quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
In het FOK! topic zit vrijwel iedereen er met te veel in.
Het probleem zit hem er ook in dat het heel veel mensen zijn die nog nooit ergens in hebben geinvesteerd en oprecht geloven in een eeuwigdurende stijgende lijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vibe daar is inderdaad ongezond, Danny mag er wel a la reddit een hotlink naar de zelfmoordhulplijn in de OP zetten mocht shit echt echt echt in elkaar storten.
Kloptquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:51 schreef Saind het volgende:
[..]
vanaf Maastricht ben je er zo, anderhalf uur ofzo
Ja zo'n EggsTC bijvoorbeeld. Die Magnet zie je daar niet meer, die zal wel alles verkocht hebben en nu op een eiland coctails aan het drinken zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem er ook in dat het heel veel mensen zijn die nog nooit ergens in hebben geinvesteerd en oprecht geloven in een eeuwigdurende stijgende lijn.
Een huisje in de provincie.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zo'n EggsTC bijvoorbeeld. Die Magnet zie je daar niet meer, die zal wel alles verkocht hebben en nu op een eiland coctails aan het drinken zijn.
kutte is wel 5 min overstap op Luik op de terugwegquote:
Moet je ook over Luik dan ?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:54 schreef Saind het volgende:
[..]
kutte is wel 5 min overstap op Luik op de terugweg
Die heb ik wel eens gemist, zit je 59 minuten op dat kutstation
Maakt niet zoveel uit geloof ik, ik kan over Roosendaal of over Maastricht, mstrg is kwartier langer ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je ook over Luik dan ?
Dan zie ik je op station Maastricht
Jepquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Cantillon is echt 10 min lopen van midi toch?
is natuurlijk wachten op een grote dip, afhankelijk van wanneer mensen zijn ingestapt zullen er wel een paar voor de trein springenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vibe daar is inderdaad ongezond, Danny mag er wel a la reddit een hotlink naar de zelfmoordhulplijn in de OP zetten mocht shit echt echt echt in elkaar storten.
Ik las op reddit iemand die zich al had omgebracht omdat ie te vroeg had verkochtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
is natuurlijk wachten op een grote dip, afhankelijk van wanneer mensen zijn ingestapt zullen er wel een paar voor de trein springen
je doet niet voor niks uni toch ga lkkr mbo doen danquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:04 schreef Saind het volgende:
Ik heb echt een hekel aan docenten die alleen foto's in hun slides zetten
Hoe de fuck moet ik dit studeren dan
[ afbeelding ]
Als we ook nog 3fonteinen doen neem ik een rolkoffer mee om mn kelder vol te ladenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:58 schreef Saind het volgende:
Hm over Roosendaal is 2,5 uur en over Maastricht is 3. Dus dan kom ik gezellig bij jou knuttermans
vanaf 3 Fonteinen kun je ze flessen naar je huis laten sturenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als we ook nog 3fonteinen doen neem ik een rolkoffer mee om mn kelder vol te laden
Is dat pro bono werk?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Wij hebben nu een kansparel als client joh. In december aangekomen in een AZC, nu al 3x opgepakt door de politie
Pro deo.quote:
ahja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pro deo.
Gewoon lekker cashen van de Raad.
Straks nog lekker uitzettingszaakje erbij en deze gast levert ffkes minimaal 5k op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |