bestempelde hier enkel om reacties uit te lokken. Dat noemen we een troll, wat er inhoudelijk ook van waar is. Geeft verder niks hoor, als jij je er maar mee vermaakt.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:45 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja weet je. Jullie kunnen alles wat jullie niet leuk vinden bestempelen als troll, maar zolang jullie en de directie van Feyenoord zo achterlijk blijven denken zie ik Feyenoord niet echt succesvol zijn de komende jaren. Echt schrijnend dat jullie denken dat jullie een nationale topclub zijn
Ik probeer jullie gewoon wat realisme bij te brengenquote:Op woensdag 24 januari 2018 00:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik als troll bestempelde hier enkel om reacties uit te lokken. Dat noemen we een troll, wat er inhoudelijk ook van waar is. Geeft verder niks hoor, als jij je er maar mee vermaakt.
uiteraard.....quote:Op woensdag 24 januari 2018 01:04 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik probeer jullie gewoon wat realisme bij te brengen
Beker-kampioenschap-JCschaal... in 3 seizoenen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:45 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ja weet je. Jullie kunnen alles wat jullie niet leuk vinden bestempelen als troll, maar zolang jullie en de directie van Feyenoord zo achterlijk blijven denken zie ik Feyenoord niet echt succesvol zijn de komende jaren. Echt schrijnend dat jullie denken dat jullie een nationale topclub zijn
Op basis van wat? Hij staat er NOOIT in topwedstrijden, en heeft nooit bij de top in nl gespeeld.quote:Op woensdag 24 januari 2018 00:04 schreef superwen het volgende:
[..]
Als locadia 15 milj oplevert dan echt wel een stukkie meer hoor!
Telkens als ik je nickname zie moet ik aan Nouri denken.quote:Op woensdag 24 januari 2018 05:43 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Op basis van wat? Hij staat er NOOIT in topwedstrijden, en heeft nooit bij de top in nl gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |