abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176686549
Voor al uw op- en aanmerkingen over de Nederlandse Omroep Stichting.
pi_176686553
Henry doet de talkshow, met de onvermijdelijke Urben Wennemars als co-host.

Dione zit in het schaatsstadion.
pi_176686616
Ik zit nu al klaar voor het biatlon waar bij de NOS Ole Einar Bjørndalen waarschijnlijk wel mee doet :D


Niet dat ik biatlon bij de NOS ga kijken maar dat geheel terzijde
  dinsdag 23 januari 2018 @ 00:08:05 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176686733
Graag Jillert Anema als studiocommentator :7
  dinsdag 23 januari 2018 @ 01:22:31 #5
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_176687201
tvp
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 07:46:56 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176687963
Alleen dus nog op NL1. En ze hebben geen live ijshockey, skicross en snowboardcross.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 januari 2018 @ 10:55:32 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176690353
Op Radio1 dus iedere dag tussen 11 en 15u Radio Olympia met Lodiej en Stomphorst. :s)

En Qua TV
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176695528
quote:
NOS Olympische equipe

Presentatoren televisie

Henry Schut
Dione de Graaff
Jeroen Stomphorst

Presentatoren radio
Jeroen Stomphorst
Patrick Lodiers (BNNVARA)

Co-presentator NOS Studio Sportwinter
Erben Wennemars

Analisten
Schaatsen Rintje Ritsma
Schaatsen Mark Tuitert
Schaatsen Erben Wennemars
Schaatsen Annette Gerritsen
Shorttrack Niels Kerstholt

Commentatoren
Schaatsen Herbert Dijkstra
Schaatsen Erik van Dijk
Schaatsen Martin Hersman
Schaatsen (radio) Sebastiaan Timmerman
Shorttrack Joris van den Berg
Shorttrack Cees Juffermans
Kunstrijden Hans van Zetten
Biathlon/NC Léon Haan
Cross country Jan Roelfs
Alpineski Edwin Peek
Snowboarden Maarten Tip
Skispringen Ayolt Kloosterboer

Verslaggevers
Schaatsen Bert Maalderink
Schaatsen Jeroen Stekelenburg
Shorttrack/algemeen Vlado Veljanoski
Algemeen Kees Jongkind
Schaatsen (radio) Steven Dalebout
Algemeen (radio) Gio Lippens
Algemeen (radio) Edwin Cornelissen

Chef d’équipe
Ewoud van Winsen

Productie
Monique Hamer
Voor de OP
pi_176695695
quote:
NOS Pyeongchang Vandaag
Aan het begin én einde van iedere dag een overzicht van de olympische dag. In deze
uitzending komen ruime samenvattingen van diverse sporten en andere belangrijke
gebeurtenissen van die dag in vogelvlucht voorbij. Ook zijn er verhalen over de
(Nederlandse) deelnemers, reportages en interviews van de NOS-verslaggevers ter plekke
en andere vaste rubrieken.
De avondeditie van NOS Pyeongchang Live wordt gepresenteerd door Herman van der
Zandt, met Bart Veldkamp aan zijn zijde.

NOS Pyeongchang Vandaag
07.00-08.30 uur
18.00-18.55 uur
NPO 1
Cumbek :)
pi_176697648
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Cumbek :)
Nu Ria nog :Y
leven zoals het leven is
  dinsdag 23 januari 2018 @ 17:32:48 #11
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_176697691


Beter krijgen we weer bankliggenot.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_176697921
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:30 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Nu Ria nog :Y
Ria is de realiteit inmiddels ontzweefd.
https://www.riavisser.nl/
pi_176698042
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:37 schreef showtimer het volgende:

[..]

Voor de OP
Gewoon weer Hans bij het kunstrijden *O*
pi_176698346
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ria is de realiteit inmiddels ontzweefd.
https://www.riavisser.nl/
Haha!! Vind dat ook wel iets voor Dione!:D
leven zoals het leven is
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 01:07:44 #15
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 24 januari 2018 @ 01:10:32 #16
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176709011
Die zuignap van een Maalderink helaas ook, maar dat was wel te voorspellen.
  Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 09:11:54 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176711077
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:46 schreef borisz het volgende:
Alleen dus nog op NL1. En ze hebben geen live ijshockey, skicross en snowboardcross.
Cross niet op de NOS is wel balen.

En geen presentatoren bij het Skeleton, terwijl daar een Nederlandse meedoet? :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 09:17:53 #18
284411 crew  heywoodu
pi_176711156
Alleen Maarten Tip bij het snowboarden? -O-

In Sochi was er zo'n snowboarder die dat juist heel tof deed :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 09:18:49 #19
284411 crew  heywoodu
pi_176711167
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:07 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs mag weer langlaufen doen _O-
Die kon vorige keer geheel blauw en fel rood nog niet eens uit elkaar halen, dat wordt weer leuk _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 09:41:05 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176711481
Geen curlingcommentator. -O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176712800
Altijd leuk die commentatoren die je 4 jaar lang alleen bij andere sporten hoort en nu wintersporten moeten doen. Leon Haan bij biathlon? Deed die dat altijd al?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 11:04:52 #22
284411 crew  heywoodu
pi_176712851
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:01 schreef Remzz het volgende:
Altijd leuk die commentatoren die je 4 jaar lang alleen bij andere sporten hoort en nu wintersporten moeten doen. Leon Haan bij biathlon? Deed die dat altijd al?
Ja. Dat gaat ongeveer zo:

"Eén keer raak. En twee raak. Die is mis. Drie treffers. En vier treffers, dus één strafronde."
pi_176712872
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja. Dat gaat ongeveer zo:

"Eén keer raak. En twee raak. Die is mis. Drie treffers. En vier treffers, dus één strafronde."
:D
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 11:08:54 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176712923
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja. Dat gaat ongeveer zo:

"Eén keer raak. En twee raak. Die is mis. Drie treffers. En vier treffers, dus één strafronde."
Is de commentator van Eurosport veel beter?
  Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 11:11:25 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176712959
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is de commentator van Eurosport veel beter?
Ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 11:12:21 #26
284411 crew  heywoodu
pi_176712976
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Is de commentator van Eurosport veel beter?
Die is prima ja. Voor de 'ervaren' kijker trapt hij misschien wat open deuren in, maar Herbert is een erg prettige commentator, vind ik zelf. Interactie met kijkers via sociale media vind ik ook altijd een pluspunt.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 11:13:46 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176713002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die is prima ja. Voor de 'ervaren' kijker trapt hij misschien wat open deuren in, maar Herbert is een erg prettige commentator, vind ik zelf. Interactie met kijkers via sociale media vind ik ook altijd een pluspunt.
Ik overweeg alles Eurosport te kijken behalve schaatsen en shorttrack (ondanks Joris :r).
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 11:14:42 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176713019
Hoewel met terugkijken van nachtelijke evenementen ben je toch wel op de NOS aangewezen.
pi_176713066
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Hoewel met terugkijken van nachtelijke evenementen ben je toch wel op de NOS aangewezen.
Daar is de Player natuurlijk voor.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 11:19:00 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176713077
quote:
11s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:18 schreef showtimer het volgende:

[..]

Daar is de Player natuurlijk voor.
99 cent als speciale prijs voor de OS begreep ik.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 11:20:07 #31
284411 crew  heywoodu
pi_176713102
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:13 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik overweeg alles Eurosport te kijken behalve schaatsen en shorttrack (ondanks Joris :r).
Ik ga bij schaatsen en shorttrack voor de NOS in elk geval, en bij schansspringen en biatlon voor een groot deel Eurosport. Noordse combinatie, langlaufen, rodelen, bobsleeën en skeleton sowieso bij de Duitser en verder zie ik het wel :+
pi_176713118
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:13 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik overweeg alles Eurosport te kijken behalve schaatsen en shorttrack (ondanks Joris :r).
Bij sommige snowboard onderdelen zoals half-pipe hebben ze er ook wel debielen zitten zover ik me kan herinneren
  Redactie Sport woensdag 24 januari 2018 @ 11:24:59 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176713168
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Hoewel met terugkijken van nachtelijke evenementen ben je toch wel op de NOS aangewezen.
Opnamegenot. Hopelijk heeft de player integrale herhalingen on demand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176713201
Als ik het goed begrijp is Studio Sportwinter niet live, kan me moeilijk voorstellen dat Henry daar om half 5 s'nachts gaat zitten. Dat is wel wat jammer.
pi_176713229
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hopelijk heeft de player integrale herhalingen on demand
Dat hebben ze al heel lang.
  woensdag 24 januari 2018 @ 12:26:47 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176714397
Dione gaat tijdens de Spelen door tot in de nacht

Dione de Graaff zal tijdens de Olympische Winterspelen in Pyeongchang (van 9 tot en met 25 februari) tot in de late uurtjes bezig zijn. Het vertrouwde gezicht van de NOS is in Zuid-Korea verantwoordelijk voor de verslaggeving en presentatie van het schaatsen, maar keert dagelijks terug in het (hier in Nederland) vroege avondprogramma van Herman van der Zandt en Bart Veldkamp.

Zij nemen vanaf zes uur in de studio de olympische dag door. In Zuid-Korea is het dan door tijdsverschil twee uur ’s nachts. ,,Ik zal een paar medestanders moeten vinden die met mij opblijven, sowieso de cameraman”, stelt Dione de Graaff (48) van de NOS, die vandaag de olympische plannen ontvouwde.

De Graaff ligt niet voor drie uur in haar mandje. ,,Want ik blik rond kwart voor drie vooruit op de dag erna. Toen ze me vroegen, zeiden ze wel: weet je het zeker? ‘Live’ zou niet eens per se hoeven, we zouden het ook op kunnen nemen. Maar we nemen eigenlijk nooit iets op en live is veel leuker.”

Het worden kortom lange dagen, al hoeft ze niet altijd ’s morgens vroeg uit de veren. ,,Het schaatsen begint ook wat later, dus ik kan af en toe best uitslapen”, aldus Dione, die aan haar vierde Winterspelen gaat beginnen. ,,Kijk, met drie uur slaap red je het niet. En tijdens de Spelen merk je nooit iets van vermoeidheid, niemand praat er ook over. Je gaat door en dat is logisch, want het zo ontzettend mooi om te doen.”

De Graaff is straks drie weken van huis. Het thuisfront is dat gewend. Haar vriend Nando Boers is ook sportjournalist en zelf geregeld op pad. ,,We weten heel goed hoe het is om een maand zonder elkaar te zijn. Laatst vroeg iemand of ik het erg vind drie weken zonder hem te zijn, maar het is geen issue. Wij zijn dan zo blij om elkaar daarna weer te zien.”

https://www.ad.nl/olympis(...)n-de-nacht~a8b029b3/

DIEP in de nacht met Dione.
pi_176714753
Ik kijk geen NOS, op Hans van Zetten na zowiezo allemaal waardeloze commentatoren voor de sporten welke ze doen. Niet dat ze daar überhaupt veel van uitzenden, ik gok op 50% schaatsen, 35% gelul over schaatsen en 15% andere sporten. Bovendien is dat baantjes trekken op het ijs de sport die me het minst boeit op de winterspelen, zeker na het uitsluiten van Yuskov en Kulizhnikov. Ik zal vrijwel alles kijken op Eurisport (player), ZDF, RAI en Russia-1 (afhankelijk wat zij nu gaan doen) etc. ofwel alles wat ik voorhanden heb.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 januari 2018 @ 13:16:06 #38
284411 crew  heywoodu
pi_176715488
Uiteraard is het beste inderdaad gewoon om per sport/wedstrijd als eerste te kijken waar het te zien is en dan te bepalen waar je het wilt kijken. Geen enkele zender doet alles perfect. Beetje van dit, beetje van dat = topweken
pi_176716230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ga bij schaatsen en shorttrack voor de NOS in elk geval, en bij schansspringen en biatlon voor een groot deel Eurosport. Noordse combinatie, langlaufen, rodelen, bobsleeën en skeleton sowieso bij de Duitser en verder zie ik het wel :+
Curling natuurlijk op Eurosport, ervan uitgaande dat Wim Neeleman het commentaar geeft _O_
pi_176724652
Ik had dit nog helemaal niet gezien uit DWDD van gisteren:
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381469

Bertje :')
pi_176736932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 11:28 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat hebben ze al heel lang.
:9~ ES PLAYER GENOT
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176737089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

:9~ ES PLAYER GENOT
De website zeker, de app is helaas regelmatig een drama.
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 13:42:19 #43
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176737176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:56 schreef Remzz het volgende:
Ik had dit nog helemaal niet gezien uit DWDD van gisteren:
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381469

Bertje :')
Nare arrogante man.
pi_176739331
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nare arrogante man.
Nog altijd liever dat dan Stekelenburg met z'n middle of the road-vraagjes, waarbij je eigenlijk naar niks zit te luisteren.
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 15:26:18 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176739632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nog altijd liever dat dan Stekelenburg met z'n middle of the road-vraagjes, waarbij je eigenlijk naar niks zit te luisteren.
Dat wel ja.
pi_176744086
Toch wel opvallend dat de Belgische publieke omroep (VRT) niks live gaat uitzenden.
quote:
De Vlaamse sportliefhebber zal niets moeten missen van de Olympische Winterspelen van 2018 en van de Zomerspelen van 2020. VRT en Discovery/Eurosport hebben hiertoe een sublicentie-overeenkomst gesloten.

Van de Olympische Winterspelen in PyeongChang in Zuid-Korea zal VRT dagelijks een samenvatting brengen. Wie alles live wil volgen kan ook in Vlaanderen terecht bij Eurosport, rechtenhouder van de Olympische Spelen t.e.m. 2024.

Dankzij de sublicentie-overeenkomst zal VRT op televisie en online bovendien ruim 200 uur live kunnen uitzenden van de Olympische Spelen van Tokio 2020. VRT heeft ook de radiorechten en uitgebreide cliprechten voor zijn website sporza.be en de sporza app. Ook hier verzorgt Eurosport voor Vlaanderen de volledige live coverage van het evenement.

Luc Van Langenhove, manager Sport bij de VRT: “Wij zijn heel blij dat we met Eurosport/Discovery tot een overeenkomst zijn gekomen over de Olympische Spelen. Zo kan VRT zijn jarenlange traditie van Olympische verslaggeving voortzetten. Eerst met de Winterspelen volgende maand, waarvan we dagelijks een ruime samenvatting zullen brengen. En in 2020 van de Zomerspelen in Tokyo. Die zullen we zoals vanouds uitgebreid coveren, op alle platformen, zodat de Vlaamse sportliefhebbers onze atleten en teams op de voet kunnen volgen.”
https://www.vrt.be/nl/ove(...)elen-2018--bij-vrt/#
leven zoals het leven is
  donderdag 25 januari 2018 @ 19:41:06 #47
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176744169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:56 schreef Remzz het volgende:
Ik had dit nog helemaal niet gezien uit DWDD van gisteren:
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381469

Bertje :')
Er werd een beetje gedaan alsof het allemaal heel bijzonder en talentvol was wat Bertje deed :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 06:40:26 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177006941
https://nos.nl/pyeongchan(...)zien-bij-de-nos.html

quote:
Met 230 uur televisie, 100 uur radio en 24 uur per dag verslaggeving online zit de Nederlandse sportliefhebber tijdens de Olympische Spelen in Pyeongchang weer eerste rang bij de NOS.
Gelachen.

quote:
De schrik was groot, maar Eurosport bleek het toch niet allemaal zelf te willen doen. In maart 2016 bereikte de NOS een akkoord over een sublicentie voor de Spelen van 2018 en 2020. "We missen wel een paar zaken, maar de meeste kijkers en luisteraars zullen er niets van merken", aldus Van Winsen.
Want dat zouden ze anders toch niet uitzenden :')

quote:
"De grootste aderlating is eigenlijk dat we niet meer alle sporten via livestreams online kunnen laten zien. Dat kan alleen bij Eurosport, tegen betaling overigens."
Wel 99 cent, poe.

Dagelijks programma:
quote:
Hoe zien de olympische dagen er globaal uit?

In de nacht: NOS Pyeongchang Live

De uitzendingen beginnen doorgaans tussen 02.00 en 03.00 uur 's nachts. Met één presentator vanuit Hilversum, geen gasten en veel live sport. Onder meer (delen van) het alpineskiën, kunstrijden, curling en freestyle skiën worden in de Nederlandse nacht afgewerkt.

Tijdens het ontbijt: Pyeongchang Vandaag

Voor de mensen die gewoon hebben geslapen, is er iedere ochtend (meestal vanaf 07.00 uur) een round-up te zien van alle belangrijke sport uit de Nederlandse nacht.

In de ochtend en middag: Pyeongchang Live

Het schaatsen en shorttrack begint in de meeste gevallen om 11.30 uur. In de loop van de ochtend werken we naar deze voor Nederland belangrijke onderdelen toe. Dione de Graaff zit in een studio op de schaatsbaan en wordt bij toerbeurt vergezeld door analytici Annette Gerritsen, Rintje Ritsma, Mark Tuitert en Erben Wennemars.

In de shorttrackhal is presentator Jeroen Stomphorst aanwezig, samen met analyticus Niels Kerstholt. Daarnaast is er natuurlijk aandacht voor de andere sporten, zoals het dagelijkse ijshockey-overzicht om 15.30 uur.

Tijdens het diner: Pyeongchang Vandaag

Voor de mensen die overdag gewoon hebben gewerkt, neemt Herman van der Zandt iedere dag van 18.00 tot 18.50 uur de olympische dag door. In de studio in Hilversum wordt hij geassisteerd door oud-schaatser Bart Veldkamp. Maar er wordt ook geschakeld met Dione de Graaff in Pyeongchang, waar het door het tijdsverschil dan al 02.00 uur 's nachts is.

"Ik weet nog niet waar ik dan precies zal staan, maar het zal niet ver van mijn bed zijn", aldus De Graaff. "Gelukkig ben ik een avondmens. Misschien ga ik wel iedere nacht een collega wakker maken."

Iedere avond: NOS Studio Sportwinter

Vanuit een studio met uitzicht op het schaats- en shorttrackstadion sluiten Henry Schut en Erben Wennemars iedere olympische dag af. Van 20.00 tot 21.15 uur ontvangen zij natuurlijk alle Nederlandse medaillewinnaars en veel andere sporters.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2018 @ 06:44:07 #49
284411 crew  heywoodu
pi_177006948
quote:
24 uur per dag verslaggeving online
Ja zo kan ik het ook, gedurende de dag berichten plaatsen gewoon '24 uur per dag verslaggeving online' noemen. FOK!sport doet ook 24 uur per dag online verslag.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2018 @ 06:45:48 #50
284411 crew  heywoodu
pi_177006957
quote:
Het schaatsen en shorttrack begint in de meeste gevallen om 11.30 uur. In de loop van de ochtend werken we naar deze voor Nederland belangrijke onderdelen toe.
En om fucking half vier 's middags even een ijshockey-overzicht, lijkt me sterk dat het langer dan vijf minuten duurt.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 06:55:04 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177007006
En om 7u al beginnen met samenvatten _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2018 @ 06:59:15 #52
284411 crew  heywoodu
pi_177007035
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 06:55 schreef Pino112 het volgende:
En om 7u al beginnen met samenvatten _O_
Eigenlijk het enige wat ik, met het oog op de werkende mens, nog wel vrij logisch vind :@ (er zijn dan immers al de nodige medailles verdeeld)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 07:09:27 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177007099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 06:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eigenlijk het enige wat ik, met het oog op de werkende mens, nog wel vrij logisch vind :@ (er zijn dan immers al de nodige medailles verdeeld)
Daar heb ik als werkende mens ook niet eens tijd voor sochtends.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2018 @ 07:10:33 #54
284411 crew  heywoodu
pi_177007105
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Daar heb ik als werkende mens ook niet eens tijd voor sochtends.
Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe laat je weg moet inderdaad, misschien dat iets eerder beter was gewest. Ook afhankelijk van hoe lang zo'n samenvatting is, er zullen genoeg mensen zijn die voor het werk gewoon even rustig ontbijten en dan zouden kunnen kijken :+

Om 07.00 een eerste samenvatting is op zich logischer dan om 10.00 uur ofzo, dat bedoelde ik vooral.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2018 @ 07:10:53 #55
284411 crew  heywoodu
pi_177007107
Verder zal het me aan m'n reet roesten hoor, ik ga geen samenvattingen kijken als er live sport is.
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:50:07 #56
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_177013879
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 06:40 schreef Pino112 het volgende:
Dagelijks programma:

:'( :'(
Elke dag schaatsen, inclusief voorbeschouwing, tussenbeschouwing, nabeschouwing, samenvatting, Nederlanders-dagoverzicht en Studio schaatswinter. Hopelijk vinden ze nog een vrij uurtje in de nacht om een samenvatting van andere sporten uit te zenden.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 februari 2018 @ 14:55:11 #57
284411 crew  heywoodu
pi_177013999
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:50 schreef butz0rs het volgende:

[..]

:'( :'(
Elke dag schaatsen, inclusief voorbeschouwing, tussenbeschouwing, nabeschouwing, samenvatting, Nederlanders-dagoverzicht en Studio schaatswinter. Hopelijk vinden ze nog een vrij uurtje in de nacht om een samenvatting van andere sporten uit te zenden.
Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc ;(
  woensdag 7 februari 2018 @ 17:35:44 #58
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_177016823
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 13:51 schreef wimderon het volgende:

[..]

Curling natuurlijk op Eurosport, ervan uitgaande dat Wim Neeleman het commentaar geeft _O_
Daar kijk ik ook naar uit.

Stel je voor dat Marcella Mesker verslag zou doen van curling :X
pi_177017451
quote:
9s.gif Op woensdag 7 februari 2018 06:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En om fucking half vier 's middags even een ijshockey-overzicht, lijkt me sterk dat het langer dan vijf minuten duurt.
Half uur stond ervoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177017870
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:35 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Daar kijk ik ook naar uit.

Stel je voor dat Marcella Mesker verslag zou doen van curling :X
Vorige keer deed Jan Roelfs dat :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 18:40:53 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177017934
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:35 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Daar kijk ik ook naar uit.

Stel je voor dat Marcella Mesker verslag zou doen van curling :X
https://over.nos.nl/fileu(...)eongchang_2018_1.pdf




Ze hebben geen commentator nodig bij curling blijkbaar.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 18:42:21 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177017963
Lekker rustig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 18:44:35 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177018019
Ayolt gaat het curling doen begreep ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 18:55:18 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177018212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc ;(
Uit dossier:

quote:
De Olympische Spelen in Pyeongchang zijn meer dan twee weken lang van vroeg in de nacht tot circa half tien ‘s avonds te volgen op NPO 1. Bij elkaar 230 uur, waarvan 150 uur live.
Geen idee hoeveel uur er wordt gesport in totaal.

En af en toe is het ook op NPO 2:
quote:
Een heel enkele keer, als Nederland bij verschillende sporten tegelijk kans maakt op medailles, wordt zowel op NPO 1 als op NPO 2 uitgezonden.
pi_177018394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vorige keer deed Jan Roelfs dat :')
en de take out, de take out voor Canada
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177018685
Weten jullie of de NOS deze OS weer een site heeft waar je hele wedstrijden (zoals schaatsen) vrijwel direct na afloop terug kan kijken zonder spoilers?
pi_177018704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Weten jullie of de NOS deze OS weer een site heeft waar je hele wedstrijden (zoals schaatsen) vrijwel direct na afloop terug kan kijken zonder spoilers?
Denk dat je dat via de Eurosport player moet doen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177018779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:14 schreef franklop het volgende:

[..]

Denk dat je dat via de Eurosport player moet doen.
Ik zou bijna zeggen gelukkig. Zoals de player het nu heeft, zo goed heeft de NOS het nooit gehad.
pi_177025535
net als 12 jaar geleden nog 360p en 480p :')
pi_177040313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc ;(
Komt er trouwens een apart topic NOS Studio Sportwinter?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 februari 2018 @ 19:46:12 #71
284411 crew  heywoodu
pi_177040354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:44 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Komt er trouwens een apart topic NOS Studio Sportwinter?
Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177040556
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
  donderdag 8 februari 2018 @ 20:29:22 #73
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177041371
Mooie foto op de NOS, over wereldtitel allround versus OS goud.
https://nos.nl/pyeongchan(...)mpisch-goud-nee.html

Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 08:43:06 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177049230
Urben voorspelt 13 goud, genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 08:57:33 #75
284411 crew  heywoodu
pi_177049413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Urben voorspelt 13 goud, genot
:D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 09:02:54 #76
284411 crew  heywoodu
pi_177049483
Ah, dat kun je hier invullen dus.
http://app.nos.nl/os2018/#/onderdelen
pi_177054316
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ria is de realiteit inmiddels ontzweefd.
https://www.riavisser.nl/
wel in om workshop Fuck te boeken. :D
pi_177061493
Eigen topic voor de Herman&Bart show is waarschijnlijk overkill?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 februari 2018 @ 18:15:39 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177061740
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:00 schreef showtimer het volgende:
Eigen topic voor de Herman&Bart show is waarschijnlijk overkill?
Nee joh, hoe meer topics hoe beter. :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:19:04 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177061792
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee joh, hoe meer topics hoe beter. :Y
Je kan ook overdrijven :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177061849
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
pi_177061873
NOSebola met schijtlol draait alweer op volle toeren.
Jack does it in real time...
pi_177061879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:21 schreef Remzz het volgende:
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
Kan niet vanwege Bart's Bar.

https://iambarts.com/
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:23:49 #84
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177061888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:21 schreef Remzz het volgende:
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
Maar dan hadden ze de onvermijdelijk Robin van Galen voor deze show uitgenodigd...ik vind het eigenlijk wel prima dat Bart er nu zit.
pi_177061928
Tot nu toe geweldige verslaggeving van onze NOS, chapeau!
pi_177062062
Bijna goed verwerkt dat dit een clip van de Olympic Channel is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062080
Leuke reportages ook zoals nu over de rodelaar uit India
pi_177062086
Genot :)
pi_177062087
Bartje heeft geen respect voor de blote Torso uit Tonga
pi_177062093
heywoodu is nu mad op Bart
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:34:11 #91
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:34:43 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177062111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:33 schreef franklop het volgende:
heywoodu is nu mad op Bart
Iedereen zou dat moeten zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177062114
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:34 schreef RedFever007 het volgende:
Zure nare man :X Brrrrr
Zure opmerking van je, drink nog een glas balsamico
pi_177062118
BartGOD
pi_177062144
Als Wüst morgen in een rondje van 30,4 naar 30,2 gaat wordt ze olympisch kampioen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:38:05 #96
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177062154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:37 schreef franklop het volgende:
Als Wüst morgen in een rondje van 30,4 naar 30,2 gaat wordt ze olympisch kampioen
Het is vooral afwachten of de magische gaap er komt.
pi_177062163
(RUS) _O_
pi_177062174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:38 schreef showtimer het volgende:
(RUS) _O_
Wat heb jij ineens met Rusland?
pi_177062193
45 jaar 8)7
pi_177062212
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:39 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wat heb jij ineens met Rusland?
Niet ineens :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')