abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176672596
quote:
15s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En ik zwijg maar over de mazzel die jullie gisteren weer hadden. Lucky PSV...
_O-

zwijg dan.
pi_176672671
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zit er niet kort genoeg op om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen. Welke speler doel je dan precies op? Ik zie overigens ook spelers die wel een goede ontwikkeling doormaken, of door hebben gemaakt in een kort verleden. Maar ik vind dat je als prof ook een intrinsieke motivatie moet hebben. Nu is het wat kort door de bocht om te zeggen dat Pereiro dat niet heeft, maar hij doet wel heel goed zijn best om elk teken daarvan te verdoezelen.
Ik zie een heel andere Guardado dan vorig jaar bij Betis. Tuurlijk heeft het te maken met de omgeving, ook zeker motivatie maar veel wat ik van Guardado bij Betis zie, heb ik vorig jaar veel minder gezien bij PSV. Pröpper volg ik dan weer niet enorm, maar de meningen zijn lovend. Dan heb je nog een Zinchenko die bij PSV nauwelijks een eerlijke kans kreeg terwijl hij onder Pep veel meer betrokken wordt in het eerste elftal, zij het als linksback maar ik vind het wel schrijnend te noemen dat hij op een handvol wedstrijden na nooit gebruikt is. Die jongen is echt heel goed.
pi_176672712
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zie een heel andere Guardado dan vorig jaar bij Betis. Tuurlijk heeft het te maken met de omgeving, ook zeker motivatie maar veel wat ik van Guardado bij Betis zie, heb ik vorig jaar veel minder gezien bij PSV. Pröpper volg ik dan weer niet enorm, maar de meningen zijn lovend. Dan heb je nog een Zinchenko die bij PSV nauwelijks een eerlijke kans kreeg terwijl hij onder Pep veel meer betrokken wordt in het eerste elftal, zij het als linksback maar ik vind het wel schrijnend te noemen dat hij op een handvol wedstrijden na nooit gebruikt is. Die jongen is echt heel goed.
Pep speelt nooit met een LB toch? Bij Bayern was Alaba ook CV, Aangezien hij zijn backs laat doorschuiven naar het middenveld van wat ik weet
pi_176672745
quote:

[..]

Niks regelen, Feyenoord gaat er gewoon vol voor in de competitie en lampenkappen punten afhandig maken. }:| En ik zwijg maar over de mazzel die jullie gisteren weer hadden. Lucky PSV...
'Lampenkappen'.....

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_176672790
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Pep speelt nooit met een LB toch? Bij Bayern was Alaba ook CV, Aangezien hij zijn backs laat doorschuiven naar het middenveld van wat ik weet
Alaba was vooral in 2015/16 veel een CV wegens blessures maar net zo goed schoof hij veel mee naar voren in het aanvalsspel, wat je een beetje bij de 1-0 van Ajax met Tagliafico zag.

Als Sané aanvalt over de flank, schuift een Delph/Zinchenko naar binnen, maar als Sané naar binnentrekt overvleugelt Zinchenko hem. Dat is een van de principes van Guardiola.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:51:46 #256
455560 Logic91
Always stay rational
pi_176672844
quote:

[..]

Niks regelen, Feyenoord gaat er gewoon vol voor in de competitie en lampenkappen punten afhandig maken. }:| En ik zwijg maar over de mazzel die jullie gisteren weer hadden. Lucky PSV...
Ga weg man met je lucky PSV. Het was dat PSV het zichzelf moeilijk maakte. Of noem je die penalty tegen of de afgekeurde goal van Lozano ook lucky? De wedstrijd was zeker terecht gewonnen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_176672956
Leuke statistiek: Mauro Júnior creëerde vijf kansen tegen Heracles, meer dan iedere andere speler op het veld.
pi_176672957
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat vind jij van de individuele begeleiding door de PSV-staf? Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik zie twee zelfs drie spelers opbloeien bij andere clubs die vorig seizoen compleet genegeerd werden of niet goed rendeerden.
Op wie doel je?
pi_176672970
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alaba was vooral in 2015/16 veel een CV wegens blessures maar net zo goed schoof hij veel mee naar voren in het aanvalsspel, wat je een beetje bij de 1-0 van Ajax met Tagliafico zag.

Als Sané aanvalt over de flank, schuift een Delph/Zinchenko naar binnen, maar als Sané naar binnentrekt overvleugelt Zinchenko hem. Dat is een van de principes van Guardiola.
Cruijff he
pi_176672977
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Leuke statistiek: Mauro Júnior creëerde vijf kansen tegen Heracles, meer dan iedere andere speler op het veld.
hij staat op 10. Iets anders mag je niet verwachten.
pi_176672993
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

hij staat op 10. Iets anders mag je niet verwachten.
Zeg dat maar tegen Pereiro
pi_176673026
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:00 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Pereiro
Toevallig zie ik hem morgen.
pi_176673043
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Toevallig zie ik hem morgen.
Gezellig zeg
pi_176673096
quote:

[..]

Nieuwe omgeving doet veel hoor. Een verloren seizoen doet wat met je motivatie. Dat was duidelijk te zien bij Guardado en Pröpper. Maar ook bij Willems en Moreno.

En die Zinchenko... Tja. Was ik wel van gecharmeerd.
pi_176673113
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:02 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Gezellig zeg
Het is een erg enthousiaste jongen irl. Heel anders dan op het veld.
pi_176673177
Is van Ginkel er volgende week wel bij?
U MAD?
pi_176673263
quote:

[..]

Guardado was in zijn laatste jaar bij PSV dan ook wel pauperslecht. Jaar ervoor o.a. met Moreno ervoor gezorgd dat we verder kwamen in de CL. Propper idem. Laatste seizoen was niet om aan te gluren, maar seizoen ervoor was hij werkelijk overal op het middenveld. Zinchenko had imo ook wel wat meer gebruikt mogen worden, aan de andere kant; bij City linksback spelen kan iedere aanvaller/buitenspeler. Dan ben je praktisch gewoon nog steeds linksbuiten.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:39:36 #268
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_176673797
quote:

[..]

Haha heerlijk. Nog meer van deze aub.....
pi_176673825
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Guardado was in zijn laatste jaar bij PSV dan ook wel pauperslecht.
Wat een gelul zeg, was nog steeds 3 klassen beter dan Hendrix nu is
pi_176673984
quote:

[..]

En ik zwijg maar over de mazzel die jullie gisteren weer hadden. Lucky PSV...
kwalitelt
  maandag 22 januari 2018 @ 14:48:14 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176674033
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zit er niet kort genoeg op om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen. Welke speler doel je dan precies op? Ik zie overigens ook spelers die wel een goede ontwikkeling doormaken, of door hebben gemaakt in een kort verleden. Maar ik vind dat je als prof ook een intrinsieke motivatie moet hebben. Nu is het wat kort door de bocht om te zeggen dat Pereiro dat niet heeft, maar hij doet wel heel goed zijn best om elk teken daarvan te verdoezelen.
De spelers die zich wel goed ontwikkelen spelen gemiddeld genomen vooral in Jong PSV. In het eerste staan veel te veel spelers stil in hun ontwikkeling. Dat vind ik zelf ook best opvallend.

Alleen Arias heeft echte stappen gezet.
  maandag 22 januari 2018 @ 14:53:12 #272
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176674153
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

kwalitelt
Oh. Maar vorig seizoen werd Feyenoord toch op basis van geluk kampioen?

Lullen hoe het je uitkomt :')
pi_176674660
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:53 schreef fetX het volgende:

[..]

Oh. Maar vorig seizoen werd Feyenoord toch op basis van geluk kampioen?

Lullen hoe het je uitkomt :')
Heb ik nooit gezegd,feyenoord was vorig seizoen de terechte kampioen.
pi_176675241
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:48 schreef BadderHaring het volgende:

En juist die zakte gisteren weer even naar z'n oude niveau :P Aan de verkeerde kant dekken en pingels veroorzaken. Verder wel een van de sterkhouders dit seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 januari 2018 @ 19:02:54 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176678649
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De spelers die zich wel goed ontwikkelen spelen gemiddeld genomen vooral in Jong PSV. In het eerste staan veel te veel spelers stil in hun ontwikkeling. Dat vind ik zelf ook best opvallend.

Ik vind Schwaab best een sterk seizoen hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')