abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 18:40:53 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177017934
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:35 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Daar kijk ik ook naar uit.

Stel je voor dat Marcella Mesker verslag zou doen van curling :X
https://over.nos.nl/fileu(...)eongchang_2018_1.pdf




Ze hebben geen commentator nodig bij curling blijkbaar.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 18:42:21 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177017963
Lekker rustig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 18:44:35 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177018019
Ayolt gaat het curling doen begreep ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2018 @ 18:55:18 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177018212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc ;(
Uit dossier:

quote:
De Olympische Spelen in Pyeongchang zijn meer dan twee weken lang van vroeg in de nacht tot circa half tien ‘s avonds te volgen op NPO 1. Bij elkaar 230 uur, waarvan 150 uur live.
Geen idee hoeveel uur er wordt gesport in totaal.

En af en toe is het ook op NPO 2:
quote:
Een heel enkele keer, als Nederland bij verschillende sporten tegelijk kans maakt op medailles, wordt zowel op NPO 1 als op NPO 2 uitgezonden.
pi_177018394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vorige keer deed Jan Roelfs dat :')
en de take out, de take out voor Canada
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177018685
Weten jullie of de NOS deze OS weer een site heeft waar je hele wedstrijden (zoals schaatsen) vrijwel direct na afloop terug kan kijken zonder spoilers?
pi_177018704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Weten jullie of de NOS deze OS weer een site heeft waar je hele wedstrijden (zoals schaatsen) vrijwel direct na afloop terug kan kijken zonder spoilers?
Denk dat je dat via de Eurosport player moet doen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177018779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:14 schreef franklop het volgende:

[..]

Denk dat je dat via de Eurosport player moet doen.
Ik zou bijna zeggen gelukkig. Zoals de player het nu heeft, zo goed heeft de NOS het nooit gehad.
pi_177025535
net als 12 jaar geleden nog 360p en 480p :')
pi_177040313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc ;(
Komt er trouwens een apart topic NOS Studio Sportwinter?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 februari 2018 @ 19:46:12 #71
284411 crew  heywoodu
pi_177040354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:44 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Komt er trouwens een apart topic NOS Studio Sportwinter?
Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177040556
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
  donderdag 8 februari 2018 @ 20:29:22 #73
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_177041371
Mooie foto op de NOS, over wereldtitel allround versus OS goud.
https://nos.nl/pyeongchan(...)mpisch-goud-nee.html

Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 08:43:06 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177049230
Urben voorspelt 13 goud, genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 08:57:33 #75
284411 crew  heywoodu
pi_177049413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Urben voorspelt 13 goud, genot
:D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 februari 2018 @ 09:02:54 #76
284411 crew  heywoodu
pi_177049483
Ah, dat kun je hier invullen dus.
http://app.nos.nl/os2018/#/onderdelen
pi_177054316
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ria is de realiteit inmiddels ontzweefd.
https://www.riavisser.nl/
wel in om workshop Fuck te boeken. :D
pi_177061493
Eigen topic voor de Herman&Bart show is waarschijnlijk overkill?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 februari 2018 @ 18:15:39 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177061740
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:00 schreef showtimer het volgende:
Eigen topic voor de Herman&Bart show is waarschijnlijk overkill?
Nee joh, hoe meer topics hoe beter. :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 18:19:04 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177061792
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee joh, hoe meer topics hoe beter. :Y
Je kan ook overdrijven :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177061849
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
pi_177061873
NOSebola met schijtlol draait alweer op volle toeren.
Jack does it in real time...
pi_177061879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:21 schreef Remzz het volgende:
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
Kan niet vanwege Bart's Bar.

https://iambarts.com/
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:23:49 #84
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177061888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 18:21 schreef Remzz het volgende:
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
Maar dan hadden ze de onvermijdelijk Robin van Galen voor deze show uitgenodigd...ik vind het eigenlijk wel prima dat Bart er nu zit.
pi_177061928
Tot nu toe geweldige verslaggeving van onze NOS, chapeau!
pi_177062062
Bijna goed verwerkt dat dit een clip van de Olympic Channel is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177062080
Leuke reportages ook zoals nu over de rodelaar uit India
pi_177062086
Genot :)
pi_177062087
Bartje heeft geen respect voor de blote Torso uit Tonga
pi_177062093
heywoodu is nu mad op Bart
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')