Bijna elke pot voor PSV is een makkie in potentie. Ze denken alleen na één goal al dat ze er zijn of beginnen pas met inzet tonen in de tweede helft. Gewoon een mentaliteitsprobleem. In dat opzicht kunnen ze veel leren van Feyenoordquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
We gaan het zien. Mensen die denken dat dit een makkelijke pot gaat worden hebben de afgelopen tijd niet goed opgelet.
Dan stonden we nu 5e. Nee t is gewoon kwaliteit. Dit mentaliteit verhaal horen we al sinds Fred Rutten trainer was. Ik kan me niet voorstellen dat t een chronisch probleem is. We kunnen gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:13 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Bijna elke pot voor PSV is een makkie in potentie. Ze denken alleen na één goal al dat ze er zijn of beginnen pas met inzet tonen in de tweede helft. Gewoon een mentaliteitsprobleem. In dat opzicht kunnen ze veel leren van Feyenoord
Jij gaat mij vertellen dat wanneer PSV elke tegenstander 10 minuten lang compleet van de mat kan spelen en dat vervolgens weigert te doen wanneer de 1-0 valt, dat aan kwaliteit ligt?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan stonden we nu 5e. Nee t is gewoon kwaliteit. Dit mentaliteit verhaal horen we al sinds Fred Rutten trainer was. Ik kan me niet voorstellen dat t een chronisch probleem is. We kunnen gewoon niet beter.
Ja. Roda kan ook 10 minuten lang een wedstrijd tegen ons of Ajax domineren. Maar t gaat er om dat je t 90 minuten lang kunt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:26 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat wanneer PSV elke tegenstander 10 minuten lang compleet van de mat kan spelen en dat vervolgens weigert te doen wanneer de 1-0 valt, dat aan kwaliteit ligt?
Wat je ook vaak ziet is dat ze pas weer gas gaan geven na een gelijkmaker, ook kwaliteit?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja. Roda kan ook 10 minuten lang een wedstrijd tegen ons of Ajax domineren. Maar t gaat er om dat je t 90 minuten lang kunt.
Ik geloof er niet zo in dat we echt zo goed zijn als iedereen hier denkt. Mocht dat wel zo zijn dan is dat Cocu aan te rekenen. Maar ook onder Advocaat, Rutten enz sprak iedereen over t mentaliteitsprobleem. Kan me haast niet voorstellen dat t structureel is onder elke trainer.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:33 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat je ook vaak ziet is dat ze pas weer gas gaan geven na een gelijkmaker, ook kwaliteit?
Precies dit. Natuurlijk heb je met Brenet en Isimat twee spelers die totaal niet kunnen, en zij zullen ongetwijfeld hun best doen, maar de rest van de selectie is kwalitatief zo veel beter dan de andere teams, afgezien van Ajax dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:33 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat je ook vaak ziet is dat ze pas weer gas gaan geven na een gelijkmaker, ook kwaliteit?
Onder Advocaat en Rutten hadden we ook een goede selectie. Alleen was de verdediging toen nóg ergerquote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat we echt zo goed zijn als iedereen hier denkt. Mocht dat wel zo zijn dan is dat Cocu aan te rekenen. Maar ook onder Advocaat, Rutten enz sprak iedereen over t mentaliteitsprobleem. Kan me haast niet voorstellen dat t structureel is onder elke trainer.
Hij is niet de enige, maar veel van het gevaar van Twente wordt wel door hem veroorzaakt.quote:
Jensen piekt wel eens verschrikkelijk hoog, maar heeft ook wedstrijden waar hij onzichtbaar is.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, maar veel van het gevaar van Twente wordt wel door hem veroorzaakt.
Trouwens best een paar aardige spelertjes bij Twente. Die Cuevas, Jensen en Assaidi zouden niet misstaan bij een club die 10 plekken hoger staat.
Aissadi mag wel naar psv komen,als invaller.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 20:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, maar veel van het gevaar van Twente wordt wel door hem veroorzaakt.
Trouwens best een paar aardige spelertjes bij Twente. Die Cuevas, Jensen en Assaidi zouden niet misstaan bij een club die 10 plekken hoger staat.
Hardop gelachen. Het was super moeizaam eigenlijk had het gewoon gelijk voor Twente moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 08:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zoiets. 0-1 voorkomen dankzij Lozano. Vervolgens kort voor rust gelijk. Dan rond de 70e minuut 1-2 door van de Jong (kopgoal) en dan 20 minuten billenknijpen en een 1-3 in de laatste minuut uit de counter (Mauro).
Vervolgens weer drie dagen Scarfacegenot dat het weer moeizaam was en hij dat goed voorspeld had, Buitendamgenot dat we echt geen kampioen gaan worden en er echt iets moet veranderen en grrrrrrrgenot dat de wereld spoedig zal vergaan.
True.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:36 schreef TehRocks het volgende:
Inb4 Scarface 'Slechte gevoel was terecht'
Maar zonder dollen leek het helemaal nergens op in de tweede helft, hoe je zo uit de kleedkamer kan komen; ga je schamen.
Dat laatste is natuurlijk weer gewoon bullshit. PSV wint gewoon terecht. Dat het niet goed was, prima, maar op een overwinning is niets af te dingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Het was super moeizaam eigenlijk had het gewoon gelijk voor Twente moeten zijn.
Twente ging wel aardig aanvallend spelen...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:46 schreef Heufd het volgende:
Die tweede helft man... En dat Cocu dan met Luckassen een extra verdediger inbrengt onder het mom van ‘defensieve zekerheid’. Zorgde dat er niet juist voor dat PSV onnodig veel naar achteren bleef lopen en Twente in de kaart speelde?
PSV liet dat ook wel toe (hoe treruig ook), maar als je dan de counters krijgt waar je op rekent, moet je ze wel maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Twente ging wel aardig aanvallend spelen...
Tot hoelang is zijn contract?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:45 schreef Rabieluh het volgende:
Maar het was weer eens kut, hopelijk kan Mauro Junior binnenkort hele wedstrijden aan, met hem in de ploeg gebeuren er tenminste dingen, leuke dingen.
Die counters kregen we pas toen ze echt in de laatste 5 minuten alles op alles zetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV liet dat ook wel toe (hoe treruig ook), maar als je dan de counters krijgt waar je op rekent, moet je ze wel maken.
En Cocu had veel eerder iemand op Assaidi moeten zetten. Die werd veel te vaak gevaarlijk.
Eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV liet dat ook wel toe (hoe treruig ook), maar als je dan de counters krijgt waar je op rekent, moet je ze wel maken.
En Cocu had veel eerder iemand op Assaidi moeten zetten. Die werd veel te vaak gevaarlijk.
Nee hoor, daarvoor ook al 2x met de Jong en een keer Lozano. In de eerste helft al.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:49 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die counters kregen we pas toen ze echt in de laatste 5 minuten alles op alles zetten.
Toch triest dat je je als PSV moet beperken tot counters omdat je er voetballend niet uitkomt.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor ook al 2x met de Jong en een keer Lozano. In de eerste helft al.
Zou ik echt niet weten, dat moet even worden opgezocht op het interwebs.quote:
Nou ja, je ziet in die eerst helft dat Twente gewoon wel echt goed stond defensief.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Toch triest dat je je als PSV moet beperken tot counters omdat je er voetballend niet uitkomt.
Transfermarkt zegt Juni 2022quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zou ik echt niet weten, dat moet even worden opgezocht op het interwebs.
Vond je het goed staan? Heeft toch ook te maken dat voordat PSV de bal bij Lozano heeft, Twente al een minuutje heeft gehad om zich te organiseren. Elke ploeg kan goed staan met het tergend langzame tempo van PSV.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet in die eerst helft dat Twente gewoon wel echt goed stond defensief.
Ik snap ook niet wat die op plek 15 doen, eerlijk gezegd.
Sowieso uitwedstrijden spelen we altijd kut. Thuis staan we er meestal wel en zijn we de best presterende club in de Eredivisie. Woensdag verliezen we inderdaad. We winnen bijna nooit in de kuip. Boeit verder ook niet die beker is een nutteloze prijs.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:51 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe dan ook, zodra PSV tegen een ploeg speelt die er in gelooft en hard werkt, hebben ze het direct moeilijk. Zelfs als die ploeg niet kan voetballen.
Oftewel, vanaf woensdag kunnen we ons volledig op de competitie richten.
Something something indekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso uitwedstrijden spelen we altijd kut. Thuis staan we er meestal wel en zijn we de best presterende club in de Eredivisie. Woensdag verliezen we inderdaad. We winnen bijna nooit in de kuip. Boeit verder ook niet die beker is een nutteloze prijs.
Laat me raden, je hebt een slecht gevoel over woensdag?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso uitwedstrijden spelen we altijd kut. Thuis staan we er meestal wel en zijn we de best presterende club in de Eredivisie. Woensdag verliezen we inderdaad. We winnen bijna nooit in de kuip. Boeit verder ook niet die beker is een nutteloze prijs.
uh nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:01 schreef TehRocks het volgende:
Jezus christus heren, ineens is de beker niet belangrijk?
Dat roep ik altijd al. En nu de beker dit jaar geen Europa League ticket meer oplevert speel je in feite nergens voor. Ja zon lelijke badjas...quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:01 schreef TehRocks het volgende:
Jezus christus heren, ineens is de beker niet belangrijk?
Gaat er meer om dat spelers geblesseerd kunnen raken, schorsingen, gele kaarten enz. Dingen die allemaal mee gaan spelen voor de rest van de competitie. En allemaal voor een prijs waar je totaal niks aan hebt. Gewoon zoals eerder gezegd lekker wat spelers rust gunnen en jeugd opstellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een slecht gevoel over woensdag?
Dat over de Europa League wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat roep ik altijd al. En nu de beker dit jaar geen Europa League ticket meer oplevert speel je in feite nergens voor. Ja zon lelijke badjas...
Scarface meld mij dat er geen direct ticket meer te verkrijgen is, da wist ik nietquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
uh nee.
Nooit belangrijk geweest (maar dat is mijn mening)
Rust gunnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat spelers geblesseerd kunnen raken, schorsingen, gele kaarten enz. Dingen die allemaal mee gaan spelen voor de rest van de competitie. En allemaal voor een prijs waar je totaal niks aan hebt. Gewoon zoals eerder gezegd lekker wat spelers rust gunnen en jeugd opstellen.
Scenario: Feyenoord gaat er vol op klappen. Schopt Lozano uit de wedstrijd en is rest van t seizoen uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rust gunnen?
Want ze kunnen elkaar blindelings vinden gedurende de wedstrijd en hebben zich werkelijk uit de naad gelopen vandaag?
Dik betaalde profs die zo’n 2e helft afleveren als koploper in de eredivisie verdienen geen rust.
2 Wedstrijden in een week stelt toch geen ruk voor.
Nee joh, pamperen die tere zieltjes en met fluwelen handschoentjes behandelen, want het is zo’n zwaar seizoen met al die Europese wedstrijden en interlands.
Goed zo! Pak ze aan!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:21 schreef Bottendaal het volgende:
Dat dit een koploper in de eredivisie is, asjeblieft Ajax maak daar een eind aan en ik ben niet voor Ajax, wat een rampvoetbal speelt PSV zeg
Waardoor we volgend seizoen NOG een jaar van hem kunnen genieten.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Scenario: Feyenoord gaat er vol op klappen. Schopt Lozano uit de wedstrijd en is rest van t seizoen uitgeschakeld.
madquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:21 schreef Bottendaal het volgende:
Dat dit een koploper in de eredivisie is, asjeblieft Ajax maak daar een eind aan en ik ben niet voor Ajax, wat een rampvoetbal speelt PSV zeg
Het maakt toch geen reet uit voor welke club je bent om er een mening over te hebben? Althans, in het geval van een goed onderbouwde mening.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:21 schreef Bottendaal het volgende:
Is ook mogelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waardoor we volgend seizoen NOG een jaar van hem kunnen genieten.
Lozano kan er in de competitie ook uit worden geschopt, tijdens de training ook. Zodra je spelers niet op gaat stellen omdat je bang bent dat ze geblesseerd kunnen raken ben je verkeerd bezig.
Scenario: PSV laat de wedstrijd tegen Feyenoord lopen en wordt helemaal weggetikt (3-0) Feyenoord wint de beker. In de eerstvolgende competitiewedstrijd wordt Lozano uit de wedstrijd getrapt, einde seizoen. Met de nodige kuipvrees ga je in februari naar Rotterdam en verlies je. Ajax loopt in en wint hier in Eindhoven ook.
Kortom Ajax kampioen.
PSV heeft 0 aan het einde van het seizoen.
Die Zoet was wel schandalig aan het rekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:51 schreef PSVCL het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)kke-voetbal-van-psv/
![]()
Gert jan houd je koest, je hebt verloren.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:51 schreef PSVCL het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)kke-voetbal-van-psv/
![]()
Die heeft ze ook niet meer op een rijtje. Dus wij komen snel op 0-1. En dan moeten wij het spel blijven maken? (voor het vermaak van dhr GertJan? )Moeten de verdedigers indribbelen? (zodat dat hun snel kunnen omschakelen?)quote:Trainer Gertjan Verbeek van FC Twente heeft helemaal niets met de manier waarop PSV voetbalt. ,,Dit is schijtbakkenvoetbal, het is niet om aan te gluren'', zei Verbeek zaterdag op FOX Sports na de verloren thuiswedstrijd tegen PSV (0-2). ,,Ze speelden hartstikke laf.''
FC Twente bracht de koploper van de eredivisie in de tweede helft aan het wankelen, maar wist de kansen niet af te maken. PSV was al vroeg in de wedstrijd op voorsprong gekomen en profiteerde in de slotfase van de ruimte die de thuisclub weggaf. ,,Vanaf de eerste minuut speelden ze met Schwaab en Isimat achter de middenlijn, die durfden nooit in te dribbelen'', zei Verbeek. ,,Ze bleven de bal maar achterin rondspelen. Waarom zouden wij dan veel energie steken in het druk zetten? Dat willen zij graag. Maar zij zijn de kampioen, wij staan bijna onderaan. PSV speelt schijtbakkenvoetbal, ik zie veel liever Ajax of AZ spelen.''
Deze week voor Real?quote:
Heb je ze tegen Leganes gezien?quote:
Nog ff de samenvatting Valencia-Real kijken en je bent zo omquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die Zoet was wel schandalig aan het rekken
Heeft met zijn 5-3-2 de hele tijd eigenlijk helemaal geen recht van spreken, niet sterk van hem ditquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Verbeek is echt extreem mad.
Mooi om te zien.
(Ik heb de wedstrijd niet gezien Ties02. Ik weet dat jij altijd een realistische kijk op voetbal hebt.)quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik had na 15 minuten al door dat dit hem niet ging worden vandaag
Ja, de haat online is echt toegenomen. Onzin als ''Hoe kun je zo'n kutclub supporten?'' of ''Ze hebben echt schijtgeluk.'' of deze dan ''Ik word liever tweede met goed spel dan kampioen met het spel van PSV.'' Tuurlijk jongen.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen weer heerlijk mad
PSV
Trots op mijn cluppie
Serious? Trots op dit zooitje?quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen weer heerlijk mad
PSV
Trots op mijn cluppie
Drommel in Oranjequote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:19 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een wedstrijd... De Jong, Ramselaar, Hendrix, allemaal één op één met de keeper kansloos falen. Wat een treurigheid, waardoor het elke week weer billenknijpen blijft.
Die pot verliest PSV toch, ga lang genoeg met Feyenoord mee dat dit soort wedstrijdjes in de Kuip niet verloren gaan. Dan kun je beter je B-garnituur opstellen, ook al zullen dan een hoop supporters mad zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waardoor we volgend seizoen NOG een jaar van hem kunnen genieten.
Lozano kan er in de competitie ook uit worden geschopt, tijdens de training ook. Zodra je spelers niet op gaat stellen omdat je bang bent dat ze geblesseerd kunnen raken ben je verkeerd bezig.
Scenario: PSV laat de wedstrijd tegen Feyenoord lopen en wordt helemaal weggetikt (3-0) Feyenoord wint de beker. In de eerstvolgende competitiewedstrijd wordt Lozano uit de wedstrijd getrapt, einde seizoen. Met de nodige kuipvrees ga je in februari naar Rotterdam en verlies je. Ajax loopt in en wint hier in Eindhoven ook.
Kortom Ajax kampioen.
PSV heeft 0 aan het einde van het seizoen.
Prijzenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Serious? Trots op dit zooitje?
Man man man
Log gewoon uit FireFox1. Kom ook maar gewoon niet meer terug.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man man man
quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:15 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Ja, de haat online is echt toegenomen. Onzin als ''Hoe kun je zo'n kutclub supporten?'' of ''Ze hebben echt schijtgeluk.'' of deze dan ''Ik word liever tweede met goed spel dan kampioen met het spel van PSV.'' Tuurlijk jongen.
Lekker lol hebben lansquote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Log gewoon uit FireFox1. Kom ook maar gewoon niet meer terug.
Nog een huilie huilie gespot.quote:Op zaterdag 27 januari 2018 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Man man man
Ooit een enorm keeperstalent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |