https://dinilu.nl/drukwer(...)-uw-eigen-bedrukkingquote:Op woensdag 24 januari 2018 01:30 schreef KingRoland het volgende:
weet iemand een website waar je toiletpapier kan kopen met de kop van Hillary Clinton? wel gewoon verzending in NL enzo
Ben nog studeren, maar heb ondertussen wel een insta+nummer via tinder gefixedquote:
Was 01:00 terug in woonplaats van werken en vervolgens ff een hapje gegeten. Vervolgens ff aan het bedenken hoe ik een dame van werk ga fixen.quote:
Gewoon uit eten vragen, niet zo moeilijk tochquote:Op woensdag 24 januari 2018 02:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was 01:00 terug in woonplaats van werken en vervolgens ff een hapje gegeten. Vervolgens ff aan het bedenken hoe ik een dame van werk ga fixen.
nu niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2018 07:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het hoofd van koen everink lijkt echt bizar veel op een ei
Geklutst ei.quote:
Een aantal dingen vallen me aan deze post op. Blijkbaar werk je inmiddels. Waar komt die heilige dag vandaan? Daarnaast wil je een dame van werk gaan fixen. Betekent dit, dat je vorige relatie op de klippen is gelopen? Allerlaatst verdenk ik je er van pompbediende te zijn. Ik heb nog nooit een mooie vrouw aan de pomp gezien dus let hier mee op!quote:Op woensdag 24 januari 2018 02:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was 01:00 terug in woonplaats van werken en vervolgens ff een hapje gegeten. Vervolgens ff aan het bedenken hoe ik een dame van werk ga fixen.
Lekker pompenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een aantal dingen vallen me aan deze post op. Blijkbaar werk je inmiddels. Waar komt die heilige dag vandaan? Daarnaast wil je een dame van werk gaan fixen. Betekent dit, dat je vorige relatie op de klippen is gelopen? Allerlaatst verdenk ik je er van pompbediende te zijn. Ik heb nog nooit een mooie vrouw aan de pomp gezien dus let hier mee op!
hij is de organisator toch?quote:Op woensdag 24 januari 2018 08:21 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Saind ook een uitnodiging hebben ontvangen voor het #nietoo feest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |