https://over.nos.nl/fileu(...)eongchang_2018_1.pdfquote:Op woensdag 7 februari 2018 17:35 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit.
Stel je voor dat Marcella Mesker verslag zou doen van curling
Uit dossier:quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc
Geen idee hoeveel uur er wordt gesport in totaal.quote:De Olympische Spelen in Pyeongchang zijn meer dan twee weken lang van vroeg in de nacht tot circa half tien ‘s avonds te volgen op NPO 1. Bij elkaar 230 uur, waarvan 150 uur live.
quote:Een heel enkele keer, als Nederland bij verschillende sporten tegelijk kans maakt op medailles, wordt zowel op NPO 1 als op NPO 2 uitgezonden.
en de take out, de take out voor Canadaquote:
Denk dat je dat via de Eurosport player moet doen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Weten jullie of de NOS deze OS weer een site heeft waar je hele wedstrijden (zoals schaatsen) vrijwel direct na afloop terug kan kijken zonder spoilers?
Ik zou bijna zeggen gelukkig. Zoals de player het nu heeft, zo goed heeft de NOS het nooit gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat je dat via de Eurosport player moet doen.
Komt er trouwens een apart topic NOS Studio Sportwinter?quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elke dag schaatsen uitzenden is wel logisch natuurlijk, het grotere probleem is de enorme hoeveelheid tijd aan voor/tussen/nabeschouwingen en talloze interviews en beelden van Kramer die arriveert etc
Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Komt er trouwens een apart topic NOS Studio Sportwinter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel in om workshop Fuck te boeken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ria is de realiteit inmiddels ontzweefd.
https://www.riavisser.nl/
Nee joh, hoe meer topics hoe beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:00 schreef showtimer het volgende:
Eigen topic voor de Herman&Bart show is waarschijnlijk overkill?
Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee joh, hoe meer topics hoe beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Kan niet vanwege Bart's Bar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:21 schreef Remzz het volgende:
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
Maar dan hadden ze de onvermijdelijk Robin van Galen voor deze show uitgenodigd...ik vind het eigenlijk wel prima dat Bart er nu zit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:21 schreef Remzz het volgende:
Bart en Herman gaan het wel leuk doen samen denk ik. Bart had sowieso eigenlijk in Korea moeten zitten vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |