Ik kan er ook niks aan doen dat de waarheid je niet zint vriend.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh
Wist je ook dat 90% van de statistieken op internet verzonnen zijn?
Heb je een bron toevallig?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:55 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat de waarheid je niet zint vriend.
Ja, echt super grappig, vooral als je de betreffende informatie krijgt van mensen die in een positie verkeren waarin ze dat soort uitlatingen in redelijkheid kunnen doen. Op seminars lach ik ze altijd meteen uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:58 schreef Bolasie het volgende:
Grappig hoe users hier even de banenmarkt kunnen schetsen
Je PI doet het lijken alsof het gedeelte tussen haakjes teleurstelling opwekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb trouwens al een baan (en niet in het bestuursrecht!)
Oh nee hoor, ben erg blij met mijn keuzequote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:05 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
[..]
Je PI doet het lijken alsof het gedeelte tussen haakjes teleurstelling opwekt.
Ja jongen wat ben je toch geweldigquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:02 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
[..]
Ja, echt super grappig, vooral als je de betreffende informatie krijgt van mensen die in een positie verkeren waarin ze dat soort uitlatingen in redelijkheid kunnen doen. Op seminars lach ik ze altijd meteen uit.
Hebben ze je dan eindelijk aangenomen als vakkenvuller?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb trouwens al een baan (en niet in het bestuursrecht!)
Iedereen is mijn vriend en ik ben iedereen's vriend.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je een bron toevallig?
Ben je vriend trouwens niet
Haha goede rikkert!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hebben ze je dan eindelijk aangenomen als vakkenvuller?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:11 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
[..]
Iedereen is mijn vriend en ik ben iedereen's vriend.
Maar onder andere deze folder en de iets te aanmatigende trots van menig bestuursrecht docent/professor op de universiteit.
Oh en als je niet vies bent van een beetje empirisch onderzoek kun je natuurlijk ook gewoon zelf alle Nederlandse wetgeving categoriseren/tellen
Dit is echt wat anders dan wat jij stelde. Ik had van een jurist toch een beetje meer verwacht.quote:Dat kan, maar omdat meer dan 90% van alle Nederlandse
wetgeving staats- en bestuursrechtelijk van aard is, zul je merken dat
staats- en bestuursrechtjuristen eigenlijk overal nodig zijn.
Dat zei een vriend die in een positie verkeert waarin hij dat soort uitlatingen in redelijkheid kan doenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Want?
Al eens geweest of stage gelopen?
Wat gij wilt vriend. Soms is een sigaar gewoon een sigaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt wat anders dan wat jij stelde. Ik had van een jurist toch een beetje meer verwacht.
Dat beweerde ik ook niet. Dat het grootste gedeelte van onze wetgeving staats/bestuursrechtelijk van aard is, is een feit. Maar de verklaring voor de goede baankans heeft meer met vraag en aanbod te maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap overigens wat je bedoelt hoor paddleydoo, maar de staats- en bestuursrechtpraktijk is echt niet van een bijzonder grote omvang.
Ok, dat kanquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zei een vriend die in een positie verkeert waarin hij dat soort uitlatingen in redelijkheid kan doen
Nee, ik ben daar wel eens een paar keer geweest met de studie en verenigingen en ik ben niet zo into dat leventje daaro. Verschillende volle dagen gelopen om tot die conclusie te komen.
Vol met nobuddies die denken dat ze mr Bigstar zijn. Het RTL4 van de advocatuur.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok, dat kan
Niet iedereen wil er natuurlijk werken en dat is misschien maar goed ook
Jij kijkt zeker naar Zuidas op NPO3quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vol met nobuddies die denken dat ze mr Bigstar zijn. Het RTL4 van de advocatuur.
Nee, ik ben weg.
Ik weiger om naar al die debiele series te kijken op de NPO.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker naar Zuidas op NPO3
Beetje jammer al die vooroordelen
Heel goedquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weiger om naar al die debiele series te kijken op de NPO.
Lekker op M&A zitten en de hele dag due diligence knippen en plakken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vol met nobuddies die denken dat ze mr Bigstar zijn. Het RTL4 van de advocatuur.
Nee, ik ben weg.
Tering slecht, ik kan er geen moment om lachen. Ik snap die hype niet zo.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heel goed
Wat vind je van de Luizenmoeder?
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:26 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
[..]
Lekker op M&A zitten en de hele dag due diligence knippen en plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |