jammer dat je niet pro deo het paspoort van mijn dochter kon regelenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
Er zijn trouwens in de afgelopen maand iets van 6 meisjes die kunstjes doen op video's overleden.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
jammer dat je niet pro deo het paspoort van mijn dochter kon regelen
dan hadden we de staat dubbel genaaid
ook die hebben recht op verdediging maatquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:28 schreef Elan het volgende:
het lijkt me echt verschikkelijk om de zaak te moeten behartigen van mensen waar je van kotst
Wij staan inderdaad geen NAC-supporters bij.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:28 schreef Elan het volgende:
het lijkt me echt verschikkelijk om de zaak te moeten behartigen van mensen waar je van kotst
overleden aan die kunstjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
Er zijn trouwens in de afgelopen maand iets van 6 meisjes die kunstjes doen op video's overleden.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ook die hebben recht op verdediging maat
Paar zelfdoding en veel o.d's.quote:
Heb toch geen emotie dus dat is mooi.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar lijkt me gewoon moeilijk man. Je zal zo'n Peter Scully die kinderen doodmartelde uit financieel gewin moeten verdedigen in de rechtszaak.
Wel knap als je je eigen emotie compleet kan uitschakelen.
Hahaquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Paar zelfdoding en veel o.d's.
[..]
Heb toch geen emotie dus dat is mooi.
Je bespreekt het onderling als de client weg is, om even de lucht te klaren, en dan doe je gewoon je ding. Scheelt wel dat ik nog niet in aanraking ben gekomen met een moordpartij. Wel bijna, maar die zaak hebben we snel overgedragen aan een andere advocaat die daar veel beter in is.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha
Maar serieus, schakel je dan over op een soort zakelijke modus? Of boeit het je gewoon geen fuck en pak je je centen...
Gewoon filipijnse strafrecht toepassenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
Doen vooral sociaal recht en de minder erge strafrecht dingen. In dat laatste geval kijk je vooral, vaak samen met het OM, om tot de beste uitkomst voor de cliënt te komen. Heeft nul zin om een junk voor 15 jaar naar pi Vught te sturen.
Dat laatste ben ik zeker met je eens, strenger straffen lost amper iets op.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bespreekt het onderling als de client weg is, om even de lucht te klaren, en dan doe je gewoon je ding. Scheelt wel dat ik nog niet in aanraking ben gekomen met een moordpartij. Wel bijna, maar die zaak hebben we snel overgedragen aan een andere advocaat die daar veel beter in is.
Af en toe wat zware mishandelingen maar dat zijn dan ook geen schokkende foto's, het is niet dat de politiemensen een cursus foto's maken hebben gehad.
Doen vooral sociaal recht en de minder erge strafrecht dingen. In dat laatste geval kijk je vooral, vaak samen met het OM, om tot de beste uitkomst voor de cliënt te komen. Heeft nul zin om een junk voor 15 jaar naar pi Vught te sturen.
Maar okay, er wordt weer flink bezuinigd op van alles dus reken maar op meer gekkies.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, strenger straffen lost amper iets op.
Dat is al jaren een probleem. Men voert een totaal afbraakbeleid aangaande GGZ en Ouderenzorg.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar okay, er wordt weer flink bezuinigd op van alles dus reken maar op meer gekkies.
Curry van Jamie Oliveoilquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep met broodjes.
Kijk je wel uit daar Opperquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:35 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen weer eens een dagje Brussel. Jammer dat Cantillon altijd dicht is op woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |