SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Dat doe ik nu nog, als hij voor zijn doen te lang stil ligt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:11 schreef Aure het volgende:
hoewel ik dan soms wel weer zit te porren in mijn buik om te kijken of ik hem kan laten bewegen(tot grote ergernis van vriend "laat hem eens met rust joh!"
![]()
)
Ik vond het in een appartementencomplex juist ideaal, weet niemand dat het van jou komt en geen roddels.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:55 schreef Helsinki het volgende:
Is MvM handig als je in een appartementencomplex woont en onregelmatige diensten draait? Ik voel er weinig voor om de boel voor het gebouw neer te zetten en kan dus ook niet altijd openmaken.
Yesssss, wat fijnquote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Echopost! Kloppend boontje gezien![]()
![]()
Precies op maat, 7+3 vandaag
Ik zat al te F5en! YES!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
Hahahaha. Ja sorry. Als je deze over 33 weken schreeuwend in de wieg hebt, houd ik m'n mond weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:11 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]Ik had niet anders verwacht van je
![]()
![]()
Boontje!!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
Hoe gaat het met jou? Kom je wat meer aan je rust toe nu zonder roomies?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:13 schreef Aventura het volgende:
Heerlijk nieuws Foeksie
Pak van je hart! Geniet van je dag.
Ik woon op de begane grond, dus had ze op het balkon staan. Ben je close met je buren op de begane grond?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 08:55 schreef Helsinki het volgende:
Zou me inderdaad ook ziekmelden Duman, maar hoop dat het vandaag een beetje gaat dan!.
Is MvM handig als je in een appartementencomplex woont en onregelmatige diensten draait? Ik voel er weinig voor om de boel voor het gebouw neer te zetten en kan dus ook niet altijd openmaken.
Ja zeker, erg fijn. Al kwam een voor mij nieuwe verpleegkundige mij wel weer even melden dat ik echt 'op zaal' hoor en dat deze kamer eigenlijk niet voor mij is maar voor vrouwen met 'pre eclamptische klachten'. Ja ja. Ik snap niet waarom het nodig is om dat te melden. Ik bedoel, hoe denkt zij dan dat ik me daarvoor voel? Als een soort bevoorrecht prinsesje op de erwt ofzo? Stom.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:15 schreef Songeur het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Kom je wat meer aan je rust toe nu zonder roomies?
Whooo!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
Grom, verkeerde been uit bed zeker, die verpleegkundige. Tsssss.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja zeker, erg fijn. Al kwam een voor mij nieuwe verpleegkundige mij wel weer even melden dat ik echt 'op zaal' hoor en dat deze kamer eigenlijk niet voor mij is maar voor vrouwen met 'pre eclamptische klachten'. Ja ja. Ik snap niet waarom het nodig is om dat te melden. Ik bedoel, hoe denkt zij dan dat ik me daarvoor voel? Als een soort bevoorrecht prinsesje op de erwt ofzo? Stom.
Gister geen goede ctg's, weinig variabel en weinig beweging van kind. Gister lag ik er 4 uur aan. Vandaag moest ik zelfs nuchter zijn voor het eerste ctg, ivm een mogelijke rit OK, maar ze is toch goedgekeurd. Ze gaan nog niet ingrijpen, maar ze verwachten het binnenkort wel. Het word dus spannender.
Waarom zou je überhaupt zoiets zeggen? Echt, sommige mensen..quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja zeker, erg fijn. Al kwam een voor mij nieuwe verpleegkundige mij wel weer even melden dat ik echt 'op zaal' hoor en dat deze kamer eigenlijk niet voor mij is maar voor vrouwen met 'pre eclamptische klachten'. Ja ja. Ik snap niet waarom het nodig is om dat te melden. Ik bedoel, hoe denkt zij dan dat ik me daarvoor voel? Als een soort bevoorrecht prinsesje op de erwt ofzo? Stom.
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:12 schreef Svane het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja sorry. Als je deze over 33 weken schreeuwend in de wieg hebt, houd ik m'n mond weer.
Oh, lekker eigenwijs! Heb je niet gemerkt dat ze is gedraaid? Hopelijk draait ze op tijd terug.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:42 schreef Songeur het volgende:
Bij mijn controle kwamen we er dus gister achter dat baby dwars ligt. Ze ligt met haar hoofdje in mn zij zegmaar en benen beneden. Beetje dubbel geklapt. Ben nu 34 weken, volgens de vk was er nog niks aan de hand. Baby lag 1,5 week terug nog met hoofdje naar beneden en omdat het mijn 3e kindje is zou er meer ruimte zijn om te draaien. Toch ben ik er niet helemaal gerust op. Laat haar maar fijn draaien en met hoofdje goed gaan liggen.
Ook heb ik gister de knoop doorgehakt en geboortekaartje besteldLijstjes afwerken, ik hou ervan. Wat is een goede termijn om met de babywasjes te beginnen?
Ik moest vanochtend ook even slikken, toen ik de dagen ging tellen. Nog maar 48 dagen!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:00 schreef LuDann het volgende:
Ik ben vandaag 37 weken!Gisteren vroeg een buurvrouw hoe lang ik nog moest en toen antwoordde ik dus ´3 weken´ en moest echt even slikken, want hoe dan. Jeetje, en als het een ks wordt nog minder dus. Ik heb nog geen vluchttas gepakt, het bed staat nog laag en het matras is nog niet afgeschermd want ik verwacht nog niks voorlopig. Maar toch maar even doen binnenkort. Peuter is alleen zo´n handvol op het moment dat ik er niet echt aan toekom.
Sterkte met de peuter! Heb je dagen dat je even bij kunt komen, als zij op de opvang is?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:00 schreef LuDann het volgende:
Ik ben vandaag 37 weken!Gisteren vroeg een buurvrouw hoe lang ik nog moest en toen antwoordde ik dus ´3 weken´ en moest echt even slikken, want hoe dan. Jeetje, en als het een ks wordt nog minder dus. Ik heb nog geen vluchttas gepakt, het bed staat nog laag en het matras is nog niet afgeschermd want ik verwacht nog niks voorlopig. Maar toch maar even doen binnenkort. Peuter is alleen zo´n handvol op het moment dat ik er niet echt aan toekom.
Haha wat irritant een opstapje. Is het bed dan niet veel te hoog? Of ben jij niet zo groot? Snap het natuurlijk voor de rug van de kraamverzorgster en vk maar met opstapje erin klinkt ook zo onveilig.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:20 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Sterkte met de peuter! Heb je dagen dat je even bij kunt komen, als zij op de opvang is?
Wij hebben het bed dit weekend op klossen gezet. Ik heb nu dus een opstapje nodig omdat ik er anders echt niet in kom
Kamertje is, semi klaar. Alsin het is geverfd, de meubels staan, matrashoes is gewassen en lamp hangt. Nu nog aankleden enzo! Ben op zoek naar leuke posters voor de muur maar kan niks vinden wat me aanstaat. En dus alles wassen..quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh, lekker eigenwijs! Heb je niet gemerkt dat ze is gedraaid? Hopelijk draait ze op tijd terug.
Wij mogen morgenochtend weer naar de vk, ben benieuwd hoe hij nu ligt. Hij is nu zo groot dat ik het niet meer kan onderscheiden. De laatste keer lag ‘ie goed naar beneden, hopelijk nog steeds.
De wasjes zijn hier al gedaan tussen kerst en oud&nieuw. Degenen in de kast laat ik lekker hangen, maar ik zie mezelf de lakentjes enzo wel weer opnieuw wassen.![]()
Proefdruk van ons kaartje is hier vandaag binnen gekomen! Man liet het aan mij over. Ik hou niet van tekeningen, silhouette, stijgerhout etc, dus er bleef weinig over. Maar nu ik ‘m in het echt heb gezien, ben ik toch wel verliefd.
Nu nog rijmpjes vinden.
Is jullie kamer inmiddels klaar?
Wat super!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:07 schreef Fuchsia_roze het volgende:
![]()
Mooi! Kan je mooi je verlof vullen met wassen & strijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:48 schreef Songeur het volgende:
[..]
Kamertje is, semi klaar. Alsin het is geverfd, de meubels staan, matrashoes is gewassen en lamp hangt. Nu nog aankleden enzo! Ben op zoek naar leuke posters voor de muur maar kan niks vinden wat me aanstaat. En dus alles wassen..
Heb het draaien niet gemerkt, ja door het feit dat ik pijn had op een plek waar ik dat normaal niet had. Verder vermoed ik dat die van jou nog wel goed ligt hoor! Vk zei dat eerste kindjes meestal wel blijven liggen rond deze termijn want die hebben minder ruimte. Ik ben blijkbaar uitgerekt![]()
Leuk dat je zo blij bent met het kaartje, waar heb je hem gevonden? Ga je hem hier showen als het zo ver is? Wij hebben het kaartje ook uitgekozen alleen de tekst nog. Ben niet zo van de rijmpjes en gedichtjes dus dat is altijd nog een issue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist opgemeten, en het bed is precies de hoogte die het nu zou moeten zijn (80cm)! Ik ben niet heel groot inderdaad en die grote buik maakt het nog iets lastigerquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:43 schreef Songeur het volgende:
[..]
Haha wat irritant een opstapje. Is het bed dan niet veel te hoog? Of ben jij niet zo groot? Snap het natuurlijk voor de rug van de kraamverzorgster en vk maar met opstapje erin klinkt ook zo onveilig.
Dat wat je links tussen de beentjes ziet zitten, zou een balzak kunnen zijn maar ik ben niet zo goed in echo's lezen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:18 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Iemand die hier een jongen of meisje in kan zien? Echo met 13 weken.
Hoop dat het plaatsen goed gaat
Dat dacht ik ook eigenlijk!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat wat je links tussen de beentjes ziet zitten, zou een balzak kunnen zijn maar ik ben niet zo goed in echo's lezen.
Of die twee uurtjes nou zoveel verschil maken?quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:13 schreef Fien10 het volgende:
Fijn van de goede echo fuchsia!!
Gelukkig vandaag niet al gebeld met een slechte uitslag. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje. De vorige keer werden we pas om 2 uur 's middags gebeld met de uitslag. Ik heb mezelf nu voorgenomen om te wachten tot 12 uur en daarna zelf te bellen. Of is dat niet netjes en moet ik gewoon geduld hebben?
Ga jij maar eens in mijn schoenen staan.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:15 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Of die twee uurtjes nou zoveel verschil maken?
Nou dan bel je toch.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:17 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in mijn schoenen staan.
Ik zou tot 14u wachten, maar ik snap je neiging wel. Ik vind het ook zo naar om zoiets midden op de dag te plannen, mensen slapen de nacht ervoor vaak slecht en dan moet je nog uren wachten. Kan het me nog herinneren van toen wij op de uitslag van de vruchtwaterpunctie wachtten. Volgens mij zouden we tussen 15:00 en 15:30 gebeld worden of zoiets. Niet te doen!quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:13 schreef Fien10 het volgende:
Gelukkig vandaag niet al gebeld met een slechte uitslag. Hopelijk slaap ik vannacht een beetje. De vorige keer werden we pas om 2 uur 's middags gebeld met de uitslag. Ik heb mezelf nu voorgenomen om te wachten tot 12 uur en daarna zelf te bellen. Of is dat niet netjes en moet ik gewoon geduld hebben?
Ik zou direct om 09:00 al aan de telefoon hangen door de spanning, dus ik vind het niet gek dat je om 12.00 zelf zou bellen hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:13 schreef Fien10 het volgende:
Ze hebben helemaal geen tijd indicatie gegeven. Dat is juist zo rot en vervelend. Maar je vreet je zo op en bent ziek van de zenuwen. De kans is ook zo groot dat het mis is.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou tot 14u wachten, maar ik snap je neiging wel. Ik vind het ook zo naar om zoiets midden op de dag te plannen, mensen slapen de nacht ervoor vaak slecht en dan moet je nog uren wachten. Kan het me nog herinneren van toen wij op de uitslag van de vruchtwaterpunctie wachtten. Volgens mij zouden we tussen 15:00 en 15:30 gebeld worden of zoiets. Niet te doen!
Wel fijn dat je niet gebeld werd vandaag, we duimen nog even een dagje door!
Ik word ook zo pissedquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vier handen op één buik, ik kijk dag nu voor het eerst. Mag ik die mensen een hele harde klap geven? Verdomme, zeg.
Fien, gewoon bellen.
Ik vind deze aflevering wel meevallen eigenlijk tot nu toe :pquote:
Dat programma kijk ik al jaren niet meer uit pure nijdquote:Op dinsdag 23 januari 2018 20:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vier handen op één buik, ik kijk dag nu voor het eerst. Mag ik die mensen een hele harde klap geven? Verdomme, zeg.
Fien, gewoon bellen.
Gewoon klossen ja, heb ze al in huis. En de rest is ook niet veel werk, ik heb een hele berg pakjes die als eerste pakje kunnen dienen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend ook even slikken, toen ik de dagen ging tellen. Nog maar 48 dagen!
Zet je er klossen onder, of verhoog je ‘m op een andere manier?
Gelukkig is alles wat je opnoemt zo gedaan! Heb je wel al een eerste pakje uitgekozen?Dat scheelt al een hoop.
Ze gaat 2 dagen naar de opvang maar ik vind dat eigenlijk wat weinig op dit moment. Normaal gesproken past mijn moeder nog een dag op (maar die heeft teveel last van de bestralingen) en namen man en schoonouders om de week een dag, maar ook dat gebeurt momenteel niet. Ik wil haar eigenlijk deze week of volgende week een extra dag doen maar dat kost meteen zo´n klauw met geld.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:20 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Sterkte met de peuter! Heb je dagen dat je even bij kunt komen, als zij op de opvang is?
Wij hebben het bed dit weekend op klossen gezet. Ik heb nu dus een opstapje nodig omdat ik er anders echt niet in kom
quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:24 schreef Loj het volgende:
Lief dat jullie het vragen..
Op zich prima, alleen hoor ik echt nergens bij
Nog geen drup bloed gezien, wisselende zwangerschapsklachten, stiekeme hoop maar vooral geen hoop proberen te hebben, de vk was heel duidelijk.... dus eigenlijk ben ik topicloos
Maar ik ben vooral blij voor de zeer bijzondere aanwas en kloppende hartjes hier nu... laat mij dan maar de mk hebben als deze bijzondere aanwas acht maanden hier mag blijven hangen
Mijn tijd komt nog welen natuurlijk ga ik volgende week keihard janken bij het slechte nieuws en komen die tranen nu soms ook 's nachts, maar weiger ik om de negativiteit te laten overheersen.
Lojquote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:24 schreef Loj het volgende:
Lief dat jullie het vragen..
Op zich prima, alleen hoor ik echt nergens bij
Nog geen drup bloed gezien, wisselende zwangerschapsklachten, stiekeme hoop maar vooral geen hoop proberen te hebben, de vk was heel duidelijk.... dus eigenlijk ben ik topicloos
Maar ik ben vooral blij voor de zeer bijzondere aanwas en kloppende hartjes hier nu... laat mij dan maar de mk hebben als deze bijzondere aanwas acht maanden hier mag blijven hangen
Mijn tijd komt nog welen natuurlijk ga ik volgende week keihard janken bij het slechte nieuws en komen die tranen nu soms ook 's nachts, maar weiger ik om de negativiteit te laten overheersen.
Ik zou normaal gesproken ook zo denken, maar mijn man is echt net zijn baan kwijt, dus dat ligt wat ingewikkelder.quote:Op woensdag 24 januari 2018 07:29 schreef klaprooss het volgende:
Wat rot Ludan, vervelend idd dat die extra dagen een partij geld kosten maar misschien ook wel wat waard voor jouw rust?!
Hier een fijne avond en nacht achter de rug.
Dreumes begon in heftige paniek het bed door te woelen, na een 1,5 toch een zetpil gegeven maar ze bleef zo van streek. Uiteindelijk samen even in bad geprobeerd te ontspannen. Ze was enorm wankel en had hele rare trillingen maar ze viel uiteindelijk tijdens het badderen bijna in slaap dus beneden lekker in slaap gevallen. Toen besloten we ook maar te gaan slapen en toen begon peuter. Koorts, overgeven en onrustig natuurlijk. Uiteindelijk bleef de nacht om en om onrustig
. Hopelijk slapen ze straks nog even zodat ik ook mijn ogennog even dicht kan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |