abonnement Unibet Coolblue
pi_176704180
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Is dit weer zo'n smiley die verkeerd gaat. :o
I wish it were ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:39:00 #227
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176704199
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:18 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil tamieke bedanken voor 1 extra kilo.
Half pak krakelingen op :')
Graag gedaan *)
Je kan het hebben ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:39:49 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_176704224
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Graag gedaan *)
Je kan het hebben ;)
Ik zet mn wekker wel vroeg om te gaan hardlopen :')
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:43:38 #229
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_176704333
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zet mn wekker wel vroeg om te gaan hardlopen :')
Dat ontslaat je niet van je verplichtingen richting mij aankomend weekend. :{w
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  dinsdag 23 januari 2018 @ 21:43:48 #230
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176704339
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zet mn wekker wel vroeg om te gaan hardlopen :')
Fanatiekeling :o maar dan heb je die krakelingen op voorhand verdient *O*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176704427
Hmmm ben beef jerky aan het maken, en begint al aardig interessant te worden, net stukje geproefd en ben erover uit, dit is morgen zoek, zo poef ineens verdwenen
pi_176704718
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Laatst kwam ze thuis van voetbal, hadden ze een uur lang in de stromende regen getraind, kwam ze helemaal door en door nat thuis, en pling, yeah kodak moment! Dat vond ze niet grappig, helemaal toen ik droog zei, dat is voor op facebook!
😂 Zo ben ik ook
pi_176704766
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het hilarisch is :')
pi_176704986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Roosteren in de oven met beetje kaneel en komijn. :9
Of met rozemarijn en een beetje knoflookolie (zelfgemaakt)
pi_176705052
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:43 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat ontslaat je niet van je verplichtingen richting mij aankomend weekend. :{w
Zo te zien heb je nog een gaatje vrij :D
pi_176705108
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zo te zien heb je nog een gaatje vrij :D
_O-
pi_176705145
Praatjes vullen geen gaatjes.

Slaap lekker :* O+
pi_176705471
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjes.

Slaap lekker :* O+
Zaadjes vullen wel gaatjes *O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_176705577
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zaadjes vullen wel gaatjes *O*
Ok... Good for you O+ :*
pi_176705593
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ok... Good for you O+ :*
Is wel goed voor de sfeer in huis ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_176705635
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 16:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Nee, de schoonmaker kwam daarna naar me toe. We waren zo een beetje de eersten dus ja. Kennelijk had de afsluitende collega niet alles gecheckt :X
Wel heel erg nasty, vorig jaar een ex-collega die op de wc op werk overleed. Niet meteen dood, diverse mensen hebben het gehoord en niets gedaan :X :r :(

Maar da's niet gezellig enzo. Hoe is Rome? O+
Gelukkig viel het nu dan mee. Je zult maar op de wc dood zitten gaan :X

Rome Ostia was heerlijk vanmiddag. Strandwandeling gemaakt zoals zoveel Romeinen getuige de massa stelletjes die net als ik langs de branding liepen. Een enkeling met de hond. Rond 17:00 uur was ik terug de stad in gegaan.

El Marmoraro had namelijk een typfout gemaakt in mijn gecustomizede marmeren plaatje met Latijns juridisch adagium. (Er stond ius curiat novit en geen ius curia novit) Dus ik in gebrekkig Italiaans met meer Frans en Spaans hem op de fout gewezen. Want ik liet hem de tekst van mijn mobiel voorlezen op standje bejaard (ergo 300% ingezoomd)

Moest wederom een uurtje wachten en toen had ie een nieuwe gemaakt voor me. De oude mocht ik houden en de nieuwe kreeg ik voor nop mee _O_ En dat terwijl ik met geld in mijn handen stond maar hij woof het weg. Ach ja, heb ik nu een leuk correct souvenirtje voor een vriend van mij die ik ken via de studie. Hij is over enkele dagen jarig dus functioneert het ook meteen als verjaardagscadeau *O*

Vanaf daar terug naar mijn hostel gewandeld langs de Spaanse trappen, Trevi, Piazza Venezia, Forum, Colosseum om net een half uurtje terug bij het hostel te zijn. Laatste birra opgedronken die ik had staan en ik ga zo slapen. Morgenvroeg met metro en kort stukje bus naar het vliegveld. Ideaal dat ik daar die ¤1,50 BIT tickets voor kan benutten ^O^
mag het weten
pi_176706157
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 21:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik film haar ook als ze heel erg kwaad is, omdat ze haar zin niet krijgt, en dan echt doet alsof de wereld vergaat.. 😂
Sorry, maar hier krijg ik toch een beetje een naar gevoel bij. Je post het vast niet online ofzo, maar toch..
pi_176706297
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gelukkig viel het nu dan mee. Je zult maar op de wc dood zitten gaan :X
Ja, bij degene die dus wel dood was, was het dus echt wel heel naar. Zeker als diverse mensen hem hoorde creperen en niks deden. Ik snap niet hoe je dan de familie op de uitvaart nog recht in de ogen kan kijken :X Maar goed, happy stuff nu!

quote:
Rome Ostia was heerlijk vanmiddag. Strandwandeling gemaakt zoals zoveel Romeinen getuige de massa stelletjes die net als ik langs de branding liepen. Een enkeling met de hond. Rond 17:00 uur was ik terug de stad in gegaan.

El Marmoraro had namelijk een typfout gemaakt in mijn gecustomizede marmeren plaatje met Latijns juridisch adagium. (Er stond ius curiat novit en geen ius curia novit) Dus ik in gebrekkig Italiaans met meer Frans en Spaans hem op de fout gewezen. Want ik liet hem de tekst van mijn mobiel voorlezen op standje bejaard (ergo 300% ingezoomd)

Moest wederom een uurtje wachten en toen had ie een nieuwe gemaakt voor me. De oude mocht ik houden en de nieuwe kreeg ik voor nop mee _O_ En dat terwijl ik met geld in mijn handen stond maar hij woof het weg. Ach ja, heb ik nu een leuk correct souvenirtje voor een vriend van mij die ik ken via de studie. Hij is over enkele dagen jarig dus functioneert het ook meteen als verjaardagscadeau *O*
Kwam je mooi op tijd achter dan :D Strand klinkt goed, mooie afwisseling *O*

quote:
Vanaf daar terug naar mijn hostel gewandeld langs de Spaanse trappen, Trevi, Piazza Venezia, Forum, Colosseum om net een half uurtje terug bij het hostel te zijn. Laatste birra opgedronken die ik had staan en ik ga zo slapen. Morgenvroeg met metro en kort stukje bus naar het vliegveld. Ideaal dat ik daar die ¤1,50 BIT tickets voor kan benutten ^O^
Goede terugreis toegewenst alvast en geniet van je laatste avond daar :)
pi_176706745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, bij degene die dus wel dood was, was het dus echt wel heel naar. Zeker als diverse mensen hem hoorde creperen en niks deden. Ik snap niet hoe je dan de familie op de uitvaart nog recht in de ogen kan kijken :X Maar goed, happy stuff nu!

[..]

Kwam je mooi op tijd achter dan :D Strand klinkt goed, mooie afwisseling *O*

[..]

Goede terugreis toegewenst alvast en geniet van je laatste avond daar :)
Mja, tegelijkertijd snap ik wel dat je aan de grond genageld kunt staan mocht je het horen. Maar idd, zie de nabestaanden maar eens in de ogen te kijken.

Uhu, eerst dacht ik van ach laat ook maar. Toch ik bij Ostia zoiets had van na een heerlijke stranddag.. weet je wat? Ik ga toch nog eens terug. Wie weet kan ie de overbodige T opvullen met marmer oid et presto. Daar was het antwoord een duidelijke nee op. Hij kon enkel een nieuwe maken. Nou vooruit dan maar. Van de nood een deugd maken dan hou ik de verkeerde wel, krijgt de bijna jarige Job als vriend (en eveneens jurist plus liefhebber van het oude Rome) van mij de juiste schrijfwijze.

Ja, het middagje aan het strand was heerlijk om zo mijn citytrip af te sluiten. Even weg uit de stad. Eenzelfde gevoel had ik in villa Borghese. Goed dat zit midden in de stad maar toch. Heerlijke serene rust was er in het park en strand. Da's toch een fijne afwisseling :Y

Enfin slapen maar. Trusten Mary en anderen. Ciao :W
mag het weten
pi_176707082
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sorry, maar hier krijg ik toch een beetje een naar gevoel bij. Je post het vast niet online ofzo, maar toch..
Ze gaan in het archief.. En ik doe het echt niet altijd ofzo, alleen af en toe als ze het echt heel bond maken en het echt helemaal ergens op slaat.. (ik heb een rode beker en geen roze :'( **op de grond liggen schreeuwen huilen etc.** ) Dan film ik het weleens.. gewoon omdat het zo typisch is en gewoon echt heel erg grappig om te zien..
pi_176707570
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 22:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, tegelijkertijd snap ik wel dat je aan de grond genageld kunt staan mocht je het horen. Maar idd, zie de nabestaanden maar eens in de ogen te kijken.
Niet eens :r

quote:
Uhu, eerst dacht ik van ach laat ook maar. Toch ik bij Ostia zoiets had van na een heerlijke stranddag.. weet je wat? Ik ga toch nog eens terug. Wie weet kan ie de overbodige T opvullen met marmer oid et presto. Daar was het antwoord een duidelijke nee op. Hij kon enkel een nieuwe maken. Nou vooruit dan maar. Van de nood een deugd maken dan hou ik de verkeerde wel, krijgt de bijna jarige Job als vriend (en eveneens jurist plus liefhebber van het oude Rome) van mij de juiste schrijfwijze.
Mooi toepasselijk en uniek kado zo O+

quote:
Ja, het middagje aan het strand was heerlijk om zo mijn citytrip af te sluiten. Even weg uit de stad. Eenzelfde gevoel had ik in villa Borghese. Goed dat zit midden in de stad maar toch. Heerlijke serene rust was er in het park en strand. Da's toch een fijne afwisseling :Y

Enfin slapen maar. Trusten Mary en anderen. Ciao :W
Weltrusten :W
pi_176707701
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze gaan in het archief.. En ik doe het echt niet altijd ofzo, alleen af en toe als ze het echt heel bond maken en het echt helemaal ergens op slaat.. (ik heb een rode beker en geen roze :'( **op de grond liggen schreeuwen huilen etc.** ) Dan film ik het weleens.. gewoon omdat het zo typisch is en gewoon echt heel erg grappig om te zien..
Ik hoop dat jullie daar later samen om kunnen lachen. Van een kereltje weet ik in ieder geval dat ie getekend voor het leven gaat zijn, want zijn papa vond het ook een goed idee om hem te filmen. Nu was dat een andere situatie en jij lijkt me een stuk minder getroubleerd mens dan die pa, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn. Omdat je er wel een duidelijk signaal mee af kan geven waar je prioriteiten liggen.
Sowieso zou ik het prefereren dat mensen en zeker ook kinderen hun foon weghouden tijdens face to facegesprekken, maar dat lijkt ook steeds meer een gapende generatiekloof te worden ofzo [/oma] ;(
pi_176708027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie daar later samen om kunnen lachen. Van een kereltje weet ik in ieder geval dat ie getekend voor het leven gaat zijn, want zijn papa vond het ook een goed idee om hem te filmen. Nu was dat een andere situatie en jij lijkt me een stuk minder getroubleerd mens dan die pa, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn. Omdat je er wel een duidelijk signaal mee af kan geven waar je prioriteiten liggen.
Sowieso zou ik het prefereren dat mensen en zeker ook kinderen hun foon weghouden tijdens face to facegesprekken, maar dat lijkt ook steeds meer een gapende generatiekloof te worden ofzo [/oma] ;(
:?
pi_176708137
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

:?
Misschien wordt het begrijpelijker als je zelf een keer een intense emotie hebt en je kind je liever staat te filmen ofzo..
pi_176708210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien wordt het begrijpelijker als je zelf een keer een intense emotie hebt en je kind je liever staat te filmen ofzo..
Overdrijven is ook een vak.. :O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')